SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
[ Bericht 10% gewijzigd door Greys op 06-07-2019 21:50:55 ]Koel en donker bewaren
Oh dan zijn we even oudquote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:25 schreef I. het volgende:
[..]
28.
Maar ik was nóg geen 10.Dus dat klopt dan wel toch?
Al had ik dan misschien beter kunnen zeggen dat ik toen 8 was.
Volledig in elkaar kruipen gok ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:26 schreef Guanabana het volgende:
Die uitdrukking nooit gehoord, maar verdiende een TT vond ik
Wat betekent het?Tongen?
Ik heb 'm ook zelf bedacht, maar ik stel me er iets bij voor als volledig in elkaar opgevouwd zittenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:26 schreef Guanabana het volgende:
Die uitdrukking nooit gehoord, maar verdiende een TT vond ik
Wat betekent het?Tongen?
Ja, dat zou wel een domper zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Staan we daar straks teleurgesteld op een begraafplaats.
Ik zou dan alsnog wel een briefje achterlaten met onze aanbeveling.
🙌quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh dan zijn we even oud![]()
Ja nóg geen 10 klopt dan wel
Ik vergeet soms wel hoe oud ik ben, ik denk vaak dat ik 24 ben ofzoquote:
Verbaast me nietsquote:
Heb je ook weer gelijk in. En als haar dochter er dan een zelfde kledingssmaak op nahoudt, komen we voor haar hopelijk nog op tijd.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel een domper zijn.![]()
Mijn eerste ingeving was contact te zoeken met de nabestaanden om de broekkritiek persoonlijk door te geven. Wel zo netjes vind ik.![]()
Ik vind mezelf ook vrij jong overkomen hoor, al zeggen anderen juist dat ik altijd al heel volwassen overkom.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vergeet soms wel hoe oud ik ben, ik denk vaak dat ik 24 ben ofzo![]()
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Niet voor niks zijn Asllani en Van de Donk mijn favoriete speelsters van dit WK. Heerlijke straatschoffies (maar dan vrouwelijk).
Helaas! Daar hebben we in toenemende mate weinig over te zeggenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:30 schreef I. het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook vrij jong overkomen hoor, al zeggen anderen juist dat ik altijd al heel volwassen overkom.![]()
Stom gedoe, laat mij eens lekker jong van geest zijn. Ik wil geen ouwe lul zijn.
Mijn eerste auto was geel met rode gordelsquote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:10 schreef Roger_Epiales het volgende: [..] Ja, vooral die gele trui. Maar ik ben dan ook geen fan van geel.
![]()
Ik heb als kind ook wel eens een gele luchtballon gezien.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn eerste auto was geel met rode gordelsVeel auto's kunnen het niet hebben, maar in de toekomst wil ik best wel weer een gele auto
Dat ik een volle baard begin te kweken draagt daar ook zeker niet aan bij, helaas.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Helaas! Daar hebben we in toenemende mate weinig over te zeggen
Goh, niet door mij maar ik zal het eens vragen aan mijn oud-klasgenoten!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lekker op posts aan het reageren waar het al lang niet meer over gaat
Werd Nelleke ook wel Snolleke genoemd of viel dat nog mee?
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Goh, niet door mij maar ik zal het eens vragen aan mijn oud-klasgenoten!
Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb als kind ook wel eens een gele luchtballon gezien.
Ik at zelfs wel eens gele vla!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb als kind ook wel eens een gele luchtballon gezien.
Goed plan!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik at zelfs wel eens gele vla!
Misschien zo maar halen. Ik moet toch nog langs de supermarkt
Of het nou auto's zijn, of kleding, of duikboten, geel is niet mijn kleur.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn eerste auto was geel met rode gordelsVeel auto's kunnen het niet hebben, maar in de toekomst wil ik best wel weer een gele auto
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed plan!
Hebben jullie eigenlijk nog steeds luchtig toetje in Nederland? Ik vond dat heerlijk als kind maar ik hoor er nooit meer iets van.
Ik eet het nog wel eens, liefst met appelmoes.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:43 schreef I. het volgende:
[..]
Ja
Al eet ik echt nooit meer vla. Maar dat was vroeger wel echt genieten.
Wat. Door elkaar?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik eet het nog wel eens, liefst met appelmoes.
Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Jazeker!
Er zullen toch nog wel meer mensen zijn die dat lekker vinden?
Da's waarquote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:50 schreef I. het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen.
Maar goed. Mensen kunnen het zich ook niet voorstellen dat iemand aardappel niet lekker vindt.
Hoho, we gaan hier niet liegen hè.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar
@:Guanabana jij vindt vla met appelmoes toch ook heel lekker? (Ik heb je steun echt even nodig dus als liegen nodig is, dan moet dat maar!)
Alleen al de structuur van vla vs appelmoes lijkt me zó niet samengaan.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar
@:Guanabana jij vindt vla met appelmoes toch ook heel lekker? (Ik heb je steun echt even nodig dus als liegen nodig is, dan moet dat maar!)
Nee hoor, gewoon appelmoes. Gaat juist prima. Je krijgt dan een licht zure smaak in contrast met de zoete van de vla.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alleen al de structuur van vla vs appelmoes lijkt me zó niet samengaan.
Of bedoel je meer richting appelcompote? Dat lijkt me, afhankelijk van welke vla, al minder erg.
Maar vla is zijdezacht en de moes toch wat korrelig?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon appelmoes. Gaat juist prima. Je krijgt dan een licht zure smaak in contrast met de zoete van de vla.
Klopt, maar ik vind het alsnog prima gaanquote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar vla is zijdezacht en de moes toch wat korrelig?
quote:Vla wordt veel genuttigd in combinatie met bitterkoekjes, appelmoes, bananen en/of vruchtenhagel.
Het heet inmiddels anders (maar niet in mijn huisquote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Hebben jullie eigenlijk nog steeds luchtig toetje in Nederland? Ik vond dat heerlijk als kind maar ik hoor er nooit meer iets van.
Ja dat heb je net zelf aangepast zeker, slimmerdquote:
Jaquote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat heb je net zelf aangepast zeker, slimmerd
Liegen is not ma thang!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar
En ik dacht dat wij iets speciaals hadden!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Liegen is not ma thang!
Dus; ik heb het nooit gegeten, dus ik weet niet of ik het heel lekker vind
Gek, maar gelukkigquote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:17 schreef I. het volgende:
Het is gewoon niet lekker, en Strani is een beetje gek.
Dat gaat verder dan futiliteiten als vla met appelmoesquote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
En ik dacht dat wij iets speciaals hadden!
Als er ook nog Coberco op staat zou ik het toch maar niet meer etenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Het heet inmiddels anders (maar niet in mijn huis), en heb net nog een bakje zacht en luchtig framboos op
Is ook weer zoquote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat gaat verder dan futiliteiten als vla met appelmoes
Speciaal is met curry, mayo en uitjes. Je kan wel merken dat je lang weg bent uit Nederlandquote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
En ik dacht dat wij iets speciaals hadden!
Kut, te laat nuquote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als er ook nog Coberco op staat zou ik het toch maar niet meer eten
Ik snap heus wel wat je bedoelt
Hier ookquote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:19 schreef Guanabana het volgende:
Het regent hier weer, wat wil een mens nog meer
(ze zijn echt boos op Rieu, kennelijktwitter:ESF_FOK twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 18:34:33"Village People boos op Andre Rieu". Misschien toch een andere gaststad van 't ESF dan, want een kluwen rellende bouwvakkers, indianen, politiemannen en rondvliegende violen leidt misschien wat veel af van het Songfestival.Wat een tóestand jongens! *armen in de lucht gooit* 😂 https://t.co/8NF5K3LhNf reageer retweet
Tja.. als die heren niet de naam van de Village People gebruiken en Rieu zelf ook niet, kunnen de echte Village People er weinig tegen doen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:21 schreef Greys het volgende:
Ik gooide m'n armen zojuist zelfs op Twitter in de lucht.
(ze zijn echt boos op Rieu, kennelijktwitter:ESF_FOK twitterde op zaterdag 06-07-2019 om 18:34:33"Village People boos op Andre Rieu". Misschien toch een andere gaststad van 't ESF dan, want een kluwen rellende bouwvakkers, indianen, politiemannen en rondvliegende violen leidt misschien wat veel af van het Songfestival.Wat een tóestand jongens! *armen in de lucht gooit* 😂 https://t.co/8NF5K3LhNf reageer retweet
)
Ja ik las de headline en moest toen ook de rest van het bericht lezenquote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:21 schreef Greys het volgende:
Ik gooide m'n armen zojuist zelfs op Twitter in de lucht.
)
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik eet overigens nooit meer vla of yoghurt e.d. uit een pak als toetje. Dat heb ik, samen met de gekookte aardappels, echt achtergelaten in mijn jeugd
Vind je?quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vraag me serieus af bij hoeveel mensen van mijn leeftijd met of zonder gezin nog de pakken vla en yoghurt op tafel komen.
Dat is volgens mij echt voorbehouden aan misschien de wat meer traditionele christelijke of boerengezinnen.
Dat blijkt.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:31 schreef Strani het volgende:
[..]Bij ons niet maar we eten dan ook niet aan tafel. Zo beschaafd ben ik nou ook weer niet
Bij ons wel nog hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vraag me serieus af bij hoeveel mensen van mijn leeftijd met of zonder gezin nog de pakken vla en yoghurt op tafel komen.
Dat is volgens mij echt voorbehouden aan misschien de wat meer traditionele christelijke of boerengezinnen.
In zo'n emmer? Want die koop ik heel soms.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vandaag weer eens een pak vla gekocht, maar dat zou best het eerste pak van 2019 kunnen zijn. Sowieso zit ik nog onder de tien. In de tussentijd heb ik wel af en toe Boer'nyoghurt gekocht, maar ook niet heel vaak
Ja maar jij woont nu niet op jezelf toch?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Bij ons wel nog hoorNiet traditioneel en niet boer
![]()
Maar mijn ouders zijn wel 50+, dat criterium ben je nog vergeten
Nee toen ik op mezelf woonde kocht ik het echt nooitquote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar jij woont nu niet op jezelf toch?
Als jij op jezelf woont, of samenwoont, of misschien ooit een gezin hebt, denk je dat je het dan nog zo zou doen?
Nooit desserts als in, direct na de maaltijd een toetje eten nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar heb je dan nooit desserts of gewoon alleen hele exclusieve dingen?
Ja tuurlijk maar de 'rel' klinkt zo grappig. Ik zag het echt voor me.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja.. als die heren niet de naam van de Village People gebruiken en Rieu zelf ook niet, kunnen de echte Village People er weinig tegen doen.
Ik doe het ook niet zo vaak meer, vooral vanwege de calorien, maar ik vind het wel lekker af en toe.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nooit desserts als in, direct na de maaltijd een toetje eten nee.
Ja zo'n emmerquote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
In zo'n emmer? Want die koop ik heel soms.
Maar die eet ik dan niet direct na de maaltijd, zoals vroeger al kind, maar ergens 's avonds later.
Meer producten zouden in citroensmaak beschikbaar moeten zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:36 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind deze heel lekker maar die kan ik nooit meer ergens vinden in citroensmaak.
[ afbeelding ]
Misschien wel urine.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:28 schreef Strani het volgende:
De lucht is hier geel bewolkt. Maar regen zal er wel weer niet uitkomen.
Ja. Maar waar is die halfleeg dan?quote:
Dat lijkt mij ook beter ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had gehoopt appelmoes maar ik denk dat ik nu toch maar binnen blijf
Indianentooien, hooivorken, fakkels, alles!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar de 'rel' klinkt zo grappig. Ik zag het echt voor me.
Echt een goeie maken is me nog nooit geluktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |