Ha ha ha. Dus innovatief te zijn, door een positie te veroveren waarin je zelf regels kan stellen -die voor anderen gelden-, en waarin het niet belangrijk is dat men zich aan die regels houdt.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hoe kom je in een positie waarin je je helemaal nooit aan afspraken hoeft te houden?
Laat ik het maar lief zeggen: jij bent niet echt in staat om een goed oordeel te vellen over een ander.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:01 schreef jantco het volgende:
[..]
Haar verstand is heel goed. Er hoeft geen verband te zijn met drugs, ik opperde dat alleen heel voorzichtig. Ze heeft eigenlijk veel kenmerken van Asperger: bepaalde sterke talenten (die ze heeft uitgebuit), en zwak op sociale kenmerken (wat ze uitstekend heeft kunnen verbergen).
Geloof me, het laatste wat een Asperger doet is aan harddrugs beginnen. Dus dat kunnen we uitsluiten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:01 schreef jantco het volgende:
[..]
Haar verstand is heel goed. Er hoeft geen verband te zijn met drugs, ik opperde dat alleen heel voorzichtig. Ze heeft eigenlijk veel kenmerken van Asperger: bepaalde sterke talenten (die ze heeft uitgebuit), en zwak op sociale kenmerken (wat ze uitstekend heeft kunnen verbergen).
Snap ik, maar het kan. Zeker in de hippie-tijd waren hard drugs als LSD heel gewoon.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:06 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Geloof me, het laatste wat een Asperger doet is aan harddrugs beginnen. Dus dat kunnen we uitsluiten.
En dat lukt ook door van meet af aan te laat te komen/schijt te hebben aan afspraken?quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:05 schreef jantco het volgende:
[..]
Ha ha ha. Dus innovatief te zijn, door een positie te veroveren waarin je zelf regels kan stellen -die voor anderen gelden-, en waarin het niet belangrijk is dat men zich aan die regels houdt.
Heel knap van haar gedaan.
Apergers zijn extreme control-freaks. Bij alleen al de gedachte om een miniem stukje controle te verliezen, worden ze gek. Stel je nu voor dat zo iemand crystal meth gaat gebruiken..quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:08 schreef jantco het volgende:
[..]
Snap ik, maar het kan. Zeker in de hippie-tijd waren hard drugs als LSD heel gewoon.
Niet knap van haar maar dom van jou als je dit niet had gewild.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:05 schreef jantco het volgende:
[..]
Ha ha ha. Dus innovatief te zijn, door een positie te veroveren waarin je zelf regels kan stellen -die voor anderen gelden-, en waarin het niet belangrijk is dat men zich aan die regels houdt.
Heel knap van haar gedaan.
Dank je wel. Het sterkt mij.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:09 schreef PiyeReloaded het volgende:
Wat jij een hippie noemt, klinkt meer als een psychotische junkie. Verder houdt ze blijkbaar geen rekening met je, meer dan liegen, als ze denkt dat jij slecht reageert. Wat totaal niet werkt in non-monogame verhoudingen. Alleen begrijp ik jouw kant ook voor geen meter qua verwachtingen. Ik zou deze shitshow lekker achter je laten, dit gaat niks meer worden. Je geeft zelf aan dat het soort van wachten is tot het moment dat ze je helemaal niet meer nodig heeft.
Aandachtquote:Op donderdag 11 juli 2019 13:11 schreef Elpis het volgende:
[..]
Niet knap van haar maar dom van jou als je dit niet had gewild.
Je loopt als het ware bewust door een zwerm muggen en gaat lopen klagen dat je geprikt wordt.
Wat verwacht je eigenlijk van dit topic.?
Ik heb Hulpgids Asperger-Syndroom van Tony Attwood gelezen. Ik snap er iets van.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:09 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Apergers zijn extreme control-freaks. Bij alleen al de gedachte om een miniem stukje controle te verliezen, worden ze gek. Stel je nu voor dat zo iemand crystal meth gaat gebruiken..
hoe kun je een LAT relatie hebben als je geen afspraken hebt gemaakt? Heb je dat dan niet wat eenzijdig ingevuld?quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:58 schreef jantco het volgende:
Wat antwoorden:
-Het is gewoon allemaal 100% waar.
-Toen onze verkering begon zijn er geen afspraken gemaakt. Ze houd namelijk niet van afspraken of iets regelen of plannen. Ze kwam ook nooit op tijd op haar werk, en zorgde ervoor dat ze daar zelf over ging.
-Zo te zien zijn er dus geen afspraken gebroken. Maar dan begrijp ik ook het 'gelieg' niet.
-We hebben een LAT-relatie. Leeftijd: hippie-tijd volop meegemaakt.
-Ik heb één keer MDMA met haar gebruikt. Dat was haar voorwaarde om tot een echte relatie te komen. Verder houd ik niet van drugs. Ik regel mijn emoties met muziek, of met een discussie.
Het gaat erg snel hoor. Geef het nummer wat ik heb gemist!quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:11 schreef S95Sedan het volgende:
Dit is gewoon een troll topic, alle serieuze posts met vragen worden genegeerd en posts over hoe geweldig die vriendin is en over drugs komt wel reactie op.
Een open relatie is al iets waar een Asperger niet bij kan met zijn hoofd, en in dit geval ligt het niet aan intelligentie. Het is gewoon te rommelig en oncontroleerbaar. Aspergers zijn ook nooit "ongeleide" projectielen. Het zijn eerder "onbeweegbare projectielen" die iets 25 keer overdenken, voordat ze iets doen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:14 schreef jantco het volgende:
[..]
Ik heb Hulpgids Asperger-Syndroom van Tony Attwood gelezen. Ik snap er iets van.
Bij haar is het meer dat zij een 'ongeleid projectiel' genoemd kan worden. Adviezen snapt ze niet. Daarom gaf zij ze zelf. En was het ook niet erg als men iets anders ging doen.
Ik hoop het. Helaas leert de ervaring mij dat er mensen zijn die zich echt zo keihard laten gebruiken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:11 schreef S95Sedan het volgende:
Dit is gewoon een troll topic, alle serieuze posts met vragen worden genegeerd en posts over hoe geweldig die vriendin is en over drugs komt wel reactie op.
Ik kwam elk weekeinde bij haar. De kosten werden gedeeld. Ik zou niet weten wat je verder zou moeten afspreken. Over 'extra-relaties' hebben we het vaak gehad. Ze zei dan dat ze dat niet meer kon. Eén man is genoeg. Tot die vriend weer in haar leven kwam en haar begon te versieren.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:15 schreef Allures het volgende:
[..]
hoe kun je een LAT relatie hebben als je geen afspraken hebt gemaakt? Heb je dat dan niet wat eenzijdig ingevuld?
Soms moet je blij zijn met wat je kunt krijgen, hè. Slikken en doorgaan.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:21 schreef jantco het volgende:
[..]
Ik kwam elk weekeinde bij haar. De kosten werden gedeeld. Ik zou niet weten wat je verder zou moeten afspreken. Over 'extra-relaties' hebben we het vaak gehad. Ze zei dan dat ze dat niet meer kon. Eén man is genoeg. Tot die vriend weer in haar leven kwam en haar begon te versieren.
Nou of je een relatie hebt. Of je daarin monogaam gaat zijn of niet. Hoe je er mee om gaat als er toch iemand in haar leven komt waarmee ze dat wel wilquote:Op donderdag 11 juli 2019 13:21 schreef jantco het volgende:
[..]
Ik kwam elk weekeinde bij haar. De kosten werden gedeeld. Ik zou niet weten wat je verder zou moeten afspreken. Over 'extra-relaties' hebben we het vaak gehad. Ze zei dan dat ze dat niet meer kon. Eén man is genoeg. Tot die vriend weer in haar leven kwam en haar begon te versieren.
Volgens mij was er echt al meerdere keren de vraag wat jullie afgesproken hadden en vervolgens gaat het erover hoe geweldig zij is.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:15 schreef jantco het volgende:
[..]
Het gaat erg snel hoor. Geef het nummer wat ik heb gemist!
Leuk, man.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:24 schreef jantco het volgende:
Ik zei vorige week nog tegen mijn vriendin en haar vriend: "Het lijkt wel of ik in een film speel. De mensen gaan naar de film om dingen te beleven en dan veilig naar huis te gaan. Maar ik zit er zelf midden in."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |