kijk nooit series want als ze kut zijn kom je er bedrogen vanaf en ben je tussen de 10 en 180 uur van je leven kwijtquote:
Hier ben ik het deels mee eens. Daarom kijk ik niet te veel series zoals die freaks in het Netflix topic die klagen over te weinigquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:22 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
kijk nooit series want als ze kut zijn kom je er bedrogen vanaf en ben je tussen de 10 en 180 uur van je leven kwijt
IK ZONGquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
praat ff wat zachter gast mn pa slaapt -.-
Als je enkel series kijkt raak je op een gegeven moment wel door het aanbod heen hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:23 schreef Fok-it het volgende:
\
[..]
Hier ben ik het deels mee eens. Daarom kijk ik niet te veel series zoals die freaks in het Netflix topic die klagen over te weinig___ content
Ja wellicht als je geen werk hebt en geen andere hobby's. Maar dan zou ik gillend gek worden, want dan kijk je gewoon elke dag series, de hele dag, Brrquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je enkel series kijkt raak je op een gegeven moment wel door het aanbod heen hoor
Is ook niet een wenselijk leven, been there done thatquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wellicht als je geen werk hebt en geen andere hobby's. Maar dan zou ik gillend gek worden, want dan kijk je gewoon elke dag series, de hele dag, Brr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |