UTObeleid no thanksquote:Op maandag 24 juni 2019 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen doe maar soul.
Zou lachen zijn als besloten wordt dat we onder UTO gaan vallen wat mods betreft.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Zeiken over UTO altijd en dan een Mod uit UTO willen
Wat een pauper denken ze, wel airco in de auto maar niet eens een mobiele thuis.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze zullen op de buurt wel denken, wat zit die leip vaak in die auto
quote:Op maandag 24 juni 2019 23:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als besloten wordt dat we onder UTO gaan vallen wat mods betreft.
quote:Op maandag 24 juni 2019 23:29 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wat een pauper denken ze, wel airco in de auto maar niet eens een mobiele thuis.
Wie kies jij dan?quote:Op maandag 24 juni 2019 23:27 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
We laten jou uiteraard niet kiezen.
Geef me 1 goede reden waarom?quote:Op maandag 24 juni 2019 23:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou lachen zijn als besloten wordt dat we onder UTO gaan vallen wat mods betreft.
Die lult met iedereen mee.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:30 schreef Gooddeal het volgende:
Enige optie is Chuf als mod.![]()
Die kent zijn pappenheimers.
quote:Op maandag 24 juni 2019 23:30 schreef Gooddeal het volgende:
Enige optie is Chuf als mod.![]()
Die kent zijn pappenheimers.
Ga eens even met je treinen spelen of zo man3quote:Op maandag 24 juni 2019 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]en Stien_Struis en Mo_muffen lijken mie de beste. Of ze het willen?
Nee, ik heb hier net asiel gevondenquote:Op maandag 24 juni 2019 23:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn qua gezeik jaquote:Op maandag 24 juni 2019 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind ook dat deze SC zo UTO-arm mogelijk moet blijven
Die raken na 3 rondjes rijden oververhit.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ga eens even met je treinen spelen of zo man3
Er waren/zijn best leuke users daar, maar het wordt allemaal ondergesneeuwd door kinderachtig geneuzel.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind ook dat deze SC zo UTO-arm mogelijk moet blijven
Net als de echte NS dus.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die raken na 3 rondjes rijden oververhit.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |