Of een Skoda.quote:
Ik vind het beiden niets, maar over smaak valt niet te twistenquote:Op donderdag 18 juli 2019 10:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vind ik echt geen mooie wagens. Maar Kwark misschien wel.
Jij was van de Peugeot toch?quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het beiden niets, maar over smaak valt niet te twisten
quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij was van de Peugeot toch?
Nee.quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Behoorlijkquote:
Ik weet niet of het verstandig is om dat te zeggen, aangezien jij ook in Den Haag woont.quote:
Ja, de kans dat er niet minimaal 400 anderen met hetzelfde model rijdenquote:Op donderdag 18 juli 2019 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of het verstandig is om dat te zeggen, aangezien jij ook in Den Haag woont.
Zal jou eens aanduwenquote:Op donderdag 18 juli 2019 10:54 schreef scrupuleus het volgende:
Altijd handig
Kan haags je een keer aanduwen
quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Da was eind vorig jaar idd. Ik zou in theorie weer een andere kunnen uitzoeken maar zeer tevreden met mijn huidige, dus die verleng ik gewoon.quote:Op donderdag 18 juli 2019 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn vraag is, of je al een keuze hebt gemaakt, omdat je een nieuwe mocht uitkiezen toch? Of was dat pas in oktober
Denk dat het wel meevaltquote:Op donderdag 18 juli 2019 10:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, de kans dat er niet minimaal 400 anderen met hetzelfde model rijden
Daar rijden er wel 40.000 van in Den Haag en nee, je gaat het toch nooit raden, want mensen verwachten toch niet dat ik in een dergelijke auto rijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |