Dan moet je die GB spuit niet telkens op hem zetten, domoorquote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik moest er hard om lachen :"), ik kon mijn rijinstructeur iedere les wel vermoorden
welke foto? geen foto gezienquote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Die eerste foto lijkt wel een endoscopie
Ik heb zo'n temperatuurding. 27.3 binnen en 29,9 buiten.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n app en buienradar gebruiken weermodellen voor die uurverwachtingen. Die berekeningen worden maar 2 of 4 keer per dag gemaakt en zijn dus soms al een halve dag oud, dus die kunnen er inderdaad redelijk naast zitten dan. Bij mij laat HWIN het wel gewoon afkoelen, tot 23 graden.Buienradar laat het afkoelen tot 21 graden, dus dan hoop ik daar maar op.
ja nu gezienquote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
FANN post een hele foto serie net
Giel?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Wie is de man rechts op de foto?
[ afbeelding ]
Alles wat ik aanraak blijft plakken.quote:
Ohquote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n app en buienradar gebruiken weermodellen voor die uurverwachtingen. Die berekeningen worden maar 2 of 4 keer per dag gemaakt en zijn dus soms al een halve dag oud, dus die kunnen er inderdaad redelijk naast zitten dan.
Team buienradar voor nuquote:Bij mij laat HWIN het wel gewoon afkoelen, tot 23 graden.Buienradar laat het afkoelen tot 21 graden, dus dan hoop ik daar maar op.
Keer een douche nemen?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alles wat ik aanraak blijft plakken.
Broer van Dirk Zeelenberg?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Is het niet andersom? 29,9 graden buiten lijkt me onmogelijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n temperatuurding. 27.3 binnen en 29,9 buiten.
Oh vreselijk vind ik diequote:
Heb ik vanmiddag al gedaan.quote:
Wie is die man dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh vreselijk vind ik dieen die zit zowat in iedere reclame met zijn stem
quote:
Leo Sayer.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, meestal niet. Mijn moeder dacht ook dat je zo kon zien wanneer het gaat regenen met die uursverwachting, maar je moet die zien als een soort grof idee van wat er gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 00:15 schreef TillyB het volgende:
Ohheeft niet zoveel nut dan om dat in de gaten te houden.
Meh, buienradar laat het wel 37 graden worden morgen, dus daar word ik ook niet vrolijk van.quote:Team buienradar voor nu
Ga je nog hardlopen met dit weer steeds?
Zo'n mooi nummer.quote:
Goffer, die is slecht oud gewordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |