Wel.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
Een OP is altijd dynamisch, niet vast in te stellen.
Zegquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet of kan jij de op die Chufi heeft gemaakt als standaard in te stellen?
Ik hou van katten!quote:
quote:
Ik ben een tijdje geleden gestopt met het posten van de stats.quote:
Ik voorzie een nieuwe taak voor Scrut.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje geleden gestopt met het posten van de stats.
Ik vind hem wel luek met alle uitjes, hoewel er wel een aanpassing moet zijn.quote:
Zonder Sjoef's toestemming gebeurt hier niets.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind hem wel luek met alle uitjes, hoewel er wel een aanpassing moet zijn.
Ik wil mevrouw liefdevol naast de mijne hebben.
Dat kan zomaar niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt die van Deisyyquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind hem wel luek met alle uitjes, hoewel er wel een aanpassing moet zijn.
Ik wil mevrouw liefdevol naast de mijne hebben.
Mag ik vragen waarom?quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zonder Sjoef's toestemming gebeurt hier niets.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Je bedoelt die van Deisyy
En mevrouw liefdevol en jij kunnen we beter uit elkaar houden
Op een gegeven moment gingen anderen ook de stats plaatsen, dus bleek het een beetje dubbelop te zijn als ik ze overdag ook nog eens postte.quote:
Beter alle vrouwen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Je bedoelt die van Deisyy
En mevrouw liefdevol en jij kunnen we beter uit elkaar houden
Ja, mensen, leer ze mij kennen!quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gingen anderen ook de stats plaatsen, dus bleek het een beetje dubbelop te zijn als ik ze overdag ook nog eens postte.
Hè wat vervelend nou weer. Ik snap je.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gingen anderen ook de stats plaatsen, dus bleek het een beetje dubbelop te zijn als ik ze overdag ook nog eens postte.
Ik ookquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Hè wat vervelend nou weer. Ik snap je.
Ik begrijp je. En ik kon je OP ook niet terugzetten. Sorry.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komt goedquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En ik kon je OP ook niet terugzetten. Sorry.
Dat weet ikquote:
Ik doe het hier al jaren zonder vaste OP, heb het nog nooit gemist.quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik begrijp je. En ik kon je OP ook niet terugzetten. Sorry.
Je kunt het pas missen als je het hebt 'gehad'quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe het hier al jaren zonder vaste OP, heb het nog nooit gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |