Heb geen verse aspergesoep in de buurtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou en.. gewoon doen waar je zin in hebt. Is jou lefuh
Bummer..quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb geen verse aspergesoep in de buurt
Ja goed, ja langzaam krimpt het wel in. zit nu op 49 caafjes. Wil uiteindelijk alleen de flat in de serre overhouden samen met de ren buiten.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goodmorning!Je bent terug
![]()
Hier gaat alles z'n gangetje, het piept, wandelt en eet![]()
En bij jou ? Nog verder aan het inkrimpen ?
49?!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja goed, ja langzaam krimpt het wel in. zit nu op 49 caafjes. Wil uiteindelijk alleen de flat in de serre overhouden samen met de ren buiten.
Valt wel mee, het maximale wat ik hier op den duur had was 109. Maar dan wil je echt niet met een zakje ritselenquote:
Jazekers, ik vind koken een van de leukste en meest rustgevend dingen die er zijn dus in het voorjaar maak ik het regelmatig.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bummer..
Maak je het weleens zelf ?
Zo lekker
UIt de hand gelopen hobby?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Valt wel mee, het maximale wat ik hier op den duur had was 109. Maar dan wil je echt niet met een zakje ritselen
Ja was wel erg leuk, ook de shows en dergelijke. Maar het gaat gewoon te duur worden, helemaal met die cursus die ze gaan verplichten. Dan gewoon een paar beestjes voor de gezelligheid. Is ook leuk.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:40 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
UIt de hand gelopen hobby?
Wat deden ze dan op die shows?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja was wel erg leuk, ook de shows en dergelijke. Maar het gaat gewoon te duur worden, helemaal met die cursus die ze gaan verplichten. Dan gewoon een paar beestjes voor de gezelligheid. Is ook leuk.
Dan worden je diertjes gekeurd of je volgens de rasstandaard fokt. Wel grappig, stond zelfs een man die even je cavia in model ging kammenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:47 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Wat deden ze dan op die shows?
Wat is je signature dish ?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazekers, ik vind koken een van de leukste en meest rustgevend dingen die er zijn dus in het voorjaar maak ik het regelmatig.
Good busy en je fokt niet meer toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja goed, ja langzaam krimpt het wel in. zit nu op 49 caafjes. Wil uiteindelijk alleen de flat in de serre overhouden samen met de ren buiten.
Oh ja.. weird.. en wie gaat dat controleren dan ?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja was wel erg leuk, ook de shows en dergelijke. Maar het gaat gewoon te duur worden, helemaal met die cursus die ze gaan verplichten. Dan gewoon een paar beestjes voor de gezelligheid. Is ook leuk.
Klopt, alle beertjes zijn gecastreerdquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Good busy en je fokt niet meer toch?
Zat bij een kleindieren/knaagdieren vereniging dus zullen ze wel via daar controleren.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja.. weird.. en wie gaat dat controleren dan ?
Merk jij nou heel veel gedragsverandering? Ik vind mijn gecastreerd beertje net een zeugjequote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Klopt, alle beertjes zijn gecastreerd
[..]
Zat bij een kleindieren/knaagdieren vereniging dus zullen ze wel via daar controleren.
Nee zat hij ongecastreerd al onder de plak bij al die dames zit hij nu nog onder de plak. Die zeugjes kunnen echte bitches zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Merk jij nou heel veel gedragsverandering? Ik vind mijn gecastreerd beertje net een zeugjeTotaal niet echt een dominante beer, maar dat komt omdat die zeugjes zo onwijs dominant zijn.
Kipmedaillons, tabasco, halve liter zoete witte wijn, laurier, tijm, 20 teentjes knoflook, zoete paprikapoeder, rode puntpaprika, scheut whisky, crème fraîche, aardappeltjes in de schil, bloem, roomboter.......in specifieke volgorde bij elkaar te gooien in een enorme pan.quote:
Misschien maar beter ook, anders is het zo'n kippenhokquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee zat hij ongecastreerd al onder de plak bij al die dames zit hij nu nog onder de plak. Die zeugjes kunnen echte bitches zijn.
Ik zeg wel, ik wil geen skinny cavia's meer, wat een aanstellers zijn dat. Als een andere cavia ze al aankijkt janken ze moord en brand, als je ze aanraakt zijn het echt net biggen, gillen alsof je ze vermoord.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook, anders is het zo'n kippenhok
Kan ik wel inkomen, ze zullen wel een gevoeliger huidje hebbenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik zeg wel, ik wil geen skinny cavia's meer, wat een aanstellers zijn dat. Als een andere cavia ze al aankijkt janken ze moord en brand, als je ze aanraakt zijn het echt net biggen, gillen alsof je ze vermoord.
Ik weet niet, ze doen altijd erg hysterisch, ze voelen wel altijd heel warm aan, net kleine kacheltjesquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik wel inkomen, ze zullen wel een gevoeliger huidje hebben
Zijn net kleine nijlpaardjesquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik weet niet, ze doen altijd erg hysterisch, ze voelen wel altijd heel warm aan, net kleine kacheltjes
Ja, hoop dat we nog wat mooie dagen gaan krijgen, kunnen ze even lekker buiten spelen. Dat vinden ze altijd wel leukquote:
Ik heb aankomend weekend een festival, dus als er wat meer zon zou zijn, komt dat goed uit.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja, hoop dat we nog wat mooie dagen gaan krijgen, kunnen ze even lekker buiten spelen. Dat vinden ze altijd wel leuk
Ze verwachten regen, zit daar ook niet op de wachten, vriendinnetje van mijn dochter komt logeren en kan dan tenminste met de dames op padquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb aankomend weekend een festival, dus als er wat meer zon zou zijn, komt dat goed uit.
Deze doordeweekse dagen wordt het wat meer bleh
Heel toevallig heb ik dat ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
ALS JE tuin vol waterplanten staat wel ja![]()
Koekoekjes
Hehehquote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:57 schreef Catkiller het volgende:
Omdat al die asielzoekers liever Engels praten dan dat ze Nederlands leren.
Ongekendquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:06 schreef Catkiller het volgende:
Wat een jankende autisten daar in de ONZ FB he
We moeten zes uur in de bus en ze overdrijven echtquote:
Ziek verhaal manquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We moeten zes uur in de bus en ze overdrijven echt.
Sommigen maken daar echt een sport vanquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We moeten zes uur in de bus en ze overdrijven echt.
KENNER GESPOT!quote:
ouwequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |