Kutbeesten.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je het dan goed of niet.
Ik weet dat het een ouder nummer is maar niet dat die van John Lennon was.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, en dat is een nummer van John Lennon.
Mooie tieten die bulten.quote:
Ik heb altijd wel een rooie erbij gehad, katers zijn heel lief, poezen wat vinniger, heb ik ondervonden.quote:
Mannetjes zijn altijd lieverquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel een rooie erbij gehad, katers zijn heel lief, poezen wat vinniger, heb ik ondervonden.
Het zijn net vrouwen. Kut beesten.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel een rooie erbij gehad, katers zijn heel lief, poezen wat vinniger, heb ik ondervonden.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mannetjes zijn altijd lieverMeestal dan
Mijn 3e poging tot een reactie op jouw post... Ik was tot 2x bijna klaar en reageerde vervolgens op een dm en poef mn reactie die ik getyped had was weg...quote:Op donderdag 18 juli 2019 11:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tof al die groenten op je balkon. Lekker veel ruimte ook
Ligt eraan hoe groot die balletjes zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:42 schreef mario390 het volgende:
ze zeggen bud spencer heeft soms bij film draaien 40 vleesballetjes gegeten
Vrouwenquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn net vrouwen. Kut beesten.
De westerns films die hij had met Terence Hill waren wel leuk. de rest niet.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:42 schreef mario390 het volgende:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot die balletjes zijn.
Die kunnen kussen....quote:
Onzin, ik wil juist geen katers maar altijd poezen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mannetjes zijn altijd lieverMeestal dan
Je praat poep.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onzin, ik wil juist geen katers maar altijd poezen.
Dat was ook wel te zien.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:42 schreef mario390 het volgende:
mücke, 4 fäuste vor rio ook en nog somigequote:Op donderdag 18 juli 2019 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De westerns films die hij had met Terence Hill waren wel leuk. de rest niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |