Jij sloot dus jij mag open.quote:
Ik durfde ook niet, zag dat D. de lapo had, dus wachtte ik maar evenquote:Op maandag 24 juni 2019 22:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Viel mij ook al op ja. Geen kapers op de kust.
Yep.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik durfde ook niet, zag dat D. de lapo had, dus wachtte ik maar even
quote:Op maandag 24 juni 2019 22:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Verdoriequote:Op maandag 24 juni 2019 22:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heeft hij jouw weer laten zitten. Geef hem een ram op zijn oog.quote:
Hij kan bij mij een Potje brekenquote:Op maandag 24 juni 2019 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft hij jouw weer laten zitten. Geef hem een ram op zijn oog.
Dat zeg je ook alleen maar omdat omapotje met de koekenpan achter je staat.quote:
Zij weet niet waar mijn huis woontquote:Op maandag 24 juni 2019 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat omapotje met de koekenpan achter je staat.
Ze heeft een heeeeele grote koekenpan dus de locatie maakt niet uit.quote:
Mijn vrouw is niet haatdragendquote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze heeft een heeeeele grote koekenpan dus de locatie maakt niet uit.
jaquote:
Het begint hier alleen maar warmer te worden.quote:
Komt door die koekenpan, haal hem nu maar van het vuur afquote:Op maandag 24 juni 2019 22:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het begint hier alleen maar warmer te worden.
Als ze langer overtijd zijn moet je je zorgen gaan makenquote:Op maandag 24 juni 2019 22:56 schreef mario390 het volgende:
ik snap er niet dat bij de vrouwen altijd 5-10 min overtijd is
Het is nu echt broeierig warm. Daar doe je niets tegen.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Komt door die koekenpan, haal hem nu maar van het vuur af![]()
![]()
quote:Op maandag 24 juni 2019 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze langer overtijd zijn moet je je zorgen gaan maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Ja echt verbazingwekkendquote:Op maandag 24 juni 2019 22:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als dat zo doorgaat is ie over een paar jaar ook team koud
en altijd bij elke penalty 2 keer checkquote:Op maandag 24 juni 2019 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze langer overtijd zijn moet je je zorgen gaan maken
Dat is waar, ik moet geen aannames doen ookquote:Op maandag 24 juni 2019 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Staat er niet bij of ze nu wel of niet geslaagd is
quote:Op maandag 24 juni 2019 22:58 schreef TillyB het volgende:
Vlieland is het heetste punt van Nederland
Vann die kaart kopt ook niets. 28,6 ipv 20,7. En dat is nog maar buiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op maandag 24 juni 2019 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Staat er niet bij of ze nu wel of niet geslaagd is
Beter van niet, hoor ik ook vaakquote:Op maandag 24 juni 2019 23:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is waar, ik moet geen aannames doen ook
Fahrunterricht Prüferquote:
* Superbadeendje niet heb.quote:
Slaap ze BDS !quote:
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 22:58 schreef TillyB het volgende:
Vlieland is het heetste punt van Nederland
Nah, het weerstation daar is kapot, zo te zien. Van het KNMI:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Effe helpen.quote:
Ohquote:Op maandag 24 juni 2019 23:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, het weerstation daar is kapot, zo te zien. Van het KNMI:
[ afbeelding ]
8 tot 10 graden hoger hier.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, het weerstation daar is kapot, zo te zien. Van het KNMI:
[ afbeelding ]
Jij niet verstand van treintjes heb.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als je je trein heel hard laat racen is het ook een soort ventilator
quote:Op maandag 24 juni 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heel goed Till dat zijn de spellen
Is het een stoomtrein?quote:Op maandag 24 juni 2019 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij niet verstand van treintjes heb.![]()
Ik heb er meerdere en ook een stoomtrein, met echte rook.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere en ook een stoomtrein, met echte rook.
quote:
Ja en de warme lucht blijft hangen tussen de bebouwing. De zeewind komt kennelijk niet goed de stad in.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]De woningen geven de hitte af die de de hele dag te verduren hebben gehad.
quote:
Nee, die blijft hier hangenquote:Op maandag 24 juni 2019 23:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja en de warme lucht blijft hangen tussen de bebouwing. De zeewind komt kennelijk niet goed de stad in.
quote:Op maandag 24 juni 2019 23:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als je je trein heel hard laat racen is het ook een soort ventilator
Till is sowieso tof.quote:
Wissels vast zetten en doorrrrrrrrrrrrr !quote:Op maandag 24 juni 2019 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zie het voor mij ook transformators of vol en goan
sodeteringquote:Op maandag 24 juni 2019 23:12 schreef Recce het volgende:
In Zuid-Frankrijk gaan de temperaturen richting de 44 graden.Dat wordt overwerken voor de uitvaartbranche.
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 23:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Een stoomtrein kan ook op kernenergie rijden.In theorie dan.
quote:Op maandag 24 juni 2019 23:12 schreef Recce het volgende:
In Zuid-Frankrijk gaan de temperaturen richting de 44 graden.Dat wordt overwerken voor de uitvaartbranche.
quote:
We zijn toch voorbestemdquote:Op maandag 24 juni 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Uhoh wil je Till nu? is Kwala over weer
Uitzendkrachtenquote:Op maandag 24 juni 2019 23:12 schreef Recce het volgende:
wie nietquote:Op maandag 24 juni 2019 23:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij is bang dat lurveable Mod word denk ik
wat is een icepod preciesquote:Op maandag 24 juni 2019 23:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Elvis heeft zijn Roze icepodben benieuwd of die hem sloopt
Was maar 2 weken hoorquote:Op maandag 24 juni 2019 23:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dan verlaat je ons weer 2 maanden
Ja 4 uur en dan de kooi in en dan 6 uur en weer terug enz zo blijf je bezig ookquote:Op maandag 24 juni 2019 23:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
en die bewaar je dan in de vriezer ofzo?
je eigen staart check je zelf maar hoorquote:Op maandag 24 juni 2019 23:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar aan de staarten te voelen zijn ze nog niet oververhit
Als ik moet kiezen doe maar soul.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 23:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
je eigen staart check je zelf maar hoor
Dat kan nietquote:Op maandag 24 juni 2019 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen doe maar soul.
quote:
Dure airco, of goedkope autoquote:Op maandag 24 juni 2019 23:26 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
In de auto ook maar die doet het niet en reparatie overstijgt de waarde ervan 3x.
We laten jou uiteraard niet kiezen.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 juni 2019 23:26 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
In de auto ook maar die doet het niet en reparatie overstijgt de waarde ervan 3x.
UTObeleid no thanksquote:Op maandag 24 juni 2019 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als besloten wordt dat we onder UTO gaan vallen wat mods betreft.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Zeiken over UTO altijd en dan een Mod uit UTO willen
Wat een pauper denken ze, wel airco in de auto maar niet eens een mobiele thuis.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze zullen op de buurt wel denken, wat zit die leip vaak in die auto
quote:Op maandag 24 juni 2019 23:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als besloten wordt dat we onder UTO gaan vallen wat mods betreft.
quote:Op maandag 24 juni 2019 23:29 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wat een pauper denken ze, wel airco in de auto maar niet eens een mobiele thuis.
Wie kies jij dan?quote:Op maandag 24 juni 2019 23:27 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
We laten jou uiteraard niet kiezen.
Geef me 1 goede reden waarom?quote:Op maandag 24 juni 2019 23:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als besloten wordt dat we onder UTO gaan vallen wat mods betreft.
Die lult met iedereen mee.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:30 schreef Gooddeal het volgende:
Enige optie is Chuf als mod.![]()
Die kent zijn pappenheimers.
quote:Op maandag 24 juni 2019 23:30 schreef Gooddeal het volgende:
Enige optie is Chuf als mod.![]()
Die kent zijn pappenheimers.
Ga eens even met je treinen spelen of zo man3quote:Op maandag 24 juni 2019 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]en Stien_Struis en Mo_muffen lijken mie de beste. Of ze het willen?
Nee, ik heb hier net asiel gevondenquote:Op maandag 24 juni 2019 23:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn qua gezeik jaquote:Op maandag 24 juni 2019 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind ook dat deze SC zo UTO-arm mogelijk moet blijven
Die raken na 3 rondjes rijden oververhit.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ga eens even met je treinen spelen of zo man3
Er waren/zijn best leuke users daar, maar het wordt allemaal ondergesneeuwd door kinderachtig geneuzel.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind ook dat deze SC zo UTO-arm mogelijk moet blijven
Net als de echte NS dus.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die raken na 3 rondjes rijden oververhit.![]()
Wie wel?quote:
#metooquote:
kookniequote:Op maandag 24 juni 2019 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin weer een andere SC te gaan zoeken
Ik verwijder liever de posterquote:Op maandag 24 juni 2019 23:40 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Verwijder iedere chufgod post dan.
Dat is best een goeie.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:40 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Verwijder iedere chufgod post dan.
quote:Op maandag 24 juni 2019 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin weer een andere SC te gaan zoeken
Ik vind Chuf lief en vriendelijk tegen iedereen. Ook tegen degenen die hier vaak onder vuur liggen.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 23:42 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Offtopic en irritant zet ik dan in de edit.
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 23:44 schreef D. het volgende:
Maar goed, ander onderwerp, want hij zit vast alweer met zijn broek op de knieën als ie hier meeleest nu
Maar goed, ander onderwerp, want hij zit vast alweer met zijn broek op de knieën als ie hier meeleest nu
Klonen hoort gewoon bij Fok, ik speel met de verschillende namen en UI'squote:Op maandag 24 juni 2019 23:42 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vind Chuf lief en vriendelijk tegen iedereen. Ook tegen degenen die hier vaak onder vuur liggen.
Jij bent ook wel zo iemand, maar je klonen maken dat weer iets meer onacceptabel.
Wees jezelf, en dan vind ik jou ook een prima mod.
Een picante Rioquote:
Oma Potje weer?quote:Op maandag 24 juni 2019 23:45 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ben een asielzoeker en opgenomen, ik zeg er niets over.
Best. Maar als iedereen weet wie je bent, wat is het nut nog dan.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:45 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Klonen hoort gewoon bij Fok, ik speel met de verschillende namen en UI's
Te warm hier om een poging te wagen.quote:
Niet pogen, gewoon doen danquote:Op maandag 24 juni 2019 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Te warm hier om een poging te wagen.
Trusten !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Ja zo, erst maar eens en koud biertje uit de koelkast halen.quote:
iets sterkers helpt beterquote:Op maandag 24 juni 2019 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja zo, erst maar eens en koud biertje uit de koelkast halen.
quote:Op maandag 24 juni 2019 23:52 schreef TillyB het volgende:
@:Recce
Ook apart.. het wordt hier ‘s nachts warmer dan ‘s avonds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
quote:Op maandag 24 juni 2019 23:52 schreef TillyB het volgende:
@:Recce
Ook apart.. het wordt hier ‘s nachts warmer dan ‘s avonds
Dat zal wel komen omdat de bovenlucht vanuit het zuiden steeds warmer wordt. Wel apart inderdaad en echt geen fijne temperaturen voor 's nachts. Welke app is het trouwens? Het weer in Nederland voor iOS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chuff for mod.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Chuff vind mij niet grappig dus die kan sowieso al geen mod worden
Ik doe mee, Mr Whisky meets Mr. Wiskeyquote:
Ja maar ik zie nu dat volgens buienradar het wel af gaat koelen. En die app van HWIN zit er ook wel vaak naast met die uurvoorspellingen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zal wel komen omdat de bovenlucht vanuit het zuiden steeds warmer wordt. Wel apart inderdaad en echt geen fijne temperaturen voor 's nachts. Welke app is het trouwens? Het weer in Nederland voor iOS?
Met één hand aan de paal en de andere aan de muis.quote:
Ik weet niet of @Soury daar wel van gediend isquote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met één hand aan de paal en de andere aan de muis.
Gaan we paaldansen?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan horen we dat hier wel toch !quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik weet niet of @:Soury daar wel van gediend is
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door FANN op 25-06-2019 00:14:24 ]
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:08 schreef FANN het volgende:
Ondertussen hangt mijn Spaanse zus in de touwen met een maar stoere kerels\
Soort Spaanse PrishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Echt wel of er iets van hem overblijft is meer de vraag.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik weet niet of @:Soury daar wel van gediend is
Vast welquote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan horen we dat hier wel toch !
Nou ik moest er hard om lachen :"), ik kon mijn rijinstructeur iedere les wel vermoordenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
eigenlijk iets ergsmaar het was een droge opmerking
jaquote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Die eerste foto lijkt wel een endoscopie
Zo'n app en buienradar gebruiken weermodellen voor die uurverwachtingen. Die berekeningen worden maar 2 of 4 keer per dag gemaakt en zijn dus soms al een halve dag oud, dus die kunnen er inderdaad redelijk naast zitten dan. Bij mij laat HWIN het wel gewoon afkoelen, tot 23 graden.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar ik zie nu dat volgens buienradar het wel af gaat koelen. En die app van HWIN zit er ook wel vaak naast met die uurvoorspellingen.
ja zo snap ik hetquote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt geen idee, achteruit inparkeren
Dan moet je die GB spuit niet telkens op hem zetten, domoorquote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik moest er hard om lachen :"), ik kon mijn rijinstructeur iedere les wel vermoorden
welke foto? geen foto gezienquote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Die eerste foto lijkt wel een endoscopie
Ik heb zo'n temperatuurding. 27.3 binnen en 29,9 buiten.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n app en buienradar gebruiken weermodellen voor die uurverwachtingen. Die berekeningen worden maar 2 of 4 keer per dag gemaakt en zijn dus soms al een halve dag oud, dus die kunnen er inderdaad redelijk naast zitten dan. Bij mij laat HWIN het wel gewoon afkoelen, tot 23 graden.Buienradar laat het afkoelen tot 21 graden, dus dan hoop ik daar maar op.
ja nu gezienquote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
FANN post een hele foto serie net
Giel?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Wie is de man rechts op de foto?
[ afbeelding ]
Alles wat ik aanraak blijft plakken.quote:
Ohquote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n app en buienradar gebruiken weermodellen voor die uurverwachtingen. Die berekeningen worden maar 2 of 4 keer per dag gemaakt en zijn dus soms al een halve dag oud, dus die kunnen er inderdaad redelijk naast zitten dan.
Team buienradar voor nuquote:Bij mij laat HWIN het wel gewoon afkoelen, tot 23 graden.Buienradar laat het afkoelen tot 21 graden, dus dan hoop ik daar maar op.
Keer een douche nemen?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alles wat ik aanraak blijft plakken.
Broer van Dirk Zeelenberg?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Is het niet andersom? 29,9 graden buiten lijkt me onmogelijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n temperatuurding. 27.3 binnen en 29,9 buiten.
Oh vreselijk vind ik diequote:
Heb ik vanmiddag al gedaan.quote:
Wie is die man dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh vreselijk vind ik dieen die zit zowat in iedere reclame met zijn stem
quote:
Leo Sayer.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, meestal niet. Mijn moeder dacht ook dat je zo kon zien wanneer het gaat regenen met die uursverwachting, maar je moet die zien als een soort grof idee van wat er gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:15 schreef TillyB het volgende:
Ohheeft niet zoveel nut dan om dat in de gaten te houden.
Meh, buienradar laat het wel 37 graden worden morgen, dus daar word ik ook niet vrolijk van.quote:Team buienradar voor nu
Ga je nog hardlopen met dit weer steeds?
Zo'n mooi nummer.quote:
Goffer, die is slecht oud gewordenquote:
ja dat bedoel ikquote:
Echt eh?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Goffer, die is slecht oud gewordenof moet ie nog opdrogen?
Ja Ekdom is leuk jammer dat die naar 10 gegaan isquote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat bedoel ikik had zo'n clipje ergens met a sing a long in het glazen huis van seriousrequest daar doet ie Elvis na
Het gaat weer de nacht van de foute liedjes worden.quote:
Beter, je zou wel gek zijn in die hittequote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, meestal niet. Mijn moeder dacht ook dat je zo kon zien wanneer het gaat regenen met die uursverwachting, maar je moet die zien als een soort grof idee van wat er gaat gebeuren.
[..]
Meh, buienradar laat het wel 37 graden worden morgen, dus daar word ik ook niet vrolijk van.
Nee, ik ga niet hardlopen.Dat is echt niet te doen nu.
quote:
zoiets.... maar dan een anderequote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat bedoel ikik had zo'n clipje ergens met a sing a long in het glazen huis van seriousrequest daar doet ie Elvis na
10 maal luisteren.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat weer de nacht van de foute liedjes worden.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Je kan wel zien dat die stuwrakketten? tweedehands meuk is
quote:
Recycelde airco's vermoed ikquote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:24 schreef tonja het volgende:
[..]
FreshSpuit11quote:
Mag ik?quote:
quote:
wat ben jij traaaaaaaaaaagquote:
quote:
Nee jij bent goed in reageren.quote:
Ik heb vorig jaar wel een keer gerend met een graad of 28-29, maar toen was ik er al meer aan gewend. Toen was de lucht wel vrij droog, dus dan koel je ook wel goed af door het zweten.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Beter, je zou wel gek zijn in die hitte
Ja, de vorige keer.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dus het terug komen is weer gelukt?
Yups, die zijn al redelijk geBBQed.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Zoveel goeds en ik kan even niets bedenken.quote:
Ja 1,30 meter hier.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:34 schreef mario390 het volgende:
het komen nog vannacht de Brock Lesnar,Rollins,en de anderen
Het is geen Elvisquote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoveel goeds en ik kan even niets bedenken.![]()
Deze ook goed?
Jij mag kiezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |