Haha nee het is stukken groter.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, ik dacht even dat het net zoiets was als een Suzuki Altomaar volgens mij hebben ze het model wel wat opgevoerd ja
Poeh ehm.. goede vraag wel.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat vind jij de lelijkste auto ever ?
multipla jatochquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Poeh ehm.. goede vraag wel.
Suggesties:quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Poeh ehm.. goede vraag wel.
JAquote:
quote:
die verdienen geen schoonheidsprijs nee 😂quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Suggesties:
Fiat Multipla (oude model)
Suzuki Swift, gewoon alle modellen
Renault Twingo (oude model)
Heeft ook mooie auto's ja.quote:
Ben woensdag nog door een Volvo bijna van de weg af gedrukt.quote:
Franse auto'squote:Op donderdag 18 juli 2019 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft ook mooie auto's ja.
Zo ben ik ook wel weg van Renault auto's.
Moeje maar aan de kant gaan hequote:Op donderdag 18 juli 2019 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben woensdag nog door een Volvo bijna van de weg af gedrukt.
Ik had als huurauto een nieuwe Clio, best oke, maar weet niet of ik hem zou willen hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft ook mooie auto's ja.
Zo ben ik ook wel weg van Renault auto's.
NEEquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moeje maar aan de kant gaan he
Das een beetje hetzelfde als de Nissan Micra en die heeft dan een Renault motor. Lolquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had als huurauto een nieuwe Clio, best oke, maar weet niet of ik hem zou willen hebben
Ja en een Seat is een halve VW... ik hou het niet meer bijquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Das een beetje hetzelfde als de Nissan Micra en die heeft dan een Renault motor. Lol
Is ook niet te doen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en een Seat is een halve VW... ik hou het niet meer bij
Precies..quote:
9 van de 10 keer laat ik Volvo's mijn stof bijten.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mensen met een Volvo hebben immer voorrang.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
9 van de 10 keer laat ik Volvo's mijn stof bijten.
Geldt ook voor Nissansquote:
Moet jij weten hequote:Op donderdag 18 juli 2019 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
9 van de 10 keer laat ik Volvo's mijn stof bijten.
Dat is wel heel braafquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moet jij weten he
Ik rij altijd braaf maximaal 5 kilometer te hard
Lul nietquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Moet jij weten he
Ik rij altijd braaf maximaal 5 kilometer te hard
Ik wilde mijn auto laten chippen (om sneller te gaan), maar nu krijg ik ook een leaseautootje, dus laat maarquote:
Ja die Twingo en Multipla staan wel bovenaan.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar Haags.. weet je het al? Wat is de lelijkste auto ?
quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die Twingo en Multipla staan wel bovenaan.
snap ook echt niet hoe mensen boetes krijgen bij trajectcontroles, ben je blind?quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind jou ook het type niet daarvoor.
Ja blijkbaar, ik netjes 80 rijden, komt er iemand met 100 voorbij scheuren.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
snap ook echt niet hoe mensen boetes krijgen bij trajectcontroles, ben je blind?
haha jaquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, ik netjes 80 rijden, komt er iemand met 100 voorbij scheuren.
Oke lets goooo
Heb wel eigenlijk nooit boetes, telt dat?quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind jou ook het type niet daarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |