quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:31 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
het idee dat nickelback een bijzonder slechte band is vind ik erg misplaatst
Zou wel willen daten.quote:
Ik wou je al racist noemen als je ja zei.quote:
Ik had haar een zomervoorraad aan ijs meegegeven en die zaak uit gebonjourtquote:
Jaaa, die heeft gewoon een model aan de haak geslagen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou wel willen daten.
Die broer van roodharig meisje heeft echt knappe vriendin trouwens bohhhhhh
Echt lekkerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:34 schreef I. het volgende:
[..]
Jaaa, die heeft gewoon een model aan de haak geslagen.
quote:
mijn theorie, die ik volgens mij al eens uiteen heb gezet op dit forum, is dat 'serieuzere' muziekkenners begonnen zijn met dat te zeggen omdat hun teksten en muziek heel generiek zijn, en de hele act eromheen een beetje belachelijk. vervolgens werd dit 'per ongeluk' een meme en gingen mensen dat maar na praten zonder te beseffen wat de muziek nou echt bijzonder slecht maakte. vaak als je dat soort mensen vraagt wat ze zo kut eraan vinden zeggen ze 'de stem' of zoiets debielsquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Dat dat uit jouw mond komt vind ik dan weer erg bijzonder, maar inderdaad. Het zijn geen muzikale wonders nee, maar ik heb die pure haat ook nooit begrepen
Jajaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:34 schreef I. het volgende:
[..]
Dat soort taal bezig ik over het algemeen niet.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:35 schreef naatje_1 het volgende:
Had best wel zin om iemand uit elkaar te trekken vanavond, ergens had ik ook het idee dat ze gewillig was, maar ik voelde me enigszins onzeker over m'n capaciteiten dus ben er niet voor gegaan.
Ik kijk nu When They See Usquote:Op dinsdag 16 juli 2019 01:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En niet dik en niet zwart.
Begrijpelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |