Wat bedoel je mijn beste vriend?quote:Op maandag 15 juli 2019 23:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een fok abbelement
quote:Op maandag 15 juli 2019 23:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een fok abbelement
tranen van pijn jaquote:
mooie snorquote:
Sommige reacties uit jouw topic zijn ook wel echt weer classic fokquote:
ja lol, was wel te verwachten natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige reacties uit jouw topic zijn ook wel echt weer classic fok
Dat is echt een idioot jaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
die onnoembare is ook echt een grafmongool, mi gado
Wat zei die nou, dat je alleen een nazi was als je lid was van de nsdap?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
die onnoembare is ook echt een grafmongool, mi gado
echt denderend dat soort mensen, in de ene post zijn alle homo's vieze pedo's, en in de andere springen ze in de bres om onze 'tolerante' westerse samenleving te beschermen van de homofobe moslimsquote:
ja lmao, eerst begint het altijd met "oh dus iedereen waar je het niet mee eens is is een nazi?!?!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zei die nou, dat je alleen een nazi was als je lid was van de nsdap?![]()
Bruderrr,quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:40 schreef skysherrif het volgende:
@:fok-it
Damn stel je voor dat je hier tussen zou staan
gitarist is echt Johnny Marr in het zuur lolquote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:40 schreef skysherrif het volgende:
@:fok-it
Damn stel je voor dat je hier tussen zou staan
Ohquote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bruderrr,
Ik linkte dat filmpje paar dagen geleden nog en toen zei ik hetzelfdeJe reageerde er zelfs nog op
Vooral dat stukje vanaf 2.25 waar hij publiek opzweeptquote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh![]()
Daarom verscheen het wss in mn suggesties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |