Onze provinciale trots.quote:
Ik stink, heb momenteel geen fatsoenlijk water om te douchen.quote:
Ik probeer lief voor ze te zijn, zij kunnen er ook niets aan doen, maar ik zoek wel de leidinggevende op.quote:
Zou zo willen ruilen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:09 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ben vrij. Ga de hele dag in de tuin liggen niksen.
Pas je wel op dat je geen zonnesteek oplooptquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:09 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ben vrij. Ga de hele dag in de tuin liggen niksen.
Ja, ga onder een boom liggen. Dan ben ik vrij veilig denk ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je geen zonnesteek oploopt
ik zie een plaatje opkomen........quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:12 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja, ga onder een boom liggen. Dan ben ik vrij veilig denk ik.
Ik zit mobiel, het inladen van 1 YT kost meer kb dan een heel topic met ‘gewone’ posts bij elkaarquote:
Ik zal de laatste zijn die jou gaat vertellen wat je moet doen, niet in de laatste plaats omdat ik weet dat je toch je eigen ding doetquote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat is erger?
Een YT-je of twee uur ellenlang gelul over voetbal, UTO of de F1, daar zijn toch verdomme ook topics voor.
Ga mij iig hier niet vertellen wat ik te doen, dan wel te laten heb, dat pik ik namelijk niet.
Maar ondertussen ben ik best een lieve vent.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal de laatste zijn die jou gaat vertellen wat je moet doen, niet in de laatste plaats omdat ik weet dat je toch je eigen ding doet
We nemen het allemaal zo van je aanquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar ondertussen ben ik best een lieve vent.
Als je vriendelijk vraagt kan ik best meegaand zijn.
quote:I've got this crazy dream of stripping down to truth and bone.
All of it, all of it, all of it stripped down
All of it, all of it, all of it, to truth and bone.
Welk doel dient dat kraagje dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:31 schreef FANN het volgende:
[..]
het kan.... niet iedereen staat het...
Net als Polo's
D. vraagt je net of dat niet wil doen.........quote:
Maar jij mag wel al je Ned. nummers dumpen?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:33 schreef FANN het volgende:
[..]
D. vraagt je net of dat niet wil doen.........
zet het dan hiero........
MUZ / Wat luister je nu? #2627 Verboden voor Disney
Die staan mij dan weer heel goed, al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:31 schreef FANN het volgende:
[..]
het kan.... niet iedereen staat het...
Net als Polo's
Ik vroeg niets hoor, ik gaf alleen aan waarom ze voor mij niet wenselijk zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:33 schreef FANN het volgende:
[..]
D. vraagt je net of dat niet wil doen.........
zet het dan hiero........
MUZ / Wat luister je nu? #2627 Verboden voor Disney
nee maar nu net D. zegt... kan ik het niet doen nu...quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar jij mag wel al je Ned. nummers dumpen?
Maar ik niet.
Heb jij een ei meer dan ik dan?
hij heeft een punt.........quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal de laatste zijn die jou gaat vertellen wat je moet doen, niet in de laatste plaats omdat ik weet dat je toch je eigen ding doet
Aha.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg niets hoor, ik gaf alleen aan waarom ze voor mij niet wenselijk zijn
Ja, lul nog ff een eindje verder uit je dikke nek.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:36 schreef FANN het volgende:
[..]
nee maar nu net D. zegt... kan ik het niet doen nu...
[..]
hij heeft een punt.........
ja nou dat bedoel ik... ik wil je niet wegjagen.....quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg niets hoor, ik gaf alleen aan waarom ze voor mij niet wenselijk zijn
Met jou kan ik nog wel door 1 D.eur.quote:
Je hebt inmiddels je eigen topic, net als Fann en net als ik ..quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar jij mag wel al je Ned. nummers dumpen?
Maar ik niet.
Heb jij een ei meer dan ik dan?
Je hebt een betere muzieksmaak dan ik dus.![]()
![]()
Je deur was toch weg?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met jou kan ik nog wel door 1 D.eur.
Twee maten dus, goed dat ik dat weet.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels je eigen topic, net als Fann en net als ik ..
af en toe YT is OK, maar om nu alles wat je luistert of voelt hier te posten is een beetje te veel
Deur van de meterkast meid, de voordeur zit er nog gewoon in.quote:
Nee Fann en ik posten vooral in de muziek topicsquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Twee maten dus, goed dat ik dat weet.
Jij wel, maar FANN niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Fann en ik posten vooral in de muziek topics
Dees, ik heb nu 29 binnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:42 schreef Deisyy het volgende:
Het is hier een comfortabele 28 graden op kantoor
Hé Dees!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:42 schreef Deisyy het volgende:
Het is hier een comfortabele 28 graden op kantoor
Ja dat is een bekend gegevenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Daarbij, het zal mij werkelijk aan mijn anus oxideren joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |