Niet?quote:Op maandag 15 juli 2019 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Masseren zou ik ook niet op de VU doen hoor
Ik snap het ook nietquote:
Hebben ze geen massage tafel op de VUquote:Op maandag 15 juli 2019 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, daar is een bed voor nodig, die staat hier niet
misschien welquote:Op maandag 15 juli 2019 21:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet
[..]
Hebben ze geen massage tafel op de VU
Ik ben nog in twijfel of mijn rugpijn daarmee verdwijnt.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:56 schreef JanCees het volgende:
Jammer dat ama niet op mijn aanbod ingaat
Dus dan kan het wel op de VUquote:
Tijd voor de chiropractor misschienquote:Op maandag 15 juli 2019 21:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben nog in twijfel of mijn rugpijn daarmee verdwijnt.
Dan vertoef je maar een keer ergens andersquote:
Is engquote:Op maandag 15 juli 2019 21:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan vertoef je maar een keer ergens anders
Alleen maar goed voor je. En je ziet er toch niks van want je hebt je bril nog nietquote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 21:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen maar goed voor je. En je ziet er toch niks van want je hebt je bril nog niet
Nee, je bent Naatje, niet I.quote:
Altijd sterk verbeterde andere zintuigen inderdaadquote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Altijd sterk verbeterde andere zintuigen inderdaad
Ik weet niet waar je op zit qua sterktequote:
Najaaahquote:Op maandag 15 juli 2019 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Noel gedaan
zijn vooral cilinders en ik heb moeite met ver wegquote:Op maandag 15 juli 2019 22:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je op zit qua sterkte
Ah oke. Wanneer krijg je je bril?quote:Op maandag 15 juli 2019 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zijn vooral cilinders en ik heb moeite met ver weg
Een opticienquote:Op maandag 15 juli 2019 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
maar ik heb er zelf totaal geen kijk op, dus moet eigenlijk een bril fixen met iemand anders die er wel kijk op heeft.
Meen je nietquote:Op maandag 15 juli 2019 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil graag een bril die een beetje past
Heb daar ook weleens filmpjes van gezien jaquote:Op maandag 15 juli 2019 22:20 schreef Solotovski het volgende:
Ik vind cut echt een hilarisch yt kanaal
Eerste filmpje dat ik zie is echt pijnlijk ongemakkelijk.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:20 schreef Solotovski het volgende:
Ik vind cut echt een hilarisch yt kanaal
Welkequote:Op maandag 15 juli 2019 22:29 schreef I. het volgende:
[..]
Eerste filmpje dat ik zie is echt pijnlijk ongemakkelijk.
Thoraya Maronesy moet je ook ff checkenquote:
Huhhhhhh???quote:Op maandag 15 juli 2019 22:36 schreef JanCees het volgende:
Wtf het menu in chrome zit opeens onderaan ipv bovenaan
Mag hem wel hoorquote:Op maandag 15 juli 2019 22:43 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens het idee dat Uitstraling en jij niet de beste vrienden zijn.
@haags_kwartiertje je wordt geroepenquote:
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 15 juli 2019 23:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Bijzonder grapje vind ik. Beetje veel van hetzelfde.
Dan moet dat maar.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als ik dit moet uitleggen staak ik deze conversatie liever.
Letterlijk is ook niet al te best.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Pis in m'n broek
helaas niet figuurlijk
Vanmiddag was het bijna zo verquote:Op maandag 15 juli 2019 23:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Letterlijk is ook niet al te best.
Ik heb het als ik water drink. God allemachtig dan heb ik een loodgieter nodig.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vanmiddag was het bijna zo ver
Gelukkig nog net op tijd kunnen voorkomen.
heb je wel tijdelijk warm gevoelquote:Op maandag 15 juli 2019 23:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Pis in m'n broek
helaas niet figuurlijk
Herkenbaar jaquote:Op maandag 15 juli 2019 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het als ik water drink. God allemachtig dan heb ik een loodgieter nodig.
Weet ikquote:
Gebruik je dat iedere dag?quote:Op maandag 15 juli 2019 23:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Herkenbaar jaIk had creatine op, dan moet je echt 6/7x plassen
Nu even wel. Maar wel vaak met maanden pauze.quote:
Ja snap ik, merk je meteenquote:Op maandag 15 juli 2019 23:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nu even wel. Maar wel vaak met maanden pauze.
Vandaag was ik weer mee begonnen, dan is het even erger.
Die van 2025quote:Op maandag 15 juli 2019 23:17 schreef dud0r het volgende:
Zou CD zich al aan het voorbereiden zijn voor de vierdaagse
Ze loopt hem achteruit.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:17 schreef dud0r het volgende:
Zou CD zich al aan het voorbereiden zijn voor de vierdaagse
Moet er vaak wel om lachenquote:Op maandag 15 juli 2019 22:46 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Dan heb je wel een engelengeduld. Af en toe als hij begint te raaskallen, denk ik:
[ afbeelding ]
Nee haha gelukkig niet. Weet wel wat het met iemand doet.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Toen stond ik vast met de autoWas even angstig moment
![]()
Ervaring mee begrijp ik?
Zo dramatisch is het nou ook weer nietquote:Op maandag 15 juli 2019 23:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee haha gelukkig niet. Weet wel wat het met iemand doet.
Nouja jouw verhaal met de auto....quote:Op maandag 15 juli 2019 23:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zo dramatisch is het nou ook weer niet
Raam open en plassen zullen we!quote:Op maandag 15 juli 2019 23:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja jouw verhaal met de auto....
Gelukkig maarquote:Op maandag 15 juli 2019 23:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Goede post weer, echt een toevoeging aan deze SC.
Whahs net in de cabrio van een lekker wijffie naast je.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Raam open en plassen zullen we!
Als Paay naast me zit weet ik het welquote:Op maandag 15 juli 2019 23:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Whahs net in de cabrio van een lekker wijffie naast je.
Geil manquote:Op maandag 15 juli 2019 23:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Whahs net in de cabrio van een lekker wijffie naast je.
Die heeft naar verluidt geen ruitenwissers.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als Paay naast me zit weet ik het wel
Pis in haar bek!quote:Op maandag 15 juli 2019 23:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heeft naar verluidt geen ruitenwissers.
Begint ze dan ook pas vrijdag en eindigt ze morgen?quote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 23:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Begint ze dan ook pas vrijdag en eindigt ze morgen?
Aloa zal er wel staanquote:Op maandag 15 juli 2019 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Arme CD, loopt ze morgen over de via glade nog wat of zo iets.. staat er niemand
Gigantischquote:Op maandag 15 juli 2019 23:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Romantisch! Met een bloemetje?
Uiteraard, en een ring verstopt in het blikje schultenbrau. Zo doen ze dat in fryslan.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Romantisch! Met een bloemetje?
Whahaaaaquote:Op maandag 15 juli 2019 23:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Uiteraard, en een ring verstopt in het blikje schultenbrau. Zo doen ze dat in fryslan.
neeeeeequote:Op maandag 15 juli 2019 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
Zijn we al uitgejankt? Anders blijf ik hier wel eventjes weg
Blijf ajbquote:Op maandag 15 juli 2019 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
Zijn we al uitgejankt? Anders blijf ik hier wel eventjes weg
Wat bedoel je mijn beste vriend?quote:Op maandag 15 juli 2019 23:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een fok abbelement
quote:Op maandag 15 juli 2019 23:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een fok abbelement
tranen van pijn jaquote:
mooie snorquote:
Sommige reacties uit jouw topic zijn ook wel echt weer classic fokquote:
ja lol, was wel te verwachten natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige reacties uit jouw topic zijn ook wel echt weer classic fok
Dat is echt een idioot jaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
die onnoembare is ook echt een grafmongool, mi gado
Wat zei die nou, dat je alleen een nazi was als je lid was van de nsdap?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
die onnoembare is ook echt een grafmongool, mi gado
echt denderend dat soort mensen, in de ene post zijn alle homo's vieze pedo's, en in de andere springen ze in de bres om onze 'tolerante' westerse samenleving te beschermen van de homofobe moslimsquote:
ja lmao, eerst begint het altijd met "oh dus iedereen waar je het niet mee eens is is een nazi?!?!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zei die nou, dat je alleen een nazi was als je lid was van de nsdap?![]()
Bruderrr,quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:40 schreef skysherrif het volgende:
@:fok-it
Damn stel je voor dat je hier tussen zou staan
gitarist is echt Johnny Marr in het zuur lolquote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:40 schreef skysherrif het volgende:
@:fok-it
Damn stel je voor dat je hier tussen zou staan
Ohquote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bruderrr,
Ik linkte dat filmpje paar dagen geleden nog en toen zei ik hetzelfdeJe reageerde er zelfs nog op
Vooral dat stukje vanaf 2.25 waar hij publiek opzweeptquote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh![]()
Daarom verscheen het wss in mn suggesties
The Smithsgodenquote:
Dat soort dingen hou ik niet zo bijquote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:47 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
jammer dat morrissey zo'n teringdebiel is
consistent racistisch, zei een keer dat chinezen een 'sub-ras' waren omdat ze hond eten, steunt nigel farage en tommy robinson (mede-oprichter en voormalig leider/lid van wat in principe een fascistische knokploeg was), droeg een for britain-party badge laatst, etc.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat soort dingen hou ik niet zo bij
Why?
Tommy Robinson bedoel je zeker?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:52 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
consistent racistisch, zei een keer dat chinezen een 'sub-ras' waren omdat ze hond eten, steunt nigel farage en tommy williams (mede-oprichter en voormalig leider/lid van wat in principe een fascistische knokploeg was), droeg een for britain-party badge laatst, etc.
lol, dacht dat ik het nog net kon edittenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tommy Robinson bedoel je zeker?
Oke dat wist ik niet, maar goed om te weten idd
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:52 schreef skysherrif het volgende:
Huisgenoten zijn wel tof als ze lemoncake maken en vragen of je een stukje wil.
quote:
Toch vind ik eh die hossel van Theon Greyjoy wel de leukste, hoe heet ze ook alweer. Die dame van lichte zedenquote:
Ja, vooral als ze lacht met haar mond openquote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Toch vind ik eh die hossel van Theon Greyjoy wel de leukste, hoe heet ze ook alweer. Die dame van lichte zeden
Ros dusquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, vooral als ze lacht met haar mond open
Aidsquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
iemand vat ff laatste seizoen voor me samen, heb echt geen zin meer om die onzin te kijken
lmao deze fotoquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dacht dat je haar bedoelde![]()
Neequote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dacht dat je haar bedoelde![]()
de plot*quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Opzich zate ner wel gave scenes in qua actie, maar het plot ging echt nergens meer over.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
iemand vat ff laatste seizoen voor me samen, heb echt geen zin meer om die onzin te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]aight thnx, en klinkt matig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Gebeurt dit over een korte tijd? Of zit er echt een timelapse in ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verwijder dit account.
Ach, of je hebt het al gezien, of de zure augurken op fok hebben de rest al dusdanig laten weten dat ze er niks van hoeven te verwachten dus wat dat betreftquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:06 schreef skysherrif het volgende:
Zou in spoiler zette nvoor mensen die het misschie nnog wel willen kijken
Tijd en afstanden bestaan niet meer in seizoen 8quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
aight thnx, en klinkt matig ja
[..]
Gebeurt dit over een korte tijd? Of zit er echt een timelapse in ofzo?
2 eps. Eerst varen ze naar Kings Landing waar Euron draak dood en Missandei gevangen neemt. Volgende aflevering was Battle of Kings Landing. Maar was meer Genocide of Kings Landingquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
aight thnx, en klinkt matig ja
[..]
Gebeurt dit over een korte tijd? Of zit er echt een timelapse in ofzo?
zat er ook wel aan te komen, gek wijfquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 eps. Eerst varen ze naar Kings Landing waar Euron draak dood en Missandei gevangen neemt. Volgende aflevering was Battle of Kings Landing. Maar was meer Genocide of Kings Landing
Had nou verwacht dat jij dan weer op Drogo zou geilenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:09 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
zat er ook wel aan te komen, gek wijf
vond haar wel geyl altijd![]()
vooral die scene in eerste seizoen (of mss zelf eerste aflevering) waarin ze zo uit dat bad stapt hngggg
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had nou verwacht dat jij dan weer op Drogo zou geilen
Woest aantrekkelijk met die brede schoudersquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had nou verwacht dat jij dan weer op Drogo zou geilen
loras of renlyquote:
Jaqenquote:
Ik ga toch voor jaime maar wel uit de eerset seizoenenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
loras of renly
mijn beoordelingsvermogen is bevlekt door mijn voorliefde voor twinks dus wss renly
is helemaal voor jou makkerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ga toch voor jaime maar wel uit de eerset seizoenen
[ afbeelding ]
Prima figuur jaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Woest aantrekkelijk met die brede schouders
In Lord of the Rings is het sowieso Aragorn natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
drogo is echt zo iemand waar chicks op twitter shit over zeggen zoals "wurg me, breek al mijn ledematen en neuk dan mijn kut terwijl je in mijn gezicht spuugt"
#metooquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
drogo is echt zo iemand waar chicks op twitter shit over zeggen zoals "wurg me, breek al mijn ledematen en neuk dan mijn kut terwijl je in mijn gezicht spuugt"
Waar iemand dan moet mee kijken zodat het geen metoo verhaal wordtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
Dat zeggen mensen ook over Hopper in ST dus ik verbaas me nergens overquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
Wel gruwelijk fysiek die manquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat er in hun bed overigens wel serieus rekening met gebroken ledematen moet worden gehouden
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
Hi sweetiequote:
Ja vraag dat maar aan Elia Martellquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat er in hun bed overigens wel serieus rekening met gebroken ledematen moet worden gehouden
Ben je daar uit gegaan?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:19 schreef moemoe het volgende:
[..].
#hopper
[..]
Hi sweetie. Stuur me eens een invite voor jouw radiokanaal op Discord?
Dan kan ik binnenkort weer een showtje meepakken.
heb ik gelukkig nooit gekeken maar lillike manquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen ook over Hopper in ST dus ik verbaas me nergens over
Meh. Na een bepaald punt is het welletjesquote:
Stranger Things niet kijkenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb ik gelukkig nooit gekeken maar lillike man
kijk nooit series want als ze kut zijn kom je er bedrogen vanaf en ben je tussen de 10 en 180 uur van je leven kwijtquote:
Hier ben ik het deels mee eens. Daarom kijk ik niet te veel series zoals die freaks in het Netflix topic die klagen over te weinigquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:22 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
kijk nooit series want als ze kut zijn kom je er bedrogen vanaf en ben je tussen de 10 en 180 uur van je leven kwijt
IK ZONGquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
praat ff wat zachter gast mn pa slaapt -.-
Als je enkel series kijkt raak je op een gegeven moment wel door het aanbod heen hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:23 schreef Fok-it het volgende:
\
[..]
Hier ben ik het deels mee eens. Daarom kijk ik niet te veel series zoals die freaks in het Netflix topic die klagen over te weinig___ content
Ja wellicht als je geen werk hebt en geen andere hobby's. Maar dan zou ik gillend gek worden, want dan kijk je gewoon elke dag series, de hele dag, Brrquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je enkel series kijkt raak je op een gegeven moment wel door het aanbod heen hoor
Is ook niet een wenselijk leven, been there done thatquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wellicht als je geen werk hebt en geen andere hobby's. Maar dan zou ik gillend gek worden, want dan kijk je gewoon elke dag series, de hele dag, Brr
Ook eens. Prima smaak heb je.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Weet je wie ook uitzonderlijk knap is?
Prins Carl Philip uit Zweden.
Mag bestquote:
Eensquote:
Waarom zou je dat doenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:29 schreef Fok-it het volgende:
Hoe zou Trollie reageren als ik nu een Nickelback-filmpje post
Heb je geen smaak?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:29 schreef Fok-it het volgende:
Enquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:27 schreef skysherrif het volgende:
Ik barst van spanning wat mijn goede vriend tjacka mij geapped heeft.
Hij noemde me een normie omdat ik Foo Fighters luisterde. Dus om hem helemaal te laten cringen.quote:
het idee dat nickelback een bijzonder slechte band is vind ik erg misplaatst, en meestal zijn de favoriete bands van mensen die dat het hardst roepen linkin park of korn ofzoquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:29 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:31 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
het idee dat nickelback een bijzonder slechte band is vind ik erg misplaatst
Zou wel willen daten.quote:
Ik wou je al racist noemen als je ja zei.quote:
Ik had haar een zomervoorraad aan ijs meegegeven en die zaak uit gebonjourtquote:
Jaaa, die heeft gewoon een model aan de haak geslagen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou wel willen daten.
Die broer van roodharig meisje heeft echt knappe vriendin trouwens bohhhhhh
Echt lekkerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:34 schreef I. het volgende:
[..]
Jaaa, die heeft gewoon een model aan de haak geslagen.
quote:
mijn theorie, die ik volgens mij al eens uiteen heb gezet op dit forum, is dat 'serieuzere' muziekkenners begonnen zijn met dat te zeggen omdat hun teksten en muziek heel generiek zijn, en de hele act eromheen een beetje belachelijk. vervolgens werd dit 'per ongeluk' een meme en gingen mensen dat maar na praten zonder te beseffen wat de muziek nou echt bijzonder slecht maakte. vaak als je dat soort mensen vraagt wat ze zo kut eraan vinden zeggen ze 'de stem' of zoiets debielsquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Dat dat uit jouw mond komt vind ik dan weer erg bijzonder, maar inderdaad. Het zijn geen muzikale wonders nee, maar ik heb die pure haat ook nooit begrepen
Jajaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:34 schreef I. het volgende:
[..]
Dat soort taal bezig ik over het algemeen niet.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:35 schreef naatje_1 het volgende:
Had best wel zin om iemand uit elkaar te trekken vanavond, ergens had ik ook het idee dat ze gewillig was, maar ik voelde me enigszins onzeker over m'n capaciteiten dus ben er niet voor gegaan.
Ik kijk nu When They See Usquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En niet dik en niet zwart.
Begrijpelijk.
Ja, daar refereerde ik dus naar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |