BIJNA>quote:Op maandag 1 juli 2019 14:02 schreef Greys het volgende:
@:ijs_beer hebbie de printer al tegen de muur geflikkerd?
Take a whiskey.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:02 schreef Greys het volgende:
En nu is iedereen stil.
*armen in de lucht gooit *
NOU DE GROETEN DAN HE>quote:
Dat valt mee, en als het er teveel zijn negeer ik ze.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vraag me soms wel eens af hoeveel mentions @:Dave wel niet krijgt op een dag. Volgens mij staat elke keer als hij inlogt zijn hele scherm vol van de alerts.
Er waren nijpender nerd issues.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:44 schreef naatje_1 het volgende:
@:dave heeft z'n favoriete moment gemist in ieder geval
quote:
Mijn laptop liep even vast. Nu ben ik er voor jequote:Op maandag 1 juli 2019 14:02 schreef Greys het volgende:
En nu is iedereen stil.
*armen in de lucht gooit *
Ik dacht dat je Glee aan het kijken wasquote:Op maandag 1 juli 2019 14:01 schreef Greys het volgende:
ALLEJEZUS MENSEN WAT GAAN JULLIE SNEL EEN MENS KAN NIET FF EEN PAAR UUR WERKEN HIER
Dit is een heerlijke snelheid juistquote:Op maandag 1 juli 2019 14:03 schreef I. het volgende:
[..]
SORRY SORRY, IK MOET NOG EVEN WENNEN AAN JULLIE SNELHEID (TRAAGHEID).IK BEN EEN FAST-SLOWCHAT GEWEND.
[..]![]()
![]()
Blauw. Grmbl. Alleen blauw.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is vrijwel elke printer. De een alleen iets vaker dan de ander. Wat is er aan de hand?
Misschien is dat wel haar werk; weten wij veelquote:Op maandag 1 juli 2019 14:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Glee aan het kijken was
"Zit de stekker erin?"quote:Op maandag 1 juli 2019 14:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Blauw. Grmbl. Alleen blauw.
Cartridges zijn vervangen, printerkoppen zijn gereinigd en nog print het krijg alleen maar blauw.
Misschien weet die printer dat je mod bent en wil geheel in style meedoen?quote:Op maandag 1 juli 2019 14:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Cartridges zijn vervangen, printerkoppen zijn gereinigd en nog print het krijg alleen maar blauw.
OMG ik wil ook solliciterenquote:Op maandag 1 juli 2019 14:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien is dat wel haar werk; weten wij veel
Dat past toch perfect, of wil je weer zwart worden?quote:Op maandag 1 juli 2019 14:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
POTVERDOMME, mijn grap wat doe jequote:Op maandag 1 juli 2019 14:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien weet die printer dat je mod bent en wil geheel in style meedoen?
Dit heb ik expres gedaan om jou te treiterenquote:
je wist dat ik deze grap ging makenquote:Op maandag 1 juli 2019 14:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit heb ik expres gedaan om jou te treiteren
Als zo zijn doen bij de klantenservice word ik helemaal witheetquote:Op maandag 1 juli 2019 14:08 schreef Meke het volgende:
[..]
"Zit de stekker erin?"![]()
"Heeft u al geprobeerd hem uit en weer aan te zetten?"
"Weet u zeker dat het geen blauwe cartridge is?"
Ja toch, GMTAquote:
quote:Op maandag 1 juli 2019 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat past toch perfect, of wil je weer zwart worden?
Slome.quote:
Als een echte ijsbeerquote:Op maandag 1 juli 2019 14:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als zo zijn doen bij de klantenservice word ik helemaal witheet
Voor je het weet print je printer dan alleen maar wit uit...quote:Op maandag 1 juli 2019 14:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zo doet elke klantenservice ooit toch?quote:Op maandag 1 juli 2019 14:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja. Dus ik moet me altijd inhouden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |