Fijn manquote:Op dinsdag 16 juli 2019 06:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar verder gaat alles goed hoor.
Dat is niet bestquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:53 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn vrienden zijn een wandelende KLB
quote:Op maandag 15 juli 2019 17:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Werd vanochtend wakker van de wekker, dacht, ah lekker uitslapen, het is ten slotte zondag!!!![]()
![]()
wat een sof hey.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 06:40 schreef scrupuleus het volgende:
Deze sc is er enkele nog om 4ebe een plekje te geven.
quote:
Fijnproeverquote:
Zou chia zut weggooien en frambozen snacken.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb frambozen chia pudding.
Eens kijken of dat te nassen is
Ja maar...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou chia zut weggooien en frambozen snacken.
Nou en.. gewoon doen waar je zin in hebt. Is jou lefuhquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar de tijd klopt voor geen meter
Goedemorgenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb frambozen chia pudding.
Eens kijken of dat te nassen is
Goodmorning!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
GoedemorgenHoe is het met jou en je beestjes?
Heb geen verse aspergesoep in de buurtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou en.. gewoon doen waar je zin in hebt. Is jou lefuh
Bummer..quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb geen verse aspergesoep in de buurt
Ja goed, ja langzaam krimpt het wel in. zit nu op 49 caafjes. Wil uiteindelijk alleen de flat in de serre overhouden samen met de ren buiten.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goodmorning!Je bent terug
![]()
Hier gaat alles z'n gangetje, het piept, wandelt en eet![]()
En bij jou ? Nog verder aan het inkrimpen ?
49?!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja goed, ja langzaam krimpt het wel in. zit nu op 49 caafjes. Wil uiteindelijk alleen de flat in de serre overhouden samen met de ren buiten.
Valt wel mee, het maximale wat ik hier op den duur had was 109. Maar dan wil je echt niet met een zakje ritselenquote:
Jazekers, ik vind koken een van de leukste en meest rustgevend dingen die er zijn dus in het voorjaar maak ik het regelmatig.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bummer..
Maak je het weleens zelf ?
Zo lekker
UIt de hand gelopen hobby?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Valt wel mee, het maximale wat ik hier op den duur had was 109. Maar dan wil je echt niet met een zakje ritselen
Ja was wel erg leuk, ook de shows en dergelijke. Maar het gaat gewoon te duur worden, helemaal met die cursus die ze gaan verplichten. Dan gewoon een paar beestjes voor de gezelligheid. Is ook leuk.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:40 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
UIt de hand gelopen hobby?
Wat deden ze dan op die shows?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja was wel erg leuk, ook de shows en dergelijke. Maar het gaat gewoon te duur worden, helemaal met die cursus die ze gaan verplichten. Dan gewoon een paar beestjes voor de gezelligheid. Is ook leuk.
Dan worden je diertjes gekeurd of je volgens de rasstandaard fokt. Wel grappig, stond zelfs een man die even je cavia in model ging kammenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:47 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Wat deden ze dan op die shows?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |