abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juli 2019 @ 13:25:56 #126
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_187862692
Ik snap een aantal dingen niet/ heb een aantal vragen;
- waar woont de “vriendin” van TS? In een woongroep?
- waarom gaat ze niet verhuizen als haar huidige omgeving slecht is voor haar?
- hebben TS en “vriendin” ook een relatie volgens vriendin? Er zijn immers geen afspraken...
- wat geeft ze TS nog? Hoeveel tijd brengen ze samen door?
- wat wil je zelf TS? En denk je dat ze daar in mee wil?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_187862714
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:25 schreef Tinkepink het volgende:

- hebben TS en “vriendin” ook een relatie volgens vriendin? Er zijn immers geen afspraken...
Vooral dit word maar niet duidelijk en vrij consequent genegeerd...
pi_187862723
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:24 schreef Allures het volgende:

[..]

Nou of je een relatie hebt. Of je daarin monogaam gaat zijn of niet. Hoe je er mee om gaat als er toch iemand in haar leven komt waarmee ze dat wel wil
Volgensmij is het probleem vooral dat jullie dingen niet van te voren duidelijk af hebben gesproken en dat jullie gewoon niet communiceren. Jij net zo erg als zij want jij geeft het ook niet aan als jou iets te ver gaat
Heb ik wel geprobeerd, en stevig ook. Met stemverheffing, met uitleg, met boos naar huis gaan. Maar dan blijkt dat mijn punt niet over te brengen valt. Pas na dagen komt dan heel zwakjes een 'het was een beetje raar', op iets wat te gek voor woorden was.
Wie zich gedraagt als een robot, krijgt salaris teveel.
pi_187862735
Wakker worden o|O
Een vrouw delen met een andere man daar komt alleen maar ellende van.
pi_187862821
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:27 schreef jantco het volgende:

[..]

Heb ik wel geprobeerd, en stevig ook. Met stemverheffing, met uitleg, met boos naar huis gaan. Maar dan blijkt dat mijn punt niet over te brengen valt. Pas na dagen komt dan heel zwakjes een 'het was een beetje raar', op iets wat te gek voor woorden was.
omdat je blijkbaar toch weer terug komt na die paar dagen he
Stemverheffing is trouwens ook nogal een zwaktebod

Je grens aangeven is gewoon 'dit is niet de relatie die ik wil dus die ga ik ook niet met je hebben' en dan ook de daad bij het woord voegen he
Maar dat doe je toch niet

En geef nou eens antwoord op die vragen
pi_187862840
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Geloof geen kut van dit verhaal.
Dit dus.
pi_187862846
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:25 schreef Tinkepink het volgende:
- waar woont de “vriendin” van TS? In een woongroep?
- waarom gaat ze niet verhuizen als haar huidige omgeving slecht is voor haar?
- wat geeft ze TS nog? Hoeveel tijd brengen ze samen door?
-Ze woont gewoon thuis, haar dochter woont daar tot dat die een huis heeft. Er is veel aanloop van jongere vrienden. *Niet* van leeftijdgenoten.
-het is een eigen huis. Maar verhuizen heb ik wel eens geopperd.
-pijnlijke vraag. Ik dacht dat wij een relatie hadden. Ze noemt mij nog steeds 'schat'.
-wat ik wil: ik wil graag lid van een setje zijn. Maar dat gaat dus (niet meer).

Haar filosofie: als ik bij iemand ben, staat die op nr 1. Terwijl dat bij mij echt anders werkt, meer zoals in het liedje "You are allways on my mind".
pi_187862868
Niet lullen, maar een punt erachter zetten.
pi_187862893
Het lijkt wel een openbare biecht. Voor mij is deze discussie heel heftig.
Ontzettend bedankt allemaal voor jullie harde vragen.
Ik ga een poos fietsen. Later kom ik terug.
pi_187862940
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:33 schreef jantco het volgende:

[..]

-Ze woont gewoon thuis, haar dochter woont daar tot dat die een huis heeft. Er is veel aanloop van jongere vrienden. *Niet* van leeftijdgenoten.
-pijnlijke vraag. Ik dacht dat wij een relatie hadden. Ze noemt mij nog steeds 'schat'.
-wat ik wil: ik wil graag lid van een setje zijn. Maar dat gaat dus (niet meer).

Haar filosofie: als ik bij iemand ben, staat die op nr 1. Terwijl dat bij mij echt anders werkt, meer zoals in het liedje "You are allways on my mind".
volgens mij lul je er zo omheen omdat je dondersgoed weet dat die relatie vooral in jouw hoofd bestond en zij geen grenzen over is gegaan behalve de jouwe, waar je niet achter durft te gaan staan omdat je liever in deze voor jou super pijnlijke situatie zit dan alleen bent

En ja zij wist waarschijnlijk ook hoe ver je dit zou laten gaan en ze gebruikt je net zo lang als je dat toestaat
pi_187863163
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:58 schreef jantco het volgende:
-Ik heb één keer MDMA met haar gebruikt. Dat was haar voorwaarde om tot een echte relatie te komen. Verder houd ik niet van drugs. Ik regel mijn emoties met muziek, of met een discussie.
Dus jullie hebben een echte relatie. Wel vrij bizarre voorwaarde, maar ieder zijn ding.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:03 schreef jantco het volgende:
Ze zegt, beetje boos:"Ik bén niet van de relatie, dat heb ik altijd gezegd!" En later blijkt dan dat ze aan verlatingsangst leidt. De relatie met mij duurt al 'heel lang', volgens haar. En verder:"hij denkt dat ik zijn vriendin ben.... jij mag dat ook denken".
Huh.. hier geeft ze duidelijk aan dat ze niet van relaties is, en er ook nooit een relatie tussen jullie is geweest (hoewel ze het prima vindt als jij dat denkt).

Ik snap niet dat je dit wil. Waarom?? Zij leeft haar eigen leven en jij bent leuk vermaak voor haar. Als een soort stuiterbal.
pi_187863198
Als hadden geweest is, is hebben te laat.

Succes ermee.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_187863248
Tafeltennissen _O_
pi_187863300
Er zijn mensen die, laat ik het ruim zegggen een “vrij leven” hebben. Die mensen leven maar voor 1 ding, zichzelf. Ze laten je graag deel uitmaken van hun leven maar laten je net zo hard vallen als het saai, vervelend of eentonig wordt. Deze mensen hebben eigenlijk nooit een relatie zoals de meeste mensen een relatie zien maar vrienden waar ze net wat meer tijd mee willen delen.

Het moge toch wel duidelijk zijn dat zij jou als vriend ziet en niet als (liefdes)partner. Dat staat nog even los van haar vrije leven. Blijkbaar beseft ze ergens dat jij dit anders ziet maar om een of andere reden wil ze je niet kwetsen en confronteert ze je liever niet met de feiten maar laat het zo hoog oplopen dat jij diegene bent die er een eind aan mag breien.

Ik ben niet van de open relaties maar besef al te goed dat je daarvoor duidelijke afspraken nodig hebt. Schijnbaar “is ze niet van het afspreken” en dan is het gewoon kijken hoelang je het kan rekken.
Daarnaast kom je in dit topic niet over als iemand met een eigen mening of eigen wil en besef je je dat dit het is. Dat zij de enige is die de situatie kan veranderen.

Grow a pair....
  Redactie Frontpage donderdag 11 juli 2019 @ 14:06:29 #140
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_187863318
Gast, wat doe je nog bij dat mens :')

Totale mismatch if I've ever seen one. Wens haar veel succes met haar terminale vriend en tabee!!!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 11 juli 2019 @ 14:10:29 #141
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_187863392
quote:

[..]

Dus er mag van je “vriendin” bij haar thuis gebruikt worden? Terwijl ze er last van heeft? Dat is toch raar?

Ik ben het eens met de rest: wegwezen. Die dame brengt meer kwaads dan goeds.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_187863437
jezus dit is wel epic cockolding
  donderdag 11 juli 2019 @ 14:25:56 #143
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_187863685
De vriend van mijn vrouw vindt dat je je niet zo aan moet stellen.

Even serieus : dit is fucked up.
pi_187863711
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2019 11:51 schreef Samzz het volgende:
Je moet jezelf afvragen of jij op deze manier gelukkig bent in je relatie (al vind ik het lastig hier het woord relatie aan te hangen), is het antwoord nee, dan weet je wat je moet doen.
Ik vind het oprecht knap hoe jij altijd zo oprecht en serieus kunt blijven/reageren :P
pi_187863865
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2019 14:04 schreef Vliegbaard het volgende:

Het moge toch wel duidelijk zijn dat zij jou als vriend ziet en niet als (liefdes)partner. Dat staat nog even los van haar vrije leven. Blijkbaar beseft ze ergens dat jij dit anders ziet maar om een of andere reden wil ze je niet kwetsen en confronteert ze je liever niet met de feiten maar laat het zo hoog oplopen dat jij diegene bent die er een eind aan mag breien.

Meer dat TS een safe space voor haar is die ze kan nemen en gebruiken wanneer ze wilt.
pi_187863890
quote:
Jullie zijn nooit een setje geweest.

Je bent gewoon keihard gebruikt omdat je het zelfrespect mist en keihard wanhopig bent.
pi_187863903
trololo
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_187863907
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:24 schreef jantco het volgende:
Ik zei vorige week nog tegen mijn vriendin en haar vriend: "Het lijkt wel of ik in een film speel. De mensen gaan naar de film om dingen te beleven en dan veilig naar huis te gaan. Maar ik zit er zelf midden in."
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:58 schreef jantco het volgende:
-Ik heb één keer MDMA met haar gebruikt. Dat was haar voorwaarde om tot een echte relatie te komen. Verder houd ik niet van drugs. Ik regel mijn emoties met muziek, of met een discussie.
_O- :') _O- :') :') _O-

Volgens mij ben jij niet helemaal 100 ouwe

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2019 14:39:18 ]
  donderdag 11 juli 2019 @ 14:49:53 #149
545 dop
:copyright: dop
pi_187864048
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:27 schreef jantco het volgende:

[..]

misschien rare gedachte, maar als je geen ruzie kunt maken. Als dergelijke emoties haar ontgaan. Hoe kun je dan ooit werkelijk verbinding met haar maken in liefde.
Je zult ongetwijfeld liefde voor haar voelen. Maar heb je daar mee een relatie?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  donderdag 11 juli 2019 @ 15:26:19 #150
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187864649
Als je echt van 1952 bent ben je dus intussen 67 jaar en wordt het zo langzamerhand tijd om je volwassen te gaan gedragen en je problemen zelf op te lossen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')