Ik vind er geen reet aan als ik moet slapen en die fokking wekker steaks afgaatquote:
Verschrikkelijkquote:
Ja snap ik!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vind er geen reet aan als ik moet slapen en die fokking wekker steaks afgaat
Jammer dat ik de live versie niet zo snel kan vinden.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jammer dat ik de live versie niet zo snel kan vinden.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:46 schreef FANN het volgende:
[..]
op de eerste keer was écht maar volgens mij deed hij dat vaker
Gaat het nu een Presley topic worden?quote:
dat kwam zo uitquote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat het nu een Presley topic worden?
Jaquote:
quote:
quote:
Zal wel weer de schuld zijn van omapotje met haar koekenpan.quote:
Die krijgt ook overal de schuld vanquote:Op dinsdag 25 juni 2019 01:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal wel weer de schuld zijn van omapotje met haar koekenpan.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 01:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die krijgt ook overal de schuld van
Trusten maat ! Slaap zequote:
Ja, het is wat.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 01:18 schreef mario390 het volgende:
in tv is de test
of bij en 1 liter ijspackung ook 1 liter is
is niet het is tussen 0,56 liter en 0, 90 liter
Dat is vast een voordeel dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 01:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja nur het kontrolliert bijna niemand en thuis ook niet als je het kopt
jah die warmte is kut. Fijn dat je geen pijn meer hebt, dat dan weer welquote:Op dinsdag 25 juni 2019 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Warmte, oog doet geen pijn momenteel, branderig gevoel van in het begin is over.
Het koelt ook niet echt afquote:Op dinsdag 25 juni 2019 02:35 schreef tonja het volgende:
[..]
jah die warmte is kut. Fijn dat je geen pijn meer hebt, dat dan weer wel
Dikke muren hier.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 02:56 schreef chufi het volgende:
Toch de ventilator uit de slaapstand gehaald voor wat circulatie
Dat.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 02:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Die eenmaal opgewarmd ook lang de warmte vasthouden
Ja dat is wel weer nadeel.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 02:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Die eenmaal opgewarmd ook lang de warmte vasthouden
Vroeg is een relatief begrip.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 03:07 schreef chufi het volgende:
Ik ga nog een poging wagen. Ik moet tenslotte al weer vroeg op.
Sterkte/succesquote:Op dinsdag 25 juni 2019 03:09 schreef chufi het volgende:
[..]
8uur moeten de eerste oogdruppels er in en 9uur controle via de foon
Ik snap dat alles delen niet zo.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 03:09 schreef chufi het volgende:
[..]
8uur moeten de eerste oogdruppels er in en 9uur controle via de foon
Dan laat je het links of rechts liggenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 03:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik snap dat alles delen niet zo.
Is die er daarvan?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 03:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die danceversie was zo overbodig.
Felix is wel een toffe kat.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 04:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, die Felix the Housecat-remix
Wanneer ze verder gaat zeiken heb ik binnenkort muts in aanbieding.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 04:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mag je niet zo laat meer opblijven?
Stoere praat. Zonder haar kun je niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 04:06 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wanneer ze verder gaat zeiken heb ik binnenkort muts in aanbieding.
Ze moeten niet te grote bek krijgen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 04:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stoere praat. Zonder haar kun je niet.
Alleen de twee senioren?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 04:12 schreef Stien_Struis het volgende:
Sowieso zijn er hier weinig met vrouw,
Voxs heeft ook nog een hubby.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 04:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ja Mevrouw potje en mijn muts.
Dees heb Donald.en Fann een Griek.
Toppertje weer.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 04:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoor de vogels. Ik ga slapen. Deze is ook mooi. Covertje.
Trusten
Mooi!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 04:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoor de vogels. Ik ga slapen. Deze is ook mooi. Covertje.
Trusten
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 04:06 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wanneer ze verder gaat zeiken heb ik binnenkort muts in aanbieding.
Nee ik heb DÉ GRIEKquote:Op dinsdag 25 juni 2019 04:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ja Mevrouw potje en mijn muts.
Dees heb Donald.en Fann een Griek.
zoveel is het niet..........quote:Op dinsdag 25 juni 2019 05:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je alles aan het teruglezen
Je zou opkijken als er geen vogels meer waren........quote:Op dinsdag 25 juni 2019 06:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig wel, pleurisbeesten.
Zou ze niet missen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 06:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Je zou opkijken als er geen vogels meer waren........
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 06:28 schreef FANN het volgende:
De bloemetjes en de bijtjes Haags.......
weet je wel.......
xDquote:Op dinsdag 25 juni 2019 06:30 schreef FANN het volgende:
[..]
uiteraard...................
behalve jij dan
Doet ze elke dag.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 05:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je alles aan het teruglezen
Om 8:30 nuquote:Op maandag 24 juni 2019 21:07 schreef Recce het volgende:
@:Prisha hier alvast de stream voor morgenochtend 5.30 uur. Hopelijk gaat-ie op tijd en krijg je een mooie show met het landen van de boosters in de nacht.
Ik lees het net pas, dus sla nu even overquote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:04 schreef Amphorapotje het volgende: [..] Ik doe mee, Mr Whisky meets Mr. Wiskey
![]()
Je had ook de buurtsuper kunnen kiezenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ging gisteren even naar de supermarkt, en kwam pas diep in de nacht weer thuis.
Dat begreep ikquote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:43 schreef Amphorapotje het volgende:
@:D. Die whiskey en whisky was vannacht, om koel te blijven
Nah, dat weet ik niet van een ander, hier viel het wel mee hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dus iedereen was weer aan de zuip als ik het goed begrijp.
Ik heb gisteravond bemiddeld, tussen twee gasten die elkaar te lijf gingen, eentje daarvan was mijn broertje.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nah, dat weet ik niet van een ander, hier viel het wel mee hoor.
Ja, dat kan, familie helpt elkaar, toch.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond bemiddeld, tussen twee gasten die elkaar te lijf gingen, eentje daarvan was mijn broertje.
Toen alles weer voorbij was vond ik wel dat ik een biertje verdiend had.
Ja, maar die andere gast ken ik ook al bijna 50 jaar, dus dat is ook een maat van mij, ik ga niet kiezen, doe gewoon ff normaal man.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, dat kan, familie helpt elkaar, toch.
Nee, ik was braaf gaan slapenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dus iedereen was weer aan de zuip als ik het goed begrijp.
Daar heb je gelijk in, doen wat je doen wilt.quote:
Ik probeer altijd braaf te zijn, maar ben er niet erg goed in.quote:
Ik heb witte benen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:55 schreef D. het volgende:
Ik heb besloten dat vandaag kortebroekendag is
Goed idee.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:55 schreef D. het volgende:
Dat heb ik ook.quote:
The Scabs was de band die ik het vaakst live zag, en ik had geen enkele keer willen missen.quote:
Aanstellert.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:00 schreef D. het volgende:
Als jullie weer gaan YT-en kom ik volgend topic wel weer terug
Van mij was het er maar eentje hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:00 schreef D. het volgende:
Als jullie weer gaan YT-en kom ik volgend topic wel weer terug
Wat is erger?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Van mij was het er maar eentje hoor.
Alles moet kunnen hier, wat onderlinge verdraagzaamheid zou ook wel eens passen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat is erger?
Een YT-je of twee uur ellenlang gelul over voetbal, UTO of de F1, daar zijn toch verdomme ook topics voor.
Ga mij iig hier niet vertellen wat ik te doen, dan wel te laten heb, dat pik ik namelijk niet.
Ach, heb gisteren nog iemand letterlijk op zijn bek geslagen, het zal mij worst wezen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Alles moet kunnen hier, wat onderlinge verdraagzaamheid zou ook wel eens passen.
Geen idee hoe laat ik thuisgekomen ben.quote:
Ik heb een natuurlijke muts, gebreid van eigen haar.quote:
quote:So many feelings
Pent up in here
Left all alone, I'm with
The one I most fear
I'm sick and I'm tired
Of reasoning
Just want to break out
Shake off this skin
I, I can't
Escape myself...
Heb zelf alleen moeite met kleine lettertjes, voor de rest zie ik nog alles en iedereen die ik wil raken.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:31 schreef chufi het volgende:
[..]
met bril zie ik slechts een weinig beter
Hier is het zomerjurkjesdag.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:55 schreef D. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:49 schreef chufi het volgende:
Sinds vandaag kan ik de zomerjurkjes wel weer appreciëren
veel knipogen zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
wel even de stream aanzetten danquote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
En ik ga een conflict aan.
Waar is ie?
Ik vind je toch wel.
Je kan je niet verstoppen.
Ik doe eerst een bong, even een beetje tot rust komen.quote:
Onze provinciale trots.quote:
Ik stink, heb momenteel geen fatsoenlijk water om te douchen.quote:
Ik probeer lief voor ze te zijn, zij kunnen er ook niets aan doen, maar ik zoek wel de leidinggevende op.quote:
Zou zo willen ruilen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:09 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ben vrij. Ga de hele dag in de tuin liggen niksen.
Pas je wel op dat je geen zonnesteek oplooptquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:09 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ben vrij. Ga de hele dag in de tuin liggen niksen.
Ja, ga onder een boom liggen. Dan ben ik vrij veilig denk ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je geen zonnesteek oploopt
ik zie een plaatje opkomen........quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:12 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja, ga onder een boom liggen. Dan ben ik vrij veilig denk ik.
Ik zit mobiel, het inladen van 1 YT kost meer kb dan een heel topic met ‘gewone’ posts bij elkaarquote:
Ik zal de laatste zijn die jou gaat vertellen wat je moet doen, niet in de laatste plaats omdat ik weet dat je toch je eigen ding doetquote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat is erger?
Een YT-je of twee uur ellenlang gelul over voetbal, UTO of de F1, daar zijn toch verdomme ook topics voor.
Ga mij iig hier niet vertellen wat ik te doen, dan wel te laten heb, dat pik ik namelijk niet.
Maar ondertussen ben ik best een lieve vent.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal de laatste zijn die jou gaat vertellen wat je moet doen, niet in de laatste plaats omdat ik weet dat je toch je eigen ding doet
We nemen het allemaal zo van je aanquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar ondertussen ben ik best een lieve vent.
Als je vriendelijk vraagt kan ik best meegaand zijn.
quote:I've got this crazy dream of stripping down to truth and bone.
All of it, all of it, all of it stripped down
All of it, all of it, all of it, to truth and bone.
Welk doel dient dat kraagje dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:31 schreef FANN het volgende:
[..]
het kan.... niet iedereen staat het...
Net als Polo's
D. vraagt je net of dat niet wil doen.........quote:
Maar jij mag wel al je Ned. nummers dumpen?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:33 schreef FANN het volgende:
[..]
D. vraagt je net of dat niet wil doen.........
zet het dan hiero........
MUZ / Wat luister je nu? #2627 Verboden voor Disney
Die staan mij dan weer heel goed, al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:31 schreef FANN het volgende:
[..]
het kan.... niet iedereen staat het...
Net als Polo's
Ik vroeg niets hoor, ik gaf alleen aan waarom ze voor mij niet wenselijk zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:33 schreef FANN het volgende:
[..]
D. vraagt je net of dat niet wil doen.........
zet het dan hiero........
MUZ / Wat luister je nu? #2627 Verboden voor Disney
nee maar nu net D. zegt... kan ik het niet doen nu...quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar jij mag wel al je Ned. nummers dumpen?
Maar ik niet.
Heb jij een ei meer dan ik dan?
hij heeft een punt.........quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal de laatste zijn die jou gaat vertellen wat je moet doen, niet in de laatste plaats omdat ik weet dat je toch je eigen ding doet
Aha.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg niets hoor, ik gaf alleen aan waarom ze voor mij niet wenselijk zijn
Ja, lul nog ff een eindje verder uit je dikke nek.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:36 schreef FANN het volgende:
[..]
nee maar nu net D. zegt... kan ik het niet doen nu...
[..]
hij heeft een punt.........
ja nou dat bedoel ik... ik wil je niet wegjagen.....quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg niets hoor, ik gaf alleen aan waarom ze voor mij niet wenselijk zijn
Met jou kan ik nog wel door 1 D.eur.quote:
Je hebt inmiddels je eigen topic, net als Fann en net als ik ..quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar jij mag wel al je Ned. nummers dumpen?
Maar ik niet.
Heb jij een ei meer dan ik dan?
Je hebt een betere muzieksmaak dan ik dus.![]()
![]()
Je deur was toch weg?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met jou kan ik nog wel door 1 D.eur.
Twee maten dus, goed dat ik dat weet.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels je eigen topic, net als Fann en net als ik ..
af en toe YT is OK, maar om nu alles wat je luistert of voelt hier te posten is een beetje te veel
Deur van de meterkast meid, de voordeur zit er nog gewoon in.quote:
Nee Fann en ik posten vooral in de muziek topicsquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Twee maten dus, goed dat ik dat weet.
Jij wel, maar FANN niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Fann en ik posten vooral in de muziek topics
Dees, ik heb nu 29 binnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:42 schreef Deisyy het volgende:
Het is hier een comfortabele 28 graden op kantoor
Hé Dees!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:42 schreef Deisyy het volgende:
Ja dat is een bekend gegevenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Daarbij, het zal mij werkelijk aan mijn anus oxideren joh.
Dat zei gisteren en vanochtend nog iemand tegen mij, heeft geen enkele zin, dovemansoren.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is een bekend gegeven![]()
een gevecht tegen de bierkaai
27 in mijn rijdende kantoor hierquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:42 schreef Deisyy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:46 schreef Soury het volgende:
Zo beddengoed in de was. Oven met pistoletje in de oven, straks met de bonus gerookte zalm.
op welke stemmingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo beddengoed in de was. Oven met pistoletje in de oven, straks met de bonus gerookte zalm.
Goedemorgen ... ja spannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genoeg stemmingen alhierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
UTOquote:
kijken wie hij wint?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:46 schreef chufi het volgende:
IK ga een eindje rustig tegen de ventilator fietsen
Ik pak straks wel een appelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik ‘moet’ nog t/m zondagquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:46 schreef chufi het volgende:
Het slaat ook nergens op. Luister mijn eigen smaak muziek lieverquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:47 schreef Deisyy het volgende:
Het zou voor de mobiele mede-user toch wel fijn zijn als er overdag een klein beetje rekening gehouden wordt hoeveel yt's er gepost worden.
ik heb het in mijn oortjes geknooptquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:47 schreef Deisyy het volgende:
Het zou voor de mobiele mede-user toch wel fijn zijn als er overdag een klein beetje rekening gehouden wordt hoeveel yt's er gepost worden.
Vergeet niet te druppelenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:46 schreef chufi het volgende:
Niet op klikken , maar dat doe ik ook thuis meestal al nietquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:47 schreef Deisyy het volgende:
Eens.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:47 schreef Deisyy het volgende:
Tuut tuut boing boing.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op. Luister mijn eigen smaak muziek liever
wel een mooie thermostaatquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Maar hey, ze maken mij de pis niet lauw.
Dat is wel handig ja. Je had vanmorgen met het wakker worden zeker wel droge ogen?quote:
Chuf had het over je thermostaat, niet over jouquote:
Ik heb de 1000 al gehaald, wat mijn doel was, maar de maand is nog niet voorbij, dus fiets even doorquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel km nog?
Gisteren hen ik maar een klein stukje gedaan, leek me verstandiger
Het is verdomd warm.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chuf had het over je thermostaat, niet over jou
Nou dat viel wel mee om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel handig ja. Je had vanmorgen met het wakker worden zeker wel droge ogen?
Wanneer ga je voor links?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dat viel wel mee om eerlijk te zijn
Netjes..quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de 1000 al gehaald, wat mijn doel was, maar de maand is nog niet voorbij, dus fiets even door
Kan me goed voorstellen dat je daar naar uitkijkt als rechts het meteen zo goed doet.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop daar vandaag uitsluitsel over te krijgen
Ik ga dadelijk even de confrontatie aan.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:58 schreef D. het volgende:
Vullen jullie deze even, ga ik vast naar het volgende deel
Een zegen, en 120% gegund.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat je daar naar uitkijkt als rechts het meteen zo goed doet.
Ja, vanmorgen onder de douche gestapt en ik heb het idee dat ik alweer moet.quote:
Ik heb amper water joh.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen onder de douche gestapt en ik heb het idee dat ik alweer moet.
Ja verbluffend goed.. boven verwachtingquote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat je daar naar uitkijkt als rechts het meteen zo goed doet.
Ga bij je broertje douchen dan!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb amper water joh.
Stink inmiddels.
Echt fijn voor je chuf!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja verbluffend goed.. boven verwachting
Door de renovatie?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb amper water joh.
Stink inmiddels.
Met deze temperatuur kan je ook beter binnen blijven.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Kan godverdomme mijn balkon niet eens fatsoenlijk op, terwijl het zomer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |