Na het fietsen was dat heel duidelijk: steun bij mijn beslissing om ermee te stoppen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:11 schreef Elpis het volgende:
[..]
Niet knap van haar maar dom van jou als je dit niet had gewild.
Je loopt als het ware bewust door een zwerm muggen en gaat lopen klagen dat je geprikt wordt.
Wat verwacht je eigenlijk van dit topic.?
quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:00 schreef jantco het volgende:
[..]
Na het fietsen was dat heel duidelijk: steun bij mijn beslissing om ermee te stoppen.
Kijk, op 23 juni ontdek ik 'het bedrog' en wel na een duidelijke hint van de andere vriend. Ik vertel haar dat ik het 'wij-gevoel' mis. Dan gaat ze helemaal los om mij overal de schuld van te geven (zie ik in mijn dagboek). Maar emotioneel zit ik dan nog helemaal aan haar vast, natuurlijk.
In de loop van de volgende week is er meer stress en maakt zij heel vreemde opmerkingen. Ik ga de waarheid onderzoeken, omdat ik voel dat het uit is. Op 30 juni wordt alles duidelijk, én heb ik al een afscheidscadeautje bij me, en volgt er een lang uitmaakgesprek. Dan belt ze me voor een barbecue. Het uitmaken had ze niet begrepen. Ik ben er eigenlijk niet aan toe, maar zie het als een kans spulletjes terug te geven. Daarna volgt seks met de ex en gaan we samen met de trein naar hem toe en bij het verlaten van de trein zeg ik: "Ik draag je over aan xxx".
Wat ik wil met dit topic, is voorkomen dat ik terugval. Ik zit duidelijk in de marchandeerfase van Elisabeth Kübler-Ross. Dat wordt ook opgemerkt in de discussie!: "Je praat haar goed".
Allemaal bedankt. Het is duidelijk: einde verhaal.
Vooralsnog laat ik voorlopig niets meer van mij horen. Dat is in ons geval al heel duidelijk, want ik zeg altijd hoe laat ik kom.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:17 schreef Allures het volgende:
Zorg wel dat je dat duidelijk zegt want het is wel duidelijk dat communiceren op een manier zodat ook overkomt wat je bedoeld niet je ding is
Gewoon echt woorden gebruiken als 'het is uit'
Ownee dat kan natuurlijk niet als je zelf ook wel weet dat het nooit aan was
'Ik draag je over aan xxx' is natuurlijk ook super vaagvoor nu? Voor altijd? Voor dit weekend?
Ik draag je over aan xxx.... vuige tyfushoer.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:00 schreef jantco het volgende:
[..]
Daarna volgt seks met de ex en gaan we samen met de trein naar hem toe en bij het verlaten van de trein zeg ik: "Ik draag je over aan xxx".
Wat heb jij gebruikt man???quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:41 schreef jantco het volgende:
[..]
Vooralsnog laat ik voorlopig niets meer van mij horen. Dat is in ons geval al heel duidelijk, want ik zeg altijd hoe laat ik kom.
Dat is heel waarschijnlijk voor de rest van hun leven. Zij verwacht zelf ook niet meer lang te leven. Dus dit is hun laatste verliefdheid. Ach, laat ze.
Ik gebruik helemaal niets. Nou, af en toe een half glaasje wijn en één bier per jaar. Verder geen drugs. Wat ik hierboven vertel gaat over de rouwe werkelijkheid. Maar waarschijnlijk ook over een cultuur die jij niet kent.quote:
kweek gewoon wat ballen en kom voor jezelf op en leer hier ook wat van ipv afdruipen als een geslagen hondjequote:Op donderdag 11 juli 2019 17:41 schreef jantco het volgende:
[..]
Vooralsnog laat ik voorlopig niets meer van mij horen. Dat is in ons geval al heel duidelijk, want ik zeg altijd hoe laat ik kom.
Dat is heel waarschijnlijk voor de rest van hun leven. Zij verwacht zelf ook niet meer lang te leven. Dus dit is hun laatste verliefdheid. Ach, laat ze.
Nee gelukkig niet en daar ben ik blij om.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:57 schreef jantco het volgende:
[..]
Ik gebruik helemaal niets. Nou, af en toe een half glaasje wijn en één bier per jaar. Verder geen drugs. Wat ik hierboven vertel gaat over de rouwe werkelijkheid. Maar waarschijnlijk ook over een cultuur die jij niet kent.
nee je bent gewoon koekoekquote:Op donderdag 11 juli 2019 17:57 schreef jantco het volgende:
[..]
Ik gebruik helemaal niets. Nou, af en toe een half glaasje wijn en één bier per jaar. Verder geen drugs. Wat ik hierboven vertel gaat over de rouwe werkelijkheid. Maar waarschijnlijk ook over een cultuur die jij niet kent.
Jij krijgt een dikke knuffel!!quote:Op donderdag 11 juli 2019 15:39 schreef Lenny77 het volgende:
Als kind van de jaren 70, en genoeg mensen kennende die toen wel volwassen waren, kan ik me er wel iets bij voorstellen.
Ik zal me wel weer niet populair maken maar ik zie eigenlijk alleen maar een probleem op het gebied van verwachtingen. Zij heeft steeds duidelijk gemaakt dat ze geen relatie-materiaal is en zolang ze het gevoel niet heeft dat ze zich aan de voorwaarden van een relatie moet houden, kan ze zich wel in een relatie begeven.
Ts weet dit en is ermee in zee gegaan dus op zich heeft hij zich daarbij neer gelegd. Ik denk dat het ook altijd wel werkte, maar nu met die nieuwe man en vooral het liegen erover niet meer. We hebben het over 3 mensen die al op een bepaalde leeftijd zitten die niet meer zo bezig zijn met bezit en haantjes gedrag enz.
Kijk maar hoe hij daar ook heel volwassen mee omgaat en blij is voor de man en zijn vriendin. Hij staat dus erg boven zijn ego en dat kan heel mooi zijn en zo is hij eigenlijk de perfecte vriend voor zijn vriendin, het zijn in feite 2 vrije geesten bij elkaar (3 zelfs). Het stoort hem wel dat zijn vriendin gelogen heeft, dus dat is wel belangrijk voor hem.
Dus je zou jezelf een paar vragen moeten stellen: als ze gewoon eerlijk zou zijn, zou er dan een probleem zijn? En aan haar de vraag stellen: wat wil je als die vriend komt te overlijden? Wil je nog bij mij zijn? Of nog beter: wat als die vriend niet sterft, wat zou zij dan willen? En dan is het aan jou om te kijken of je daarmee kan leven.
Voor de rest mogen wij niet oordelen over aparte vormen van relaties.
Het is wel belangrijk dat ts voor zichzelf uitzoekt wat hij wil en dat hij ook echt het recht heeft om gelukkig te zijn. Je hoeft niet alles op te offeren voor een ander. Jij bent er ook nog.
quote:
quote:Dan belt ze me voor een barbecue.
Je hebt 3 jaar geleefd met iemand zonder enige vorm van emotionele ontwikkeling zeg je en die zich een weg door het leven manipuleert. Die leeft dus niet, die overleeft. Ze voelt zich veilig bij een impotente terminale man en bij... jou. Misschien kan jij je ook niet hechten, dat je een relatie wil met iemand zelfs letterlijk zegt dat ze geen relatie met je wil? Welke voordelen heeft haar afstandelijkheid jou geboden? Leven in een eigen werkelijkheid? Of dacht je haar te kunnen redden?quote:Daarna volgt seks
Geen idee wat dat is, maar misschien is dit alles een mooie gelegenheid voor jou om meer in de realiteit te gaan leven en te ontdekken wat jouw persoonlijke waarden en grenzen zijn. Mooi dat het hippie is enzo maar persoonlijke integriteit verloopt volgens tamelijk universele principes waar weinig aan te onderhandelen valt.quote:Wat ik wil met dit topic, is voorkomen dat ik terugval. Ik zit duidelijk in de marchandeerfase van Elisabeth Kübler-Ross.
Wel gefilmd zeker?quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:00 schreef jantco het volgende:
Daarna volgt seks met de ex en gaan we samen met de trein naar hem toe en bij het verlaten van de trein zeg ik: "Ik draag je over aan xxx".
Duidelijk. Snap je reacties nu ook wat beter.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:00 schreef jantco het volgende:
[..]
Na het fietsen was dat heel duidelijk: steun bij mijn beslissing om ermee te stoppen.
Kijk, op 23 juni ontdek ik 'het bedrog' en wel na een duidelijke hint van de andere vriend. Ik vertel haar dat ik het 'wij-gevoel' mis. Dan gaat ze helemaal los om mij overal de schuld van te geven (zie ik in mijn dagboek). Maar emotioneel zit ik dan nog helemaal aan haar vast, natuurlijk.
In de loop van de volgende week is er meer stress en maakt zij heel vreemde opmerkingen. Ik ga de waarheid onderzoeken, omdat ik voel dat het uit is. Op 30 juni wordt alles duidelijk, én heb ik al een afscheidscadeautje bij me, en volgt er een lang uitmaakgesprek. Dan belt ze me voor een barbecue. Het uitmaken had ze niet begrepen. Ik ben er eigenlijk niet aan toe, maar zie het als een kans spulletjes terug te geven. Daarna volgt seks met de ex en gaan we samen met de trein naar hem toe en bij het verlaten van de trein zeg ik: "Ik draag je over aan xxx".
Wat ik wil met dit topic, is voorkomen dat ik terugval. Ik zit duidelijk in de marchandeerfase van Elisabeth Kübler-Ross. Dat wordt ook opgemerkt in de discussie!: "Je praat haar goed".
Allemaal bedankt. Het is duidelijk: einde verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |