Heb jij ook maar ENIG IDEE tegen wie je het hebtquote:
Ja.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb jij ook maar ENIG IDEE tegen wie je het hebt
Ja doe danquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:vanillekwark
Ik spreek jou te weinig bro.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik hoop het, het is hier nog erg bewolkt, maar in elk geval niet koud
Als om 3 uur maar effe de zon schijnt dan vind ik het wel bestquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hittegolf pluim.
Ja dat zit er wel in.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Als om 3 uur maar effe de zon schijnt dan vind ik het wel best
Gelukkig maar heb hier zoveel vlees liggen, dat moet echt op. straks nog even naar de winkel stokbrood en zo halenquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Gelukkig maar heb hier zoveel vlees liggen, dat moet echt op. straks nog even naar de winkel stokbrood en zo halen
Eerste week september pas, maar jaquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vakantie in het vooruitzicht?
Oh dat gaat nu snel zat.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Eerste week september pas, maar ja
Luxedierquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker, en in November ga ik weer
September weekje weg in eigen land, veluwe. Beetje chillen en wandelen. November cambodjaquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Luxedier
Waar gaat de reis naar toe?
Lkkr man.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
September weekje weg in eigen land, veluwe. Beetje chillen en wandelen. November cambodja
Ga je nog jongetjes neuken in Cambodja?quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
September weekje weg in eigen land, veluwe. Beetje chillen en wandelen. November cambodja
Raar dat dat het eerste is waar je aan denkt. Freudiaans misschien?quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ga je nog jongetjes neuken in Cambodja?
Ik dacht eerst wat andersquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Raar dat dat het eerste is waar je aan denkt. Freudiaans misschien?
Man man man.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ga je nog jongetjes neuken in Cambodja?
Hij wil graag mod worden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Toch al twee gedachtes gehad op een dag. Persoonlijk record voor je?
Denk dat ik meer medestanders heb dan jijquote:
Ik vind het best, welkom bij het team makkerquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Denk dat ik meer medestanders heb dan jij
Niet te vroeg juichen. Er is nog helemaal niks zekerquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vind het best, welkom bij het team makker
Ik zal duimen voor je hoorquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen. Er is nog helemaal niks zeker
Lol.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Denk dat ik meer medestanders heb dan jij
Volgens mij ga jij het echt dood- en dood- en doodsaai vinden om het goede voorbeeld te geven en een rolmodel te zijnquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen. Er is nog helemaal niks zeker
Buufquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb geen zin meer en ik wil naar het strand, cocktails zuipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |