Brandende liefde in 40+quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij jou muziek denk ik altijd, jammer dat ik buren heb.
Ja, ben erop voorbereid, kleinzoon komt zo. Tnxquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Amph! Beetje oké dag voor je vandaag?
quote:Goin' home late last night
Suddenly I got a fright
Yeah I looked through a window and surprised what I saw
A fairy with boots out dancing with a dwarf
All right now!
Mooi man! Been there.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi man! Been there.Alleen was het bij Radio 49 in plaats van de 40+ SC.
Zou fraai zijn als het echt iets werd tussen jullie.
Ik vind die OP tekst wel lachen, lees het nu zelf pasquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi man! Been there.Alleen was het bij Radio 49 in plaats van de 40+ SC.
Zou fraai zijn als het echt iets werd tussen jullie.
Ohw, leuk. Alvast veel plezier met je kleinzoon.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, ben erop voorbereid, kleinzoon komt zo. TnxEn met U ?
Mini Potje op bezoek. Kan je je verbazen over hoeveel groei er in zo'n kleintje zit.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:17 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, ben erop voorbereid, kleinzoon komt zo. TnxEn met U ?
Ach, dat is ook leuk. Beter dan oorlog in ieder geval.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Kleine kans ze is mijn 40+ sc vriendinnetje en meer niet.
Dank !quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw, leuk. Alvast veel plezier met je kleinzoon.
Top ! Houden zo !quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mini Potje op bezoek. Kan je je verbazen over hoeveel groei er in zo'n kleintje zit.Hier gaat alles z'n gangetje, dank u!
quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw, leuk. Alvast veel plezier met je kleinzoon.
quote:So I went to the doc to see what he could give me
He said "Son, son, you've gone too far
'Cause smokin' and trippin' is all that you do"
Yeah!
Moest er ook om lachen. Dat begon bij de 1e zin al.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik vind die OP tekst wel lachen, lees het nu zelf pas
Die, en ook de laatstequote:Op donderdag 18 juli 2019 11:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moest er ook om lachen. Dat begon bij de 1e zin al.
Ik bloei helemaal op van deze TT.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moest er ook om lachen. Dat begon bij de 1e zin al.
Daar drink ik op.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, dat is ook leuk. Beter dan oorlog in ieder geval.
Nope, die heb ik geleend van goochel.quote:
Beterquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nope, die heb ik geleend van goochel.
Ze wil je opvretenquote:
ham hamquote:
V v v verliefd tot over mijn oren...quote:
Kan t niet wachten.....quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
V v v verliefd tot over mijn oren...![]()
Ik deed een Mariotje.
Neeh, ik zit aan de koffie.quote:
Beter, wij gaan zo brunchen thuis.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit maar ik dacht dat ik ze aan jou beloofd had... Misschien zie je ze morgen als je weer online bent.Tof al die groenten op je balkon. Lekker veel ruimte ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Dat had gekund ja.quote:
Dacht al, Sbe gaat alcoholische inname record verbreken.quote:
Het meeste wat ik drink is koffie en melk. En als het warm is aanmaaklimonade.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht al, Sbe gaat alcoholische inname record verbreken.Hier afwisselend sodastream en espresso.
Ik ben nog bezig met wakker worden.quote:
Ik ook .. onbijtenquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met wakker worden.
+1quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:45 schreef chufi het volgende:
Net gebeld door het ZKH.. Ik krijg het geld voor mn lenzen terug![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:45 schreef chufi het volgende:
Net gebeld door het ZKH.. Ik krijg het geld voor mn lenzen terug![]()
![]()
Laters, visitequote:
Raar dat ze daar aan twijfelen als je half blind wasquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Raar dat ze daar aan twijfelen als je half blind was
Lichamelijk of geestelijk geval?quote:
Ja dat welquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Toch prettig nieuws als je te horen krijgt dat ze het vergoeden.
Hey mario.quote:
Nou dat was ik om half 8, ik dacht adios mensen dit word hem nog nietquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ooooh, ik dacht dat je goed moe was en zo weer ging slapen.
Rijmt lekkerquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:55 schreef Mrsloveable het volgende:
De koe is moe, want hij zegt moeeii.. daarom gaat ie liggen in de wei, dat vinden de kippen ook erg fijn..
Si Senorquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is dat nodig om die streams te kunnen zien?
Groot gelijk als je die luxe hebt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dat was ik om half 8, ik dacht adios mensen dit word hem nog niet
Als je dat niet wil, heb je maar 1 streamquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is dat nodig om die streams te kunnen zien?
Dat klinkt als een rottende paddenstoel.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:56 schreef mario390 het volgende:
vannacht voelte ik me niet zo lekker
zo schwummig
Ik heb een energie voor een uur of 4/5 dus die moet ik wel goed benuttenquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Groot gelijk als je die luxe hebt.
wat is dit?quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat klinkt als een rottende paddenstoel.
Die mogen ze ook houden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als je dat niet wil, heb je maar 1 stream
ja LUL en mijn kat die van EXACT hetzelfde ras is noem je DOM, omdat ik geen tieten heb zeker?quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja LUL en mijn kat die van EXACT hetzelfde ras is noem je DOM, omdat ik geen tieten heb zeker?
Ik ben er nog niet over uit ....quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lichamelijk of geestelijk geval?
nee hoor maar de foto was zo grappig hoe je katz op de rat kijktquote:Op donderdag 18 juli 2019 11:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja LUL en mijn kat die van EXACT hetzelfde ras is noem je DOM, omdat ik geen tieten heb zeker?
Mijn Muti heeft precies dezelfde als Manon maar die is heel gevaarlijkquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor maar de foto was zo grappig hoe je katz op de rat kijkt
quote:
quote:
Jij vindt het ook al lelijke nachtkastjes?quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja ik hoef zulke dingen niet te zien hoor
als zzij op de gug ligt is je schock zeker groterquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja ik hoef zulke dingen niet te zien hoor
Dat ookquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij vindt het ook al lelijke nachtkastjes?
Ik heb een simpel nachtkastje want het slaapt zo lastig met een wekkerradio in je hand.quote:
Noem jij mijn vriendinnetje een man?quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:23 schreef mario390 het volgende:
mannen kijken nur wegen de nachtkastjes![]()
![]()
nee ik bedoel mannen allgemeinquote:Op donderdag 18 juli 2019 12:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Noem jij mijn vriendinnetje een man?
Ik vind het ook niets.quote:
ham ham.quote:Op donderdag 18 juli 2019 12:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een gebrek aan die kont zie ik verder niet.
Lekker, dat ga ik zo halen als ik naar de winkel ga.quote:
gulaschquote:
Ik heb er nooit wat aan gevonden.quote:
Willibrord is SFWquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:04 schreef made het volgende:
en dat allemaal zonder een spoiler.. nsfw !
Daar waar Geitenpeter Heidi vond.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik weet ook niet waar Mario die gore wijven vandaan haalt steeds
quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar waar Geitenpeter Heidi vond.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Over bloeiende liefde gesproken! Hoe staat het ervoor in Scrutland?
quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Kijk maar niet naar de Weerpluim voor volgende Week Tillos, ik ga naar de Efteling volgende week ook
Nou we hebben een Efteling rolstoel maar gereserveerd, nu nog er in willen zittenquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:32 schreef TillyB het volgende:
[..]Met die hitte? Hou je dat wel vol zo'n slenterdag?
quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:33 schreef TillyB het volgende:
Of laten ze jou gewoon de hele dag in de droomvlucht zitten
Waarom?quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Kijk maar niet naar de Weerpluim voor volgende Week Tillos, ik ga naar de Efteling volgende week ook
De Efteling in de zomervakantie, allemaal krijsende koters dan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waaromschijnen wel meer mensen heen te gaan hoor
Met de rolstoel hoef je bij sommige attracties ook niet in de rij te staan, scheelt best welquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou we hebben een Efteling rolstoel maar gereserveerd, nu nog er in willen zitten
Je gaat maar zitten met je eigenwijze holquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou we hebben een Efteling rolstoel maar gereserveerd, nu nog er in willen zitten
Als ik eraan denk wanneer ik voor de laatste keer in de Efteling ben geweest ga ik mij echt oud voelen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Efteling in de zomervakantie, allemaal krijsende koters dan.
Ja ik heb ook een verklaring van de website afgehaald daar kan je mee in de speciale rijquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Met de rolstoel hoef je bij sommige attracties ook niet in de rij te staan, scheelt best wel
En gillende koters zijn er altijd...
Ik ga vooral om mensen te kijkenquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Efteling in de zomervakantie, allemaal krijsende koters dan.
Ik vind het sprookjesbos eigenlijk het leukste.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:52 schreef Ghostbuster het volgende:
En even in de Python voor nostalgie
Succes Veel plezier!quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ga vooral om mensen te kijken
Ga je samen met je dochter alleen?quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:52 schreef Ghostbuster het volgende:
En even in de Python voor nostalgie
quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Villa Volta kun je niet in met de rolstoel. Alleen in het voorgedeelte, en dan krijg je een filmpje te zien van de attractiequote:Op donderdag 18 juli 2019 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes Veel plezier!
Maar toch ook wel in de Villa Volta?
Ik was eens in de Winterefteling, in het donker is het sprookjesbos nog leuker.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het sprookjesbos eigenlijk het leukste.
Ow jaquote:Op donderdag 18 juli 2019 13:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Villa Volta kun je niet in met de rolstoel. Alleen in het voorgedeelte, en dan krijg je een filmpje te zien van de attractie
Dat lijkt mij ook wel leuk.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was eens in de Winterefteling, in het donker is het sprookjesbos nog leuker.
misschien mag je wel met Ghost Pieck meequote:Op donderdag 18 juli 2019 14:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel leuk.
Anton Pieck.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes Veel plezier!
Maar toch ook wel in de Villa Volta?
Sla even door of zoquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
misschien mag je wel met Ghost Pieck mee
Leuk dat je dochter dat ook leuk vindt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja wij doen alle uitjes samen meestal
40+ Eftelingmeet.quote:
Ik ga Zondag denk ik naar de Lion Kingquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk dat je dochter dt ook leuk vindt.
Wij gaan vanavond met dochter en schoonzoon naar de bioscoop, Toy Story
* Superbadeendje wil met MrsLovable in een bootje naar de droomvlucht.quote:
Scheelt dat jij altijd in 20 sec klaarkomt danquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* Superbadeendje wil met MrsLovable in een bootje naar de droomvlucht.
Die moet ik ook gaan zienquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ga Zondag denk ik naar de Lion King
Wat moet ik dan aan?quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als je niet die rare broeken aandoet
quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Scheelt dat jij altijd in 20 sec klaarkomt dan
Sorry dat ik je dit leuke 40+-uitstapje ontneem.quote:
Zal ze leuk vinden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* Superbadeendje wil met MrsLovable in een bootje naar de droomvlucht.
Welke trol?quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik schreeuw ook altijd tegen die Trol![]()
hey TILL zit je lekker of wah?
Ik denk niet dat ik bang hoef te zijn dat zij mij aanrand.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou aangerand worden tijdens de droomvlucht
Beetje persenquote:
Spannend Voxs. Is dat voor die opdracht die je kreeg naar aanleiding van dat verjaardagscadeau?quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:16 schreef Voxs het volgende:
whaa ik heb een schilderij-voorstel-schetsen verstuurd. Ik vind het zo spannend, want perfect zijn ze niet en ik hoop dat ze het mooi vinden en niet teleurgesteld raken etc etc etc.
Voxs3, hoe kun je nou niet perfecte schilderij-voorstel-schetsen opsturen?quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:16 schreef Voxs het volgende:
whaa ik heb een schilderij-voorstel-schetsen verstuurd. Ik vind het zo spannend, want perfect zijn ze niet en ik hoop dat ze het mooi vinden en niet teleurgesteld raken etc etc etc.
Piet mag niet trollen van chufi?quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou lekker handig trollen met die Chuff erbij man3
Ja diequote:Op donderdag 18 juli 2019 14:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spannend Voxs. Is dat voor die opdracht die je kreeg naar aanleiding van dat verjaardagscadeau?
Bretels zijn ook prima als je naar de Efteling gaat.quote:
Omdat ik anders een volledige tekening maak waar ik uuuuren aan werk en dan kan ik net zo goed dáár geld voor vragenquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voxs3, hoe kun je nou niet perfecte schilderij-voorstel-schetsen opsturen?
Perfectie bestaat niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Omdat ik anders een volledige tekening maak waar ik uuuuren aan werk en dan kan ik net zo goed dáár geld voor vragen
en je voelt het precies, ik kan niet tegen niet perfect
Lijkt me ook wel lastig om dan een onderwerp te kiezen, maar ze vinden je stijl mooi. Er zit vast iets naar hun smaak bij.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja dieHet is zo lastig aan te voelen wat men voor ogen heeft. Ik weet welk schilderij ze van mij mooi vinden/maar dat is het wel een beetje
Dat brengt het in perspectief!quote:
Hoe lang ben jij dan?quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:21 schreef Ghostbuster het volgende:
ja 34/36 heb ik maar we rollen de pijpjes wel op dan bij je
Ik heb 32/36 of 32/34. Eigenlijk heb ik vaak lengtemaat 35 nodig.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:21 schreef Ghostbuster het volgende:
ja 34/36 heb ik maar we rollen de pijpjes wel op dan bij je
Het onderwerp is hun kleinzoon van 14. Ben onzeker over pose. Vaak wil men breed lachende kinderen. Ik kan daar niet zoveel mee.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel lastig om dan een onderwerp te kiezen, maar ze vinden je stijl mooi. Er zit vast iets naar hun smaak bij.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, op de één of andere manier komt dat gekuntseld over op een schilderij.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het onderwerp is hun kleinzoon van 14. Ben onzeker over pose. Vaak wil men breed lachende kinderen. Ik kan daar niet zoveel mee.
Zeker. Ik weeg ook nog maar 33 kg.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat sporten heeft dus wel gewerkt.
mijn schoenmaat is 46quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat sporten heeft dus wel gewerkt.
Hmm we gaan het zien. Ik hoop heel erg dat ze kiezen voor die ene die ik het liefst wil schilderen. Uiteraard heb ik ook verteld dat die mijn keuze zou zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wed dat ze ze perfect vinden.
Ja precies, verschrikkelijk moeilijk omdat overtuigend te maken.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, op de één of andere manier komt dat gekuntseld over op een schilderij.
Dat is niet normaal11!quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeker. Ik weeg ook nog maar 33 kg.
Ja dat heb ik ook 36 is net iets te lang 34 te kortquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb 32/36 of 32/34. Eigenlijk heb ik vaak lengtemaat 35 nodig.
Met veel naakte vrouwen in de videoclip.quote:
Je moet voor de lol eens kijken of je ook een negatief gewicht kunt bereiken. Misschien horen daar dan ook negatieve afmetingen bij.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeker. Ik weeg ook nog maar 33 kg.
Sporten is voor dikke mensenquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel als je zoveel sport als ik.
Straks verdwijn jequote:Op donderdag 18 juli 2019 14:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel als je zoveel sport als ik.
Als jij even de zwaartekracht om kunt flopsen, moet dat kunnen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet voor de lol eens kijken of je ook een negatief gewicht kunt bereiken. Misschien horen daar dan ook negatieve afmetingen bij.
Het is pure discriminatie van onze lengtegroep!quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook 36 is net iets te lang 34 te kort
Ja terwijl 1.86 ook geen afwijkende lengte is verdersquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is pure discriminatie van onze lengtegroep!
Maar dan blijf jij als enige op de grond. De rest van ons wordt dan afgestoten!quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als jij even de zwaartekracht om kunt flopsen, moet dat kunnen.
En dat is een nadeel?quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dan blijf jij als enige op de grond. De rest van ons wordt dan afgestoten!
maar te zien is niksquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met veel naakte vrouwen in de videoclip.
Met de Fiesta op de loopband?quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar goed ik ga even naar de sportschool laters
Daar heb ik geen onderzoek naar gedaan. Misschien is er verder niemand rond de 1,86-1,88 meter.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja terwijl 1.86 ook geen afwijkende lengte is verders
Vergeet je voorraad Pepsi en Lonka niet op de terugweg!quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar goed ik ga even naar de sportschool laters
Ik moet eerst boodschappen doen. Hoemoes was een goed idee. Heb jij verder nog goede ideeën voor dingen die je op brood kunt doen?quote:
Haar hou ik goed vast.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:35 schreef Recce het volgende:
[..]
De liefde van je leven gaat dan ook de ruimte in!
Kaas!quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet eerst boodschappen doen. Hoemoes was een goed idee. Heb jij verder nog goede ideeën voor dingen die je op brood kunt doen?
ik 1,86quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar heb ik geen onderzoek naar gedaan. Misschien is er verder niemand rond de 1,86-1,88 meter.
En dan?quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, daar zitten veel onverzadigde vetten in.
Hoemoes! Of de muhammara, die is ook lekker. Zelfde merk ( maza)quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet eerst boodschappen doen. Hoemoes was een goed idee. Heb jij verder nog goede ideeën voor dingen die je op brood kunt doen?
man manquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan schoenmaat 46? Wat een raar gezicht zal dat zijn
Straks maar eens muhammara proberen dan. De rest eet ik al af en toe.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hoemoes! Of de muhammara, die is ook lekker. Zelfde merk ( maza)
Ik heb nu pate.
Kipfilet met tomaat en sla.
Tosti.
Pindakaas ( soms)
Nee niet echt
Er is niets wat je beter teveel kan eten.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, die kun je beter niet teveel eten.
Soort clownsidee.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan schoenmaat 46? Wat een raar gezicht zal dat zijn
Een tosti op brood?quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hoemoes! Of de muhammara, die is ook lekker. Zelfde merk ( maza)
Ik heb nu pate.
Kipfilet met tomaat en sla.
Tosti.
Pindakaas ( soms)
Nee niet echt
Wat zou er gebeuren als je teveel sla eet?quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is niets wat je beter teveel kan eten.
Dan groeit het uit je oren.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als je teveel sla eet?
Dat is wat voor Tillyquote:Op donderdag 18 juli 2019 14:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is dat wel handig. Krijg je energie als je in de zon loopt.
Vervolgens een foto erbij waarop bijna geen één gekleurde Amerikaan te zien is.twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 18-07-2019 om 03:42:43The Republican Party is the Party for ALL Americans. We are the Party of the American Worker, the American Family & the American Dream. This is the proud banner the Republican Party will carry into the Republican National Convention next summer in the great city of Charlotte, NC! https://t.co/T39INp0N8N reageer retweet
Ja, ik las al dat-ie inmiddels full-blown racistisch is, ook met die aanvallen op Democratische politici met een migratie-achtergrond.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:52 schreef Recce het volgende:
Vervolgens een foto erbij waarop bijna geen één gekleurde Amerikaan te zien is.twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 18-07-2019 om 03:42:43The Republican Party is the Party for ALL Americans. We are the Party of the American Worker, the American Family & the American Dream. This is the proud banner the Republican Party will carry into the Republican National Convention next summer in the great city of Charlotte, NC! https://t.co/T39INp0N8N reageer retweet
![]()
[ afbeelding ]
Utopia?quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:54 schreef mario390 het volgende:
deze pool, zwembad hebben de meisjes
[ afbeelding ]
Utopia kan overal zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
onden rechts,je ziet wel dat kann helemal niet utopia zijn
Yups. Ze moesten terug naar hun eigen land, terwijl drie van de vier waar-ie het over had, in de VS waren geboren. De menigte scandeerde trouwens "Send her back" gisteravond.quote:Op donderdag 18 juli 2019 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik las al dat-ie inmiddels full-blown racistisch is, ook met die aanvallen op Democratische politici met een migratie-achtergrond.
twitter:Channel4News twitterde op donderdag 18-07-2019 om 11:36:30Donald Trump supporters chant “send her back” when he mentions Democratic Congresswoman and American citizen Ilhan Omar.The President later tweeted, “what a crowd, and what great people". https://t.co/mEn1XyThhI reageer retweet
Ik ga het bij een broodje ham ham houden.quote:
Hele gevaarlijke ontwikkeling.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Ze moesten terug naar hun eigen land, terwijl drie van de vier waar-ie het over had, in de VS waren geboren. De menigte scandeerde trouwens "Send her back" gisteravond.twitter:Channel4News twitterde op donderdag 18-07-2019 om 11:36:30Donald Trump supporters chant “send her back” when he mentions Democratic Congresswoman and American citizen Ilhan Omar.The President later tweeted, “what a crowd, and what great people". https://t.co/mEn1XyThhI reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |