abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187862285
quote:
5s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Hoe kom je in een positie waarin je je helemaal nooit aan afspraken hoeft te houden?
Ha ha ha. Dus innovatief te zijn, door een positie te veroveren waarin je zelf regels kan stellen -die voor anderen gelden-, en waarin het niet belangrijk is dat men zich aan die regels houdt.
Heel knap van haar gedaan.
Wie zich gedraagt als een robot, krijgt salaris teveel.
pi_187862288
Tldr samenvatting

TS wordt gebruikt en emotioneel gemanipuleerd en vindt dat goed want zijn vriendin is zielig enso en heeft hulp nodig

Andersom zou ze dit natuurlijk nooit doen, maar het is altijd fijn dat er een baken van safe space ergens op je wacht

CUCKED
pi_187862298
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:01 schreef jantco het volgende:

[..]

Haar verstand is heel goed. Er hoeft geen verband te zijn met drugs, ik opperde dat alleen heel voorzichtig. Ze heeft eigenlijk veel kenmerken van Asperger: bepaalde sterke talenten (die ze heeft uitgebuit), en zwak op sociale kenmerken (wat ze uitstekend heeft kunnen verbergen).
Laat ik het maar lief zeggen: jij bent niet echt in staat om een goed oordeel te vellen over een ander.

De persoon die jij in je post omschrijft is verre van "verstandig". Je kunt haar best intelligent noemen, maar niet iemand met veel verstand.
pi_187862303
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:01 schreef jantco het volgende:

[..]

Haar verstand is heel goed. Er hoeft geen verband te zijn met drugs, ik opperde dat alleen heel voorzichtig. Ze heeft eigenlijk veel kenmerken van Asperger: bepaalde sterke talenten (die ze heeft uitgebuit), en zwak op sociale kenmerken (wat ze uitstekend heeft kunnen verbergen).
Geloof me, het laatste wat een Asperger doet is aan harddrugs beginnen. Dus dat kunnen we uitsluiten.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  donderdag 11 juli 2019 @ 13:07:51 #105
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_187862327
Heeft ze geen vriendin of een lekkere zus? Dat je die eens goed neemt, weet ze ook hoe het voelt. De bitch!
pi_187862339
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:06 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Geloof me, het laatste wat een Asperger doet is aan harddrugs beginnen. Dus dat kunnen we uitsluiten.
Snap ik, maar het kan. Zeker in de hippie-tijd waren hard drugs als LSD heel gewoon.
pi_187862361
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:05 schreef jantco het volgende:

[..]

Ha ha ha. Dus innovatief te zijn, door een positie te veroveren waarin je zelf regels kan stellen -die voor anderen gelden-, en waarin het niet belangrijk is dat men zich aan die regels houdt.
En dat lukt ook door van meet af aan te laat te komen/schijt te hebben aan afspraken?

"hee, kom eens een keer op tijd joh"
"fuck regels, donderstraal op man"
"oh neem me niet kwalijk, fantastische mindset! alsjeblieft, promotie en een leidinggevende positie"
  donderdag 11 juli 2019 @ 13:09:42 #108
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_187862367
Wat jij een hippie noemt, klinkt meer als een psychotische junkie. Verder houdt ze blijkbaar geen rekening met je, meer dan liegen, als ze denkt dat jij slecht reageert. Wat totaal niet werkt in non-monogame verhoudingen. Alleen begrijp ik jouw kant ook voor geen meter qua verwachtingen. Ik zou deze shitshow lekker achter je laten, dit gaat niks meer worden. Je geeft zelf aan dat het soort van wachten is tot het moment dat ze je helemaal niet meer nodig heeft.
pi_187862369
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:08 schreef jantco het volgende:

[..]

Snap ik, maar het kan. Zeker in de hippie-tijd waren hard drugs als LSD heel gewoon.
Apergers zijn extreme control-freaks. Bij alleen al de gedachte om een miniem stukje controle te verliezen, worden ze gek. Stel je nu voor dat zo iemand crystal meth gaat gebruiken..
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
  donderdag 11 juli 2019 @ 13:11:15 #110
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_187862390
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:05 schreef jantco het volgende:

[..]

Niet knap van haar maar dom van jou als je dit niet had gewild.
Je loopt als het ware bewust door een zwerm muggen en gaat lopen klagen dat je geprikt wordt.

Wat verwacht je eigenlijk van dit topic.?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_187862393
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:09 schreef PiyeReloaded het volgende:
Wat jij een hippie noemt, klinkt meer als een psychotische junkie. Verder houdt ze blijkbaar geen rekening met je, meer dan liegen, als ze denkt dat jij slecht reageert. Wat totaal niet werkt in non-monogame verhoudingen. Alleen begrijp ik jouw kant ook voor geen meter qua verwachtingen. Ik zou deze shitshow lekker achter je laten, dit gaat niks meer worden. Je geeft zelf aan dat het soort van wachten is tot het moment dat ze je helemaal niet meer nodig heeft.
Dank je wel. Het sterkt mij.
  donderdag 11 juli 2019 @ 13:11:38 #112
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187862399
Dit is gewoon een troll topic, alle serieuze posts met vragen worden genegeerd en posts over hoe geweldig die vriendin is en over drugs komt wel reactie op.
pi_187862428
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:11 schreef Elpis het volgende:

[..]

Je loopt als het ware bewust door een zwerm muggen en gaat lopen klagen dat je geprikt wordt.

Aandacht
pi_187862462
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:09 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Apergers zijn extreme control-freaks. Bij alleen al de gedachte om een miniem stukje controle te verliezen, worden ze gek. Stel je nu voor dat zo iemand crystal meth gaat gebruiken..
Ik heb Hulpgids Asperger-Syndroom van Tony Attwood gelezen. Ik snap er iets van.
Bij haar is het meer dat zij een 'ongeleid projectiel' genoemd kan worden. Adviezen snapt ze niet. Daarom gaf zij ze zelf. En was het ook niet erg als men iets anders ging doen.
pi_187862486
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:58 schreef jantco het volgende:
Wat antwoorden:
-Het is gewoon allemaal 100% waar.
-Toen onze verkering begon zijn er geen afspraken gemaakt. Ze houd namelijk niet van afspraken of iets regelen of plannen. Ze kwam ook nooit op tijd op haar werk, en zorgde ervoor dat ze daar zelf over ging.
-Zo te zien zijn er dus geen afspraken gebroken. Maar dan begrijp ik ook het 'gelieg' niet.

-We hebben een LAT-relatie. Leeftijd: hippie-tijd volop meegemaakt.

-Ik heb één keer MDMA met haar gebruikt. Dat was haar voorwaarde om tot een echte relatie te komen. Verder houd ik niet van drugs. Ik regel mijn emoties met muziek, of met een discussie.
hoe kun je een LAT relatie hebben als je geen afspraken hebt gemaakt? Heb je dat dan niet wat eenzijdig ingevuld?
pi_187862490
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:11 schreef S95Sedan het volgende:
Dit is gewoon een troll topic, alle serieuze posts met vragen worden genegeerd en posts over hoe geweldig die vriendin is en over drugs komt wel reactie op.
Het gaat erg snel hoor. Geef het nummer wat ik heb gemist!
pi_187862530
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:14 schreef jantco het volgende:

[..]

Ik heb Hulpgids Asperger-Syndroom van Tony Attwood gelezen. Ik snap er iets van.
Bij haar is het meer dat zij een 'ongeleid projectiel' genoemd kan worden. Adviezen snapt ze niet. Daarom gaf zij ze zelf. En was het ook niet erg als men iets anders ging doen.
Een open relatie is al iets waar een Asperger niet bij kan met zijn hoofd, en in dit geval ligt het niet aan intelligentie. Het is gewoon te rommelig en oncontroleerbaar. Aspergers zijn ook nooit "ongeleide" projectielen. Het zijn eerder "onbeweegbare projectielen" die iets 25 keer overdenken, voordat ze iets doen.
En leuk dat je dat boekje gelezen hebt, de mensen die verstand hebben van Asperger zijn net zo zeldzaam als de Aspergers zelf.
pi_187862591
quote:
6s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:11 schreef S95Sedan het volgende:
Ik hoop het. Helaas leert de ervaring mij dat er mensen zijn die zich echt zo keihard laten gebruiken.

Gebrek aan zelfrespect denk ik.
pi_187862620
Ik zou haar gewoon dumpen. Hier wordt je toch niet gelukkig van?

Toon wat ruggengraat.
pi_187862626
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:15 schreef Allures het volgende:

[..]

hoe kun je een LAT relatie hebben als je geen afspraken hebt gemaakt? Heb je dat dan niet wat eenzijdig ingevuld?
Ik kwam elk weekeinde bij haar. De kosten werden gedeeld. Ik zou niet weten wat je verder zou moeten afspreken. Over 'extra-relaties' hebben we het vaak gehad. Ze zei dan dat ze dat niet meer kon. Eén man is genoeg. Tot die vriend weer in haar leven kwam en haar begon te versieren.
  donderdag 11 juli 2019 @ 13:23:27 #121
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187862651
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:21 schreef jantco het volgende:

[..]

Ik kwam elk weekeinde bij haar. De kosten werden gedeeld. Ik zou niet weten wat je verder zou moeten afspreken. Over 'extra-relaties' hebben we het vaak gehad. Ze zei dan dat ze dat niet meer kon. Eén man is genoeg. Tot die vriend weer in haar leven kwam en haar begon te versieren.
Soms moet je blij zijn met wat je kunt krijgen, hè. Slikken en doorgaan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_187862665
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:21 schreef jantco het volgende:

[..]

Nou of je een relatie hebt. Of je daarin monogaam gaat zijn of niet. Hoe je er mee om gaat als er toch iemand in haar leven komt waarmee ze dat wel wil
Volgensmij is het probleem vooral dat jullie dingen niet van te voren duidelijk af hebben gesproken en dat jullie gewoon niet communiceren. Jij net zo erg als zij want jij geeft het ook niet aan als jou iets te ver gaat
  donderdag 11 juli 2019 @ 13:24:29 #123
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187862668
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:15 schreef jantco het volgende:

[..]

Het gaat erg snel hoor. Geef het nummer wat ik heb gemist!
Volgens mij was er echt al meerdere keren de vraag wat jullie afgesproken hadden en vervolgens gaat het erover hoe geweldig zij is.

Allemaal dingen die 0 te maken hebben met hoe zij met jou om hoort te gaan. Ze bewijzen zelfs het tegendeel, dat je te maken hebt met iemand die dondersgoed weet waar ze mee bezig is maar selectief naar jou is, het is vooral respectloos en ze denkt alleen om zichzelf.

Verder maak je hier een topic voor jezelf dus het lijkt mij vrij nutteloos om vanalles voor haar te gaan invullen.
pi_187862671
Ik zei vorige week nog tegen mijn vriendin en haar vriend: "Het lijkt wel of ik in een film speel. De mensen gaan naar de film om dingen te beleven en dan veilig naar huis te gaan. Maar ik zit er zelf midden in."
  donderdag 11 juli 2019 @ 13:25:24 #125
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187862683
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:24 schreef jantco het volgende:
Ik zei vorige week nog tegen mijn vriendin en haar vriend: "Het lijkt wel of ik in een film speel. De mensen gaan naar de film om dingen te beleven en dan veilig naar huis te gaan. Maar ik zit er zelf midden in."
Leuk, man.
  donderdag 11 juli 2019 @ 13:25:56 #126
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_187862692
Ik snap een aantal dingen niet/ heb een aantal vragen;
- waar woont de “vriendin” van TS? In een woongroep?
- waarom gaat ze niet verhuizen als haar huidige omgeving slecht is voor haar?
- hebben TS en “vriendin” ook een relatie volgens vriendin? Er zijn immers geen afspraken...
- wat geeft ze TS nog? Hoeveel tijd brengen ze samen door?
- wat wil je zelf TS? En denk je dat ze daar in mee wil?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_187862714
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:25 schreef Tinkepink het volgende:

- hebben TS en “vriendin” ook een relatie volgens vriendin? Er zijn immers geen afspraken...
Vooral dit word maar niet duidelijk en vrij consequent genegeerd...
pi_187862723
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:24 schreef Allures het volgende:

[..]

Nou of je een relatie hebt. Of je daarin monogaam gaat zijn of niet. Hoe je er mee om gaat als er toch iemand in haar leven komt waarmee ze dat wel wil
Volgensmij is het probleem vooral dat jullie dingen niet van te voren duidelijk af hebben gesproken en dat jullie gewoon niet communiceren. Jij net zo erg als zij want jij geeft het ook niet aan als jou iets te ver gaat
Heb ik wel geprobeerd, en stevig ook. Met stemverheffing, met uitleg, met boos naar huis gaan. Maar dan blijkt dat mijn punt niet over te brengen valt. Pas na dagen komt dan heel zwakjes een 'het was een beetje raar', op iets wat te gek voor woorden was.
pi_187862735
Wakker worden o|O
Een vrouw delen met een andere man daar komt alleen maar ellende van.
pi_187862821
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:27 schreef jantco het volgende:

[..]

Heb ik wel geprobeerd, en stevig ook. Met stemverheffing, met uitleg, met boos naar huis gaan. Maar dan blijkt dat mijn punt niet over te brengen valt. Pas na dagen komt dan heel zwakjes een 'het was een beetje raar', op iets wat te gek voor woorden was.
omdat je blijkbaar toch weer terug komt na die paar dagen he
Stemverheffing is trouwens ook nogal een zwaktebod

Je grens aangeven is gewoon 'dit is niet de relatie die ik wil dus die ga ik ook niet met je hebben' en dan ook de daad bij het woord voegen he
Maar dat doe je toch niet

En geef nou eens antwoord op die vragen
pi_187862840
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Geloof geen kut van dit verhaal.
Dit dus.
pi_187862846
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:25 schreef Tinkepink het volgende:
- waar woont de “vriendin” van TS? In een woongroep?
- waarom gaat ze niet verhuizen als haar huidige omgeving slecht is voor haar?
- wat geeft ze TS nog? Hoeveel tijd brengen ze samen door?
-Ze woont gewoon thuis, haar dochter woont daar tot dat die een huis heeft. Er is veel aanloop van jongere vrienden. *Niet* van leeftijdgenoten.
-het is een eigen huis. Maar verhuizen heb ik wel eens geopperd.
-pijnlijke vraag. Ik dacht dat wij een relatie hadden. Ze noemt mij nog steeds 'schat'.
-wat ik wil: ik wil graag lid van een setje zijn. Maar dat gaat dus (niet meer).

Haar filosofie: als ik bij iemand ben, staat die op nr 1. Terwijl dat bij mij echt anders werkt, meer zoals in het liedje "You are allways on my mind".
pi_187862868
Niet lullen, maar een punt erachter zetten.
pi_187862893
Het lijkt wel een openbare biecht. Voor mij is deze discussie heel heftig.
Ontzettend bedankt allemaal voor jullie harde vragen.
Ik ga een poos fietsen. Later kom ik terug.
pi_187862940
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:33 schreef jantco het volgende:

[..]

-Ze woont gewoon thuis, haar dochter woont daar tot dat die een huis heeft. Er is veel aanloop van jongere vrienden. *Niet* van leeftijdgenoten.
-pijnlijke vraag. Ik dacht dat wij een relatie hadden. Ze noemt mij nog steeds 'schat'.
-wat ik wil: ik wil graag lid van een setje zijn. Maar dat gaat dus (niet meer).

Haar filosofie: als ik bij iemand ben, staat die op nr 1. Terwijl dat bij mij echt anders werkt, meer zoals in het liedje "You are allways on my mind".
volgens mij lul je er zo omheen omdat je dondersgoed weet dat die relatie vooral in jouw hoofd bestond en zij geen grenzen over is gegaan behalve de jouwe, waar je niet achter durft te gaan staan omdat je liever in deze voor jou super pijnlijke situatie zit dan alleen bent

En ja zij wist waarschijnlijk ook hoe ver je dit zou laten gaan en ze gebruikt je net zo lang als je dat toestaat
pi_187863163
quote:
-Ik heb één keer MDMA met haar gebruikt. Dat was haar voorwaarde om tot een echte relatie te komen. Verder houd ik niet van drugs. Ik regel mijn emoties met muziek, of met een discussie.
Dus jullie hebben een echte relatie. Wel vrij bizarre voorwaarde, maar ieder zijn ding.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:03 schreef jantco het volgende:
Ze zegt, beetje boos:"Ik bén niet van de relatie, dat heb ik altijd gezegd!" En later blijkt dan dat ze aan verlatingsangst leidt. De relatie met mij duurt al 'heel lang', volgens haar. En verder:"hij denkt dat ik zijn vriendin ben.... jij mag dat ook denken".
Huh.. hier geeft ze duidelijk aan dat ze niet van relaties is, en er ook nooit een relatie tussen jullie is geweest (hoewel ze het prima vindt als jij dat denkt).

Ik snap niet dat je dit wil. Waarom?? Zij leeft haar eigen leven en jij bent leuk vermaak voor haar. Als een soort stuiterbal.
pi_187863198
Als hadden geweest is, is hebben te laat.

Succes ermee.
pi_187863248
Tafeltennissen _O_
pi_187863300
Er zijn mensen die, laat ik het ruim zegggen een “vrij leven” hebben. Die mensen leven maar voor 1 ding, zichzelf. Ze laten je graag deel uitmaken van hun leven maar laten je net zo hard vallen als het saai, vervelend of eentonig wordt. Deze mensen hebben eigenlijk nooit een relatie zoals de meeste mensen een relatie zien maar vrienden waar ze net wat meer tijd mee willen delen.

Het moge toch wel duidelijk zijn dat zij jou als vriend ziet en niet als (liefdes)partner. Dat staat nog even los van haar vrije leven. Blijkbaar beseft ze ergens dat jij dit anders ziet maar om een of andere reden wil ze je niet kwetsen en confronteert ze je liever niet met de feiten maar laat het zo hoog oplopen dat jij diegene bent die er een eind aan mag breien.

Ik ben niet van de open relaties maar besef al te goed dat je daarvoor duidelijke afspraken nodig hebt. Schijnbaar “is ze niet van het afspreken” en dan is het gewoon kijken hoelang je het kan rekken.
Daarnaast kom je in dit topic niet over als iemand met een eigen mening of eigen wil en besef je je dat dit het is. Dat zij de enige is die de situatie kan veranderen.

Grow a pair....
  Redactie Frontpage donderdag 11 juli 2019 @ 14:06:29 #140
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_187863318
Gast, wat doe je nog bij dat mens :')

Totale mismatch if I've ever seen one. Wens haar veel succes met haar terminale vriend en tabee!!!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 11 juli 2019 @ 14:10:29 #141
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_187863392
quote:

[..]

Dus er mag van je “vriendin” bij haar thuis gebruikt worden? Terwijl ze er last van heeft? Dat is toch raar?

Ik ben het eens met de rest: wegwezen. Die dame brengt meer kwaads dan goeds.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_187863437
jezus dit is wel epic cockolding
  donderdag 11 juli 2019 @ 14:25:56 #143
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_187863685
De vriend van mijn vrouw vindt dat je je niet zo aan moet stellen.

Even serieus : dit is fucked up.
pi_187863711
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2019 11:51 schreef Samzz het volgende:
Je moet jezelf afvragen of jij op deze manier gelukkig bent in je relatie (al vind ik het lastig hier het woord relatie aan te hangen), is het antwoord nee, dan weet je wat je moet doen.
Ik vind het oprecht knap hoe jij altijd zo oprecht en serieus kunt blijven/reageren :P
pi_187863865
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2019 14:04 schreef Vliegbaard het volgende:

Het moge toch wel duidelijk zijn dat zij jou als vriend ziet en niet als (liefdes)partner. Dat staat nog even los van haar vrije leven. Blijkbaar beseft ze ergens dat jij dit anders ziet maar om een of andere reden wil ze je niet kwetsen en confronteert ze je liever niet met de feiten maar laat het zo hoog oplopen dat jij diegene bent die er een eind aan mag breien.

Meer dat TS een safe space voor haar is die ze kan nemen en gebruiken wanneer ze wilt.
pi_187863890
quote:
Jullie zijn nooit een setje geweest.

Je bent gewoon keihard gebruikt omdat je het zelfrespect mist en keihard wanhopig bent.
pi_187863903
trololo
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_187863907
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:24 schreef jantco het volgende:
quote:
_O- :') _O- :') :') _O-

Volgens mij ben jij niet helemaal 100 ouwe

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2019 14:39:18 ]
  donderdag 11 juli 2019 @ 14:49:53 #149
545 dop
:copyright: dop
pi_187864048
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:27 schreef jantco het volgende:

[..]

misschien rare gedachte, maar als je geen ruzie kunt maken. Als dergelijke emoties haar ontgaan. Hoe kun je dan ooit werkelijk verbinding met haar maken in liefde.
Je zult ongetwijfeld liefde voor haar voelen. Maar heb je daar mee een relatie?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  donderdag 11 juli 2019 @ 15:26:19 #150
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187864649
Als je echt van 1952 bent ben je dus intussen 67 jaar en wordt het zo langzamerhand tijd om je volwassen te gaan gedragen en je problemen zelf op te lossen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator donderdag 11 juli 2019 @ 15:39:47 #151
441859 crew  Lenny77
pi_187864930
Als kind van de jaren 70, en genoeg mensen kennende die toen wel volwassen waren, kan ik me er wel iets bij voorstellen.
Ik zal me wel weer niet populair maken maar ik zie eigenlijk alleen maar een probleem op het gebied van verwachtingen. Zij heeft steeds duidelijk gemaakt dat ze geen relatie-materiaal is en zolang ze het gevoel niet heeft dat ze zich aan de voorwaarden van een relatie moet houden, kan ze zich wel in een relatie begeven.
Ts weet dit en is ermee in zee gegaan dus op zich heeft hij zich daarbij neer gelegd. Ik denk dat het ook altijd wel werkte, maar nu met die nieuwe man en vooral het liegen erover niet meer. We hebben het over 3 mensen die al op een bepaalde leeftijd zitten die niet meer zo bezig zijn met bezit en haantjes gedrag enz.
Kijk maar hoe hij daar ook heel volwassen mee omgaat en blij is voor de man en zijn vriendin. Hij staat dus erg boven zijn ego en dat kan heel mooi zijn en zo is hij eigenlijk de perfecte vriend voor zijn vriendin, het zijn in feite 2 vrije geesten bij elkaar (3 zelfs). Het stoort hem wel dat zijn vriendin gelogen heeft, dus dat is wel belangrijk voor hem.
Dus je zou jezelf een paar vragen moeten stellen: als ze gewoon eerlijk zou zijn, zou er dan een probleem zijn? En aan haar de vraag stellen: wat wil je als die vriend komt te overlijden? Wil je nog bij mij zijn? Of nog beter: wat als die vriend niet sterft, wat zou zij dan willen? En dan is het aan jou om te kijken of je daarmee kan leven.
Voor de rest mogen wij niet oordelen over aparte vormen van relaties.
Het is wel belangrijk dat ts voor zichzelf uitzoekt wat hij wil en dat hij ook echt het recht heeft om gelukkig te zijn. Je hoeft niet alles op te offeren voor een ander. Jij bent er ook nog.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_187865069
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2019 11:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat heb ik zojuist gelezen?
goud. Dit dus
-
pi_187865080
Cuckold @Wereldgozer
-
pi_187865630
Wut?

Is het nou je vriendin en hebben jullie een open relatie of is het een goede vriendin waarmee je af en toe ook intiem bent?
pi_187866264
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:11 schreef Elpis het volgende:

[..]

Na het fietsen was dat heel duidelijk: steun bij mijn beslissing om ermee te stoppen.

Kijk, op 23 juni ontdek ik 'het bedrog' en wel na een duidelijke hint van de andere vriend. Ik vertel haar dat ik het 'wij-gevoel' mis. Dan gaat ze helemaal los om mij overal de schuld van te geven (zie ik in mijn dagboek). Maar emotioneel zit ik dan nog helemaal aan haar vast, natuurlijk.
In de loop van de volgende week is er meer stress en maakt zij heel vreemde opmerkingen. Ik ga de waarheid onderzoeken, omdat ik voel dat het uit is. Op 30 juni wordt alles duidelijk, én heb ik al een afscheidscadeautje bij me, en volgt er een lang uitmaakgesprek. Dan belt ze me voor een barbecue. Het uitmaken had ze niet begrepen. Ik ben er eigenlijk niet aan toe, maar zie het als een kans spulletjes terug te geven. Daarna volgt seks met de ex en gaan we samen met de trein naar hem toe en bij het verlaten van de trein zeg ik: "Ik draag je over aan xxx".

Wat ik wil met dit topic, is voorkomen dat ik terugval. Ik zit duidelijk in de marchandeerfase van Elisabeth Kübler-Ross. Dat wordt ook opgemerkt in de discussie!: "Je praat haar goed".
Allemaal bedankt. Het is duidelijk: einde verhaal.
pi_187866584
Zorg wel dat je dat duidelijk zegt want het is wel duidelijk dat communiceren op een manier zodat ook overkomt wat je bedoeld niet je ding is
Gewoon echt woorden gebruiken als 'het is uit'
Ownee dat kan natuurlijk niet als je zelf ook wel weet dat het nooit aan was :')

'Ik draag je over aan xxx' is natuurlijk ook super vaag :') voor nu? Voor altijd? Voor dit weekend?
pi_187866655
Je hele schrijfstijl is zo warrig dat het er sterk op lijkt dat je aan de verruimende middelen zit.
pi_187866762
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 17:00 schreef jantco het volgende:

[..]

Na het fietsen was dat heel duidelijk: steun bij mijn beslissing om ermee te stoppen.

Kijk, op 23 juni ontdek ik 'het bedrog' en wel na een duidelijke hint van de andere vriend. Ik vertel haar dat ik het 'wij-gevoel' mis. Dan gaat ze helemaal los om mij overal de schuld van te geven (zie ik in mijn dagboek). Maar emotioneel zit ik dan nog helemaal aan haar vast, natuurlijk.
In de loop van de volgende week is er meer stress en maakt zij heel vreemde opmerkingen. Ik ga de waarheid onderzoeken, omdat ik voel dat het uit is. Op 30 juni wordt alles duidelijk, én heb ik al een afscheidscadeautje bij me, en volgt er een lang uitmaakgesprek. Dan belt ze me voor een barbecue. Het uitmaken had ze niet begrepen. Ik ben er eigenlijk niet aan toe, maar zie het als een kans spulletjes terug te geven. Daarna volgt seks met de ex en gaan we samen met de trein naar hem toe en bij het verlaten van de trein zeg ik: "Ik draag je over aan xxx".

Wat ik wil met dit topic, is voorkomen dat ik terugval. Ik zit duidelijk in de marchandeerfase van Elisabeth Kübler-Ross. Dat wordt ook opgemerkt in de discussie!: "Je praat haar goed".
_O- :')
pi_187866812
Ik.heb wel het idee dat jullie bij elkaar passen.
  donderdag 11 juli 2019 @ 17:38:12 #160
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187866916
Wat een cuck. Sprakeloos.
pi_187866956
Zo zie je maar incels, het kan altijd erger.
pi_187866997
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2019 17:17 schreef Allures het volgende:
Zorg wel dat je dat duidelijk zegt want het is wel duidelijk dat communiceren op een manier zodat ook overkomt wat je bedoeld niet je ding is
Gewoon echt woorden gebruiken als 'het is uit'
Ownee dat kan natuurlijk niet als je zelf ook wel weet dat het nooit aan was :')

'Ik draag je over aan xxx' is natuurlijk ook super vaag :') voor nu? Voor altijd? Voor dit weekend?
Vooralsnog laat ik voorlopig niets meer van mij horen. Dat is in ons geval al heel duidelijk, want ik zeg altijd hoe laat ik kom.

Dat is heel waarschijnlijk voor de rest van hun leven. Zij verwacht zelf ook niet meer lang te leven. Dus dit is hun laatste verliefdheid. Ach, laat ze.
  donderdag 11 juli 2019 @ 17:41:39 #163
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_187866998
quote:

[..]
Daarna volgt seks met de ex en gaan we samen met de trein naar hem toe en bij het verlaten van de trein zeg ik: "Ik draag je over aan xxx".
Ik draag je over aan xxx.... vuige tyfushoer.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_187867191
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 17:41 schreef jantco het volgende:

[..]

Vooralsnog laat ik voorlopig niets meer van mij horen. Dat is in ons geval al heel duidelijk, want ik zeg altijd hoe laat ik kom.

Dat is heel waarschijnlijk voor de rest van hun leven. Zij verwacht zelf ook niet meer lang te leven. Dus dit is hun laatste verliefdheid. Ach, laat ze.
Wat heb jij gebruikt man???
pi_187867269
pi_187867374
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 17:51 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Wat heb jij gebruikt man???
Ik gebruik helemaal niets. Nou, af en toe een half glaasje wijn en één bier per jaar. Verder geen drugs. Wat ik hierboven vertel gaat over de rouwe werkelijkheid. Maar waarschijnlijk ook over een cultuur die jij niet kent.
pi_187867399
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 17:41 schreef jantco het volgende:

[..]

kweek gewoon wat ballen en kom voor jezelf op en leer hier ook wat van ipv afdruipen als een geslagen hondje :')
pi_187867403
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 17:57 schreef jantco het volgende:

[..]

Ik gebruik helemaal niets. Nou, af en toe een half glaasje wijn en één bier per jaar. Verder geen drugs. Wat ik hierboven vertel gaat over de rouwe werkelijkheid. Maar waarschijnlijk ook over een cultuur die jij niet kent.
Nee gelukkig niet en daar ben ik blij om.
pi_187867410
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 17:57 schreef jantco het volgende:

[..]

nee je bent gewoon koekoek
pi_187867442
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:39 schreef Lenny77 het volgende:
Als kind van de jaren 70, en genoeg mensen kennende die toen wel volwassen waren, kan ik me er wel iets bij voorstellen.
Ik zal me wel weer niet populair maken maar ik zie eigenlijk alleen maar een probleem op het gebied van verwachtingen. Zij heeft steeds duidelijk gemaakt dat ze geen relatie-materiaal is en zolang ze het gevoel niet heeft dat ze zich aan de voorwaarden van een relatie moet houden, kan ze zich wel in een relatie begeven.
Ts weet dit en is ermee in zee gegaan dus op zich heeft hij zich daarbij neer gelegd. Ik denk dat het ook altijd wel werkte, maar nu met die nieuwe man en vooral het liegen erover niet meer. We hebben het over 3 mensen die al op een bepaalde leeftijd zitten die niet meer zo bezig zijn met bezit en haantjes gedrag enz.
Kijk maar hoe hij daar ook heel volwassen mee omgaat en blij is voor de man en zijn vriendin. Hij staat dus erg boven zijn ego en dat kan heel mooi zijn en zo is hij eigenlijk de perfecte vriend voor zijn vriendin, het zijn in feite 2 vrije geesten bij elkaar (3 zelfs). Het stoort hem wel dat zijn vriendin gelogen heeft, dus dat is wel belangrijk voor hem.
Dus je zou jezelf een paar vragen moeten stellen: als ze gewoon eerlijk zou zijn, zou er dan een probleem zijn? En aan haar de vraag stellen: wat wil je als die vriend komt te overlijden? Wil je nog bij mij zijn? Of nog beter: wat als die vriend niet sterft, wat zou zij dan willen? En dan is het aan jou om te kijken of je daarmee kan leven.
Voor de rest mogen wij niet oordelen over aparte vormen van relaties.
Het is wel belangrijk dat ts voor zichzelf uitzoekt wat hij wil en dat hij ook echt het recht heeft om gelukkig te zijn. Je hoeft niet alles op te offeren voor een ander. Jij bent er ook nog.
Jij krijgt een dikke knuffel!!
pi_187868026
quote:
een lang uitmaakgesprek.
quote:
Dan belt ze me voor een barbecue.
quote:
Daarna volgt seks
Je hebt 3 jaar geleefd met iemand zonder enige vorm van emotionele ontwikkeling zeg je en die zich een weg door het leven manipuleert. Die leeft dus niet, die overleeft. Ze voelt zich veilig bij een impotente terminale man en bij... jou. Misschien kan jij je ook niet hechten, dat je een relatie wil met iemand zelfs letterlijk zegt dat ze geen relatie met je wil? Welke voordelen heeft haar afstandelijkheid jou geboden? Leven in een eigen werkelijkheid? Of dacht je haar te kunnen redden?
quote:
Wat ik wil met dit topic, is voorkomen dat ik terugval. Ik zit duidelijk in de marchandeerfase van Elisabeth Kübler-Ross.
Geen idee wat dat is, maar misschien is dit alles een mooie gelegenheid voor jou om meer in de realiteit te gaan leven en te ontdekken wat jouw persoonlijke waarden en grenzen zijn. Mooi dat het hippie is enzo maar persoonlijke integriteit verloopt volgens tamelijk universele principes waar weinig aan te onderhandelen valt.
Springfield's looking pretty dusty today
  donderdag 11 juli 2019 @ 19:15:48 #172
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_187868533
MDMA moeten gebruiken zodat je een relatie met haar mag hebben

TS, ik hoop dat dit een grote grap is.
pi_187868649
quote:
Daarna volgt seks met de ex en gaan we samen met de trein naar hem toe en bij het verlaten van de trein zeg ik: "Ik draag je over aan xxx".

Wel gefilmd zeker? :') _O- :9~
pi_187870258
Oh, dit is dus een cuckold relatie
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  donderdag 11 juli 2019 @ 21:13:20 #175
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187870501
quote:

[..]

Duidelijk. Snap je reacties nu ook wat beter.
pi_187872092
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2019 14:04 schreef Vliegbaard het volgende:
Er zijn mensen die, laat ik het ruim zegggen een “vrij leven” hebben. Die mensen leven maar voor 1 ding, zichzelf. Ze laten je graag deel uitmaken van hun leven maar laten je net zo hard vallen als het saai, vervelend of eentonig wordt. Deze mensen hebben eigenlijk nooit een relatie zoals de meeste mensen een relatie zien maar vrienden waar ze net wat meer tijd mee willen delen.

Ik ben niet van de open relaties maar besef al te goed dat je daarvoor duidelijke afspraken nodig hebt. Schijnbaar “is ze niet van het afspreken” en dan is het gewoon kijken hoelang je het kan rekken.
Daarnaast kom je in dit topic niet over als iemand met een eigen mening of eigen wil en besef je je dat dit het is. Dat zij de enige is die de situatie kan veranderen.

Grow a pair....
Dit dit dit dit dit
pi_187873192
Oké. Ik heb het hele topic niet gelezen maar een stukje.

Geen idee of iemand het heeft gezegd.

Maaruh gast. JE VRIENDIN WORDT GEWOON GESTREELD DOOR EEN ANDER. ALS HIJ ZIJN PIK STIJF KON KRIJGEN HAD DIE ER AL 500x IN GEZETEN.

GA JE DIT PIKKEN!?
OF DUMP JE HAAR?

Fuck haar, en fuck hem ook.
Op de een of andere manier wordt ik echt pislink als ik zulke dingen lees.
  donderdag 11 juli 2019 @ 23:24:28 #178
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187873224
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 23:22 schreef Harlekien het volgende:
Oké. Ik heb het hele topic niet gelezen maar een stukje.

Geen idee of iemand het heeft gezegd.

Maaruh gast. JE VRIENDIN WORDT GEWOON GESTREELD DOOR EEN ANDER. ALS HIJ ZIJN PIK STIJF KON KRIJGEN HAD DIE ER AL 500x IN GEZETEN.

GA JE DIT PIKKEN!?
OF DUMP JE HAAR?

Fuck haar, en fuck hem ook.
Op de een of andere manier wordt ik echt pislink als ik zulke dingen lees.
Zou zomaar kunnen dat hij een halve seconde twijfelt en besluit het niet te doen. Just saying.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187873236
Ze verbergt het niet eens man, ze respecteert je niet.
Je pikt alles, ze respecteert je niet.
pi_187873459
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 23:25 schreef Harlekien het volgende:
Ze verbergt het niet eens man, ze respecteert je niet.
Je pikt alles, ze respecteert je niet.
Mee eens, het is me helemaal duidelijk geworden dat ik van haar geen respect krijg. Ze heeft de schijn lang op weten te houden. Maar het is uit. Basta.
pi_187873584
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 23:36 schreef jantco het volgende:

[..]

Mee eens, het is me helemaal duidelijk geworden dat ik van haar geen respect krijg. Ze heeft de schijn lang op weten te houden. Maar het is uit. Basta.
Jan, ik heb met je te doen. Ik wens niemand zoiets toe (heb zelf meegemaakt dat eerste vriendin meer vriendjes had en iedereen met iedereen bedroog). Zorg dat je niet aan jezelf gaat twijfelen en blijf bij jouw waarden en standpunten. Als jij deze 'vrije relatie' kan accepteren dan is er niks aan de hand. Als je dat niet kan, denk dan na wat je kan doen om hier zo min mogelijk irritatie aan te hebben voor jezelf.
pi_187873931
Morgen is TS weer terug bij haar op zijn knieen en met een sorry.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2019 00:08:38 ]
pi_187874084
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 00:01 schreef Vollenhoven het volgende:
Morgen is TS weer terug bij haar met een sorry en op zijn knieen.
Echt zo
pi_187876180
Ik heb eigenlijk moeite om dit te geloven, vooral vanwege het zinnetje dat hij het vertederend vindt dat die liefde opbloeit. Bedoel wie gaat zoiets nou zeggen wanneer zijn partner vreemdgaat
pi_187876193
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 07:01 schreef phoenyx het volgende:
Ik heb eigenlijk moeite om dit te geloven, vooral vanwege het zinnetje dat hij het vertederend vindt dat die liefde opbloeit. Bedoel wie gaat zoiets nou zeggen wanneer zijn partner vreemdgaat
Is andere cultuur waar wij niks van weten. Blijkbaar heel normaal om rond te neuken daar.
pi_187877347
quote:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zoiets normaal vind idd.
pi_187877978
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 11:42 schreef jantco het volgende:
Ik zit eigenlijk met een morele kwestie.
Onze relatie duurt/duurde nu 3 jaar. Sinds een jaar is er een andere man in haar (ons) leven, waar zij bijzonder goed mee kan opschieten. Ik moet vertellen dat zij overtuigd hippie is, en de vrije liefde aanhangt. "Gewoon genieten". Dit onderwerp is honderden keren aan de orde geweest, dus zij weet precies mijn gevoelens en standpunten. Verdere bijzonderheid: die man heeft kanker met uitzaaiingen. Hij zou eigenlijk al dood zijn, maar door de relatie met mijn vriendin leeft hij op. Dat is zonder meer mooi. (Verder heeft hij hormonale medicijnen die de testosteron naar nul brengen. Hij kan geen erectie krijgen, wat hij erg naar vindt.) Hij is attent en lief en heeft mijn vriendin zo ver gekregen dat ze aan lichaamsbeweging ging doen: pingpongen. Maar om er op tijd te zijn -het is op maandagmorgen-, moest ze zondagavond al naar hem toe. In februari waren we bij hem thuis, en hij liet mij haar kamertje met eenpersoonsbed zien.(!) Ondertussen merk ik dat hij steeds vaker belt, ook als ik bij haar ben. Hij ging om een nachtkusje vragen door de telefoon, en als hij bij ons was en weer ging, werd er een kusje uitgewisseld, dat meer dan collegiaal te noemen is. Ik zie dus dat de relatie intiemer wordt. Op foto's is te zien aan de lichaamstaal, dat die twee een stelletje vormen, en zij niet met mij. Dan drie weken geleden. Ik ontdekte dat hij op 'mijn plekje' naast haar in bed sliep. Plus ik ontdekte dat zij bij hem thuis naast hem in het tweepersoonsbed slaapt. Dat bleek al enkele maanden zo te zijn. Ze liggen naakt naast elkaar, waarbij zij met haar speeltjes aan de gang is, en hij haar streelt. Ze liet zich zelfs ontvallen dat hij een beetje jaloers is:"straks komt je echte vriendje en die maakt het af".
Ik vind die opbloeiende liefde vertederend. Maar wat ik een grote klap vind, is het gelieg. Dit is mijn punt. Ze zei:"je bent zo gevoelig, dus ik wilde je dit besparen, ... , maar ik heb wel het kussen verschoond", om dan een week later te zeggen:"ik heb niet het idee dat ik iets verborgen voor je houd". En zo nog veel meer van dit soort opmerkingen. Het voelt als liegen, maar het is ook op te vatten als verwardheid. Die verwardheid kan komen door het jarenlange drugsgebruik en door de grote stress die er vaak bij haar thuis is, door de kinderen en hun vrienden. De vriend heeft trouwens als vrijwilliger gewerkt met verslaafden. Kortom: het is een goed stelletje, en ik pas er niet meer bij. Heb ik nu nog morele verplichtingen naar haar toe?
Prima als jij voor een open relatie kiest.

Het probleem is hier echter dat jij niet kiest voor een open relatie, maar dat jij met haar grillen meegaat en echt 0,0 tegengas geeft.

Je hebt geen relatie met haar (meer). Niet om wat zij doet, maar omdat jij vertrokken bent. Omdat jij jezelf onzichtbaar hebt gemaakt. Zo’n met de wind meewaaier is af en toe handig, maar totaal niet aantrekkelijk en rekening houden met iemand die alles accepteert is gewoon heel lastig.

Ik denk ook dat het veel te laat is om dat om te gooien. Mijn advies is om haar te vertellen dat je niet gelukkig bent met haar keuzes en dat jij beloten hebt daar niet meer in mee te gaan. En dan eens rustig twee ballen gaan kweken voordat je weer een relatie aangaat.
  Redactie Frontpage vrijdag 12 juli 2019 @ 10:29:19 #188
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_187878031
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 07:07 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Is andere cultuur waar wij niks van weten. Blijkbaar heel normaal om rond te neuken daar.
Wat bedoel je met andere cultuur? Sharing cultuur of cultuur in de zin van niet-Nederlands?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 12 juli 2019 @ 10:37:53 #189
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_187878145
quote:

Je schrijft meermaals dat zij het geen relatie vindt maar nu toch wel.

Wat is het nu? En misschien moet je bij jezelf te rade gaan wat jij vindt dat het is.

Ik heb geen ervaring met PolyAmoreuze relaties maar als ik die reacties zo lees dan is het dat niet en een monogame relatie is het verre van.

De enige relatie die ik zie is de misbruiksrelatie!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_187878834
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 23:43 schreef stokj het volgende:

[..]

Jan, ik heb met je te doen. Ik wens niemand zoiets toe (heb zelf meegemaakt dat eerste vriendin meer vriendjes had en iedereen met iedereen bedroog). Zorg dat je niet aan jezelf gaat twijfelen en blijf bij jouw waarden en standpunten. Als jij deze 'vrije relatie' kan accepteren dan is er niks aan de hand. Als je dat niet kan, denk dan na wat je kan doen om hier zo min mogelijk irritatie aan te hebben voor jezelf.
Zo'n relatie, waarbij twee mannen samen één vriendin hebben, is ingewikkeld. Er moet op een of andere manier samenwerking zijn; dan wel het moet op een andere manier goed geregeld zijn, zodat er geen onnodige conflicten ontstaan. Dus op zich zou het mogelijk zijn. Maarrrrr, de andere vriend laat met steekjes weten, dat hij mij niet mag en haar voor zich alleen wil hebben. Plus mijn (ex)vriendin corrigeert hem niet: ze vind het zelfs leuk dat twee mannen om haar vechten. Zelf maakt ze nooit keuzes: dat laat ze aan anderen over. Dus het is simpel: ik moet mijn positie bepalen. Dat is niet leuk om te doen, het is een pijnlijk proces om de waarheid onder ogen te zien, maar het leidt wel naar een betere toekomst.

Waarom wil ze mij als tweede aanhouden? Omdat ik niet rook en niet drink en daardoor heel gezond ben. Ik kan iets waar zij erg naar verlangt, en wat rokers,drinkers en drugsgebruikers haar niet meer kunnen bieden. Maar ik pas daarvoor.

Wat velen van jullie niet kunnen begrijpen, is iets wat bij jullie levensfase hoort. Jullie zitten in de volwassenheid, en seksuele trouw is dan erg belangrijk. Want je wil als man het liefst je energie steken in je eigen kind. Later kom je in een andere levensfase, waarin de vrouw niet meer zwanger kan worden. De angst voor zwangerschap is er dan niet meer, en daardoor sta je heel anders in het leven. Dit kun je je nog niet voorstellen, en dat is goed. Dus ik glimlach om dat soort berichten.

De hippie-cultuur is erg belangrijk geweest. Het samen delen van alles, van informatie, standpunten en zelfs vriend(inn)en, heeft geleid tot Silicon Valley, computers en je smartphone.
De hippie-cultuur was een nieuwe start: die mensen gingen weer leven in groepen (communes) zoals we dat al miljoenen jaren deden. Het was een oorspronkelijke manier van leven. Maar daarna ontwikkelde zich de jullie bekende cultuur waarin je zelfzuchtig en spilzuchtig moet zijn.

Andere vragen ga ik niet beantwoorden, want die leiden te veel af van mijn onderwerp. En dat is nog steeds: hoe sta ik hier moreel in?
pi_187878926
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 11:24 schreef jantco het volgende:

[..]

Zo'n relatie, waarbij twee mannen samen één vriendin hebben, is ingewikkeld. Er moet op een of andere manier samenwerking zijn; dan wel het moet op een andere manier goed geregeld zijn, zodat er geen onnodige conflicten ontstaan. Dus op zich zou het mogelijk zijn. Maarrrrr, de andere vriend laat met steekjes weten, dat hij mij niet mag en haar voor zich alleen wil hebben. Plus mijn (ex)vriendin corrigeert hem niet: ze vind het zelfs leuk dat twee mannen om haar vechten. Zelf maakt ze nooit keuzes: dat laat ze aan anderen over. Dus het is simpel: ik moet mijn positie bepalen. Dat is niet leuk om te doen, het is een pijnlijk proces om de waarheid onder ogen te zien, maar het leidt wel naar een betere toekomst.

Waarom maak je jezelf zit wijs? Of maakt zij dit jou wijs?
Zoals ik eerder al zei dat hoeft totaal niet zo
pi_187880474
quote:
Als je drie jaar om zo een vrije geest heen hangt, lijkt het me ook geen totale verrassing dat er iets liefdevols met een ander op zou kunnen bloeien. Daarnaast, als je ouder wordt en de dood dichterbij komt heb je misschien ook iets meer begrip hoe waardevol zo een intensiferend contact kan zijn. Niet iedereen kan ermee om gaan als je terminaal ziek bent en om dan iemand naast je te hebben staan, kan heel waardevol zijn. Als je dat zelf ook zou waarderen, is het ook weer niet zo raar om een ander dat ook te gunnen lijkt me. Natuurlijk zit daar wel enige ruimte om niet meteen vreemd te hoeven gaan, maar zo te lezen heeft ts niet echt afspraken waardoor het technisch gezien ook geen vreemdgaan is.

quote:
Nee, daar trap ik niet in door de manier waarop je haar hier omschrijft. Ik lees nergens liefde, maar vooral hoe jij zogenaamd onbarmhartig haar de ruimte zou hebben gegeven na (en kennelijk ook tijdens) al haar shit. En daarmee ben je vooral je eigen handelen aan het goed praten, terwijl je haar als ontzettend ongelijkwaardig weg probeert te zetten. Ik snap je verdriet als iets niet loopt zoals gewild, zeker als je er tijd, energie en gevoel in hebt lopen steken. Maar beginnen over je morele verplichtingen naar iemand die je zo naar afschildert is eigenlijk best een beetje smerig..
pi_187881110
Hoe jij hier moreel instaat bepaal jezelf. Door je eigen acties jegens haar vanaf nu, en hier ook aan vast te houden. Voor. Altijd.

Twee weken kut. Derde week wil je niets anders meer.
pi_187881674
quote:
Andere vragen ga ik niet beantwoorden, want die leiden te veel af van mijn onderwerp. En dat is nog steeds: hoe sta ik hier moreel in?
Dit lijk je zelf het allerbeste te weten, gezien je uiteenzetting over de moraal van de generatie waar jij een kind van bent. Maargoed terugkomend op jouw vraag dan...
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 11:42 schreef jantco het volgende:
Kortom: het is een goed stelletje, en ik pas er niet meer bij. Heb ik nu nog morele verplichtingen naar haar toe?
Wat zouden die morele verplichtingen dan bijvoorbeeld zijn?

En op grond waarvan is die morele verplichting er?
Omdat zij een zwakkere soortgenoot is?

Dat kan, maar ik vind persoonlijk dat het evenwel je morele plicht is om integer te zijn aan jezelf en om een grens te stellen aan ontoelaatbaar gedrag. Flower power daargelaten, haar gedrag ging je blijkbaar ver genoeg om een einde aan de relatie te maken, die beslissing heb je zelf genomen en het beste wat je nu kan doen is consequent zijn. Als zij een beroep komt doen op jouw morele plicht kan je er altijd nog over nadenken.

Ik denk eerder dat je over een jaar glimlacht om jezelf dat je er in al je goedertierenheid zoveel energie aan gespendeerd hebt.

Dit hele verhaal doet me trouwens denken aan een leuke Zweedse film, jij speelt daarin de rol van Göran :P
Springfield's looking pretty dusty today
  vrijdag 12 juli 2019 @ 14:21:05 #195
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_187881823
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 20:59 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Oh, dit is dus een cuckold relatie
Met als twist dat degene met de lamme lul degene is die als vervanger dient voor de man met de werkende lul.

Meestal is dat andersom.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  vrijdag 12 juli 2019 @ 15:09:45 #196
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187882594
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 14:21 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Met als twist dat degene met de lamme lul degene is die als vervanger dient voor de man met de werkende lul.

Meestal is dat andersom.
De seks moet wel heel slecht zijn als je verkiest je partner in te ruilen voor iemand die niet eens kan neuken.
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187882779
quote:

[..]

Waarom wil ze mij als tweede aanhouden? Omdat ik niet rook en niet drink en daardoor heel gezond ben. Ik kan iets waar zij erg naar verlangt, en wat rokers,drinkers en drugsgebruikers haar niet meer kunnen bieden. Maar ik pas daarvoor.

Wat velen van jullie niet kunnen begrijpen, is iets wat bij jullie levensfase hoort. Jullie zitten in de volwassenheid, en seksuele trouw is dan erg belangrijk. Want je wil als man het liefst je energie steken in je eigen kind. Later kom je in een andere levensfase, waarin de vrouw niet meer zwanger kan worden. De angst voor zwangerschap is er dan niet meer, en daardoor sta je heel anders in het leven. Dit kun je je nog niet voorstellen, en dat is goed. Dus ik glimlach om dat soort berichten.

De hippie-cultuur is erg belangrijk geweest. Het samen delen van alles, van informatie, standpunten en zelfs vriend(inn)en, heeft geleid tot Silicon Valley, computers en je smartphone.
De hippie-cultuur was een nieuwe start: die mensen gingen weer leven in groepen (communes) zoals we dat al miljoenen jaren deden. Het was een oorspronkelijke manier van leven. Maar daarna ontwikkelde zich de jullie bekende cultuur waarin je zelfzuchtig en spilzuchtig moet zijn.

Het tweede deel van jouw post, seriously?

Er zit wel een serieuze mismatch tussen jouw zelfbeeld en de realiteit, of je probeert jouw eigen onzekerheid te maskeren. Either way: don’t.
pi_187882916
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 15:09 schreef M1stral het volgende:

[..]

De seks moet wel heel slecht zijn als je verkiest je partner in te ruilen voor iemand die niet eens kan neuken.
Wat een nare suggestie dit.

Seks is meer dan penetratie alleen. Goede seks hoeft niet per se meer te zijn dan gewoon goede seks, dus het is zoals we vaak genoeg kunnen zien ook lang niet altijd de beste basis voor een relatie. Een belangrijk onderdeel is het natuurlijk wel, maar intimiteit weegt denk ik net zwaarder. Daar is seks wel een onderdeel cq uiting van, maar het kan ook zoveel meer zijn.
Weet je wat heel intiem kan zijn bijvoorbeeld? Iemands sterfproces mee maken. Die andere man lijkt misschien nog niet zo hard te gaan, maar reken maar van yes dit wel degelijk zo z'n impact kan hebben op hoe hij in het leven en in zijn contacten met anderen staat. Dat kan haar ook beïnvloeden en een en ander intensiveren.

Het woord relatie is hier wat verwarrend gebruikt, maar ts had geen exclusieve liefdesrelatie en kan derhalve niet ingeruild worden.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 15:31:41 #199
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_187883063
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:17 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Een open relatie is al iets waar een Asperger niet bij kan met zijn hoofd, en in dit geval ligt het niet aan intelligentie. Het is gewoon te rommelig en oncontroleerbaar. Aspergers zijn ook nooit "ongeleide" projectielen. Het zijn eerder "onbeweegbare projectielen" die iets 25 keer overdenken, voordat ze iets doen.
Volgens mij heb je een beetje een erg nauw beeld van hoe mensen met Asperger precies zijn. Want ik ken er genoeg en die kunnen heel nauwgezet zijn maar ik ken er ook die gewoon de grootste impulsieve slettebakken zijn.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  vrijdag 12 juli 2019 @ 16:42:00 #200
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187884333
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 15:25 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wat een nare suggestie dit.

Seks is meer dan penetratie alleen. Goede seks hoeft niet per se meer te zijn dan gewoon goede seks, dus het is zoals we vaak genoeg kunnen zien ook lang niet altijd de beste basis voor een relatie. Een belangrijk onderdeel is het natuurlijk wel, maar intimiteit weegt denk ik net zwaarder. Daar is seks wel een onderdeel cq uiting van, maar het kan ook zoveel meer zijn.
Weet je wat heel intiem kan zijn bijvoorbeeld? Iemands sterfproces mee maken. Die andere man lijkt misschien nog niet zo hard te gaan, maar reken maar van yes dit wel degelijk zo z'n impact kan hebben op hoe hij in het leven en in zijn contacten met anderen staat. Dat kan haar ook beïnvloeden en een en ander intensiveren.

Het woord relatie is hier wat verwarrend gebruikt, maar ts had geen exclusieve liefdesrelatie en kan derhalve niet ingeruild worden.
Take it easy S_M, het was niet zo serieus bedoeld als dat je wellicht geïnterpreteerd hebt. Iets met ontbrekende emoticons enzo.

Ik deel eenzelfde mening als jij.
Blog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')