Onze provinciale trots.quote:
Ik stink, heb momenteel geen fatsoenlijk water om te douchen.quote:
Ik probeer lief voor ze te zijn, zij kunnen er ook niets aan doen, maar ik zoek wel de leidinggevende op.quote:
Zou zo willen ruilen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:09 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ben vrij. Ga de hele dag in de tuin liggen niksen.
Pas je wel op dat je geen zonnesteek oplooptquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:09 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ben vrij. Ga de hele dag in de tuin liggen niksen.
Ja, ga onder een boom liggen. Dan ben ik vrij veilig denk ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas je wel op dat je geen zonnesteek oploopt
ik zie een plaatje opkomen........quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:12 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja, ga onder een boom liggen. Dan ben ik vrij veilig denk ik.
Ik zit mobiel, het inladen van 1 YT kost meer kb dan een heel topic met ‘gewone’ posts bij elkaarquote:
Ik zal de laatste zijn die jou gaat vertellen wat je moet doen, niet in de laatste plaats omdat ik weet dat je toch je eigen ding doetquote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat is erger?
Een YT-je of twee uur ellenlang gelul over voetbal, UTO of de F1, daar zijn toch verdomme ook topics voor.
Ga mij iig hier niet vertellen wat ik te doen, dan wel te laten heb, dat pik ik namelijk niet.
Maar ondertussen ben ik best een lieve vent.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal de laatste zijn die jou gaat vertellen wat je moet doen, niet in de laatste plaats omdat ik weet dat je toch je eigen ding doet
We nemen het allemaal zo van je aanquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar ondertussen ben ik best een lieve vent.
Als je vriendelijk vraagt kan ik best meegaand zijn.
quote:I've got this crazy dream of stripping down to truth and bone.
All of it, all of it, all of it stripped down
All of it, all of it, all of it, to truth and bone.
Welk doel dient dat kraagje dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:31 schreef FANN het volgende:
[..]
het kan.... niet iedereen staat het...
Net als Polo's
D. vraagt je net of dat niet wil doen.........quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |