Dat soort dingen hou ik niet zo bijquote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:47 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
jammer dat morrissey zo'n teringdebiel is
consistent racistisch, zei een keer dat chinezen een 'sub-ras' waren omdat ze hond eten, steunt nigel farage en tommy robinson (mede-oprichter en voormalig leider/lid van wat in principe een fascistische knokploeg was), droeg een for britain-party badge laatst, etc.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat soort dingen hou ik niet zo bij
Why?
Tommy Robinson bedoel je zeker?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:52 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
consistent racistisch, zei een keer dat chinezen een 'sub-ras' waren omdat ze hond eten, steunt nigel farage en tommy williams (mede-oprichter en voormalig leider/lid van wat in principe een fascistische knokploeg was), droeg een for britain-party badge laatst, etc.
lol, dacht dat ik het nog net kon edittenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tommy Robinson bedoel je zeker?
Oke dat wist ik niet, maar goed om te weten idd
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:52 schreef skysherrif het volgende:
Huisgenoten zijn wel tof als ze lemoncake maken en vragen of je een stukje wil.
quote:
Toch vind ik eh die hossel van Theon Greyjoy wel de leukste, hoe heet ze ook alweer. Die dame van lichte zedenquote:
Ja, vooral als ze lacht met haar mond openquote:Op dinsdag 16 juli 2019 00:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Toch vind ik eh die hossel van Theon Greyjoy wel de leukste, hoe heet ze ook alweer. Die dame van lichte zeden
Ros dusquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, vooral als ze lacht met haar mond open
Aidsquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
iemand vat ff laatste seizoen voor me samen, heb echt geen zin meer om die onzin te kijken
lmao deze fotoquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dacht dat je haar bedoelde![]()
Neequote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dacht dat je haar bedoelde![]()
de plot*quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Opzich zate ner wel gave scenes in qua actie, maar het plot ging echt nergens meer over.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:00 schreef CharlesKinbote het volgende:
iemand vat ff laatste seizoen voor me samen, heb echt geen zin meer om die onzin te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |