Als ze langer overtijd zijn moet je je zorgen gaan makenquote:Op maandag 24 juni 2019 22:56 schreef mario390 het volgende:
ik snap er niet dat bij de vrouwen altijd 5-10 min overtijd is
Het is nu echt broeierig warm. Daar doe je niets tegen.quote:Op maandag 24 juni 2019 22:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Komt door die koekenpan, haal hem nu maar van het vuur af![]()
![]()
quote:Op maandag 24 juni 2019 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze langer overtijd zijn moet je je zorgen gaan maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Ja echt verbazingwekkendquote:Op maandag 24 juni 2019 22:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als dat zo doorgaat is ie over een paar jaar ook team koud
en altijd bij elke penalty 2 keer checkquote:Op maandag 24 juni 2019 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze langer overtijd zijn moet je je zorgen gaan maken
Dat is waar, ik moet geen aannames doen ookquote:Op maandag 24 juni 2019 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Staat er niet bij of ze nu wel of niet geslaagd is
quote:Op maandag 24 juni 2019 22:58 schreef TillyB het volgende:
Vlieland is het heetste punt van Nederland
Vann die kaart kopt ook niets. 28,6 ipv 20,7. En dat is nog maar buiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op maandag 24 juni 2019 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Staat er niet bij of ze nu wel of niet geslaagd is
Beter van niet, hoor ik ook vaakquote:Op maandag 24 juni 2019 23:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is waar, ik moet geen aannames doen ook
Fahrunterricht Prüferquote:
* Superbadeendje niet heb.quote:
Slaap ze BDS !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |