Dat is wel handig ja. Je had vanmorgen met het wakker worden zeker wel droge ogen?quote:
Chuf had het over je thermostaat, niet over jouquote:
Ik heb de 1000 al gehaald, wat mijn doel was, maar de maand is nog niet voorbij, dus fiets even doorquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel km nog?
Gisteren hen ik maar een klein stukje gedaan, leek me verstandiger
Het is verdomd warm.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chuf had het over je thermostaat, niet over jou
Nou dat viel wel mee om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel handig ja. Je had vanmorgen met het wakker worden zeker wel droge ogen?
Wanneer ga je voor links?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dat viel wel mee om eerlijk te zijn
Netjes..quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de 1000 al gehaald, wat mijn doel was, maar de maand is nog niet voorbij, dus fiets even door
Kan me goed voorstellen dat je daar naar uitkijkt als rechts het meteen zo goed doet.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop daar vandaag uitsluitsel over te krijgen
Ik ga dadelijk even de confrontatie aan.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 09:58 schreef D. het volgende:
Vullen jullie deze even, ga ik vast naar het volgende deel
Een zegen, en 120% gegund.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat je daar naar uitkijkt als rechts het meteen zo goed doet.
Ja, vanmorgen onder de douche gestapt en ik heb het idee dat ik alweer moet.quote:
Ik heb amper water joh.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen onder de douche gestapt en ik heb het idee dat ik alweer moet.
Ja verbluffend goed.. boven verwachtingquote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat je daar naar uitkijkt als rechts het meteen zo goed doet.
Ga bij je broertje douchen dan!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb amper water joh.
Stink inmiddels.
Echt fijn voor je chuf!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja verbluffend goed.. boven verwachting
Door de renovatie?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb amper water joh.
Stink inmiddels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |