Schraalquote:Op maandag 15 juli 2019 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schraal gastje met een voorliefde voor softe zemelmuziek en drugs, ken je hem?
Ik maak louter goede tt'squote:Op maandag 15 juli 2019 14:58 schreef UitStraling het volgende:
Als Haags nu eens een keertje een cursus leuke aantrekkelijke TT"s verzinnen gaat volgen.
Werd vanochtend wakker van de wekker, dacht, ah lekker uitslapen, het is ten slotte zondag!!!quote:
Mooi man.quote:Op maandag 15 juli 2019 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar hey toch een lekker daggie gehad. Kan niet wachten op de rest van de week.
Jij een goede terugkomst gehad op de zaak?quote:
Mwah beetje bende welquote:Op maandag 15 juli 2019 17:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij een goede terugkomst gehad op de zaak?
Gelukkig ben je terug om orde op zaken te stellen.quote:
Haha ja dat gaat wel weer goed komen. Hoe is het met jou?quote:Op maandag 15 juli 2019 17:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig ben je terug om orde op zaken te stellen.
Uitstekend hoor. Ik heb weer energie om er tegenaan te gaan.quote:Op maandag 15 juli 2019 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja dat gaat wel weer goed komen. Hoe is het met jou?
Goed om te horenquote:Op maandag 15 juli 2019 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Uitstekend hoor. Ik heb weer energie om er tegenaan te gaan.
En dat doen we graag.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 06:40 schreef scrupuleus het volgende:
Deze sc is er enkele nog om 4ebe een plekje te geven.
Wie nietquote:Op dinsdag 16 juli 2019 06:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze heeft al een plekje in mijn hart
Fijn manquote:Op dinsdag 16 juli 2019 06:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar verder gaat alles goed hoor.
Dat is niet bestquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:53 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn vrienden zijn een wandelende KLB
quote:Op maandag 15 juli 2019 17:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Werd vanochtend wakker van de wekker, dacht, ah lekker uitslapen, het is ten slotte zondag!!!![]()
![]()
wat een sof hey.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 06:40 schreef scrupuleus het volgende:
Deze sc is er enkele nog om 4ebe een plekje te geven.
quote:
Fijnproeverquote:
Zou chia zut weggooien en frambozen snacken.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb frambozen chia pudding.
Eens kijken of dat te nassen is
Ja maar...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou chia zut weggooien en frambozen snacken.
Nou en.. gewoon doen waar je zin in hebt. Is jou lefuhquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar de tijd klopt voor geen meter
Goedemorgenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb frambozen chia pudding.
Eens kijken of dat te nassen is
Goodmorning!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
GoedemorgenHoe is het met jou en je beestjes?
Heb geen verse aspergesoep in de buurtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou en.. gewoon doen waar je zin in hebt. Is jou lefuh
Bummer..quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb geen verse aspergesoep in de buurt
Ja goed, ja langzaam krimpt het wel in. zit nu op 49 caafjes. Wil uiteindelijk alleen de flat in de serre overhouden samen met de ren buiten.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goodmorning!Je bent terug
![]()
Hier gaat alles z'n gangetje, het piept, wandelt en eet![]()
En bij jou ? Nog verder aan het inkrimpen ?
49?!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja goed, ja langzaam krimpt het wel in. zit nu op 49 caafjes. Wil uiteindelijk alleen de flat in de serre overhouden samen met de ren buiten.
Valt wel mee, het maximale wat ik hier op den duur had was 109. Maar dan wil je echt niet met een zakje ritselenquote:
Jazekers, ik vind koken een van de leukste en meest rustgevend dingen die er zijn dus in het voorjaar maak ik het regelmatig.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bummer..
Maak je het weleens zelf ?
Zo lekker
UIt de hand gelopen hobby?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Valt wel mee, het maximale wat ik hier op den duur had was 109. Maar dan wil je echt niet met een zakje ritselen
Ja was wel erg leuk, ook de shows en dergelijke. Maar het gaat gewoon te duur worden, helemaal met die cursus die ze gaan verplichten. Dan gewoon een paar beestjes voor de gezelligheid. Is ook leuk.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:40 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
UIt de hand gelopen hobby?
Wat deden ze dan op die shows?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja was wel erg leuk, ook de shows en dergelijke. Maar het gaat gewoon te duur worden, helemaal met die cursus die ze gaan verplichten. Dan gewoon een paar beestjes voor de gezelligheid. Is ook leuk.
Dan worden je diertjes gekeurd of je volgens de rasstandaard fokt. Wel grappig, stond zelfs een man die even je cavia in model ging kammenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:47 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Wat deden ze dan op die shows?
Wat is je signature dish ?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazekers, ik vind koken een van de leukste en meest rustgevend dingen die er zijn dus in het voorjaar maak ik het regelmatig.
Good busy en je fokt niet meer toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja goed, ja langzaam krimpt het wel in. zit nu op 49 caafjes. Wil uiteindelijk alleen de flat in de serre overhouden samen met de ren buiten.
Oh ja.. weird.. en wie gaat dat controleren dan ?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja was wel erg leuk, ook de shows en dergelijke. Maar het gaat gewoon te duur worden, helemaal met die cursus die ze gaan verplichten. Dan gewoon een paar beestjes voor de gezelligheid. Is ook leuk.
Klopt, alle beertjes zijn gecastreerdquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Good busy en je fokt niet meer toch?
Zat bij een kleindieren/knaagdieren vereniging dus zullen ze wel via daar controleren.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja.. weird.. en wie gaat dat controleren dan ?
Merk jij nou heel veel gedragsverandering? Ik vind mijn gecastreerd beertje net een zeugjequote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klopt, alle beertjes zijn gecastreerd
[..]
Zat bij een kleindieren/knaagdieren vereniging dus zullen ze wel via daar controleren.
Nee zat hij ongecastreerd al onder de plak bij al die dames zit hij nu nog onder de plak. Die zeugjes kunnen echte bitches zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Merk jij nou heel veel gedragsverandering? Ik vind mijn gecastreerd beertje net een zeugjeTotaal niet echt een dominante beer, maar dat komt omdat die zeugjes zo onwijs dominant zijn.
Kipmedaillons, tabasco, halve liter zoete witte wijn, laurier, tijm, 20 teentjes knoflook, zoete paprikapoeder, rode puntpaprika, scheut whisky, crème fraîche, aardappeltjes in de schil, bloem, roomboter.......in specifieke volgorde bij elkaar te gooien in een enorme pan.quote:
Misschien maar beter ook, anders is het zo'n kippenhokquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee zat hij ongecastreerd al onder de plak bij al die dames zit hij nu nog onder de plak. Die zeugjes kunnen echte bitches zijn.
Ik zeg wel, ik wil geen skinny cavia's meer, wat een aanstellers zijn dat. Als een andere cavia ze al aankijkt janken ze moord en brand, als je ze aanraakt zijn het echt net biggen, gillen alsof je ze vermoord.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook, anders is het zo'n kippenhok
Kan ik wel inkomen, ze zullen wel een gevoeliger huidje hebbenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik zeg wel, ik wil geen skinny cavia's meer, wat een aanstellers zijn dat. Als een andere cavia ze al aankijkt janken ze moord en brand, als je ze aanraakt zijn het echt net biggen, gillen alsof je ze vermoord.
Ik weet niet, ze doen altijd erg hysterisch, ze voelen wel altijd heel warm aan, net kleine kacheltjesquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik wel inkomen, ze zullen wel een gevoeliger huidje hebben
Zijn net kleine nijlpaardjesquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik weet niet, ze doen altijd erg hysterisch, ze voelen wel altijd heel warm aan, net kleine kacheltjes
Ja, hoop dat we nog wat mooie dagen gaan krijgen, kunnen ze even lekker buiten spelen. Dat vinden ze altijd wel leukquote:
Ik heb aankomend weekend een festival, dus als er wat meer zon zou zijn, komt dat goed uit.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja, hoop dat we nog wat mooie dagen gaan krijgen, kunnen ze even lekker buiten spelen. Dat vinden ze altijd wel leuk
Ze verwachten regen, zit daar ook niet op de wachten, vriendinnetje van mijn dochter komt logeren en kan dan tenminste met de dames op padquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb aankomend weekend een festival, dus als er wat meer zon zou zijn, komt dat goed uit.
Deze doordeweekse dagen wordt het wat meer bleh
Heel toevallig heb ik dat ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
ALS JE tuin vol waterplanten staat wel ja![]()
Koekoekjes
Hehehquote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:57 schreef Catkiller het volgende:
Omdat al die asielzoekers liever Engels praten dan dat ze Nederlands leren.
Ongekendquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:06 schreef Catkiller het volgende:
Wat een jankende autisten daar in de ONZ FB he
We moeten zes uur in de bus en ze overdrijven echtquote:
Ziek verhaal manquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We moeten zes uur in de bus en ze overdrijven echt.
Sommigen maken daar echt een sport vanquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We moeten zes uur in de bus en ze overdrijven echt.
KENNER GESPOT!quote:
ouwequote:
Heb jij ook maar ENIG IDEE tegen wie je het hebtquote:
Ja.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb jij ook maar ENIG IDEE tegen wie je het hebt
Ja doe danquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:vanillekwark
Ik spreek jou te weinig bro.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik hoop het, het is hier nog erg bewolkt, maar in elk geval niet koud
Als om 3 uur maar effe de zon schijnt dan vind ik het wel bestquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hittegolf pluim.
Ja dat zit er wel in.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Als om 3 uur maar effe de zon schijnt dan vind ik het wel best
Gelukkig maar heb hier zoveel vlees liggen, dat moet echt op. straks nog even naar de winkel stokbrood en zo halenquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Gelukkig maar heb hier zoveel vlees liggen, dat moet echt op. straks nog even naar de winkel stokbrood en zo halen
Eerste week september pas, maar jaquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vakantie in het vooruitzicht?
Oh dat gaat nu snel zat.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Eerste week september pas, maar ja
Luxedierquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker, en in November ga ik weer
September weekje weg in eigen land, veluwe. Beetje chillen en wandelen. November cambodjaquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Luxedier
Waar gaat de reis naar toe?
Lkkr man.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
September weekje weg in eigen land, veluwe. Beetje chillen en wandelen. November cambodja
Ga je nog jongetjes neuken in Cambodja?quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
September weekje weg in eigen land, veluwe. Beetje chillen en wandelen. November cambodja
Raar dat dat het eerste is waar je aan denkt. Freudiaans misschien?quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ga je nog jongetjes neuken in Cambodja?
Ik dacht eerst wat andersquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Raar dat dat het eerste is waar je aan denkt. Freudiaans misschien?
Man man man.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ga je nog jongetjes neuken in Cambodja?
Hij wil graag mod worden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Toch al twee gedachtes gehad op een dag. Persoonlijk record voor je?
Denk dat ik meer medestanders heb dan jijquote:
Ik vind het best, welkom bij het team makkerquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Denk dat ik meer medestanders heb dan jij
Niet te vroeg juichen. Er is nog helemaal niks zekerquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vind het best, welkom bij het team makker
Ik zal duimen voor je hoorquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen. Er is nog helemaal niks zeker
Lol.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Denk dat ik meer medestanders heb dan jij
Volgens mij ga jij het echt dood- en dood- en doodsaai vinden om het goede voorbeeld te geven en een rolmodel te zijnquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen. Er is nog helemaal niks zeker
Buufquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb geen zin meer en ik wil naar het strand, cocktails zuipen.
Jawel joh. 23 graden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:19 schreef UitStraling het volgende:
Maar het is helemaal geen perfect cocktailweer
Dat doe ik nu toch al. Met veel plezierquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij het echt dood- en dood- en doodsaai vinden om het goede voorbeeld te geven en een rolmodel te zijn
Buurquote:
Nee, maar ik ben er wel voor in de stemming.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:19 schreef UitStraling het volgende:
Maar het is helemaal geen perfect cocktailweer
Je kan beter deze week nog verhuizenquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:50 schreef Solotovski het volgende:
Jeej dan lekker 35 gr met verhuizen pff
Ja als ik dat toch eens voor het zeggen had hequote:Op woensdag 17 juli 2019 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan beter deze week nog verhuizen
Dan was je de baas van het journaal?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja als ik dat toch eens voor het zeggen had he
yup, weg met de zomerquote:Op woensdag 17 juli 2019 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buur
[..]
Nee, maar ik ben er wel voor in de stemming.
Overigens gaat het weer richting de 30 graden over een paar dagen.
De hel.
gelukkig hebben we airco op kantoorquote:
En thuis. @Vanillekwarkquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
gelukkig hebben we airco op kantoor
Ik heb hem drie dagen aangehad volgens mijquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb hem tot nu toe pas 1x nodig gehad dit jaar.
multisplitgenotquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:vanillekwark en ik kunnen het ten zeerste aanbevelen.
En dan woon jij in een gedeelte waar het veel warmer is.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb hem drie dagen aangehad volgens mij
Je kunt het lang uitstellen als je beetje verstandig omgaat met zonwering en doorluchtingquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dan woon jij in een gedeelte waar het veel warmer is.
Truequote:Op woensdag 17 juli 2019 15:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je kunt het lang uitstellen als je beetje verstandig omgaat met zonwering en doorluchting
Oke is goed, ik ga er toch niet eentje aanschaffen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:vanillekwark en ik kunnen het ten zeerste aanbevelen.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke is goed, ik ga er toch niet eentje aanschaffen.
multisplitgenotquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke is goed, ik ga er toch niet eentje aanschaffen.
Dat is zeker waar.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het kost een paar knaken maar dan heb je ook wat.
dat zou misschien singlesplitgenot zijn jaquote:Op woensdag 17 juli 2019 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nja voor een 1 kamer appartement is dat prima
Dat is zeker w...quote:
Was jij nu degene met die leaseauto ?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
dat zou misschien singlesplitgenot zijn ja
Wat is je vraag? Of ik een leaseauto heb?quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was jij nu degene met die leaseauto ?
Ach tenminste niet meer van die treurige schoolpleinfitties. Gewoon ouderwets gezellig leuten.quote:
Lol.quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach tenminste niet meer van die treurige schoolpleinfitties. Gewoon ouderwets gezellig leuten.
GENIETEN
Op een leeg schoolplein bedoel je?quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach tenminste niet meer van die treurige schoolpleinfitties. Gewoon ouderwets gezellig leuten.
GENIETEN
morgen 3:15 bij de fietsenstalling, bel je ouders maar dat ze extra pleisters kopenquote:Op woensdag 17 juli 2019 23:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
GENIETEN
Nee gewoon in een sjiek kantoorpand.quote:
Het spijt me maar hiervoor zal ik de politie moeten inschakelen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 03:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
morgen 3:15 bij de fietsenstalling, bel je ouders maar dat ze extra pleisters kopen
Mijn vraag is, of je al een keuze hebt gemaakt, omdat je een nieuwe mocht uitkiezen toch? Of was dat pas in oktoberquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat is je vraag? Of ik een leaseauto heb?
Uh...ja? Waarom?
ownooooooooooooooquote:Op donderdag 18 juli 2019 09:07 schreef Rozevla het volgende:
JULLIE HEBBEN ALLEMAAL EEN ONVOLDOENDEEEEEEE
Gokje, Volvo.quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn vraag is, of je al een keuze hebt gemaakt, omdat je een nieuwe mocht uitkiezen toch? Of was dat pas in oktober
Of een Skoda.quote:
Ik vind het beiden niets, maar over smaak valt niet te twistenquote:Op donderdag 18 juli 2019 10:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vind ik echt geen mooie wagens. Maar Kwark misschien wel.
Jij was van de Peugeot toch?quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het beiden niets, maar over smaak valt niet te twisten
quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij was van de Peugeot toch?
Nee.quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Behoorlijkquote:
Ik weet niet of het verstandig is om dat te zeggen, aangezien jij ook in Den Haag woont.quote:
Ja, de kans dat er niet minimaal 400 anderen met hetzelfde model rijdenquote:Op donderdag 18 juli 2019 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of het verstandig is om dat te zeggen, aangezien jij ook in Den Haag woont.
Zal jou eens aanduwenquote:Op donderdag 18 juli 2019 10:54 schreef scrupuleus het volgende:
Altijd handig
Kan haags je een keer aanduwen
quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Da was eind vorig jaar idd. Ik zou in theorie weer een andere kunnen uitzoeken maar zeer tevreden met mijn huidige, dus die verleng ik gewoon.quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn vraag is, of je al een keuze hebt gemaakt, omdat je een nieuwe mocht uitkiezen toch? Of was dat pas in oktober
Denk dat het wel meevaltquote:Op donderdag 18 juli 2019 10:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, de kans dat er niet minimaal 400 anderen met hetzelfde model rijden
Daar rijden er wel 40.000 van in Den Haag en nee, je gaat het toch nooit raden, want mensen verwachten toch niet dat ik in een dergelijke auto rijd.quote:
Sjonge jonge doe niet zo geheimzinnigquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar rijden er wel 40.000 van in Den Haag en nee, je gaat het toch nooit raden, want mensen verwachten toch niet dat ik in een dergelijke auto rijd.
En nee, het is geen Hummer
Waar rij je zelf in?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sjonge jonge doe niet zo geheimzinnig
Best een aardige autoquote:
Sowieso wel fan van Nissan, mijn vriendin heeft sinds kort de Micra. Ook een fijne auto.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Best een aardige auto
Beter dan een Djuke
Die vind ik te kleinquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sowieso wel fan van Nissan, mijn vriendin heeft sinds kort de Micra. Ook een fijne auto.
Understatement van het jaarquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die zijn niet zo mooi.
Het oude model Micra zoals velen die kennen was pas klein. Het nieuwe model is al stukken groter.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die vind ik te klein
Ik vind de auto waar ik nu in rijd ook klein
Oh ja, ik dacht even dat het net zoiets was als een Suzuki Altoquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het oude model Micra zoals velen die kennen was pas klein. Het nieuwe model is al stukken groter.
Wat vind jij de lelijkste auto ever ?quote:
Haha nee het is stukken groter.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, ik dacht even dat het net zoiets was als een Suzuki Altomaar volgens mij hebben ze het model wel wat opgevoerd ja
Poeh ehm.. goede vraag wel.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat vind jij de lelijkste auto ever ?
multipla jatochquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Poeh ehm.. goede vraag wel.
Suggesties:quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Poeh ehm.. goede vraag wel.
JAquote:
quote:
die verdienen geen schoonheidsprijs nee 😂quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Suggesties:
Fiat Multipla (oude model)
Suzuki Swift, gewoon alle modellen
Renault Twingo (oude model)
Heeft ook mooie auto's ja.quote:
Ben woensdag nog door een Volvo bijna van de weg af gedrukt.quote:
Franse auto'squote:Op donderdag 18 juli 2019 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft ook mooie auto's ja.
Zo ben ik ook wel weg van Renault auto's.
Moeje maar aan de kant gaan hequote:Op donderdag 18 juli 2019 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben woensdag nog door een Volvo bijna van de weg af gedrukt.
Ik had als huurauto een nieuwe Clio, best oke, maar weet niet of ik hem zou willen hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft ook mooie auto's ja.
Zo ben ik ook wel weg van Renault auto's.
NEEquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moeje maar aan de kant gaan he
Das een beetje hetzelfde als de Nissan Micra en die heeft dan een Renault motor. Lolquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had als huurauto een nieuwe Clio, best oke, maar weet niet of ik hem zou willen hebben
Ja en een Seat is een halve VW... ik hou het niet meer bijquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Das een beetje hetzelfde als de Nissan Micra en die heeft dan een Renault motor. Lol
Is ook niet te doen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en een Seat is een halve VW... ik hou het niet meer bij
Precies..quote:
9 van de 10 keer laat ik Volvo's mijn stof bijten.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mensen met een Volvo hebben immer voorrang.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
9 van de 10 keer laat ik Volvo's mijn stof bijten.
Geldt ook voor Nissansquote:
Moet jij weten hequote:Op donderdag 18 juli 2019 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
9 van de 10 keer laat ik Volvo's mijn stof bijten.
Dat is wel heel braafquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moet jij weten he
Ik rij altijd braaf maximaal 5 kilometer te hard
Lul nietquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moet jij weten he
Ik rij altijd braaf maximaal 5 kilometer te hard
Ik wilde mijn auto laten chippen (om sneller te gaan), maar nu krijg ik ook een leaseautootje, dus laat maarquote:
Ja die Twingo en Multipla staan wel bovenaan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar Haags.. weet je het al? Wat is de lelijkste auto ?
quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die Twingo en Multipla staan wel bovenaan.
snap ook echt niet hoe mensen boetes krijgen bij trajectcontroles, ben je blind?quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind jou ook het type niet daarvoor.
Ja blijkbaar, ik netjes 80 rijden, komt er iemand met 100 voorbij scheuren.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
snap ook echt niet hoe mensen boetes krijgen bij trajectcontroles, ben je blind?
haha jaquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, ik netjes 80 rijden, komt er iemand met 100 voorbij scheuren.
Oke lets goooo
Heb wel eigenlijk nooit boetes, telt dat?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind jou ook het type niet daarvoor.
Nou, ik deed vandeweek 3 uur over een ritje van 2 uur. Op gegeven moment dacht ik; krijg maar lekker de schijt ik wil naar huis. Toen heb ik er 1 flink aan mijn laars gelapt. Weet nu al dat er een prent komt.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
snap ook echt niet hoe mensen boetes krijgen bij trajectcontroles, ben je blind?
Snelheidslimiet ligt hoger voor mensen in een Volvo toch?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen in een Volvo rijden standaard te hard
Ik ook al jaren niet meer. Maar moet even oppassen nu.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb wel eigenlijk nooit boetes, telt dat?
Ah, mja die mindset dat je denkt sneller te zijn en het gewoon gehad te hebben is ook wel naarquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou, ik deed vandeweek 3 uur over een ritje van 2 uur. Op gegeven moment dacht ik; krijg maar lekker de schijt ik wil naar huis. Toen heb ik er 1 flink aan mijn laars gelapt. Weet nu al dat er een prent komt.
Nou dat is echt stomquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha jalas ergens dat de helft van de verkeersboetes trajectcontroles zijn
Jazeker, vooral met de hulp van FMquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Snelheidslimiet ligt hoger voor mensen in een Volvo toch?
niet echt, anders zou de wegenbelasting gewoon omhoog gaan dus heb liever mensen die er zelf voor kiezen te hard te rijden etcquote:
Ja kloptquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, mja die mindset dat je denkt sneller te zijn en het gewoon gehad te hebben is ook wel naar
hoop dat het je waard wasquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt
Ik was er zoooo klaar mee. Was op de ring Utrecht dus daar mag je eigenlijk al niet echt lekker doorscheuren
Wellicht dat ze het rekeningrijden gaan invoerenquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet echt, anders zou de wegenbelasting gewoon omhoog gaan dus heb liever mensen die er zelf voor kiezen te hard te rijden etc
Nog een extra belasting. Jippieeequote:Op donderdag 18 juli 2019 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wellicht dat ze het rekeningrijden gaan invoeren
Kunnen we lachen
mja zou voor mij ook mega kut zijn maar is wel eerlijkquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wellicht dat ze het rekeningrijden gaan invoeren
Kunnen we lachen
Parkeerplaats Utrechtquote:
jeej meer betalen voor shit die je zelf ook daadwerkelijk gebruiktquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog een extra belasting. Jippieee
Waarschijnlijk gaat de wegenbelasting er dan wel afquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog een extra belasting. Jippieee
Als ze het gaan invoeren heb ik er toch geen last van, maar liever wil ik niet dat ze het invoerenquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mja zou voor mij ook mega kut zijn maar is wel eerlijk
why?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ze het gaan invoeren heb ik er toch geen last van, maar liever wil ik niet dat ze het invoeren
Waarschijnlijk, uhu...quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat de wegenbelasting er dan wel af
Nou ik heb zo mijn kanttekening bij de uitvoering daarvan.. dus hoe eerlijk is het echt ?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
why?
Heb niet echt een standpunt behalve dat ik betalen voor wat je gebruikt fair vind, verder weet ik er ook niet veel van af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |