Niet zeuren, zuipenquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
AaiPieEeee, wat een kutnaam voor een biertje.

Soury wou niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, maar dit is het huidige slachtoffer

Soury wil niet gevonden worden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soury wou niet.
Het is ook meer een geintje dat ik op haar val. De dag dat zij zegt dat ze een vriendje heeft zal ik leuk vinden.

Ah ja, so be it, er zijn ergere dingenquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Hè wat vervelend nou weer. Ik snap je.

Ja, zoietsquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:14 schreef Disana het volgende:
skoe.jpg 58-5.jpg Superbadeendje_2.gif Deisyy.jpg Kleine-Maulwurf2.gif soury.jpg DonaldD2.gif Radar1.jpg missch.jpg
HJ93W9b.gif fokton.jpg -KnobUI_moving-.gif fox.jpg ghost.gif zzzManon.png mm.gif Sterrenhemel1.jpg 1234.gif
deee.jpg petz.jpg frog.jpg image-2015-02-24.png 030459.jpg MMLT.png akgdSzl.gif grootklein4.gif uifaye1.gif
Stevie_Nicks.jpg finish-klein.jpeg disana-blackpig.jpg ezgif.gif miles2.jpg followrivers.gif sly_1.jpg 1301582944Nzon20.gif 11123.jpg

We noemen beter geen namen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah ja, so be it, er zijn ergere dingen

Is nergens voor nodig hoor, die OP was geen vaste OP, dat heb ik ook een paar keer gezegd, iedereen moet zelf weten welke OP hij gebruikt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik begrijp je. En ik kon je OP ook niet terugzetten. Sorry.

Ik vind hem leuk en wil hem kopiëren en plakken, maar het is me nog niet geluktquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is nergens voor nodig hoor, die OP was geen vaste OP, dat heb ik ook een paar keer gezegd, iedereen moet zelf weten welke OP hij gebruikt.

Mij ook niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk en wil hem kopiëren en plakken, maar het is me nog niet gelukt

Zolang je mij er maar buiten houdt.quote:

Wij houden jou overal buiten hoorquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang je mij er maar buiten houdt.

Ik heb het een keer geprobeerd, dacht ik, om te kijken of het lukte, is dat het ?quote:

Kennelijkquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb het een keer geprobeerd, dacht ik, om te kijken of het lukte, is dat het ?

Alsof jij meetelt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang je mij er maar buiten houdt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |