SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!quote:Op maandag 1 juli 2019 14:29 schreef I. het volgende:
Jeetje. Helemaal in de stress, heb ik opeens een topic in ESF geopend.![]()
Kan toch weer mooi op je CVquote:Op maandag 1 juli 2019 14:29 schreef I. het volgende:
Kreeg ik ook jaquote:Op maandag 1 juli 2019 14:27 schreef Dave het volgende:
NLAlert!!!
(dit is een testmelding. geen actie vereist!!!!)
Hoe kom jij hier nu weer terechtquote:Op maandag 1 juli 2019 14:29 schreef I. het volgende:
Hier ook niet, maar ik ga er extra alert op zijnquote:
Ik had dit topic al een tijdje in m'n lijstje staan, ben hier al eerder op bezoek geweest.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoe kom jij hier nu weer terecht![]()
Ik ben trots op jequote:Op maandag 1 juli 2019 14:29 schreef I. het volgende:
Wel gezellig hoor, welkom!quote:Op maandag 1 juli 2019 14:33 schreef I. het volgende:
[..]
Ik had dit topic al een tijdje in m'n lijstje staan, ben hier al eerder op bezoek geweest.Volgens mij had iemand mij hier gementioned. En ik gok dat het naatje was.
Ik dacht dat ik wel eens verdwaalde, maar op FOK is zelfs mij dat nooit geluktquote:Op maandag 1 juli 2019 14:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoe kom jij hier nu weer terecht![]()
Rijkelijk laat welquote:Op maandag 1 juli 2019 14:27 schreef Dave het volgende:
NLAlert!!!
(dit is een testmelding. geen actie vereist!!!!)
Ha ha mooi zo!quote:Op maandag 1 juli 2019 14:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wel eens verdwaalde, maar op FOK is zelfs mij dat nooit gelukt
Ik blijf lekker hierquote:
https://forum.fok.nl/activequote:Op maandag 1 juli 2019 14:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik wel eens verdwaalde, maar op FOK is zelfs mij dat nooit gelukt
Ik ben zeker verstandig. Ik ben zelf zo onderhand het engste van dit subforumquote:Op maandag 1 juli 2019 14:36 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Verstandig hoor, de rest van FOK! is ook maar eng.
Dan verdwaal je toch alsnog niet?quote:Op maandag 1 juli 2019 14:38 schreef I. het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/list_new_topics/1/175
Dit al helemaal.
Dit zijn alleen de nieuwe topics van ESF hoorquote:Op maandag 1 juli 2019 14:38 schreef I. het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/list_new_topics/1/175
Dit al helemaal.
Zeker een nieuwe mod in ONZ?quote:Op maandag 1 juli 2019 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
https://forum.fok.nl/fok/list_new_topics
Dit laat je verdwalen
Het was niet het controle bericht, dat is 3 juni al verstuurd.quote:
Nee, het is de eerste maandag van de maandquote:Op maandag 1 juli 2019 14:43 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker een nieuwe mod in ONZ?Al die gesloten topics achter elkaar
Oh dat kan ookquote:Op maandag 1 juli 2019 14:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, het is de eerste maandag van de maand
Sinds ik veel in deze SC zit voel ik eigenlijk weinig behoefte om vaak elders te posten.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ga nog weleens een blokje om, maar vind dit altijd terug
Ja snap ik, al is r&p vaak vermakelijk om te lezenquote:Op maandag 1 juli 2019 14:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Sinds ik veel in deze SC zit voel ik eigenlijk weinig behoefte om vaak elders te posten.
Geloof er niks van.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben zeker verstandig. Ik ben zelf zo onderhand het engste van dit subforum
Juist niet nee.quote:
Weet ik, dat bedoelde ik dus juist.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit zijn alleen de nieuwe topics van ESF hoor
quote:Op maandag 1 juli 2019 14:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Sinds ik veel in deze SC zit voel ik eigenlijk weinig behoefte om vaak elders te posten.
Ja dat kan wel aardig zijn ja.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja snap ik, al is r&p vaak vermakelijk om te lezen
Daar lees ik inderdaad ook nietquote:Op maandag 1 juli 2019 14:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat kan wel aardig zijn ja.
NWS en zo probeer ik maar van weg te blijven nu, is toch veel te frustrerend
quote:Op maandag 1 juli 2019 14:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarvoor kom je hier ook te weinigquote:
Goh, ja daar herken ik me eigenlijk totaal niet in!quote:Op maandag 1 juli 2019 14:54 schreef Meke het volgende:
Ik lurk vooral overal![]()
Maar mijn postcount is wel flink omhoog gegaan sinds ik hier post
Die van mij ookquote:Op maandag 1 juli 2019 14:54 schreef Meke het volgende:
Maar mijn postcount is wel flink omhoog gegaan sinds ik hier post
quote:Op maandag 1 juli 2019 14:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Goh, ja daar herken ik me eigenlijk totaal niet in!
![]()
Ik ben trouwens wel blij dat dit m'n 4000e post was, en niet die van het fleshlightquote:
Hahaquote:Op maandag 1 juli 2019 15:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel blij dat dit m'n 4000e post was, en niet die van het fleshlight![]()
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel blij dat dit m'n 4000e post was, en niet die van het fleshlight![]()
Whehequote:Op maandag 1 juli 2019 15:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Snap ikquote:Op maandag 1 juli 2019 15:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |