i knowquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:43 schreef espri het volgende:
[..]
Ik bleef kijken in het vorige.![]()
En ik open nooit dus dankjewel.
Dat zijn dan gezinnen van 2 mannen of 2 vrouwen ofzo?quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb weer een nieuw woord geleerd, regenbooggezinnen.
Gezinnen met ouders van hetzelfde geslacht. Niet gewaardeerd onder de moslimmeerderheid in Birmingham.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb weer een nieuw woord geleerd, regenbooggezinnen.
Jij dacht hetzelfde dus.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Gezinnen met ouders van hetzelfde geslacht. Niet gewaardeerd onder de moslimmeerderheid in Birmingham.
En nu insecten.
Je zit ook het journaal te kijken.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Gezinnen met ouders van hetzelfde geslacht. Niet gewaardeerd onder de moslimmeerderheid in Birmingham.
En nu insecten.
Het is meer dat ze op school leren dat mensen van het zelfde geslacht ook van elkaar kunnen houden.quote:
waarom spelen ze in oostenrijk en waar?quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
2-1
Watford uit Engeland.. Wie was vroeger de baas van deze club?
Dat vind ik heel mooi maar dat zouden z eigenlijk van huis uit al mee mogen krijgen...quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is meer dat ze op school leren dat mensen van het zelfde geslacht ook van elkaar kunnen houden.
Omdat ze daar op trainingskamp zijn .. Wedstrijd in Saalfelden, Oostenrijk is inmiddels afgelopenquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom spelen ze in oostenrijk en waar?
Idd, ik weet nog dat mijn moeder zei als ik van een jongen zou houden dat ze daar geen moeite mee zou hebben. Zolang ik maar gelukkig ben met mijn keuze.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:53 schreef espri het volgende:
[..]
Dat vind ik heel mooi maar dat zouden z eigenlijk van huis uit al mee mogen krijgen...
Maar je hebt dr nog steeds niet gelukkig gemaaktquote:Op donderdag 18 juli 2019 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik weet nog dat mijn moeder zei als ik van een jongen zou houden dat ze daar geen moeite mee zou hebben. Zolang ik maar gelukkig ben met mijn keuze.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt dr nog steeds niet gelukkig gemaakt
Mijn mammie is er al een tijd niet meer.quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt dr nog steeds niet gelukkig gemaakt
okequote:Op donderdag 18 juli 2019 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze daar op trainingskamp zijn .. Wedstrijd in Saalfelden, Oostenrijk is inmiddels afgelopen
heb je ook kunnen arsenal vs bayern kijken?quote:Op donderdag 18 juli 2019 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze daar op trainingskamp zijn .. Wedstrijd in Saalfelden, Oostenrijk is inmiddels afgelopen
quote:
Ja, nu thuis, straks hier, bierquote:
Nee niet gezien.. Wanneer was dat?quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je ook kunnen arsenal vs bayern kijken?
Scheut whiskey erin.quote:
Ik houd er ook niet van.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:04 schreef espri het volgende:
[..]
Nee niet lekker. Scheutke koffie,melk is alles wat er in mn koffie gaat.
Idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |