Nee ik heb DÉ GRIEKquote:Op dinsdag 25 juni 2019 04:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ja Mevrouw potje en mijn muts.
Dees heb Donald.en Fann een Griek.
zoveel is het niet..........quote:Op dinsdag 25 juni 2019 05:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je alles aan het teruglezen
Je zou opkijken als er geen vogels meer waren........quote:Op dinsdag 25 juni 2019 06:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig wel, pleurisbeesten.
Zou ze niet missen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 06:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Je zou opkijken als er geen vogels meer waren........
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 06:28 schreef FANN het volgende:
De bloemetjes en de bijtjes Haags.......
weet je wel.......
xDquote:Op dinsdag 25 juni 2019 06:30 schreef FANN het volgende:
[..]
uiteraard...................
behalve jij dan
Doet ze elke dag.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 05:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je alles aan het teruglezen
Om 8:30 nuquote:Op maandag 24 juni 2019 21:07 schreef Recce het volgende:
@:Prisha hier alvast de stream voor morgenochtend 5.30 uur. Hopelijk gaat-ie op tijd en krijg je een mooie show met het landen van de boosters in de nacht.
Ik lees het net pas, dus sla nu even overquote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:04 schreef Amphorapotje het volgende: [..] Ik doe mee, Mr Whisky meets Mr. Wiskey
![]()
Je had ook de buurtsuper kunnen kiezenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ging gisteren even naar de supermarkt, en kwam pas diep in de nacht weer thuis.
Dat begreep ikquote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:43 schreef Amphorapotje het volgende:
@:D. Die whiskey en whisky was vannacht, om koel te blijven
Nah, dat weet ik niet van een ander, hier viel het wel mee hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dus iedereen was weer aan de zuip als ik het goed begrijp.
Ik heb gisteravond bemiddeld, tussen twee gasten die elkaar te lijf gingen, eentje daarvan was mijn broertje.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nah, dat weet ik niet van een ander, hier viel het wel mee hoor.
Ja, dat kan, familie helpt elkaar, toch.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond bemiddeld, tussen twee gasten die elkaar te lijf gingen, eentje daarvan was mijn broertje.
Toen alles weer voorbij was vond ik wel dat ik een biertje verdiend had.
Ja, maar die andere gast ken ik ook al bijna 50 jaar, dus dat is ook een maat van mij, ik ga niet kiezen, doe gewoon ff normaal man.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, dat kan, familie helpt elkaar, toch.
Nee, ik was braaf gaan slapenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 07:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dus iedereen was weer aan de zuip als ik het goed begrijp.
Daar heb je gelijk in, doen wat je doen wilt.quote:
Ik probeer altijd braaf te zijn, maar ben er niet erg goed in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |