abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 21 juni 2019 @ 11:24:29 #1
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187533887
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
pi_187534001
Je moet gewoon niet te hoge verwachtingen hebben van de sociale omgangsvormen op tinder.

Als je echt serieus wil daten, en mensen wil treffen die echt bereid zijn om (enigszins) moeite te steken in jou, dan moet je écht verkassen naar een serieuzer platform.

Heb het zelf ook : er schuiven bij mijn tinder echt knappe dames voorbij als match waarvan ik denk : zo damn :7 Maar ik ben te lui om er iets tegen te zeggen, en na drie dagen zijn er alweer een zooi matches bovenop gekomen en staan die leuke matches op pagina 2 of 3.

Als matches niets tegen je zeggen, slecht of stom reageren, hoeft het ook helemaal niet te betekenen dat je nooit meer een kans bij elkaar hebt. Vrienden van mij die nu relaties hebben (soms al jaren) via tinder hebben bijna allemaal het verhaal dat ze met elkaar praatten, het gesprek doodbloedde en dat één van beiden na twee weken weer eens zei : hee, reageer eens joh!! (ofzoiets). Je moet niet te snel denken dat als je een match hebt, dat die ander jou ziet zitten. Maar je moet er ook niet te veel negatieve lading aan hangen als een ander een beetje arrogant/afstandelijk of ongeinteresseerd doet.

Het beste is gewoon om extreem selectief te matchen, en daar dan echt moeite in stoppen.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 11:32:57 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187534048
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
Ja, mannen vs vrouwen weeR?
Absoluut! Anders is deze reeks niets waard ;)
pi_187534204
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Absoluut! Anders is deze reeks niets waard ;)
"Nee het is hun schuld"
"Nee want het is hun schuld"

Ondertussen allemaal lekker handkarnen en janken. :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187534215
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:30 schreef Autoscooter het volgende:
Je moet gewoon niet te hoge verwachtingen hebben van de sociale omgangsvormen op tinder.

Als je echt serieus wil daten, en mensen wil treffen die echt bereid zijn om (enigszins) moeite te steken in jou, dan moet je écht verkassen naar een serieuzer platform.

Heb het zelf ook : er schuiven bij mijn tinder echt knappe dames voorbij als match waarvan ik denk : zo damn :7 Maar ik ben te lui om er iets tegen te zeggen, en na drie dagen zijn er alweer een zooi matches bovenop gekomen en staan die leuke matches op pagina 2 of 3.

Als matches niets tegen je zeggen, slecht of stom reageren, hoeft het ook helemaal niet te betekenen dat je nooit meer een kans bij elkaar hebt. Vrienden van mij die nu relaties hebben (soms al jaren) via tinder hebben bijna allemaal het verhaal dat ze met elkaar praatten, het gesprek doodbloedde en dat één van beiden na twee weken weer eens zei : hee, reageer eens joh!! (ofzoiets). Je moet niet te snel denken dat als je een match hebt, dat die ander jou ziet zitten. Maar je moet er ook niet te veel negatieve lading aan hangen als een ander een beetje arrogant/afstandelijk of ongeinteresseerd doet.

Het beste is gewoon om extreem selectief te matchen, en daar dan echt moeite in stoppen.
Iemand na lange tijd weer aanspreken durf ik nooit :P Heb nu 1 match waarmee ik in het begin echt leuk contact had. Contact gestopt omdat ik op vakantie ging en nu durf ik het eigenlijk niet weer op te pikken :P
pi_187534228
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:40 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

"Nee het is hun schuld"
"Nee want het is hun schuld"

Ondertussen allemaal lekker handkarnen en janken. :')
Mensen moeten hun eigen verantwoording nemen voor hun gebrek aan succes op datingapps :P
pi_187534233
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Iemand na lange tijd weer aanspreken durf ik nooit :P Heb nu 1 match waarmee ik in het begin echt leuk contact had. Contact gestopt omdat ik op vakantie ging en nu durf ik het eigenlijk niet weer op te pikken :P
"daar ben ik weer"
Merk je meteen of hij er nog zin in heeft of niet.. anders niet.... nu blijft het ook bij niet toch...

Verder toch niks aan de hand dan?
pi_187534246
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Iemand na lange tijd weer aanspreken durf ik nooit :P Heb nu 1 match waarmee ik in het begin echt leuk contact had. Contact gestopt omdat ik op vakantie ging en nu durf ik het eigenlijk niet weer op te pikken :P
Nooit geschoten is altijd mis ;)

Plus het is best tof als een vrouw weer het contact oppakt (op tinder is het toch vaak de man die het initiatief moet nemen / de boel draaiende moet houden).

Gewoon doen, als je die match echt leuk vindt ten minste.
pi_187534259
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:42 schreef rival het volgende:

[..]

"daar ben ik weer"
Merk je meteen of hij er nog zin in heeft of niet.. anders niet.... nu blijft het ook bij niet toch...

Verder toch niks aan de hand dan?
ja precies, dat daar ben ik weer :W :')

Ja misschien iets met trots ofzo. Bang voor een negatieve reactie denk ik.
pi_187534300
Heb trouwens nu zelf een match (en contact) met een 21 jarige (zelf 30 :P ) Kan dat?
  vrijdag 21 juni 2019 @ 11:47:11 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187534304
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja misschien iets met trots ofzo. Bang voor een negatieve reactie denk ik
Want hij moet maar contact opnemen met je?
(dan neem ik aan dat je specifiek hebt aangegeven wanneer je weer terug zou zijn)

Mbt negatieve reactie. Geen reactie vind je dus beter dan een (mogelijk) negatieve reactie?
pi_187534332
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Want hij moet maar contact opnemen met je?
(dan neem ik aan dat je specifiek hebt aangegeven wanneer je weer terug zou zijn)

Mbt negatieve reactie. Geen reactie vind je dus beter dan een (mogelijk) negatieve reactie?
Oh nee dat verwacht ik helemaal niet. Heb gezegd dat ik weg zou gaan dus date toen wat slecht uit zou komen en heb het toen laten gaan. Dus mijn eigen schuld.

En dat laatste in zo'n geval eigenlijk wel ja.
pi_187534344
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:46 schreef Autoscooter het volgende:
Heb trouwens nu zelf een match (en contact) met een 21 jarige (zelf 30 :P ) Kan dat?
Ja waarom niet?
  vrijdag 21 juni 2019 @ 11:49:14 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187534349
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:48 schreef Yasmin23 het volgende:

Oh nee dat verwacht ik helemaal niet. Heb gezegd dat ik weg zou gaan dus date toen wat slecht uit zou komen en heb het toen laten gaan. Dus mijn eigen schuld.

En dat laatste in zo'n geval eigenlijk wel ja.
Snap dan het stukje mbt trots niet. Want wat moet je dan opzij zetten? Meestal is dat enkel wanneer je verwacht dat een ander iets zou moeten doen ipv jij ofzo.
pi_187534363
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Snap dan het stukje mbt trots niet. Want wat moet je dan opzij zetten? Meestal is dat enkel wanneer je verwacht dat een ander iets zou moeten doen ipv jij ofzo.
Nou ja dat die dan bevestigd oh van daar ben je weer :')
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:38:11 #16
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_187534909
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:46 schreef Autoscooter het volgende:
Heb trouwens nu zelf een match (en contact) met een 21 jarige (zelf 30 :P ) Kan dat?
Wat is dit nu weer voor vraag man
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_187535072
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:46 schreef Autoscooter het volgende:
Heb trouwens nu zelf een match (en contact) met een 21 jarige (zelf 30 :P ) Kan dat?
Blijkbaar gaat dat prima :)
pi_187535267
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja dat die dan bevestigd oh van daar ben je weer :')
Dus?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 21 juni 2019 @ 15:12:07 #19
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187536777
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

ja precies, dat daar ben ik weer :W :')

Ja misschien iets met trots ofzo. Bang voor een negatieve reactie denk ik.
Dat is toch juist daten, jezelf openstellen met de kans dat er teleurstelling uit kan ontstaan?

Leef eens een beetje, als je geen risico neemt dan komt er ook niks uit :s)
pi_187538009
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 15:12 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat is toch juist daten, jezelf openstellen met de kans dat er teleurstelling uit kan ontstaan?

Leef eens een beetje, als je geen risico neemt dan komt er ook niks uit :s)
Ja daar heb je sowieso gelijk. Ik vul zijn reactie eigenlijk al in terwijl die misschien wel positief reageert.
pi_187547092
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 17:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja daar heb je sowieso gelijk. Ik vul zijn reactie eigenlijk al in terwijl die misschien wel positief reageert.
Gewoon doen dus, het is maar een app / whatsapp / internet, dus hard op je bek gaan kan je toch niet.
pi_187575514
Haha, van dat volk wat op een datingsite gaat staan en dan (bij een wederzijdse match en paar dagen chatten) niet af wil spreken.. :X.

Zeg dat dan meteen.. }:|
pi_187575519
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 17:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja daar heb je sowieso gelijk. Ik vul zijn reactie eigenlijk al in terwijl die misschien wel positief reageert.
Eigenlijk kan het dus enkel meevallen.
pi_187576369
Wat heb ik nou weer gematcht 🙈 Goed verhaal wel. Mooie man, weinig info, dacht dat het iemand zou zijn die foto’s van een random model van internet had geplukt, maar nee het blijken echt zijn foto’s te zijn... alleen... hij zoekt een powervouw. Weet ik veel wat dat is? Nou, dat is dus blijkbaar weer een nieuwe tinderterm voor mannen die graag opdrachten uitvoeren, haha. Hij noemt zichzelf een maleslut en blijkt in verschillende app groepen te zitten met vrouwen die hem dan “activeren” en voor wie hij dan dingen moet doen.

Weer wat geleerd 😂 Geen interesse verder maar ik vond het wel een goed verhaal 👍
Sarcasme. Herken het.
pi_187576427
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
Wat heb ik nou weer gematcht 🙈 Goed verhaal wel. Mooie man, weinig info, dacht dat het iemand zou zijn die foto’s van een random model van internet had geplukt, maar nee het blijken echt zijn foto’s te zijn... alleen... hij zoekt een powervouw. Weet ik veel wat dat is? Nou, dat is dus blijkbaar weer een nieuwe tinderterm voor mannen die graag opdrachten uitvoeren, haha. Hij noemt zichzelf een maleslut en blijkt in verschillende app groepen te zitten met vrouwen die hem dan “activeren” en voor wie hij dan dingen moet doen.

Weer wat geleerd 😂 Geen interesse verder maar ik vond het wel een goed verhaal 👍
Een man die zichzelf met trots een maleslut noemt? Was hij je laatste date?
  maandag 24 juni 2019 @ 10:16:29 #26
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_187576773
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 08:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Haha, van dat volk wat op een datingsite gaat staan en dan (bij een wederzijdse match en paar dagen chatten) niet af wil spreken.. :X.

Zeg dat dan meteen.. }:|
Wat ik eerder irritant vind zijn van die dames die alleen op dating-apps zitten om volgers naar hun Instagram of Snapchat te lokken.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_187576909
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 08:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Haha, van dat volk wat op een datingsite gaat staan en dan (bij een wederzijdse match en paar dagen chatten) niet af wil spreken.. :X.

Zeg dat dan meteen.. }:|
Ik heb dat aan de lopende band. Of na paar dagen chatten verwijderd of doodgezwegen worden. Zeker beter iemand tegengekomen. :P Lig er tegenwoordig niet meer wakker van.

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
Wat heb ik nou weer gematcht 🙈 Goed verhaal wel. Mooie man, weinig info, dacht dat het iemand zou zijn die foto’s van een random model van internet had geplukt, maar nee het blijken echt zijn foto’s te zijn... alleen... hij zoekt een powervouw. Weet ik veel wat dat is? Nou, dat is dus blijkbaar weer een nieuwe tinderterm voor mannen die graag opdrachten uitvoeren, haha. Hij noemt zichzelf een maleslut en blijkt in verschillende app groepen te zitten met vrouwen die hem dan “activeren” en voor wie hij dan dingen moet doen.

Weer wat geleerd 😂 Geen interesse verder maar ik vond het wel een goed verhaal 👍
Is dat niet toevallig die kerel van hier?
pi_187576965
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 10:16 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Wat ik eerder irritant vind zijn van die dames die alleen op dating-apps zitten om volgers naar hun Instagram of Snapchat te lokken.
Die zijn ook behoorlijk irritant ja!
pi_187579596
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 08:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Haha, van dat volk wat op een datingsite gaat staan en dan (bij een wederzijdse match en paar dagen chatten) niet af wil spreken.. :X.

Zeg dat dan meteen.. }:|
Onbegrijpelijk inderdaad dat vrouwen afhaken na een wederzijdse match.
pi_187579887
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 14:54 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk inderdaad dat vrouwen afhaken na een wederzijdse match.
Dan was het kennelijk toch niet zo wederzijds _O-
pi_187580049
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 10:32 schreef Gruj0 het volgende:
Ik heb dat aan de lopende band. Of na paar dagen chatten verwijderd of doodgezwegen worden. Zeker beter iemand tegengekomen. Lig er tegenwoordig niet meer wakker van.

Boeien.

Mensen moeten daar niet druk over maken.
  maandag 24 juni 2019 @ 15:37:07 #32
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187580400
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 15:08 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dan was het kennelijk toch niet zo wederzijds _O-
Het is natuurlijk vaag als je iemand dan gewoon stilzwijgt, maargoed normaal gedrag is ver te zoeken op die apps tegenwoordig.
pi_187580436
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 15:08 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dan was het kennelijk toch niet zo wederzijds _O-
In dit specifieke geval ligt het altijd aan de ander.
pi_187580949
quote:
6s.gif Op maandag 24 juni 2019 15:37 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het is natuurlijk vaag als je iemand dan gewoon stilzwijgt, maargoed normaal gedrag is ver te zoeken op die apps tegenwoordig.
Dat mag je niet vinden, stel je voor..
pi_187581066
Man man, nu weer een match met een 39 jarige meid. Wil graag ''een drankje doen'', en geef aan dat ik pas volgende week kan.

Wil mevrouw dat ik even ga verantwoorden waarom ik niet eerder kan, en wat ik dan ga doen, etc. _O- En dat na nog geen kwartiertje berichtjes sturen.

Nou de groeten he, zo bijzonder ben je niet :W
pi_187581121
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 16:11 schreef DesertGlory het volgende:
Man man, nu weer een match met een 39 jarige meid. Wil graag ''een drankje doen'', en geef aan dat ik pas volgende week kan.

Wil mevrouw dat ik even ga verantwoorden waarom ik niet eerder kan, en wat ik dan ga doen, etc. _O- En dat na nog geen kwartiertje berichtjes sturen.

Nou de groeten he, zo bijzonder ben je niet :W
Haha, echt hè, wat een figuur.. _O-. En dan zeggen sommige hier, dat het aan mij ligt :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2019 16:14:37 ]
pi_187581493
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2019 16:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Haha, echt hè, wat een figuur.. _O-. En dan zeggen sommige hier, dat het aan mij ligt :P
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187581832
Gaan we weer _O-
pi_187583807
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 16:11 schreef DesertGlory het volgende:
Man man, nu weer een match met een 39 jarige meid. Wil graag ''een drankje doen'', en geef aan dat ik pas volgende week kan.

Wil mevrouw dat ik even ga verantwoorden waarom ik niet eerder kan, en wat ik dan ga doen, etc. _O- En dat na nog geen kwartiertje berichtjes sturen.

Nou de groeten he, zo bijzonder ben je niet :W
Wat ben je aan het doen dan? :P

Het is de perfecte moment om haar te imponeren met je bezigheden, en om spanning op te bouwen.

Tenminste zo zie ik het.
pi_187584979
quote:
10s.gif Op maandag 24 juni 2019 15:39 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

In dit specifieke geval ligt het altijd aan de ander.
Nee stel je voor... je blijkt toch na een beetje praten helemaal niet boeiend te zijn voor die ander.
Dat bestaat gewoonweg niet :)
pi_187585088
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 16:11 schreef DesertGlory het volgende:
Man man, nu weer een match met een 39 jarige meid. Wil graag ''een drankje doen'', en geef aan dat ik pas volgende week kan.

Wil mevrouw dat ik even ga verantwoorden waarom ik niet eerder kan, en wat ik dan ga doen, etc. _O- En dat na nog geen kwartiertje berichtjes sturen.

Nou de groeten he, zo bijzonder ben je niet :W
Oh ik ben weleens compleet uitgescholden omdat ik niet die avond wilde afspreken met iemand waar ik nauwelijks mee had gechat. Dat dochterlief op bed lag en ik daar dus geen zin in had.
Ben 3 dagen elke paar uur weer stijf gescholden dat ik echt geen idee had wat ik miste en dat hij al niet eens meer met me WILDE afspreken....
(Waarom ie dan bleef appen is tot vandaag de dag een raadsel. )
pi_187585300
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 16:11 schreef DesertGlory het volgende:
Man man, nu weer een match met een 39 jarige meid. Wil graag ''een drankje doen'', en geef aan dat ik pas volgende week kan.

Wil mevrouw dat ik even ga verantwoorden waarom ik niet eerder kan, en wat ik dan ga doen, etc. _O- En dat na nog geen kwartiertje berichtjes sturen.

Nou de groeten he, zo bijzonder ben je niet :W
Verantwoording afleggen of gewoon interesse?

Valt me trouwens op dat iedereen hier vooral als voornaamste doel heeft.. zo snel mogelijk af te spreken.
Terwijl ik vaak eerst wil weten wat voor vlees ik in de kuip heb.
En bovenal geen zin heb in 300 zinloze dates.
Heb wel andere dingen te doen met mn tijd.
pi_187585364
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 19:39 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Verantwoording afleggen of gewoon interesse?

Valt me trouwens op dat iedereen hier vooral als voornaamste doel heeft.. zo snel mogelijk af te spreken.
Terwijl ik vaak eerst wil weten wat voor vlees ik in de kuip heb.
En bovenal geen zin heb in 300 zinloze dates.
Heb wel andere dingen te doen met mn tijd.
Als je niet opschiet is de interesse alweer weg
  maandag 24 juni 2019 @ 19:46:52 #44
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187585452
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 19:39 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Verantwoording afleggen of gewoon interesse?

Valt me trouwens op dat iedereen hier vooral als voornaamste doel heeft.. zo snel mogelijk af te spreken.
Terwijl ik vaak eerst wil weten wat voor vlees ik in de kuip heb.
En bovenal geen zin heb in 300 zinloze dates.
Heb wel andere dingen te doen met mn tijd.
Lang praten is leuk maar dat is omdat de meeste op die apps een attentiespanne hebben van een goudvis.
pi_187585577
quote:
6s.gif Op maandag 24 juni 2019 19:46 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Lang praten is leuk maar dat is omdat de meeste op die apps een attentiespanne hebben van een goudvis.
Nou ik hoef aan tafel ook geen vent met de aandachtsspanne van een goudvis... dat scheelt :)

Wellicht heeft het iets te doen met leeftijd.
Als je ouder wordt... dat je dan minder zin hebt in serial dating.
pi_187586008
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 15:16 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Boeien.

Mensen moeten daar niet druk over maken.
Je "boeiend" is inderdaad wat je moet denken. Maar als je een hele serie van blokkades, afwijzingen, stilzwijgen of wat dan ook te voortduren krijgt, dan doet dat toch wel iets met je, hoe miniem dan ook.

Jij zit in de positie waar je je veel kunt veroorloven, anderen niet (wellicht "rugzakje" zoals dat tegenwoordig wordt gezegd oid). Vanuit jouw positie is het dan vaak makkelijker om "boeiend" te zeggen. Ik begrijp de andere kant ook wel. Je moet het ondervinden om het te begrijpen.

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 19:39 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Verantwoording afleggen of gewoon interesse?

Valt me trouwens op dat iedereen hier vooral als voornaamste doel heeft.. zo snel mogelijk af te spreken.
Terwijl ik vaak eerst wil weten wat voor vlees ik in de kuip heb.
En bovenal geen zin heb in 300 zinloze dates.
Heb wel andere dingen te doen met mn tijd.
En hoe vaak lukt dan dat? Dat daten na een poosje geappt te hebben zodat je weet wat voor vlees je in de kuip hebt?
pi_187586361
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 20:17 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Je "boeiend" is inderdaad wat je moet denken. Maar als je een hele serie van blokkades, afwijzingen, stilzwijgen of wat dan ook te voortduren krijgt, dan doet dat toch wel iets met je, hoe miniem dan ook.

Jij zit in de positie waar je je veel kunt veroorloven, anderen niet (wellicht "rugzakje" zoals dat tegenwoordig wordt gezegd oid). Vanuit jouw positie is het dan vaak makkelijker om "boeiend" te zeggen. Ik begrijp de andere kant ook wel. Je moet het ondervinden om het te begrijpen.

Heb je betaalde service bij bijv. Tinder? Ik denk dat dat wellicht kan helpen, want ik had vernomen dat je dan kan selecteren wie jou (vaker) ziet. Dan kan je selectiever zijn.

Uit ervaring weet ik dat veel mannen betaalde service hebben, want ca. 60% die ik like liket mij terug. Bijna iedereen doet dit binnen 5 min. Enkeling na dagenlang of na een week.

Zeker in dalperiode als je eerder contact hebt voordat teveel afleiding aanwezig is, kan jn je voordeel werken.
pi_187586376
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 19:39 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Verantwoording afleggen of gewoon interesse?

Valt me trouwens op dat iedereen hier vooral als voornaamste doel heeft.. zo snel mogelijk af te spreken.
Terwijl ik vaak eerst wil weten wat voor vlees ik in de kuip heb.
En bovenal geen zin heb in 300 zinloze dates.
Heb wel andere dingen te doen met mn tijd.
Dit was echt verantwoording afleggen. Had aangegeven dat ik nog een weekje vakantie (vrij) had, dus zij vond het maar raar.

Toen ik aangaf dat mijn dagen vol zaten, was dit nog niet genoeg en moest ik specifiek gaan opsommen wat ik wanneer deze week ging doen. Ja doei :P Had zondag as. voorgesteld. Als je 39 bent en al zo lang single, kunnen die paar daagjes er ook nog wel bij lijkt me toch? :P

En verder: eens. Ik hou ook nooit zo van die matches die in hun profiel zetten : ''Ik hou niet van eindeloos gechat''. En dan na drie zinnetjes over en weer al over ''een kop koffie drinken'' beginnen.

Chat nou op z'n minst even een tijdje met elkaar, (1/2 dagen op zn minst), dat is toch al een goede voorfilter. Als tinderaars met iedereen koffie moeten gaan drinken waar ze mee matchen wordt het een eindeloos verhaal.
pi_187586460
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 20:38 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Dit was echt verantwoording afleggen. Had aangegeven dat ik nog een weekje vakantie (vrij) had, dus zij vond het maar raar.

Toen ik aangaf dat mijn dagen vol zaten, was dit nog niet genoeg en moest ik specifiek gaan opsommen wat ik wanneer deze week ging doen. Ja doei :P Had zondag as. voorgesteld. Als je 39 bent en al zo lang single, kunnen die paar daagjes er ook nog wel bij lijkt me toch? :P

En verder: eens. Ik hou ook nooit zo van die matches die in hun profiel zetten : ''Ik hou niet van eindeloos gechat''. En dan na drie zinnetjes over en weer al over ''een kop koffie drinken'' beginnen.

Chat nou op z'n minst even een tijdje met elkaar, (1/2 dagen op zn minst), dat is toch al een goede voorfilter. Als tinderaars met iedereen koffie moeten gaan drinken waar ze mee matchen wordt het een eindeloos verhaal.
In Amsterdam is het populair, dat je zonder iets te weten van elkaar gelijk een date regelt. Me vrienden daar waren na 15 min na een match al op de date. Zo snel gaat dat. Daarom kunnen ze heel opdringerig overkomen bij buitenstaanders, omdat Amsterdams cultuur snel gaat.
  maandag 24 juni 2019 @ 20:45:29 #50
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187586476
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 20:17 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Je "boeiend" is inderdaad wat je moet denken. Maar als je een hele serie van blokkades, afwijzingen, stilzwijgen of wat dan ook te voortduren krijgt, dan doet dat toch wel iets met je, hoe miniem dan ook.

Jij zit in de positie waar je je veel kunt veroorloven, anderen niet (wellicht "rugzakje" zoals dat tegenwoordig wordt gezegd oid). Vanuit jouw positie is het dan vaak makkelijker om "boeiend" te zeggen.

Als je je druk gaat maken om wat onbekenden op dating apps doen, moet je je afvragen of je wel sterk genoeg in je schoenen staat om van dat soort apps gebruik te maken.
pi_187586489
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 20:44 schreef Yiwei het volgende:

[..]

In Amsterdam is het populair, dat je zonder iets te weten van elkaar gelijk een date regelt. Me vrienden daar waren na 15 min na een match al op de date. Zo snel gaat dat. Daarom kunnen ze heel opdringerig overkomen bij buitenstaanders, omdat Amsterdams cultuur snel gaat.
Dat moeten ze lekker zelf weten :P Ben daar niet voor niets met gierende banden weggegaan.

Die lui uit Amsterdam maken zichzelf sowieso wel een hoop wijs. Had laatst een match met een chick uit Amsterdam, toen ze hoorde dat ik niet in Amsterdam woonde maar in een kleinere stad, moest ik mezelf verantwoorden _O- Uiteindelijk dacht ze al vrij gauw dat ik niet sociaal genoeg was voor haar :P Ok prima.
  maandag 24 juni 2019 @ 20:53:43 #52
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187586614
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 20:44 schreef Yiwei het volgende:

[..]

In Amsterdam is het populair, dat je zonder iets te weten van elkaar gelijk een date regelt. Me vrienden daar waren na 15 min na een match al op de date. Zo snel gaat dat. Daarom kunnen ze heel opdringerig overkomen bij buitenstaanders, omdat Amsterdams cultuur snel gaat.
Dat verklaart een hoop, maar wat verwacht je ook van al die hippies daar. _O-

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 19:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou ik hoef aan tafel ook geen vent met de aandachtsspanne van een goudvis... dat scheelt :)

Wellicht heeft het iets te doen met leeftijd.
Als je ouder wordt... dat je dan minder zin hebt in serial dating.
Zou kunnen, maar je mag toch verwachten dat 25+ wel een gesprek kunnen voeren.
pi_187586727
quote:
6s.gif Op maandag 24 juni 2019 20:53 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat verklaart een hoop, maar wat verwacht je ook van al die hippies daar. _O-
[..]

Zou kunnen, maar je mag toch verwachten dat 25+ wel een gesprek kunnen voeren.
Je gebruikt het woord hippies verkeerd.
pi_187587120
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 20:17 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Je "boeiend" is inderdaad wat je moet denken. Maar als je een hele serie van blokkades, afwijzingen, stilzwijgen of wat dan ook te voortduren krijgt, dan doet dat toch wel iets met je, hoe miniem dan ook.

Jij zit in de positie waar je je veel kunt veroorloven, anderen niet (wellicht "rugzakje" zoals dat tegenwoordig wordt gezegd oid). Vanuit jouw positie is het dan vaak makkelijker om "boeiend" te zeggen. Ik begrijp de andere kant ook wel. Je moet het ondervinden om het te begrijpen.
[..]

En hoe vaak lukt dan dat? Dat daten na een poosje geappt te hebben zodat je weet wat voor vlees je in de kuip hebt?
In zo'n geval raad ik je aan apps zoals Tinder even te laten voor wat ze zijn en gewoon proberen in het echt iemand tegen te komen.

Het werkt uiteraard niet echt goed voor je zelfvertrouwen als je het idee hebt dat het gewoon niet lukt op Tinder.

Maar dat betekend niet gelijk dat je niet kan scoren. Alleen moet je dat gewoon ergens anders gaan zoeken.

Veel vrouwen staan er best voor open om aangesproken te worden (Mijn eigen ervaringen). En dan gewoon kijken waar dat toe leidt.
pi_187587232
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 20:38 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Dit was echt verantwoording afleggen. Had aangegeven dat ik nog een weekje vakantie (vrij) had, dus zij vond het maar raar.

Toen ik aangaf dat mijn dagen vol zaten, was dit nog niet genoeg en moest ik specifiek gaan opsommen wat ik wanneer deze week ging doen. Ja doei :P Had zondag as. voorgesteld. Als je 39 bent en al zo lang single, kunnen die paar daagjes er ook nog wel bij lijkt me toch? :P

En verder: eens. Ik hou ook nooit zo van die matches die in hun profiel zetten : ''Ik hou niet van eindeloos gechat''. En dan na drie zinnetjes over en weer al over ''een kop koffie drinken'' beginnen.

Chat nou op z'n minst even een tijdje met elkaar, (1/2 dagen op zn minst), dat is toch al een goede voorfilter. Als tinderaars met iedereen koffie moeten gaan drinken waar ze mee matchen wordt het een eindeloos verhaal.
Haha dat is irritant ja.
Ook weleens iemand gehad die geirriteerd deed omdat ie niet mn volle aandacht kreeg.
Tja.. ik was aan het werk (om 22.00 savonds)
En daarna gaar.. dus nog even op de bank gehamgen en daarna gaan slapen.
Toen kreeg ik klachten dat ik zo leuk begon maar het al snel inzakte..
op de 3e avond dus.
Nou dan valt er bij mij nog niks te claimen hoor.
En zelfs in een relatie heb ik weleens geen zin en moet er weleens savonds of snachts worden gewerkt.
En ik heb ook nog een sociaal leven... als je daar niet mee kunt leven... denk ik niet dat we echt een match zijn :)

En ik doe dus ook niet na 3 zinnen koffie.
Dan kan ik elke avond wel daten.
Helemaal geen tjjd voor.
pi_187587285
quote:
6s.gif Op maandag 24 juni 2019 20:53 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat verklaart een hoop, maar wat verwacht je ook van al die hippies daar. _O-
[..]

Zou kunnen, maar je mag toch verwachten dat 25+ wel een gesprek kunnen voeren.
Dat vind ik dus ook.
En zo niet.. nou dan niet :)

@grujo: niet enorm vaak... maar het is dan ook zelden een utter fail en doorgaans blijft er daarna gewoon contact. Ook als we meteen al weten dat ee geen relatie gaat komen.
Je hebt namelijk daadwerkelijk iets met elkaar gemeen.
pi_187587629
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 20:17 schreef Gruj0 het volgende:
Je "boeiend" is inderdaad wat je moet denken. Maar als je een hele serie van blokkades, afwijzingen, stilzwijgen of wat dan ook te voortduren krijgt, dan doet dat toch wel iets met je, hoe miniem dan ook.

Jij zit in de positie waar je je veel kunt veroorloven, anderen niet (wellicht "rugzakje" zoals dat tegenwoordig wordt gezegd oid). Vanuit jouw positie is het dan vaak makkelijker om "boeiend" te zeggen. Ik begrijp de andere kant ook wel. Je moet het ondervinden om het te begrijpen.
Tuurlijk doet het wat met je. We zijn allemaal mensen met gevoelens. Het is wat jij met die gevoelens doet. Als je letterlijk een week nodig hebt om een afwijzing te verwerken, dan ben je gewoon wanhopig. Je moet elke afwijzing meteen naast je neerleggen zonder dat dat je gevoel raakt. Je moet meteen door kunnen gaan met je leven.

Afwijzingen zijn kut ja, maar je hebt twee keuzes. Stressen om de afwijzing of doorgaan met je leven zonder dat dat je gevoel heeft geraakt. Wat zal denk je meer positiviteit uitstralen naar andere vrouwen? Juist ja. Vrouwen hebben een antenne voor zulke dingen. Als vrouwen merken dat je haar los hebt gelaten, dan zien ze ook zovan shit het doet hem niets, hij is niet wanhopig en een echte kerel.

En ik heb zoveel afwijzingen ondervonden :') Laatst ook weer helaas. Alleen kreeg ik dat niet recht in mijn gezicht te horen, maar waren dat signalen dat ze het niet meer zag zitten. Ik ga dan ook niet zitten janken in bed :') :')

Deze week een nieuwe date.
pi_187587687
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 21:46 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Tuurlijk doet het wat met je. We zijn allemaal mensen met gevoelens. Het is wat jij met die gevoelens doet. Als je letterlijk een week nodig hebt om een afwijzing te verwerken, dan ben je gewoon wanhopig. Je moet elke afwijzing meteen naast je neerleggen zonder dat dat je gevoel raakt. Je moet meteen door kunnen gaan met je leven.

Afwijzingen zijn kut ja, maar je hebt twee keuzes. Stressen om de afwijzing of doorgaan met je leven zonder dat dat je gevoel heeft geraakt. Wat zal denk je meer positiviteit uitstralen naar andere vrouwen? Juist ja. Vrouwen hebben een antenne voor zulke dingen. Als vrouwen merken dat je haar los hebt gelaten, dan zien ze ook zovan shit het doet hem niets, hij is niet wanhopig en een echte kerel.

En ik heb zoveel afwijzingen ondervonden :') Laatst ook weer helaas. Alleen kreeg ik dat niet recht in mijn gezicht te horen, maar waren dat signalen dat ze het niet meer zag zitten. Ik ga dan ook niet zitten janken in bed :') :')

Deze week een nieuwe date.
Ben je nog steeds ook andere aan het daten ja, ondanks die zoendate?
pi_187587761
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 21:49 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ben je nog steeds ook andere aan het daten ja, ondanks die zoendate?
Nee, daarmee is het klaar denk ik.

Zeker weet ik het niet, maar het ging een tijdje terug erg moeizaam met contact. Heb sindsdien nooit meer iets van der gehoord. Ik heb in vakjargon de 'silent treatment' gekregen. Dat zegt genoeg.

Mocht ze ooit weer contact opnemen dan sta ik er nog zeker voor open. Maar ik ga mijn tijd niet verdoen om op haar te 'wachten'. Ze heeft altijd een speciaal plekje in mijn hart en is echt een toffe meid. Maar voor nu is het aan haar gedrag overduidelijk te merken dat ze het niet (meer) ziet zitten. De signalen en alarmbellen stonden roodgloeiend. Ik ben verder gegaan met mijn leven en date nu weer verder :)
pi_187587857
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 21:53 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Nee, daarmee is het klaar denk ik.

Zeker weet ik het niet, maar het ging een tijdje terug erg moeizaam met contact. Heb sindsdien nooit meer iets van der gehoord. Ik heb in vakjargon de 'silent treatment' gekregen. Dat zegt genoeg.

Mocht ze ooit weer contact opnemen dan sta ik er nog zeker voor open. Maar ik ga mijn tijd niet verdoen om op haar te 'wachten'. Ze heeft altijd een speciaal plekje in mijn hart en is echt een toffe meid. Maar voor nu is het aan haar gedrag overduidelijk te merken dat ze het niet (meer) ziet zitten. De signalen en alarmbellen stonden roodgloeiend. Ik ben verder gegaan met mijn leven en date nu weer verder :)
Ah oke! Jammer dat het zo gelopen is, maar goed dat je jezelf niet erbij hebt laten zitten! :)
  maandag 24 juni 2019 @ 21:58:52 #61
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187587873
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 21:00 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Je gebruikt het woord hippies verkeerd.
Wat lul je nou toch altijd slap hier, gebruik eens complete zinnen gesprekken in plaats van dat cryptische gelul.

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 21:31 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook.
En zo niet.. nou dan niet :)

@:grujo: niet enorm vaak... maar het is dan ook zelden een utter fail en doorgaans blijft er daarna gewoon contact. Ook als we meteen al weten dat ee geen relatie gaat komen.
Je hebt namelijk daadwerkelijk iets met elkaar gemeen.
Het is vooral jammer omdat het zulke tijdsverspilling is. Als iemand niet wil praten, iemand gevonden heeft of zelfs na een tijdje geen klik heeft kan je dat ook gewoon open zeggen :s)

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 21:53 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Nee, daarmee is het klaar denk ik.

Zeker weet ik het niet, maar het ging een tijdje terug erg moeizaam met contact. Heb sindsdien nooit meer iets van der gehoord. Ik heb in vakjargon de 'silent treatment' gekregen. Dat zegt genoeg.

Mocht ze ooit weer contact opnemen dan sta ik er nog zeker voor open. Maar ik ga mijn tijd niet verdoen om op haar te 'wachten'. Ze heeft altijd een speciaal plekje in mijn hart en is echt een toffe meid. Maar voor nu is het aan haar gedrag overduidelijk te merken dat ze het niet (meer) ziet zitten. De signalen en alarmbellen stonden roodgloeiend. Ik ben verder gegaan met mijn leven en date nu weer verder :)
Hier had ik er ook zo eentje laatst, doe je weinig aan helaas behalve verder gaan en wellicht dat ze dan nog eens opduikt.
pi_187587936
quote:
6s.gif Op maandag 24 juni 2019 21:58 schreef S95Sedan het volgende:

Het is vooral jammer omdat het zulke tijdsverspilling is. Als iemand niet wil praten, iemand gevonden heeft of zelfs na een tijdje geen klik heeft kan je dat ook gewoon open zeggen :s)
Niet iedereen kan goed omgaan met een afwijzing, hoe open je dat ook gewoon zegt. Mensen worden niet voor niets drie keer geband op Tinder.
pi_187587961


[ Bericht 100% gewijzigd door Dr.Hilfiger op 24-06-2019 22:04:15 ]
pi_187587968
quote:
6s.gif Op maandag 24 juni 2019 21:58 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wat lul je nou toch altijd slap hier, gebruik eens complete zinnen gesprekken in plaats van dat cryptische gelul.
[..]

Het is vooral jammer omdat het zulke tijdsverspilling is. Als iemand niet wil praten, iemand gevonden heeft of zelfs na een tijdje geen klik heeft kan je dat ook gewoon open zeggen :s)
[..]

Hier had ik er ook zo eentje laatst, doe je weinig aan helaas behalve verder gaan en wellicht dat ze dan nog eens opduikt.
Ja, jammer maar niets aan te doen!

We gaan ons eigen pad en ik date verder :)
pi_187587976
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 22:02 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Niet iedereen kan goed omgaan met een afwijzing, hoe open je dat ook gewoon zegt.
Nee, het is dat mensen de confrontatie niet willen en niet durven aangaan. Ze laten liever iets doodbloeden dan het in je gezicht te zeggen.

Dat kan tegenwoordig met apps veel makkelijker. Deal with it ^O^
  maandag 24 juni 2019 @ 22:08:01 #66
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187588029
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 22:02 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Niet iedereen kan goed omgaan met een afwijzing, hoe open je dat ook gewoon zegt. Mensen worden niet voor niets drie keer geband op Tinder.
Oh zeker, maar daarom geeft men ook maar helemaal geen reactie meer. Begrijpelijk gezien hoe men soms kan reageren maar het slaat nergens op.
Dat van die bans mis ik even wat dat daarmee te maken heeft.
pi_187588074
quote:
6s.gif Op maandag 24 juni 2019 22:08 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Oh zeker, maar daarom geeft men ook maar helemaal geen reactie meer. Begrijpelijk gezien hoe men soms kan reageren maar het slaat nergens op.
Dat van die bans mis ik even wat dat daarmee te maken heeft.
Tja, zal allemaal heel voorbeeldig gedrag zijn als men wordt afgewezen.
pi_187588347
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 20:37 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Heb je betaalde service bij bijv. Tinder? Ik denk dat dat wellicht kan helpen, want ik had vernomen dat je dan kan selecteren wie jou (vaker) ziet. Dan kan je selectiever zijn.

Uit ervaring weet ik dat veel mannen betaalde service hebben, want ca. 60% die ik like liket mij terug. Bijna iedereen doet dit binnen 5 min. Enkeling na dagenlang of na een week.

Zeker in dalperiode als je eerder contact hebt voordat teveel afleiding aanwezig is, kan jn je voordeel werken.
Gebruik allang geen Tinder meer. Hoe bedoel je eigenlijk dat je kan selecteren wie jou vaker ziet? De enige betaalde optie was toch direct zien wie jou geliked heeft, direct terugliken en locatie aanpassen?

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 21:46 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Tuurlijk doet het wat met je. We zijn allemaal mensen met gevoelens. Het is wat jij met die gevoelens doet. Als je letterlijk een week nodig hebt om een afwijzing te verwerken, dan ben je gewoon wanhopig. Je moet elke afwijzing meteen naast je neerleggen zonder dat dat je gevoel raakt. Je moet meteen door kunnen gaan met je leven.

Afwijzingen zijn kut ja, maar je hebt twee keuzes. Stressen om de afwijzing of doorgaan met je leven zonder dat dat je gevoel heeft geraakt. Wat zal denk je meer positiviteit uitstralen naar andere vrouwen? Juist ja. Vrouwen hebben een antenne voor zulke dingen. Als vrouwen merken dat je haar los hebt gelaten, dan zien ze ook zovan shit het doet hem niets, hij is niet wanhopig en een echte kerel.

En ik heb zoveel afwijzingen ondervonden :') Laatst ook weer helaas. Alleen kreeg ik dat niet recht in mijn gezicht te horen, maar waren dat signalen dat ze het niet meer zag zitten. Ik ga dan ook niet zitten janken in bed :') :')

Deze week een nieuwe date.
Het is doorgaan met leven ja en gewoon je ding doen. Ik zeg alleen dat het niet leuk is als het keer op keer gebeurt. Maar verder is het gewoon doorgaan en je ding doen. Treuren helpt geen zak en pak je jezelf alleen maar mee.

Wie heeft er nou een week nodig om een internet/app afwijzing te verwerken of gaat er zitten janken in bed? _O-
Ik denk dat niemand dat doet, enkel beklag doet over hoe sommige mensen handelen.

quote:
6s.gif Op maandag 24 juni 2019 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
Het is vooral jammer omdat het zulke tijdsverspilling is. Als iemand niet wil praten, iemand gevonden heeft of zelfs na een tijdje geen klik heeft kan je dat ook gewoon open zeggen :s)
Heb wel tot nu toe 2x meegemaakt dat iemand zei geen interesse meer te hebben en zich excuseerde. Berichten waren netjes, excuseren hoefde van mij dan ook weer niet. Ik ben niet wat je zoekt, zo is het nu eenmaal, klaar. Maar was wel opvallend. :P
pi_187588387
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 22:22 schreef Gruj0 het volgende:
Het is doorgaan met leven ja en gewoon je ding doen. Ik zeg alleen dat het niet leuk is als het keer op keer gebeurt. Maar verder is het gewoon doorgaan en je ding doen. Treuren helpt geen zak en pak je jezelf alleen maar mee.

Wie heeft er nou een week nodig om een internet/app afwijzing te verwerken of gaat er zitten janken in bed?

Trust me, er zijn zat mannen die zo wanhopig zijn _O-
pi_187588431
quote:
1s.gif Op maandag 24 juni 2019 16:14 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Haha, echt hè, wat een figuur.. _O-. En dan zeggen sommige hier, dat het aan mij ligt :P
Soort zoekt soort ~O>

(Als geintje bedoeld, maar wel waar. Mensen die hun shit op orde hebben in het leven filteren dit soort 'gekkies' er automatisch sneller uit)

[ Bericht 8% gewijzigd door DaggerOne op 24-06-2019 22:33:50 ]
pi_187588460
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 20:44 schreef Yiwei het volgende:

[..]

In Amsterdam is het populair, dat je zonder iets te weten van elkaar gelijk een date regelt. Me vrienden daar waren na 15 min na een match al op de date. Zo snel gaat dat. Daarom kunnen ze heel opdringerig overkomen bij buitenstaanders, omdat Amsterdams cultuur snel gaat.
:')
pi_187588484
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 20:44 schreef Yiwei het volgende:

[..]

In Amsterdam is het populair, dat je zonder iets te weten van elkaar gelijk een date regelt. Me vrienden daar waren na 15 min na een match al op de date. Zo snel gaat dat. Daarom kunnen ze heel opdringerig overkomen bij buitenstaanders, omdat Amsterdams cultuur snel gaat.
:') :') :')

_O- _O- _O-
pi_187588530
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 22:26 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

:')
Niks voor jou? :P
  maandag 24 juni 2019 @ 22:30:48 #74
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187588542
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 22:22 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Heb wel tot nu toe 2x meegemaakt dat iemand zei geen interesse meer te hebben en zich excuseerde. Berichten waren netjes, excuseren hoefde van mij dan ook weer niet. Ik ben niet wat je zoekt, zo is het nu eenmaal, klaar. Maar was wel opvallend. :P
Dat is gewoon door de enorme berg aan creeps die erop zitten die gaan schelden als een vrouw ze afwijst.
pi_187588548
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 20:17 schreef Gruj0 het volgende:
Je "boeiend" is inderdaad wat je moet denken. Maar als je een hele serie van blokkades, afwijzingen, stilzwijgen of wat dan ook te voortduren krijgt, dan doet dat toch wel iets met je, hoe miniem dan ook.
Je hebt twee typen mensen.

Mensen die na dit soort series afwijzingen gaan:

1. Lopen janken dat alles kut is, dat vrouwen arrogant zijn dat ze niet willen praten, en alles pessimistisch zien

2. Inzien dat ze hier misschien zelf iets aan kunnen doen, aan zichzelf gaan werken, meer zelfvertrouwen krijgen, en zo een aantrekkelijker persoon worden.

Als je 2 kiest, kun je op een gegeven moment 'boeiend' zeggen na een afwijzing.
pi_187588618
quote:
6s.gif Op maandag 24 juni 2019 22:30 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat is gewoon door de enorme berg aan creeps die erop zitten die gaan schelden als een vrouw ze afwijst.
Je bedoelt dat ze sorry zeggen om te voorkomen dat er een berglading aan scheldwoorden arriveert? Dat is wel echt zielig en erg laag, iemand uitschelden omdat die geen interesse (meer) in je heeft.

Ik kan dat eigenlijk niet geloven, maar als ik zie hoe mensen tegen elkaar te keer gaan in bvb het verkeer, verbaast mij eigenlijk niks meer. _O-

quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 22:31 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Je hebt twee typen mensen.

Mensen die na dit soort series afwijzingen gaan:

1. Lopen janken dat alles kut is, dat vrouwen arrogant zijn dat ze niet willen praten, en alles pessimistisch zien

2. Inzien dat ze hier misschien zelf iets aan kunnen doen, aan zichzelf gaan werken, meer zelfvertrouwen krijgen, en zo een aantrekkelijker persoon worden.

Als je 2 kiest, kun je op een gegeven moment 'boeiend' zeggen na een afwijzing.
Punt 2 hiero. :P
pi_187588671
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 22:31 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Je hebt twee typen mensen.

Mensen die na dit soort series afwijzingen gaan:

1. Lopen janken dat alles kut is, dat vrouwen arrogant zijn dat ze niet willen praten, en alles pessimistisch zien

2. Inzien dat ze hier misschien zelf iets aan kunnen doen, aan zichzelf gaan werken, meer zelfvertrouwen krijgen, en zo een aantrekkelijker persoon worden.

Als je 2 kiest, kun je op een gegeven moment 'boeiend' zeggen na een afwijzing.
Exact :Y
pi_187588877
@Gruj0: vaak zat uitgescholden inmiddels.
Niet eens om een afwijzing vaak... maar gewoon omdat ik niet na 3 zinnen iemand hier thuis over de vloer wil hebben.
pi_187589780
10 minuten van mijn leven verspild aan huilposts van mensen die gewoon niet Tinder durven te deinstalleren.

Kap eens met dat gejank, installeer eens een andere datingapp of ga naar buiten bier drinken in de zon
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_187666613
Iemand ervaring met Paiq?
pi_187666737
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 16:48 schreef Gruj0 het volgende:
Iemand ervaring met Paiq?
Mwah, vind ik geen goede app.
pi_187666783
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 16:54 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Mwah, vind ik geen goede app.
Kun je eindelijk legit een hele scriptie neerplempen waarom je het geen goede app vindt, beperk je je tot een miezerig zinnetje. _O- :P

Waarom geen goede app? Omdat je mensen niet direct kan zien? Je kan toch credits kopen en dan foto's direct opvragen? Dan doen heel veel mensen denk ik.
pi_187666836
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 16:56 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Kun je eindelijk legit een hele scriptie neerplempen waarom je het geen goede app vindt, beperk je je tot een miezerig zinnetje. _O- :P

Waarom geen goede app? Omdat je mensen niet direct kan zien? Je kan toch credits kopen en dan foto's direct opvragen? Dan doen heel veel mensen denk ik.
Dat voornamelijk. Je praat en praat en als de foto zichtbaar wordt, jij of de andere kant je meteen ontmatcht en je het toch geen leuke chick vindt of andersom.

Wil je dit voorkomen, dan moet je inderdaad credits kopen. Maar dat vind ik grote onzin. Je hebt andere apps waar dat niet hoeft.

De man-vrouw verhouding op de app was wel redelijk. Maar Tinder heeft de grootse pool aan vrouwen heb ik gemerkt. Dat kan nu met andere apps anders zijn, maar ik denk dat Tinder de grootste pool aan vrouwen bezit.
pi_187666903
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 16:58 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat voornamelijk. Je praat en praat en als de foto zichtbaar wordt, jij of de andere kant je meteen ontmatcht en je het toch geen leuke chick vindt of andersom.

Wil je dit voorkomen, dan moet je inderdaad credits kopen. Maar dat vind ik grote onzin. Je hebt andere apps waar dat niet hoeft.

De man-vrouw verhouding op de app was wel redelijk. Maar Tinder heeft de grootse pool aan vrouwen heb ik gemerkt. Dat kan nu met andere apps anders zijn, maar ik denk dat Tinder de grootste pool aan vrouwen bezit.
Ja dat ontmatchen na het zien van de foto kan idd hard of bot overkomen, maar ja het is maar internet. In het echt zijn mensen niet zo direct.

Tinder zal zeker het meeste volk hebben omdat dat ook een van de oudere en meestgebruikte apps is. Maar die app is niet door iedereen even succesvol te gebruiken, zeker door het grote aanbod aan deelnemers.
  zaterdag 29 juni 2019 @ 17:01:36 #85
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187666929
Het enige wat tinder heeft is een grote pool aan vrouwen die erop zitten voor de aandacht, weinig tot geen moeite doen om een gesprek gaande te houden of uberhaupt beginnen.

Daar heb je echt niks aan als je iets serieus zoekt.
pi_187666996
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:00 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ja dat ontmatchen na het zien van de foto kan idd hard of bot overkomen, maar ja het is maar internet. In het echt zijn mensen niet zo direct.

Tinder zal zeker het meeste volk hebben omdat dat ook een van de oudere en meestgebruikte apps is. Maar die app is niet voor iedereen even succesvol te gebruiken.
Niet perse hard of bot.

Het idee is een goede van Paiq, namelijk eerst praten en kijken naar interesses en dan naar uiterlijk. Maar de realiteit werkt niet zo. Uiterlijk of uitstraling is belangrijker, zeker in de eerste indruk. Als je elkaar ziet en je weet dat je elkaar aantrekkelijk vindt, ook al zijn het foto's, dan zit je al op 50%. Daarna ben je benieuwd naar de persoon erachter. Maar als je iemand juist niet leuk vindt, dan ga je daar minder moeite voor doen, want je hebt de fysieke en emotionele prikkel niet.

Het is ook tijdverspilling. Ben je met iemand aan het praten, ontmatcht diegene je weer. Dan heb je paar dagen of paar uur gepraat en is het niets geworden, terwijl je bij Tinder meteen weet dat het niets wordt omdat je niet matcht. Scheelt tijd en moeite. Terwijl als je wel matcht, je eigenlijk al weet dat het uiterlijke aspect goed zit (niet altijd overigens). Maar de kans dat je er een date uithaalt is groter. Scheelt tijd en moeite, dus is Tinder meer efficiënt en snapt Tinder dat uiterlijk het eerste is waar je naar kijkt en op selecteert.
pi_187666997
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:01 schreef S95Sedan het volgende:
Het enige wat tinder heeft is een grote pool aan vrouwen die erop zitten voor de aandacht, weinig tot geen moeite doen om een gesprek gaande te houden of uberhaupt beginnen.

Daar heb je echt niks aan als je iets serieus zoekt.
Wederom is dit jouw eigen ervaring en niet representatief voor de meeste mensen.
pi_187666999
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:05 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wederom is dit jouw eigen ervaring en niet representatief voor de meeste mensen.
Exact.

Ik heb al mijn dates via Tinder geregeld :)

En ik wil graag een serieuze relatie. Op Tinder zitten genoeg vrouwen die iets serieus willen. Ik durf te zeggen meer dan 50% van de vrouwen op Tinder.
pi_187667010
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:06 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Exact.

Ik heb al mijn dates via Tinder geregeld :)

En ik wil graag een serieuze relatie.
Afgelopen november mijn huidige vriendin via Tinder ontmoet.
  zaterdag 29 juni 2019 @ 17:07:19 #90
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187667015
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:05 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wederom is dit jouw eigen ervaring en niet representatief voor de meeste mensen.
Niet echt maargoed.
Tinder is gewoon een aflopende zaak, het concept is ook niet meer van deze tijd.
pi_187667017
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:06 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Afgelopen november mijn huidige vriendin via Tinder ontmoet.
Kijk eens,

Dus het kan ^O^

De vrouw waarmee ik nu date ook via Tinder.
pi_187667028
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:07 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Niet echt maargoed.
Tinder is gewoon een aflopende zaak, het concept werkt deze tijd ook niet meer.
Het concept werkt prima voor de mensen die ik ken en het nog steeds gebruiken.
pi_187667033
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:07 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Niet echt maargoed.
Tinder is gewoon een aflopende zaak, het concept werkt deze tijd ook niet meer.
Is helemaal niet waar.

Het werkt bij jou niet (wellicht). Dat betekent niet dat het over het algemeen niet werkt of het niet meer van deze tijd is.

Want als het niet meer van deze tijd is, waarom zitten dan nog zoveel op Tinder qua vrouwen? Juist ja, omdat het wel van deze tijd is.
pi_187667040
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:07 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het concept werkt prima voor de mensen die ik ken en het nog steeds gebruiken.
Werkt ook voor mij.

Deze week nog een date via Tinder gehad.
  zaterdag 29 juni 2019 @ 17:13:51 #95
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187667110
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:08 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Is helemaal niet waar.

Het werkt bij jou niet (wellicht). Dat betekent niet dat het over het algemeen niet werkt of het niet meer van deze tijd is.

Want als het niet meer van deze tijd is, waarom zitten dan nog zoveel op Tinder qua vrouwen? Juist ja, omdat het wel van deze tijd is.
Dat je op een tinder dates regelt staat los van het feit dat het gewoon achterhaald is inmiddels.

Er zijn gewoon betere alternatieven waarmee je de kans verhoogt.
pi_187667118
Paiq was niks voor mij. Opzich leuke gesprekken maar vond de matches totaal niet aantrekkelijk.
pi_187667120
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:13 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat je op een tinder dates regelt staat los van het feit dat het gewoon achterhaald is inmiddels.

Er zijn gewoon betere alternatieven waarmee je de kans verhoogt.
Welke dan?
pi_187667122
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:13 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat je op een tinder dates regelt staat los van het feit dat het gewoon achterhaald is inmiddels.

Er zijn gewoon betere alternatieven waarmee je de kans verhoogt.
Zoals?
pi_187667130
Zijn genoeg mensen die een relatie krijgen via tinder.
pi_187667140
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Zijn genoeg mensen die een relatie krijgen via tinder.
Alle single vriendinnen van mijn vriendin zitten op happn / tinder en zijn allemaal op zoek naar iets serieus.

Het is gewoon klinklare onzin :')
pi_187667156
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:13 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat je op een tinder dates regelt staat los van het feit dat het gewoon achterhaald is inmiddels.

Er zijn gewoon betere alternatieven waarmee je de kans verhoogt.
Zoals?

Ja, betere alternatieven voor jou wellicht. Maar voor de meeste mensen werkt Tinder ^O^
pi_187667161
Geloof oo dat geen enkele app zoveel deelnemers heeft als Tinder.
pi_187667163
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:15 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Alle single vriendinnen van mijn vriendin zitten op happn / tinder en zijn allemaal op zoek naar iets serieus.

Het is gewoon klinklare onzin :')
Nee, niets doen, geen initiatief nemen, zielig lopen doen en de apps de schuld geven is klinkklare onzin. :')
pi_187667177
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Geloof oo dat geen enkele app zoveel deelnemers heeft als Tinder.
Ja klopt.

Niet perse aantal mannen, maar aantal vrouwen. Die maken het verschil. Qua mannen is elke app wel ongeveer hetzelfde. Maar qua vrouwen zit op Tinder als het goed is de meeste vrouwen. Daar ligt ook het succes bij Tinder.
  zaterdag 29 juni 2019 @ 17:25:13 #105
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187667225
Ik vraag me af in hoeverre Tinder succesvol blijft wanneer ELO een ding blijft op de app, naarmate tijd vordert zal die van iedereen inkelderen en op termijn geen interessante matches meer genereren.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187667241
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:25 schreef M1stral het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre Tinder succesvol blijft wanneer ELO een ding blijft op de app, naarmate tijd vordert zal die van iedereen inkelderen en op termijn geen interessante matches meer genereren.
Wat is ELO?
pi_187667249
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:25 schreef M1stral het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre Tinder succesvol blijft wanneer ELO een ding blijft op de app, naarmate tijd vordert zal die van iedereen inkelderen en op termijn geen interessante matches meer genereren.
ELO bestaat niet meer, Tinder is van ELO afgestapt. In ieder geval, dat zeggen ze. Of dat daadwerkelijk ook zo is, is de vraag.

Maar op dit moment bevat Tinder de meeste vrouwen.
pi_187667257
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:27 schreef black-soldier het volgende:

[..]

ELO bestaat niet meer, Tinder is van ELO afgestapt. In ieder geval, dat zeggen ze. Of dat daadwerkelijk ook zo is, is de vraag.

Maar op dit moment bevat Tinder de meeste vrouwen.
https://blog.gotinder.com(...)behind-our-matching/
  zaterdag 29 juni 2019 @ 17:29:16 #109
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187667266
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:15 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Alle single vriendinnen van mijn vriendin zitten op happn / tinder en zijn allemaal op zoek naar iets serieus.

Het is gewoon klinklare onzin :')
Je snapt dat dat echt niks zegt he.

Het probleem van tinder is dat het de meest gebruikte app is, en vrouwen overspoeld worden door lui die geen normaal gesprek kunnen voeren.

Leuk dat je er dates op kan regelen maar als ik 2 apps gebruik, op dezelfde manier. De ene heb ik enorm veel matches en de andere niks dan is voor mij de conclusie gewoon simpel.

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:27 schreef black-soldier het volgende:

[..]

ELO bestaat niet meer, Tinder is van ELO afgestapt. In ieder geval, dat zeggen ze. Of dat daadwerkelijk ook zo is, is de vraag.

Maar op dit moment bevat Tinder de meeste vrouwen.
Dat gebruiken ze nog wel degelijk.
pi_187667270
quote:
Exact, daarin wordt geverifieerd dat ELO niet meer de leidraad is.
pi_187667279
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:29 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je snapt dat dat echt niks zegt he.

Het probleem van tinder is dat het de meest gebruikte app is, en vrouwen overspoeld worden door lui die geen normaal gesprek kunnen voeren.

Leuk dat je er dates op kan regelen maar als ik 2 apps gebruik, op dezelfde manier. De ene heb ik enorm veel matches en de andere niks dan is voor mij de conclusie gewoon simpel.
[..]

Dat gebruiken ze nog wel degelijk.
Welke app dan?
  zaterdag 29 juni 2019 @ 17:30:20 #112
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187667287
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:29 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Welke app dan?
Paiq en HP gebruik ik actief.
pi_187667313
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:29 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je snapt dat dat echt niks zegt he.

Het probleem van tinder is dat het de meest gebruikte app is, en vrouwen overspoeld worden door lui die geen normaal gesprek kunnen voeren.

Leuk dat je er dates op kan regelen maar als ik 2 apps gebruik, op dezelfde manier. De ene heb ik enorm veel matches en de andere niks dan is voor mij de conclusie gewoon simpel.
[..]

Dat gebruiken ze nog wel degelijk.
Nee, gebruiken ze niet.
pi_187667322
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:29 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je snapt dat dat echt niks zegt he.

Het probleem van tinder is dat het de meest gebruikte app is, en vrouwen overspoeld worden door lui die geen normaal gesprek kunnen voeren.

Leuk dat je er dates op kan regelen maar als ik 2 apps gebruik, op dezelfde manier. De ene heb ik enorm veel matches en de andere niks dan is voor mij de conclusie gewoon simpel.
[..]

Dat gebruiken ze nog wel degelijk.
jouw ervaringen zeggen toch niet meer dan? :P
  zaterdag 29 juni 2019 @ 17:34:15 #116
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187667337
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:32 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Nee, gebruiken ze niet.
Waar baseer je dat op, op omdat ze dat daar neerzetten?

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

jouw ervaringen zeggen toch niet meer dan? :P
Wel als het aantal matches niet overeenkomt met elkaar. Ik gebruik exact hetzelfde op beide namelijk.
(Of er is iets aan de hand met die ELO/profiel/whatever rating, dat kan ook)
  zaterdag 29 juni 2019 @ 17:35:31 #117
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187667358
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:29 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Exact, daarin wordt geverifieerd dat ELO niet meer de leidraad is.
Leidraad is wat anders dan totaal niet gebruiken. En Tinder is al vaker in opspraak geweest vanwege hun matchmaking algoritme.

Durf er bijna geld op in te zetten dat er nog steeds, hetzij in mindere mate, gebruik van gemaakt word.

Daarnaast werd je er in het verleden op afgerekend als je zogezegd veel zou swipen en nu beweren ze betere matches te kunnen vinden door alleen de app te gebruiken. Dat zou hun verdienmodel wel goed uitkomen, immers moet je Tinder Plus of Gold aanschaffen, tegen maandelijks terugkerende kosten voor onbeperkte swipes.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187667369
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:30 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Paiq en HP gebruik ik actief.
Die worden beiden meer gebruikt door een iets andere doelgroep dan tinder. Wellicht is dat de reden dat het voor jou beter werkt. Houdt niet gelijk in dat tinder een achterhaald concept is.
pi_187667378
Paiq en HP is niet zo uiterlijk gericht toch?
  zaterdag 29 juni 2019 @ 17:57:30 #120
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187667613
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Paiq en HP is niet zo uiterlijk gericht toch?
Uiteindelijk is iedere app dat toch. Ze trachten het alleen anders te verpakken.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187667634
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:57 schreef M1stral het volgende:

[..]

Uiteindelijk is iedere app dat toch. Ze trachten het alleen anders te verpakken.
Nou paiq denk ik niet zo toch :P
  zaterdag 29 juni 2019 @ 18:01:27 #122
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187667681
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou paiq denk ik niet zo toch :P
Juist wel, dat verklaart alle blokkades en opgeheven matches toch na het zien van foto’s.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187667693
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 18:01 schreef M1stral het volgende:

[..]

Juist wel, dat verklaart alle blokkades en opgeheven matches toch na het zien van foto’s.
Oh zo. Ja heb je gelijk.
pi_187668022
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Geloof oo dat geen enkele app zoveel deelnemers heeft als Tinder.
Maar laten we even eerlijk kijken. Wie in dit topic heeft er ooit echt een goede relatie aan overgehouden? Die dus echt lang heeft geduurd.

Ik heb het idee dat Tinder vooral leuk is voor het vinden van dates, maar dat het zelden echt meer word dan dat.

Ik blijf erbij dat je in het echt uiteindelijk veel meer succes zal hebben, dan via zo'n app.
pi_187668533
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:34 schreef S95Sedan het volgende:
Waar baseer je dat op, op omdat ze dat daar neerzetten?

Ja, omdat ze het daar neerzetten. Maar ik had ook al aangegeven niet zeker te weten of dat echt zo gebeurt. Maar ik geef ze het voordeel van de twijfel, aangezien ik ook gewoon mooie vrouwen match en mooie vrouwen tegenkom. Dus er zit wel een beetje van ELO in, maar minder dan voorheen. Dat geloof ik wel.
pi_187668550
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 18:29 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Maar laten we even eerlijk kijken. Wie in dit topic heeft er ooit echt een goede relatie aan overgehouden? Die dus echt lang heeft geduurd.

Ik heb het idee dat Tinder vooral leuk is voor het vinden van dates, maar dat het zelden echt meer word dan dat.

Ik blijf erbij dat je in het echt uiteindelijk veel meer succes zal hebben, dan via zo'n app.
In het echte leven heb je meer succes dan welke app dan ook. Dat kan je a contrario redeneren naar iedere app.

Maar ik ken echt genoeg stellen die zijn ontstaan door Tinder. En ze zijn al jaren samen. Ik ken meer mensen die via Tinder elkaar zijn tegengekomen dan in real life.
pi_187668809
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 18:01 schreef M1stral het volgende:

[..]

Juist wel, dat verklaart alle blokkades en opgeheven matches toch na het zien van foto’s.
Daar ben ik het wel mee eens ja.

Ik vraag mij wel af waarom de mensen die zichzelf wat uiterlijk betreft een gift to (wo)man wanen, aan Paiq meedoen en het gros van het volk dan blokkeren. Zo'n geweldig iemand heeft toch helemaal geen Paiq oid nodig?

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 18:59 schreef black-soldier het volgende:

[..]

In het echte leven heb je meer succes dan welke app dan ook.
Genoeg mensen die dat ook niet hebben om wat voor reden dan ook (introvert, enz).
pi_187668880
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 19:14 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens ja.

Ik vraag mij wel af waarom de mensen die zichzelf wat uiterlijk betreft een gift to (wo)man wanen, aan Paiq meedoen en het gros van het volk dan blokkeren. Zo'n geweldig iemand heeft toch helemaal geen Paiq oid nodig?
[..]

Genoeg mensen die dat ook niet hebben om wat voor reden dan ook (introvert, enz).
Oké, maar dan moeten mensen niet zeiken dat apps kut zijn :')

Voor elke situatie is wel een excuus te bedenken :') :')

Man, man, man. Vind je het gek dat zulke mensen altijd single blijven
pi_187668912
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 19:18 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Oké, maar dan moeten mensen niet zeiken dat apps kut zijn :')

Voor elke situatie is wel een excuus te bedenken :') :')

Man, man, man. Vind je het gek dat zulke mensen altijd single blijven
Lol man, sommige mensen zijn buiten hun schuld om bvb invalide. Dan heb je op de markt al een minpunt. Hoezo is dat een excuus?

Iemand die niet invalide is zal altijd aantrekkelijker zijn, zelfs voor andere invaliden. Al is het om praktische reden. Zo zwart wit is het lang niet altijd als jij het stelt.
pi_187668928
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 19:21 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Lol man, sommige mensen zijn buiten hun schuld om bvb invalide. Dan heb je op de markt al een minpunt. Hoezo is dat een excuus?

Iemand die niet invalide is zal altijd aantrekkelijker zijn, zelfs voor andere invaliden. Al is het om praktische reden.
Ja maar het ligt dan niet aan de app. Black-soldier zegt dat je de apps niet de schuld moet geven.
pi_187668936
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 19:21 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Lol man, sommige mensen zijn buiten hun schuld om bvb invalide. Dan heb je op de markt al een minpunt. Hoezo is dat een excuus?

Iemand die niet invalide is zal altijd aantrekkelijker zijn, zelfs voor andere invaliden. Al is het om praktische reden.
Tuurlijk, mensen die invalide zijn, twee benen missen, ja dat soort uitzonderingen snap ik wel waarom je geen vrouw kunt vinden. Dat snap ik nog wel. Voor hen is het lastiger ja.
Maar mensen waar niets aan mankeert. Die mensen bedoel ik. Dat soort mensen geven iedereen de schuld dan naar hun zelf te kijken.
pi_187668948
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 19:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar het ligt dan niet aan de app. Black-soldier zegt dat je de apps niet de schuld moet geven.
Daar las ik overheen. :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 19:22 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Tuurlijk, mensen die invalide zijn, twee benen missen, ja dat soort uitzonderingen snap ik wel waarom je geen vrouw kunt vinden. Dat snap ik nog wel, in ieder geval moeilijker.

Maar mensen waar niets aan mankeert. Die mensen bedoel ik. Dat soort mensen geven iedereen de schuld dan naar hun zelf te kijken.
Zie hierboven, mijn fout. :P
pi_187673105
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 18:29 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Maar laten we even eerlijk kijken. Wie in dit topic heeft er ooit echt een goede relatie aan overgehouden? Die dus echt lang heeft geduurd.

Ik heb het idee dat Tinder vooral leuk is voor het vinden van dates, maar dat het zelden echt meer word dan dat.

Ik blijf erbij dat je in het echt uiteindelijk veel meer succes zal hebben, dan via zo'n app.
Via app kom je mensen tegen die je normaal niet zou tegen komen door andere leefstijl en leefomgeving. Vandaar dat de kansen in het echt hoger zijn, omdat je mensen tegenkomt die tenminste iets gemeenschappelijks met je hebben. Op natuurlijke manier zijn mensen al gefilteerd voor je.

Via app hebben mensen veel werk aan; snel en goed leren filteren. Vandaar dat de kansen dan ook lager liggen, tenzij je echt intensief ermee bezig bent dat je veel mensen spreekt en date. Dit is dan onvermijdelijk. Goed zelfkennis en toepassing ervan is vereist; alleen liken met mensen die bij je kunnen passen. Stel als je huisje, boompje en beestje wil, dan lijkt het niet verstandig om iemand te liken die een reisleefstijl heeft en voor de lol uit een vliegtuig springt. Daarom word ik af en toe ook boos als mannen me gaan liken en dan blijkt dat ze in 10 jaar in 7 landen te hebben gewoond, enz. Tijdverspilling van jezelf en van de ander. Ze weten dit van tevoren nl. Of iemand die vegan is en dan mij gaat liken terwijl ik geeneens vegetarisch ben. En dan van mij wel te willen. Ik voel mij dan bestolen van o.a. tijd. Ik dacht nog: je bent rond de 30, dan weet je toch wat je wil. Nou, nee dus als ze gaandeweg pas achterkomen. Zulke problemen heb je minder snel in het echt wat het leven prettiger maakt. De tijd die je bespaart in het echt wegens niet steeds te hoeven dealen met onpassende mensen kan je besteden aan ontspanning, hobby, enz. Daarom is app ook niet voor iedereen geschikt, voor sommigen welzijn verlagend.

Ik heb wel het idee dat je via apps sneller weet of iemand bij je past dan in het echt, dus op termijn effectiever. Via app durven mensen toch vragen te stellen die je in het echt niet zo 123 doet, hier ligt de kracht dan vind ik.
pi_187673198
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 23:46 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Via app kom je mensen tegen die je normaal niet zou tegen komen door andere leefstijl en leefomgeving. Vandaar dat de kansen in het echt hoger zijn, omdat je mensen tegenkomt die tenminste iets gemeenschappelijks met je hebben. Op natuurlijke manier zijn mensen al gefilteerd voor je.

Via app hebben mensen veel werk aan; snel en goed leren filteren. Vandaar dat de kansen dan ook lager liggen, tenzij je echt intensief ermee bezig bent dat je veel mensen spreekt en date. Dit is dan onvermijdelijk. Goed zelfkennis en toepassing ervan is vereist; alleen liken met mensen die bij je kunnen passen. Stel als je huisje, boompje en beestje wil, dan lijkt het niet verstandig om iemand te liken die een reisleefstijl heeft en voor de lol uit een vliegtuig springt. Daarom word ik af en toe ook boos als mannen me gaan liken en dan blijkt dat ze in 10 jaar in 7 landen te hebben gewoond, enz. Tijdverspilling van jezelf en van de ander. Ze weten dit van tevoren nl. Of iemand die vegan is en dan mij gaat liken terwijl ik geeneens vegetarisch ben. En dan van mij wel te willen. Ik voel mij dan bestolen van o.a. tijd. Ik dacht nog: je bent rond de 30, dan weet je toch wat je wil. Nou, nee dus als ze gaandeweg pas achterkomen. Zulke problemen heb je minder snel in het echt wat het leven prettiger maakt. De tijd die je bespaart in het echt wegens niet steeds te hoeven dealen met onpassende mensen kan je besteden aan ontspanning, hobby, enz. Daarom is app ook niet voor iedereen geschikt, voor sommigen welzijn verlagend.

Ik heb wel het idee dat je via apps sneller weet of iemand bij je past dan in het echt, dus op termijn effectiever. Via app durven mensen toch vragen te stellen die je in het echt niet zo 123 doet, hier ligt de kracht dan vind ik.
Oke duidelijk.

Heb jij er wel al iets succesvol aan overgehouden?
pi_187673456
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 18:29 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Maar laten we even eerlijk kijken. Wie in dit topic heeft er ooit echt een goede relatie aan overgehouden? Die dus echt lang heeft geduurd.

Ik heb het idee dat Tinder vooral leuk is voor het vinden van dates, maar dat het zelden echt meer word dan dat.

Ik blijf erbij dat je in het echt uiteindelijk veel meer succes zal hebben, dan via zo'n app.
Ik niet persoonlijk, maar ik kom net terug van het vrijgezellenfeest mijn beste vriendin en ben binnenkort haar getuige voor het huwelijk met haar verloofde. Zij hebben elkaar een aantal jaar geleden op Tinder leren kennen en zijn ondertussen ook al de trotse ouders van een prachtig kindje. Het kan dus weldegelijk. ;)
pi_187673870
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 23:52 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Oke duidelijk.

Heb jij er wel al iets succesvol aan overgehouden?
Ik zit er net op, dus te vroeg om de vraag te beantwoorden :P
pi_187676232
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 19:14 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens ja.

Ik vraag mij wel af waarom de mensen die zichzelf wat uiterlijk betreft een gift to (wo)man wanen, aan Paiq meedoen en het gros van het volk dan blokkeren. Zo'n geweldig iemand heeft toch helemaal geen Paiq oid nodig?
[..]

Dat is precies wat ik me ook altijd afvraag... overigens ook hier.
De meest vreemde eisen aan de ander.. maar voorlopig zijn ze zelf ook maar gewoon vrijgezel.

Daten tot ze er bij neervallen... en nog niks dat langer dan 1 date duurt.
Dan ben je toch ook niet echt een neergedaalde god(in) denk ik.
pi_187676260
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:30 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Paiq en HP gebruik ik actief.
Same here... relatief weinig leuke mannen op HP vond ik overigens.
Maar degene die wel leuk zijn... zijn dan wel weer serieus leuk. Dus blijf ik toch maar hangen.

En paiq... is voor mij bewezen succes _O-
En gelukkig ook met genoeg leuke mensen.
pi_187710897
Zit sinds een paar weken ook op Paiq en heb daar al een paar leuke contacten opgedaan. Ik vind de manier waarop Paiq het doet wel prettig met de kwis en de foto momenten. Maar ook hun matches kloppen vrij aardig.
Het is wat.......
  dinsdag 2 juli 2019 @ 23:34:51 #140
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187724513
Ik heb al weken niet gedate of geswiped, heerlijk.

Niet met onbekenden hoeven te communiceren via apps en tijdens dates steeds hetzelfde soort verhalen moeten vertellen.

Ik ben er voorlopig echt helemaal klaar mee na iets van 20-25 dates in 4 maanden.
  dinsdag 2 juli 2019 @ 23:47:06 #141
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187724789
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 23:34 schreef SugeLucky het volgende:
Ik heb al weken niet gedate of geswiped, heerlijk.

Niet met onbekenden hoeven te communiceren via apps en tijdens dates steeds hetzelfde soort verhalen moeten vertellen.

Ik ben er voorlopig echt helemaal klaar mee na iets van 20-25 dates in 4 maanden.
Zat er niemand leuks bij?
  dinsdag 2 juli 2019 @ 23:52:07 #142
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187724880
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 23:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zat er niemand leuks bij?
Jawel hoor. Met de helft heb ik 1 of meerdere vervolgdates gehad.

En met eentje daarvan had ik echt een hele goed klik maar dat liep helaas anders.

Maar het is toch een beetje zoeken naar een speld in een hooiberg voor mijn gevoel.
  dinsdag 2 juli 2019 @ 23:54:49 #143
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187724934
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 23:52 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Jawel hoor. Met de helft heb ik 1 of meerdere vervolgdates gehad.

En met eentje daarvan had ik echt een hele goed klik maar dat liep helaas anders.

Maar het is toch een beetje zoeken naar een speld in een hooiberg voor mijn gevoel.
Oh dat laatste ben ik wel met je eens hoor :P
  dinsdag 2 juli 2019 @ 23:56:40 #144
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187724961
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 23:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh dat laatste ben ik wel met je eens hoor :P
Zal waarschijnlijk over een tijdje wel weer gaan daten maar het wordt op een gegeven moment een beetje routinematig of zo.
De spanning is er wat van af.
pi_187733752
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 23:56 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Zal waarschijnlijk over een tijdje wel weer gaan daten maar het wordt op een gegeven moment een beetje routinematig of zo.
De spanning is er wat van af.
hmm ook last van
vooral dat steeds die zelfde gesprekken... irriteert me mateloos.

dat niet-daten duurt bij mij al maanden inmiddels _O-

maart een keer gedate
januari 2x

en laatst met een bekende "gedate"
weet nog steeds niet goed of ik dat nou moet zien als date of niet
maar het was wel echt leuk in ieder geval.
en herhaling komt zeker.

oh en maybe... komend weekend met iemand waar ik al weken regelmatig mee bel.
maar door omstandigheden.. zie ik wel of het doorgaat of niet
pi_187745917
als het een beetje meezit binnenkort een date dankzij Paiq.
Lijkt er toch op dat Paiq een goede dating-app is voor mijn doelgroep (40+)
Het is wat.......
pi_187747002
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 08:06 schreef gooddaddy het volgende:
als het een beetje meezit binnenkort een date dankzij Paiq.
Lijkt er toch op dat Paiq een goede dating-app is voor mijn doelgroep (40+)
Vond ik ook inderdaad.

Wij oudjes... willen ook wat he :)
pi_187747215
Mischien Fok! ook wel. Zullen we een keer koffie drinken ;) O-)
Het is wat.......
pi_187751721
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 10:13 schreef gooddaddy het volgende:
Mischien Fok! ook wel. Zullen we een keer koffie drinken ;) O-)
Volgens mij wordt de baasch boos als je dat hier zo open en bloot bespreekt :)
pi_187762652
Was daar niet een ander topic voor ergens?
Het is wat.......
pi_187766373
Waaarom denken sommige mannen met maar 1 foto, geen profieltekst en een 'hoi' interssant te zijn. Zijn ze irl ook zo saai?
  vrijdag 5 juli 2019 @ 15:58:44 #152
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_187766680
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 15:35 schreef BoTheParakeet het volgende:
Waaarom denken sommige mannen met maar 1 foto, geen profieltekst en een 'hoi' interssant te zijn. Zijn ze irl ook zo saai?
Ze hopen zo jouw interesse te wekken... lekker mysterieus :7
Oude user in een nieuw jasje.
pi_187766687
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 15:35 schreef BoTheParakeet het volgende:
Waaarom denken sommige mannen met maar 1 foto, geen profieltekst en een 'hoi' interssant te zijn. Zijn ze irl ook zo saai?
Zelfde geldt voor vrouwen die zo'n profiel hebben :')
pi_187766743
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 15:35 schreef BoTheParakeet het volgende:
Waaarom denken sommige mannen met maar 1 foto, geen profieltekst en een 'hoi' interssant te zijn. Zijn ze irl ook zo saai?
Dus je gaat er wel een match mee aan en bent dan verbaasd hierover?
  vrijdag 5 juli 2019 @ 17:27:25 #155
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187767678
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 15:35 schreef BoTheParakeet het volgende:
Waaarom denken sommige mannen met maar 1 foto, geen profieltekst en een 'hoi' interssant te zijn. Zijn ze irl ook zo saai?
Want het zegt ook zoveel over de persoon. Wat iemand niet prijsgeeft kan je alleen maar naar gissen, lijkt me.

Echt geen hogere wiskunde verder. Eerder een noga kortzichtige blik van jou.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187768361
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 17:27 schreef M1stral het volgende:

[..]
Echt geen hogere wiskunde verder. Eerder een noga kortzichtige blik van jou.
Maar die zijn we wel gewend inmiddels.
En die zegt een stuk meer toch.
pi_187838850
Doe echt bijna niks meer met alle apps. Het is hier gewoon dood. Nu voor de derde keer met dezelfde persoon gematched zonder op eerste date te zijn geweest en ook nu is ze weer heel stil verder dus ben er gelijk weer klaar mee. Ik doe ook geen moeite meer om gesprekken op gang te houden. Als ik eens in het buitenland ben lijkt het daar veel actiever en wat minder serieus...
pi_187839300
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 15:35 schreef BoTheParakeet het volgende:
Waaarom denken sommige mannen met maar 1 foto, geen profieltekst en een 'hoi' interssant te zijn. Zijn ze irl ook zo saai?
Blijkbaar leuk genoeg voor je om te liken.
pi_187841430
Even een update om dit dode topic te reanimeren :P Ik heb nu een paar hele leuke contacten lopen via Nova Mora. Gewoon normale contacten. Bij Tinder ben je 13 in een dozijn, maar op betaalde sites zijn mensen toch een stuk serieuzer. Tinder werkt momenteel niet voor mij, maar ik moet ook bekennen dat ik er zelf niet echt energie in steek.

Met de eerste heb ik al een aantal maanden af en aan contact, misschien wel een half jaar zelfs. We gaan volgende week naar een comedy cafe. Ik dacht eigenlijk dat het niet mijn type zou zijn, maar het contact blijft en blijft ook leuk. Dus we gaan het zien.

Met de tweede heb ik sinds een weekje contact en dat klikt tot nu toe enorm op alle fronten. We hebben gisteren “samen” een lot gekocht omdat we onze eerste date graag op een bounty island met kokosnoten willen doen, maar geen geld daarvoor hebben. Gewoon lachen en gekkigheid dus. Hopelijk kunnen we dit weekend afspreken, anders het weekend erop. Ben wel benieuwd of die klik er in het echt ook is.
Sarcasme. Herken het.
pi_187844227
Net even op Nova Mora zitten te kijken. Lijkt wel of het alleen om sex-contacten gaat (In Limburg in ieder geval)
Het is wat.......
pi_187848922
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 12:07 schreef gooddaddy het volgende:
Net even op Nova Mora zitten te kijken. Lijkt wel of het alleen om sex-contacten gaat (In Limburg in ieder geval)
Kan. Is niet mijn insteek. Het is net wat je zelf wil. Sommigen gebruiken het voor seks, maar er staan ook genoeg mensen op die gewoon een leuke klik zoeken. Ik wil niet meteen huisje boompje beestje toekomstplannen, dus vind het lossere daten beter bij me passen op het moment. En dat kan prima daar.
Sarcasme. Herken het.
  Official ESF Kreviewer woensdag 10 juli 2019 @ 17:43:07 #162
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187849021
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 12:07 schreef gooddaddy het volgende:
Net even op Nova Mora zitten te kijken. Lijkt wel of het alleen om sex-contacten gaat (In Limburg in ieder geval)
Klopt. Dat gaat echt in 99.9% alleen maar om seks.
Niet dat daar verder iets mis mee is (er zijn wel wat andere dingen mis met die site)
pi_187849105
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 17:35 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Kan. Is niet mijn insteek. Het is net wat je zelf wil. Sommigen gebruiken het voor seks, maar er staan ook genoeg mensen op die gewoon een leuke klik zoeken. Ik wil niet meteen huisje boompje beestje toekomstplannen, dus vind het lossere daten beter bij me passen op het moment. En dat kan prima daar.
Je wil niet perse seks... maar wel losser daten.

Wat wil je dan precies? :)
pi_187849222
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 17:50 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je wil niet perse seks... maar wel losser daten.

Wat wil je dan precies? :)
Wat ik bedoel, is dat ik geen contact wil puur voor seks. Ik zoek wel een klik/vonk, alleen niet meteen met verantwoordelijkheden en verwachtingen.
Sarcasme. Herken het.
pi_187849659
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 17:57 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wat ik bedoel, is dat ik geen contact wil puur voor seks. Ik zoek wel een klik/vonk, alleen niet meteen met verantwoordelijkheden en verwachtingen.
Duidelijk :)


Verwachtingen krijg je vanzelf..
maar snap wat je bedoelt.
Zelf beetje hetzelfde idee.

Meteen samenwonen... staat niet direct op mijn verlanglijstje.
Maar iets dichterbij dan de vorige keer is dan wel weer prettig.
  donderdag 11 juli 2019 @ 16:28:33 #166
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_187865801
Ik heb nu een aantal leuke dates gehad met iemand die ik via Tinder heb ontmoet. Ik zie haar zaterdag weer.

Ondertussen praten we op WhatsApp met elkaar.

Ik merk echter dat het steeds lastiger wordt gespreksstof te vinden. Dat komt omdat je op een gegeven moment alles hebt gevraagd/gezegd en je alleen maar vragen overhoud zoals "Hoe is je dag?" of "Heb je goed geslapen?".

Ik wil niet elke dag die vragen herhalen maar ik wil ook niet niets zeggen omdat het dan misschien lijkt alsof ik interesse heb verloren.

Hoe gaan jullie hiermee om?
  donderdag 11 juli 2019 @ 16:32:54 #167
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_187865841
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 15:35 schreef BoTheParakeet het volgende:
Waaarom denken sommige mannen met maar 1 foto, geen profieltekst en een 'hoi' interssant te zijn. Zijn ze irl ook zo saai?
Je moest eens weten voor hoeveel vrouwen/meiden dat ook op gaat :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 11 juli 2019 @ 16:35:02 #168
545 dop
:copyright: dop
pi_187865871
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 15:35 schreef BoTheParakeet het volgende:
Waaarom denken sommige mannen met maar 1 foto, geen profieltekst en een 'hoi' interssant te zijn. Zijn ze irl ook zo saai?
prima toch, selecteert lekker makkelijk.
Swipen naar links. Scheelt je alleen maar een boel werk.
(Mens erger je niet)
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_187866056
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 16:32 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Je moest eens weten voor hoeveel vrouwen/meiden dat ook op gaat :')
En ik maar denken dat niemand die profielteksten leest. :)
pi_187867214
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 16:28 schreef Daarnaast het volgende:
Ik heb nu een aantal leuke dates gehad met iemand die ik via Tinder heb ontmoet. Ik zie haar zaterdag weer.

Ondertussen praten we op WhatsApp met elkaar.

Ik merk echter dat het steeds lastiger wordt gespreksstof te vinden. Dat komt omdat je op een gegeven moment alles hebt gevraagd/gezegd en je alleen maar vragen overhoud zoals "Hoe is je dag?" of "Heb je goed geslapen?".

Ik wil niet elke dag die vragen herhalen maar ik wil ook niet niets zeggen omdat het dan misschien lijkt alsof ik interesse heb verloren.

Hoe gaan jullie hiermee om?
Sommige gesprekken lopen zo en mijn ervaring is dat het contact dan ook snel doodbloedt. Ik kan er ook echt op afknappen als er niks uit iemand komt.. Misschien wat originelere onderwerpen erin gooien? Iets bijzonders vertellen wat je vandaag zag of hoorde.. ik gooi er meestal een heel verhaal in, ook al zegt het niks, en de ander kan daar dan op inhaken. Complimentje geven, altijd leuk om te krijgen. Iets origineels verzinnen voor de aanstaande date? Onderwerpen genoeg toch? En je hoeft niet elke dag hele gesprekken te hebben. Soms heb je het druk en geen tijd om te appen 🤷‍♀️
Sarcasme. Herken het.
pi_187868131
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 17:52 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Sommige gesprekken lopen zo en mijn ervaring is dat het contact dan ook snel doodbloedt. Ik kan er ook echt op afknappen als er niks uit iemand komt.. Misschien wat originelere onderwerpen erin gooien? Iets bijzonders vertellen wat je vandaag zag of hoorde.. ik gooi er meestal een heel verhaal in, ook al zegt het niks, en de ander kan daar dan op inhaken. Complimentje geven, altijd leuk om te krijgen. Iets origineels verzinnen voor de aanstaande date? Onderwerpen genoeg toch? En je hoeft niet elke dag hele gesprekken te hebben. Soms heb je het druk en geen tijd om te appen 🤷‍♀️
Het is best ingewikkeld imo. Sommigen liken je en zeggen dan niks en wachten jouw reactie af.

Je hebt ook mensen die helemaal niks zeggen, zelfs nadat je tegen hen wat hebt gezegd. Dan zijn er ook personen die kortaf of onbeschoft zijn. Je moet ze maar goed genoeg weten te entertainen, zelf willen ze niet veel inbrengen. Doe je dat niet is het zo exit omdat er nog talloze andere kandidaten zijn. :P

Je moet maar iemand treffen waar je de juiste klik mee hebt.
pi_187869786
Als je al jaren dezelfde personen op de apps tegenkomt is het misschien goed om eens te kappen. Ik heb er steeds minder succes mee, komt ook omdat ik natuurlijk elke dag ouder ben en het niet logisch is dat je nog steeds meiden van begin 20 kunt daten als je bijna 30 bent... De dames van rond mijn leeftijd zijn meteen zo serieus en werken een heel interview af.
pi_187870548
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 20:27 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Als je al jaren dezelfde personen op de apps tegenkomt is het misschien goed om eens te kappen. Ik heb er steeds minder succes mee, komt ook omdat ik natuurlijk elke dag ouder ben en het niet logisch is dat je nog steeds meiden van begin 20 kunt daten als je bijna 30 bent... De dames van rond mijn leeftijd zijn meteen zo serieus en werken een heel interview af.
Bijna 30 is wel vreselijk oud ja.

Ik zou meteen stoppen met daten...
pi_187871123
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 20:27 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Als je al jaren dezelfde personen op de apps tegenkomt is het misschien goed om eens te kappen. Ik heb er steeds minder succes mee, komt ook omdat ik natuurlijk elke dag ouder ben en het niet logisch is dat je nog steeds meiden van begin 20 kunt daten als je bijna 30 bent... De dames van rond mijn leeftijd zijn meteen zo serieus en werken een heel interview af.
Niet veel te maken met de leeftijd, maar ik snap je wel. Veel vrouwen in de 30 hebben al een relatie achter de rug enzo en willen het nu opeens op safe spelen idd. Ga gewoon uit met elkaar en kijk of er een klik is, ga dan pas een interview afleggen. Even een oproep aan alle 30ers vrouwen. :)
pi_187871337
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 20:27 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Als je al jaren dezelfde personen op de apps tegenkomt is het misschien goed om eens te kappen. Ik heb er steeds minder succes mee, komt ook omdat ik natuurlijk elke dag ouder ben en het niet logisch is dat je nog steeds meiden van begin 20 kunt daten als je bijna 30 bent... De dames van rond mijn leeftijd zijn meteen zo serieus en werken een heel interview af.
Ja tussen 30-35 is net zo’n grens dat veel vrouwen zeker willen weten dat ze nu een man te pakken hebben met wie ze voor het echie gaan, gezinnetje en alles.

En daarna weten vrouwen vaak wat ze wel of niet willen van een relatie. Tijd wordt ook steeds kostbaarder dus waarom zou je niet vooraf een beetje filteren? Ik snap het probleem eigenlijk niet zo...
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 11 juli 2019 @ 22:06:54 #176
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_187871547
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 21:56 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja tussen 30-35 is net zo’n grens dat veel vrouwen zeker willen weten dat ze nu een man te pakken hebben met wie ze voor het echie gaan, gezinnetje en alles.

En daarna weten vrouwen vaak wat ze wel of niet willen van een relatie. Tijd wordt ook steeds kostbaarder dus waarom zou je niet vooraf een beetje filteren? Ik snap het probleem eigenlijk niet zo...
Omdat je dan weer bij datzelfde stuk ongeluk met een dure auto goede looks en leuke manieren terechtkomt waar weer niets uitkomt..

Vrouwen zijn namelijk alles behalve rationeel in het bedenken wat ze willen.. De meeste hebben dan ook al een stel kinderen over gehouden aan dat soort beslissingen en dan tegen hun 40e beseffen ze dat ze te laat zijn..

Van die vrouwen stroomt het echt over op alle sites.. en dan hebben de meeste ook nog een ontzettende air aan hun reet omdat 'alle mannen maar 1 ding willen'

En idd die zitten echt al jaren met dezelfde fotos boos te zijn op de wereld..
  donderdag 11 juli 2019 @ 22:08:50 #177
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_187871573
Oh enne Hoi :W
pi_187871837
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2019 22:06 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Omdat je dan weer bij datzelfde stuk ongeluk met een dure auto goede looks en leuke manieren terechtkomt waar weer niets uitkomt..

Vrouwen zijn namelijk alles behalve rationeel in het bedenken wat ze willen.. De meeste hebben dan ook al een stel kinderen over gehouden aan dat soort beslissingen en dan tegen hun 40e beseffen ze dat ze te laat zijn..

Van die vrouwen stroomt het echt over op alle sites.. en dan hebben de meeste ook nog een ontzettende air aan hun reet omdat 'alle mannen maar 1 ding willen'

En idd die zitten echt al jaren met dezelfde fotos boos te zijn op de wereld..
Dit verwoord je super ^O^ En als aanvulling; niet willen weten wat je wil als vrouw is standaard en niet leeftijd gebonden..

Kom hele volksstammen tegen die het gewoon niet weten en uitkomen op vrijheid blijheid.. Of ze hoppen van de ene in de andere relatie omdat ze niet "alleen" willen, durven of kunnen zijn..

OT: via de apps gewoon dom aan het kletsen, en voorlopig bevalt dat prima.
pi_187872097
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 15:58 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Ze hopen zo jouw interesse te wekken... lekker mysterieus :7
Ik zou happen als die foto een beetje leuk is.
pi_187874321
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 21:56 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja tussen 30-35 is net zo’n grens dat veel vrouwen zeker willen weten dat ze nu een man te pakken hebben met wie ze voor het echie gaan, gezinnetje en alles.

En daarna weten vrouwen vaak wat ze wel of niet willen van een relatie. Tijd wordt ook steeds kostbaarder dus waarom zou je niet vooraf een beetje filteren? Ik snap het probleem eigenlijk niet zo...
Heb een beetje het idee dat dat beeld juist in mijn nadeel werkt. :P
pi_187874414
Vraag mij af als je bv in je profiel zet niet op zoek te zijn naar huisje boompje beestje of je dan niet alleen nog mannen matcht die alleen sex willen.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 00:26:07 #182
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187874438
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 00:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Vraag mij af als je bv in je profiel zet niet op zoek te zijn naar huisje boompje beestje of je dan niet alleen nog mannen matcht die alleen sex willen.
Zou voor mij een enorme pre zijn, en ik ben niet slechts uit op seks. Vrees wel dat ik een uitzondering daarin ben?!

Verschilt misschien ook wel aardig met leeftijd?
pi_187874459
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 00:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zou voor mij een enorme pre zijn, en ik ben niet slechts uit op seks. Vrees wel dat ik een uitzondering daarin ben?!
Want jij zoekt geen vrouw die gelijk voor het complete plaatje gaat?
pi_187874482
Nou ja zeker vanaf 30 begint voor veel vrouwen met een kinderwens de klok toch wel wat te tikken dus heb een beetje het idee dat mannen dat ook weten. Terwijl ik persoonlijk dat allemaal niet wil maar zoek ook geen sex.

Ik weet niet zo goed of mannen die echt een kinderwens hebben dan ook zo actief daar op gaan selecteren. Of het zo belangrijk voor ze is.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 00:29:05 #185
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187874486
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 00:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Want jij zoekt geen vrouw die gelijk voor het complete plaatje gaat?
Klopt, omdat ik zelf ook niet precies weet wat ik zoek en vrij lang niet op zoek ben geweest terwijl ik vrijgezel was. Om dan ineens een huisje-boompje-beestje scenario voor me te zien, staat wel vrij ver van me af.

Hoezo zoek jij dat niet?
  vrijdag 12 juli 2019 @ 00:36:36 #186
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187874604
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 00:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou ja zeker vanaf 30 begint voor veel vrouwen met een kinderwens de klok toch wel wat te tikken dus heb een beetje het idee dat mannen dat ook weten. Terwijl ik persoonlijk dat allemaal niet wil maar zoek ook geen sex.

Ik weet niet zo goed of mannen die echt een kinderwens hebben dan ook zo actief daar op gaan selecteren. Of het zo belangrijk voor ze is.
Nou ja, natuurlijk weten mannen dat ook wel. Ik ben zo rond de 40 en heb zelf geen kinderwens en selecteer daar wel op, in die zin dat vrouwen die per se aangeven een kind te willen niet te matchen... En ik ben eerder genijgd om vrouwen die aangeven geen kind te willen wel naar rechts te swipen, precies omdat a) geen kind en b) waarschijnlijker geen huisje-boompje-beestje

Ik denk echter wel dat ik misschien wat atypisch ben ... dus tsja ...

Ik weet niet of dat je vraag wat beantwoord?!
pi_187874794
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 00:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Klopt, omdat ik zelf ook niet precies weet wat ik zoek en vrij lang niet op zoek ben geweest terwijl ik vrijgezel was. Om dan ineens een huisje-boompje-beestje scenario voor me te zien, staat wel vrij ver van me af.

Hoezo zoek jij dat niet?
Wil geen kinderen dus dat is al reden een. En als je al date met die doelen dan legt dat er voo rmij gelijk al zon druk op. En denk dat veel mannen dit ook zo ervaren vanaf een bepaalde leeftijd.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 00:51:04 #188
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187874834
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 00:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wil geen kinderen dus dat is al reden een. En als je al date met die doelen dan legt dat er voo rmij gelijk al zon druk op. En denk dat veel mannen dit ook zo ervaren vanaf een bepaalde leeftijd.
Maar dan is "no-kids" toevoegen aan je profiel toch vrij helder?
pi_187876234
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 00:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Maar dan is "no-kids" toevoegen aan je profiel toch vrij helder?
Haha, was dat maar zo makkelijk. :D.

Velen lezen je profiel niet, en gaan daarna opeens lopen miepen over wel of geen kinderwens..

Ja, ehm, misschien even het profiel goed lezen :O :')
  vrijdag 12 juli 2019 @ 12:13:23 #190
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_187879583
Mannen hebben het toch ook veel makkelijker daarin?

Neem aan dat het met tien jaar daar beneden nog wel werkt... Dan ben ik 40... Niet dat ik per se zo lang hoef te wachten, maar tussen nu en pak hem beet drie jaar zit ik er ook niet op te wachten.

Daar selecteer ik wel een beetje op ook. Toch gauw wat meer terughoudend als het om vrouwen van boven de 30 gaat.

Idem met vrouwen die al een kind hebben. Dat heeft ook te maken met wanneer je met een moeder gaat, je er gratis iets bij krijgt waar je ook van moet gaan houden en wat je moet verzorgen. En dat maakt het toch net even wat anders. Of ik daar op zit te wachten weet ik niet. Dat heeft ook te maken met randvoorwaarden van praktische aard... Salaris; toekomstperspectief, whatever.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_187879791
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 12:13 schreef Kleurplaatje het volgende:
Mannen hebben het toch ook veel makkelijker daarin?

Neem aan dat het met tien jaar daar beneden nog wel werkt... Dan ben ik 40... Niet dat ik per se zo lang hoef te wachten, maar tussen nu en pak hem beet drie jaar zit ik er ook niet op te wachten.

Daar selecteer ik wel een beetje op ook. Toch gauw wat meer terughoudend als het om vrouwen van boven de 30 gaat.

Idem met vrouwen die al een kind hebben. Dat heeft ook te maken met wanneer je met een moeder gaat, je er gratis iets bij krijgt waar je ook van moet gaan houden en wat je moet verzorgen. En dat maakt het toch net even wat anders. Of ik daar op zit te wachten weet ik niet. Dat heeft ook te maken met randvoorwaarden van praktische aard... Salaris; toekomstperspectief, whatever.
Ik vind het op Tinder ook vaak wel net een beetje té opvallend :P

Ben net zo oud als jij maar ongeveer 70% van mijn matches zijn 30, 31, 32, 33, 34, 35. Dat zou niet heel raar zijn, ware het niet dat ik dan ook vijf jaar ''de andere kant op'' wat meer matches zou verwachten :?

Maar kennelijk worden vrouwen toch wel minder selectief naar mate de leeftijd vordert en val ik onder de dertig niet in het perfecte plaatje en denken ze na de dertig eerdeR: nou oke, deze gast kan er ook nog wel mee door :') Vind 30+ zelf trouwens te oud, dan moet je binnen 2-3 jaar eigenlijk al aan kinderen gaan beginnen. Doe mij maar rond de 25 ofzo _O_
  vrijdag 12 juli 2019 @ 13:43:20 #192
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_187881206
Mijn matches zijn vooral rond mijn leeftijd. 26-32...

Thans,die reageren dan. Genoeg vrouwen onder de 25, waar je dan nooit wat van hoort. Zal de 'attention-generatie' wel zijn.

Al ken ik er ook een hoop die 30 zijn, pertinent geen kinderen willen (want festivals, wijntjes, lekkermetdemeiden...), om dan vijf jaar later eigenlijk 'de boot te missen'...

Dusja... Alles valt ook wel een beetje samen met mindset. Leeftijd zegt dus ook weer niet alles. Al moet het niet echt voorbij de 30 gaan...
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_187883197
Zolang ik nog vrouwen tegen kom van halverwege de 40 die een kinderwens hebben.. ):O :N :X }:|

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2019 15:38:37 ]
  vrijdag 12 juli 2019 @ 15:49:57 #194
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_187883434
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 00:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik weet niet zo goed of mannen die echt een kinderwens hebben dan ook zo actief daar op gaan selecteren. Of het zo belangrijk voor ze is.
Ik ben iemand die daar dus wel op selecteert. "Trotse mama's" swipe ik dan ook direct weg, ik zoek wel iemand met wie ik samen iets op kan bouwen, dus iemand die nog geen kinderen heeft maar ze wel zou willen.

Aan de andere kant zoek ik wel iemand die een beetje avontuurlijk is en het dus ook prima vindt om alles te willen doen wat God verboden heeft.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  vrijdag 12 juli 2019 @ 16:03:04 #195
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187883673
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 15:49 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik ben iemand die daar dus wel op selecteert. "Trotse mama's" swipe ik dan ook direct weg, ik zoek wel iemand met wie ik samen iets op kan bouwen, dus iemand die nog geen kinderen heeft maar ze wel zou willen.

Aan de andere kant zoek ik wel iemand die een beetje avontuurlijk is en het dus ook prima vindt om alles te willen doen wat God verboden heeft.
Zijn vaak ook wel van die profielen waar het enorm dik bovenop ligt.
Om de een of andere reden blijf ik die ook aantrekken helaas, terwijl ik totaal niks met kinderen heb.

Mijn portie verder ook weer gehad deze week, dates die opeens verdwijnen uit je app nadat je afgesproken hebt, dates die niks meer laten weten, wat een gezeik af en toe. _O-
pi_187883757
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 15:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zolang ik nog vrouwen tegen kom van halverwege de 40 die een kinderwens hebben.. ):O :N :X }:|
Ik kom als 40-jarige dame ook nog mannen tegen die prima vinden dat ik nog kinderen met ze ga krijgen.

Dan moet je wel echt heel erg je best doen hoor... want geloof niet dat dat er in zit op korte termijn.. en zeker niet op de lange termijn _O-
  vrijdag 12 juli 2019 @ 16:16:18 #197
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187883892
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 16:08 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik kom als 40-jarige dame ook nog mannen tegen die prima vinden dat ik nog kinderen met ze ga krijgen.

Dan moet je wel echt heel erg je best doen hoor... want geloof niet dat dat er in zit op korte termijn.. en zeker niet op de lange termijn _O-
Gewoon op de eerste date meteen in bed duiken :+
pi_187883980
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 16:16 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Gewoon op de eerste date meteen in bed duiken :+
Mja dat kind maken moet lukken.
Maar wil wel dat het kind ergens kan slapen..
(Dat zie ik in dit huis niet zo zitten)
En dat ik dan ook met redelijke zekerheid kan zeggen dat paps hem niet smeert na 3 weken.
(Of dat ik paps toch niet zo leuk vind na die 3 weken :) )

Ik hou het voorlopig wel even op oefenen.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 16:47:48 #199
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187884479
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 16:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja dat kind maken moet lukken.
Maar wil wel dat het kind ergens kan slapen..
(Dat zie ik in dit huis niet zo zitten)
En dat ik dan ook met redelijke zekerheid kan zeggen dat paps hem niet smeert na 3 weken.
(Of dat ik paps toch niet zo leuk vind na die 3 weken :) )

Ik hou het voorlopig wel even op oefenen.
Wat je wil zeggen dat het niet net als een puppy nemen is? :+
Zo lijken mensen er wel mee om te gaan tegenwoordig.

Nee maar serieus, waarom zou je na je 40e nog overwegen een kind te nemen. En dan helemaal die eis/verwachting hebben als single.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 16:57:14 #200
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187884701
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 07:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Haha, was dat maar zo makkelijk. :D.

Velen lezen je profiel niet, en gaan daarna opeens lopen miepen over wel of geen kinderwens..

Ja, ehm, misschien even het profiel goed lezen :O :')
Hah ja, dat is ook wel weer zo. Maar ja, dat is algemeen het probleem met die lui die geen profielen lezen. Niet specifiek hiermee.
pi_187884872
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 16:47 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wat je wil zeggen dat het niet net als een puppy nemen is? :+
Zo lijken mensen er wel mee om te gaan tegenwoordig.

Nee maar serieus, waarom zou je na je 40e nog overwegen een kind te nemen. En dan helemaal die eis/verwachting hebben als single.
Zo lijkt het soms wel ja
Maar een stabiele relatie in 1 huis... lijkt me een aardig begin voor je denkt aan een kind.
En ik heb nog niet eens gedacht aan samenwonen zegmaar.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 23:46:44 #202
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_187892295
Zijn jullie ook zo sceptisch als je ineens een heel knap iemand matcht? Net een hele knappe meid gematcht maar ik heb automatisch al zoiets van dat zal toch wel nep wezen ofzo.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_187892423
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 23:46 schreef PzKpfw het volgende:
Zijn jullie ook zo sceptisch als je ineens een heel knap iemand matcht? Net een hele knappe meid gematcht maar ik heb automatisch al zoiets van dat zal toch wel nep wezen ofzo.
Wow ja dat herken ik wel _O-. Maar dat ligt echt aan je eigen zelfbeeld :*.
Striving to be more than average.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 00:03:04 #204
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_187892724
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 23:51 schreef Daniane het volgende:

[..]

Wow ja dat herken ik wel _O-. Maar dat ligt echt aan je eigen zelfbeeld :*.
Zou het? Niet de eerste keer dat het me overkomt namelijk. Heb dan ook eigenlijk geen idee wat te zeggen gelijk :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_187892847
Nu een match met echt leuke jongen. Helaas hier als muzikant om morgen op north sea jazz te spelen.

Wat offtopic maar klinkt wel vet wat ze doen

Tribute to Dr.Dre

pi_187895524
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 00:03 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Zou het? Niet de eerste keer dat het me overkomt namelijk. Heb dan ook eigenlijk geen idee wat te zeggen gelijk :')
Match jij zelf mensen die je zeer onaantrekkelijk vindt? O-)
Iets leuks wat slaat op hun evt. bio? :*
Striving to be more than average.
pi_187896834
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 20:27 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Als je al jaren dezelfde personen op de apps tegenkomt is het misschien goed om eens te kappen. Ik heb er steeds minder succes mee, komt ook omdat ik natuurlijk elke dag ouder ben en het niet logisch is dat je nog steeds meiden van begin 20 kunt daten als je bijna 30 bent... De dames van rond mijn leeftijd zijn meteen zo serieus en werken een heel interview af.
Toen ik begin 30 was date ik juist dames van 21. Geen idee waar dat bij jou aan ligt. Heb je die leeftijd schuif op Tinder wel goed ingesteld?

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 12:28 schreef Kettlebell het volgende:

[..]

Ik vind het op Tinder ook vaak wel net een beetje té opvallend :P

Ben net zo oud als jij maar ongeveer 70% van mijn matches zijn 30, 31, 32, 33, 34, 35. Dat zou niet heel raar zijn, ware het niet dat ik dan ook vijf jaar ''de andere kant op'' wat meer matches zou verwachten :?

Maar kennelijk worden vrouwen toch wel minder selectief naar mate de leeftijd vordert en val ik onder de dertig niet in het perfecte plaatje en denken ze na de dertig eerdeR: nou oke, deze gast kan er ook nog wel mee door :') Vind 30+ zelf trouwens te oud, dan moet je binnen 2-3 jaar eigenlijk al aan kinderen gaan beginnen. Doe mij maar rond de 25 ofzo _O_
Geld ook voor jou, stel die leeftijd schuif in, dan zie je alleen die leeftijden die je leuk vindt.

Ik ben 43, mijn zoekrange is 26-37. Match zelden, maar als we matchen is het:
-of spam voor QuickHump.com (knappe dames plaatjes, waarvan de reclame plaatjes nog niet geupload waren toen ik naar rechts swipete). Die rapporteer en blokkeer ik.
-of echt en dan precies de leeftijd en het uiterlijk dat ik wil. Dan is het alleen bij een date checken of het echt zo is, tenminste, als ze reageert. De laatste Tinder date bleek 1 jaar ouder en 10 kilo zwaarder te zijn :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_187900072
Waarom 6 jaar jonger?

Enfin, ik had een vreselijke date gisteren. Leuke chats, irl totaal contactgestoord. Kon geen gesprek op gang houden, was knap maar kwam aanzetten in verkreukeld shirt, wondjes van het scheren en at als een varken. Ik had meelij dus heb het 4 uur volgehouden, maar echt, nooit meer. Volgende keer eerst skypen.
pi_187900079
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 23:46 schreef PzKpfw het volgende:
Zijn jullie ook zo sceptisch als je ineens een heel knap iemand matcht? Net een hele knappe meid gematcht maar ik heb automatisch al zoiets van dat zal toch wel nep wezen ofzo.
De onderbroekmodellen zijn 9/10x nep. Vaak incels die iets willen bewijzen.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 15:19:57 #210
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_187900450
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 14:57 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

De onderbroekmodellen zijn 9/10x nep. Vaak incels die iets willen bewijzen.
Die krijg ik dan nooit voorgesteld :T
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_187901152
quote:
Ik ben 43, mijn zoekrange is 26-37. Match zelden, maar als we matchen is het:
-of spam voor QuickHump.com (knappe dames plaatjes, waarvan de reclame plaatjes nog niet geupload waren toen ik naar rechts swipete). Die rapporteer en blokkeer ik.
-of echt en dan precies de leeftijd en het uiterlijk dat ik wil. Dan is het alleen bij een date checken of het echt zo is, tenminste, als ze reageert. De laatste Tinder date bleek 1 jaar ouder en 10 kilo zwaarder te zijn :')
Hmm kan me voorstellen dat je weinig matches heb... waarom zou een 26-jarige willen daten met iemand van 43?
  zaterdag 13 juli 2019 @ 16:15:07 #212
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187901561
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 15:56 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm kan me voorstellen dat je weinig matches heb... waarom zou een 26-jarige willen daten met iemand van 43?
Denk dat je dan eerder richting de kink sites moet gaan ja. :s)
  zaterdag 13 juli 2019 @ 16:16:49 #213
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_187901597
Wie wil met me daten vanavond? Ik ben niet echt interessant oid en heb daardoor niet veel te melden, maar ik kan uitstekend beffen. Dus ik hoor het graag. Mvgr
Beati pauperes spiritu
pi_187901724
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 15:56 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm kan me voorstellen dat je weinig matches heb... waarom zou een 26-jarige willen daten met iemand van 43?
Dat dus, ik ben 30 en boven de 39 vind ik al te oud.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 16:31:55 #215
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187901847
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 16:23 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Dat dus, ik ben 30 en boven de 39 vind ik al te oud.
Jij bent sowieso een geval apart dus dat telt niet ;)
pi_187901903
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 16:31 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Jij bent sowieso een geval apart dus dat telt niet ;)
Nou hierin ben ik vrij normaal.
pi_187901944
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 16:35 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Nou hierin ben ik vrij normaal.
Voor de variatie (voor het eerst) ben ik het wel met eens ja _O-
  zaterdag 13 juli 2019 @ 16:42:18 #218
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187902021
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 16:35 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Nou hierin ben ik vrij normaal.
Zolang je er zelf maar in gelooft toch :s)

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 16:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Voor de variatie (voor het eerst) ben ik het wel met eens ja _O-
Nah, want leeftijd is het eerste dat overboord gaat als er gevoel bij komt kijken.
pi_187902071
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 16:42 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zolang je er zelf maar in gelooft toch :s)
[..]

Nah, want leeftijd is het eerste dat overboord gaat als er gevoel bij komt kijken.
Een man van 43 heeft vaak al kids, is gescheiden en wordt vaak al grijs/kaal. Wat moet ik daarmee?
  zaterdag 13 juli 2019 @ 16:56:04 #220
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187902174
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 16:45 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Een man van 43 heeft vaak al kids, is gescheiden en wordt vaak al grijs/kaal. Wat moet ik daarmee?
Als je net zoveel tijd besteedde aan lulsmoesjes zoeken had je allang een vent gehad, maar blijkbaar ben je gewoon niet interessant genoeg voor mannen die wel iets te bieden hebben. Hoewel dat niet zo gek is gezien hoe je hier overkomt.

Je bent echt zo'n typische vrouw die na x jaar nog op dezelfde app zit te klagen.
pi_187902180
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 16:42 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zolang je er zelf maar in gelooft toch :s)
[..]

Nah, want leeftijd is het eerste dat overboord gaat als er gevoel bij komt kijken.
Ja natuurlijk... maar op datingsites is gevoel doorgaans niet de eerste selectie.

Maar same here... als een vent 10 jaar ouder is moet ie wel echt leuk zijn voor ik “ja” swipe.
Niet uitgesloten... maar de kansen nemen wel af met zo’n groot verschil.
pi_187902235
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 16:56 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als je net zoveel tijd besteedde aan lulsmoesjes zoeken had je allang een vent gehad, maar blijkbaar ben je gewoon niet interessant genoeg voor mannen die wel iets te bieden hebben. Hoewel dat niet zo gek is gezien hoe je hier overkomt.

Je bent echt zo'n typische vrouw die na x jaar nog op dezelfde app zit te klagen.
Niet elke vrouw wil perse een vent he. Dat jij nou voor de eerste de beste gaat...
  zaterdag 13 juli 2019 @ 17:09:33 #223
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187902421
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 16:56 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ja natuurlijk... maar op datingsites is gevoel doorgaans niet de eerste selectie.

Maar same here... als een vent 10 jaar ouder is moet ie wel echt leuk zijn voor ik “ja” swipe.
Niet uitgesloten... maar de kansen nemen wel af met zo’n groot verschil.
Denk juist zelf dat naar mate je ouder wordt er veel minder naar gekeken wordt. Vooral omdat je zelf ook het nodige hebt meegemaakt. Heb ook liever een jonger (of ouder) iemand die levenservaring heeft dan iemand van mijn eigen leeftijd die niks meegemaakt heeft.

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 17:00 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Niet elke vrouw wil perse een vent he. Dat jij nou voor de eerste de beste gaat...
Grappig.

Dat is nou net het verschil tussen jou en mij, jij zoekt iemand die niet bestaat. Ik zoek gewoon een leuk iemand, met onvolkomenheden.
pi_187902548
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 17:09 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Denk juist zelf dat naar mate je ouder wordt er veel minder naar gekeken wordt. Vooral omdat je zelf ook het nodige hebt meegemaakt. Heb ook liever een jonger (of ouder) iemand die levenservaring heeft dan iemand van mijn eigen leeftijd die niks meegemaakt heeft.
[..]

Grappig.

Dat is nou net het verschil tussen jou en mij, jij zoekt iemand die niet bestaat. Ik zoek gewoon een leuk iemand, met onvolkomenheden.
Hij bestaat heus wel. Hij is alleen lastiger te vinden. Als jij een gescheiden single mom wil daten omdat je niet graag alleen bent is dat jouw keuze.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 17:33:41 #225
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187902882
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 17:15 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Hij bestaat heus wel. Hij is alleen lastiger te vinden. Als jij een gescheiden single mom wil daten omdat je niet graag alleen bent is dat jouw keuze.
Diegene bestaat niet, niemand is perfect namelijk.
Sorry to burst your bubble.

Been there done that, werkt niet voor mij, maar ik heb het wel een kans gegeven. Daar draait het nou net om bij daten, verder kijken dan een eisenlijstje.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 17:35:14 #226
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187902906
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 17:15 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Hij bestaat heus wel. Hij is alleen lastiger te vinden. Als jij een gescheiden single mom wil daten omdat je niet graag alleen bent is dat jouw keuze.
Diegene die jij zoekt, kan alle vrouwen krijgen.
Het lijkt me sterk dat diegene dan ook voor jou zal kiezen.
pi_187902965
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 17:15 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Hij bestaat heus wel. Hij is alleen lastiger te vinden. Als jij een gescheiden single mom wil daten omdat je niet graag alleen bent is dat jouw keuze.
Hmm hier een gescheiden single mom van ook nog eens rond de 40.

Ben heel blij dat niet de hele wereld denkt zoals jij... _O-

@S95Sedan ik ben al oud _O-
En ik kijk bij mannen die ouder zijn vaak naar hoe ze eruit zien.
De ene 50er is half bejaard.. de ander staat midden in het leven en twinkelt nog van levensvreugd. En dat maakt voor mij een wereld van verschil.
Ook als mensen jonger zijn natuurlijk.
pi_187902972
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 10:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Toen ik begin 30 was date ik juist dames van 21. Geen idee waar dat bij jou aan ligt. Heb je die leeftijd schuif op Tinder wel goed ingesteld?
[..]

Geld ook voor jou, stel die leeftijd schuif in, dan zie je alleen die leeftijden die je leuk vindt.

Ik ben 43, mijn zoekrange is 26-37. Match zelden, maar als we matchen is het:
-of spam voor QuickHump.com (knappe dames plaatjes, waarvan de reclame plaatjes nog niet geupload waren toen ik naar rechts swipete). Die rapporteer en blokkeer ik.
-of echt en dan precies de leeftijd en het uiterlijk dat ik wil. Dan is het alleen bij een date checken of het echt zo is, tenminste, als ze reageert. De laatste Tinder date bleek 1 jaar ouder en 10 kilo zwaarder te zijn :')
Mijne staat op 18-26j. Ben zelf 28.
Weet ook niet waar het aan ligt. Jaar of twee geleden kon ik meerdere keren daten per week met nieuwe mensen en nu lukt het al maanden niet om een date te plannen of iets spontaans.. foto's zijn gewoon zoals ik ben en matches ook nog wel om de paar dagen een nieuwe ofzo. Woon in een grote studentenstad, mag het allemaal niet zijn.

Soms in de stad verbaas ik mij ook over stelletjes die totaal verschillen of niet knappe mensen toch samen met een knappe. Zegt natuurlijk allemaal niks maar opvallend is het wel.
pi_187903033
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 17:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Mijne staat op 18-26j. Ben zelf 28.
Weet ook niet waar het aan ligt. Jaar of twee geleden kon ik meerdere keren daten per week met nieuwe mensen en nu lukt het al maanden niet om een date te plannen of iets spontaans.. foto's zijn gewoon zoals ik ben en matches ook nog wel om de paar dagen een nieuwe ofzo. Woon in een grote studentenstad, mag het allemaal niet zijn.

Soms in de stad verbaas ik mij ook over stelletjes die totaal verschillen of niet knappe mensen toch samen met een knappe. Zegt natuurlijk allemaal niks maar opvallend is het wel.
Wellicht in je situatie iets veranderd waardoor je minder aantrekkelijk bent nu? Werkloos oid.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 17:51:07 #230
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187903082
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 17:39 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm hier een gescheiden single mom van ook nog eens rond de 40.

Ben heel blij dat niet de hele wereld denkt zoals jij... _O-

@:S95Sedan ik ben al oud _O-
En ik kijk bij mannen die ouder zijn vaak naar hoe ze eruit zien.
De ene 50er is half bejaard.. de ander staat midden in het leven en twinkelt nog van levensvreugd. En dat maakt voor mij een wereld van verschil.
Ook als mensen jonger zijn natuurlijk.
Ja maar dat leek mij wel voor zich spreken, uiterlijk en uitstraling ga je toch als eerste op af met die apps.
pi_187903954
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 17:35 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Diegene die jij zoekt, kan alle vrouwen krijgen.
Het lijkt me sterk dat diegene dan ook voor jou zal kiezen.
Ik wil haar wel horen over 10 jaar als ze 40 is en nog steeds single :+
  zaterdag 13 juli 2019 @ 19:15:03 #232
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_187903963
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 17:45 schreef aeaeae het volgende:

[..]

Wellicht in je situatie iets veranderd waardoor je minder aantrekkelijk bent nu? Werkloos oid.
Aantrekkelijk is hij al nooit echt geweest. Daar ligt het niet aan.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_187905325
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 19:15 schreef Detroit het volgende:

[..]

Aantrekkelijk is hij al nooit echt geweest. Daar ligt het niet aan.
Hoe kan jij dat nou weten? Ken je hem persoonlijk of zo? :?
pi_187907036
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 17:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Mijne staat op 18-26j. Ben zelf 28.
Weet ook niet waar het aan ligt. Jaar of twee geleden kon ik meerdere keren daten per week met nieuwe mensen en nu lukt het al maanden niet om een date te plannen of iets spontaans.. foto's zijn gewoon zoals ik ben en matches ook nog wel om de paar dagen een nieuwe ofzo. Woon in een grote studentenstad, mag het allemaal niet zijn.

Soms in de stad verbaas ik mij ook over stelletjes die totaal verschillen of niet knappe mensen toch samen met een knappe. Zegt natuurlijk allemaal niks maar opvallend is het wel.
Beauty is wel in the eye of the beholder he?

Ik zit wel eens dates of bekende dames te vergelijken met vrienden. Sommige van hun dates zeg ik: qua uiterlijk slaat mijn paal echt niet in mijn gezicht er van. En andersom hebben zij dat ook van dates die ik lekker vind..

Qua bekende dames zouden sommigen bergen er voor over hebben om te daten met Anna van der Breggen of tijdje terug Georgina Verbaan.. Voor mij hoeft dat niet, al geef je geld toe.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_187907532
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 17:35 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Diegene die jij zoekt, kan alle vrouwen krijgen.
Het lijkt me sterk dat diegene dan ook voor jou zal kiezen.
Haal je hier dan iets positiefs uit of?

Wat is je uiteindelijke boodschap m.b.t. het nut daarvan voor haar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 13 juli 2019 @ 23:08:45 #236
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187907635
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 23:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Haal je hier dan iets positiefs uit of?

Wat is je uiteindelijke boodschap m.b.t. het nut daarvan voor haar.
De boodschap is wanneer je hoge standaarden wil hanteren, je zelf ook wat te bieden moet hebben.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 13 juli 2019 @ 23:31:57 #237
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187908093
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 23:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Haal je hier dan iets positiefs uit of?

Wat is je uiteindelijke boodschap m.b.t. het nut daarvan voor haar.
Het is meer de vraag waarom zij dit soort berichten hier post.
Als het al een vrouwelijke poster is.
Reacties daarop zijn enkel een uitkomst.

Ik zie ook niet waarom ik een perse boodschap zou moeten doorgeven in posts die ik hier maak.
pi_187908307
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 23:31 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Het is meer de vraag waarom zij dit soort berichten hier post.
Als het al een vrouwelijke poster is.
Reacties daarop zijn enkel een uitkomst.

Ik zie ook niet waarom ik een perse boodschap zou moeten doorgeven in posts die ik hier maak.
Dat is dus iets wat ik een beetje kut vind aan Fok, van die adviezen die niet het leven van de ontvanger bevorderen. Wat is dat dan voor een advies?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 13 juli 2019 @ 23:49:22 #239
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187908350
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 23:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is dus iets wat ik een beetje kut vind aan Fok, van die adviezen die niet het leven van de ontvanger bevorderen. Wat is dat dan voor een advies?
Ik geef geen advies, ik reageer op een post.

Ik heb overigens ook niets aan jouw bericht dus ik weet niet waarom je tegen mij loopt te zeiken.
pi_187908437
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 23:49 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik geef geen advies, ik reageer op een post.

Ik heb overigens ook niets aan jouw bericht dus ik weet niet waarom je tegen mij loopt te zeiken.
Mjamja, goed, op mensen die zeiken zeik ik graag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 14 juli 2019 @ 01:05:46 #241
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187909352
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 23:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mjamja, goed, op mensen die zeiken zeik ik graag.
Ach kom, heb je gezien hoe ze zich elders uitlaat met termen als "dobbernegers" en "optyfen met die besnorde vrouwen"?

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 19:30 schreef BoTheParakeet het volgende:
Dobbernegers laten dobberen in zee, niet onze verantwoordelijkheid. Ze wilden toch geen Europese bemoeinis en eigen baas zijn? Doe fat dan lekker.
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 15:01 schreef BoTheParakeet het volgende:
Optyfen met die besnorde vrouwen.
Ze komt over als een tokkie als ik zo vrij mag zijn en dus vindt niemand het vreemd als ze geen perfecte vent vindt.
pi_187909737
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 01:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ach kom, heb je gezien hoe ze zich elders uitlaat met termen als "dobbernegers" en "optyfen met die besnorde vrouwen"?
[..]


[..]

Ze komt over als een tokkie als ik zo vrij mag zijn en dus vindt niemand het vreemd als ze geen perfecte vent vindt.
Genoeg mannen die net zo denken.
  zondag 14 juli 2019 @ 01:40:26 #243
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187909749
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2019 01:39 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Genoeg mannen die net zo denken.
Ja, maar dat zijn dan niet die perfecte mannen toch?
pi_187909760
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 01:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, maar dat zijn dan niet die perfecte mannen toch?
Voor mij wel. Mijn exen waren stuk voor stuk guurrechts op dit gebied en allemaal universitair geschoold.
  zondag 14 juli 2019 @ 01:44:15 #245
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187909788
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2019 01:41 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Voor mij wel. Mijn exen waren stuk voor stuk guurrechts op dit gebied en allemaal universitair geschoold.
Waarom ging het uit met deze guurrechtse academisch geschoolde mannen?
pi_187909829
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 01:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Waarom ging het uit met deze guurrechtse academisch geschoolde mannen?
Nietnom deze reden. ;)
  zondag 14 juli 2019 @ 01:53:11 #247
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187909873
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2019 01:48 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Nietnom deze reden. ;)
Ok, over welk aantal hebben we het eigenlijk als het gaat om guurrechts en universitair geschoold?
  zondag 14 juli 2019 @ 02:01:39 #248
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187909965
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 01:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ach kom, heb je gezien hoe ze zich elders uitlaat met termen als "dobbernegers" en "optyfen met die besnorde vrouwen"?
[..]

[..]

Ze komt over als een tokkie als ik zo vrij mag zijn en dus vindt niemand het vreemd als ze geen perfecte vent vindt.
:D :D
  zondag 14 juli 2019 @ 04:31:16 #249
108913 Godshand
guide4you
pi_187910752
-nachtrant-

[ Bericht 86% gewijzigd door Godshand op 14-07-2019 13:29:20 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_187911066
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 17:15 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Hij bestaat heus wel. Hij is alleen lastiger te vinden. Als jij een gescheiden single mom wil daten omdat je niet graag alleen bent is dat jouw keuze.
Nou niet gaan ranten op gescheiden single moms he? Die kunnen toevallig hartstikke leuk zijn. :P
Sarcasme. Herken het.
pi_187911384
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 07:58 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nou niet gaan ranten op gescheiden single moms he? Die kunnen toevallig hartstikke leuk zijn. :P
Meestal zijn dat ook de meer zorgzame types.
  zondag 14 juli 2019 @ 09:24:03 #252
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187911524
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2019 04:31 schreef Godshand het volgende:
Cue vingeren levert meer op, dan antwoorden vinden in dit topic
Waarom betrek je mij hier ineens bij? :?
pi_187913345
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 09:03 schreef stokj het volgende:

[..]

Meestal zijn dat ook de meer zorgzame types.
Of het zijn gewoon normale, leuke vrouwen die toevallig een kind hebben en waarbij de relatie met de vader niet werkte, om wat voor reden dan ook. Als ik naar mezelf en vriendinnen kijk, zijn we echt niet op zoek naar een man die een vaderrol aanneemt voor hun kind (onze kinderen hebben al een vader), of iemand die ons financieel onderhoudt (we redden het financieel prima zelf). Ik vind het best jammer dat dat vooroordeel onder mannen bestaat, dat single moeder een soort van goudzoekers failures zijn, maar het is eigenlijk nog triester dat andere vrouwen ons als minderwaardig beschouwen en zeggen dat iemand alleen met “zo’n vrouw gaat als hij niks beters kan krijgen”. Kapsones much?
Sarcasme. Herken het.
pi_187913416
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 12:06 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Of het zijn gewoon normale, leuke vrouwen die toevallig een kind hebben en waarbij de relatie met de vader niet werkte, om wat voor reden dan ook. Als ik naar mezelf en vriendinnen kijk, zijn we echt niet op zoek naar een man die een vaderrol aanneemt voor hun kind (onze kinderen hebben al een vader), of iemand die ons financieel onderhoudt (we redden het financieel prima zelf). Ik vind het best jammer dat dat vooroordeel onder mannen bestaat, dat single moeder een soort van goudzoekers failures zijn, maar het is eigenlijk nog triester dat andere vrouwen ons als minderwaardig beschouwen en zeggen dat iemand alleen met “zo’n vrouw gaat als hij niks beters kan krijgen”. Kapsones much?
Daarom zijn die dames veelal leuker omdat ze echt hun ding willen doen en voor de rest alles op orde hebben: er is geld om kind te onderhouden, kind heeft vader en daar leren ze van. Kunnen ze goed plannen en tijd over houden om leuke en verstandige dingen te doen. Een gescheiden dame zal daarom ook niet zo snel haar nieuwe vriend voorstellen aan het kind, zeker niet als die nog jong is. Dat maakt het alleen maar complexer.
  zondag 14 juli 2019 @ 12:26:05 #255
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_187913727
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 12:06 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Of het zijn gewoon normale, leuke vrouwen die toevallig een kind hebben en waarbij de relatie met de vader niet werkte, om wat voor reden dan ook. Als ik naar mezelf en vriendinnen kijk, zijn we echt niet op zoek naar een man die een vaderrol aanneemt voor hun kind (onze kinderen hebben al een vader), of iemand die ons financieel onderhoudt (we redden het financieel prima zelf). Ik vind het best jammer dat dat vooroordeel onder mannen bestaat, dat single moeder een soort van goudzoekers failures zijn, maar het is eigenlijk nog triester dat andere vrouwen ons als minderwaardig beschouwen en zeggen dat iemand alleen met “zo’n vrouw gaat als hij niks beters kan krijgen”. Kapsones much?
Maar dan kom je op latten uit.. of je gaat toch een kind van een ander opvoeden..
Ik snap wel dat je niet iemand zoekt die een vaderrol gaat innemen.. maar hoe zie je dat dan voor je?
Het is namelijk juist dat je dat automatisch krijgt als je niet enkel afspreekt als het kind bij vader is..
Mijn ervaring is trouwens dat de vader meestal niet in beeld is, of dat er altijd gedoe is.. en dat mag je dan allemaal aanhoren..
Gescheiden vrouwen blijven echt eeuwig kwaad en rancuneus.. is het niet aan de oppervlakte dan wel onderhuids imo..

Oh enne dit is geen rant.. maar gewoon mijn ervaring.. ;)
pi_187914129
quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2019 12:26 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Maar dan kom je op latten uit.. of je gaat toch een kind van een ander opvoeden..
Ik snap wel dat je niet iemand zoekt die een vaderrol gaat innemen.. maar hoe zie je dat dan voor je?
Het is namelijk juist dat je dat automatisch krijgt als je niet enkel afspreekt als het kind bij vader is..
Mijn ervaring is trouwens dat de vader meestal niet in beeld is, of dat er altijd gedoe is.. en dat mag je dan allemaal aanhoren..
Gescheiden vrouwen blijven echt eeuwig kwaad en rancuneus.. is het niet aan de oppervlakte dan wel onderhuids imo..

Oh enne dit is geen rant.. maar gewoon mijn ervaring.. ;)
Een collega van 21 ging een half jaar om met een vrouw van 36 die een kind van 4 had. Zij zorgde er voor dat dat kind niet met hem te maken kreeg. Hij wou ook niks met dat kind te maken hebben. Totdat zij serieus werd en zei dat als ze samen wilden wonen hij het kind moest accepteren. Dat ging hem te ver (hij wou geen gezeur). Toen zijn ze uit elkaar gegaan. Tot grote spijt van die 21-jarige knul.
pi_187914329
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 12:06 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Of het zijn gewoon normale, leuke vrouwen die toevallig een kind hebben en waarbij de relatie met de vader niet werkte, om wat voor reden dan ook. Als ik naar mezelf en vriendinnen kijk, zijn we echt niet op zoek naar een man die een vaderrol aanneemt voor hun kind (onze kinderen hebben al een vader), of iemand die ons financieel onderhoudt (we redden het financieel prima zelf). Ik vind het best jammer dat dat vooroordeel onder mannen bestaat, dat single moeder een soort van goudzoekers failures zijn, maar het is eigenlijk nog triester dat andere vrouwen ons als minderwaardig beschouwen en zeggen dat iemand alleen met “zo’n vrouw gaat als hij niks beters kan krijgen”. Kapsones much?
Kom genoeg profielen tegen waarbij de vrouw nadrukkelijk aangeeft niet op zoek te zijn naar een man die al kinderen heeft. Voor alles valt wat te zeggen.

quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 12:49 schreef stokj het volgende:

[..]

Een collega van 21 ging een half jaar om met een vrouw van 36 die een kind van 4 had. Zij zorgde er voor dat dat kind niet met hem te maken kreeg. Hij wou ook niks met dat kind te maken hebben. Totdat zij serieus werd en zei dat als ze samen wilden wonen hij het kind moest accepteren. Dat ging hem te ver (hij wou geen gezeur). Toen zijn ze uit elkaar gegaan. Tot grote spijt van die 21-jarige knul.
Die vrouw was ook niet echt bijster slim bezig om een 15 jaar jonger iemand te schaken en hem uiteindelijk een commitment te willen laten begaan.
pi_187914540
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 12:06 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Of het zijn gewoon normale, leuke vrouwen die toevallig een kind hebben en waarbij de relatie met de vader niet werkte, om wat voor reden dan ook. Als ik naar mezelf en vriendinnen kijk, zijn we echt niet op zoek naar een man die een vaderrol aanneemt voor hun kind (onze kinderen hebben al een vader), of iemand die ons financieel onderhoudt (we redden het financieel prima zelf). Ik vind het best jammer dat dat vooroordeel onder mannen bestaat, dat single moeder een soort van goudzoekers failures zijn, maar het is eigenlijk nog triester dat andere vrouwen ons als minderwaardig beschouwen en zeggen dat iemand alleen met “zo’n vrouw gaat als hij niks beters kan krijgen”. Kapsones much?
Helemaal mee eens :)

Vooral dat laatste vond ik eigenlijk wel enigzins shocking...
kennelijk ben je als vrouw met kind meteen een 2e rangs burger.

Hoe zit dat met mannen met een kind?
Wat vinden “we” daarvan?
  zondag 14 juli 2019 @ 13:21:25 #259
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187914552
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 13:20 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Helemaal mee eens :)

Vooral dat laatste vond ik eigenlijk wel enigzins shocking...
kennelijk ben je als vrouw met kind meteen een 2e rangs burger.

Hoe zit dat met mannen met een kind?
Wat vinden “we” daarvan?
Die heb ik liever niet :P Maar in de praktijk denk ik dat dat over het algemeen minder 'lastig ' is aangezien veel mannen de kinderen minder vaak hebben als de moeder.
  zondag 14 juli 2019 @ 13:22:58 #260
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187914569
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 13:20 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Helemaal mee eens :)

Vooral dat laatste vond ik eigenlijk wel enigzins shocking...
kennelijk ben je als vrouw met kind meteen een 2e rangs burger.

Hoe zit dat met mannen met een kind?
Wat vinden “we” daarvan?
Ik vind het nogal kansloos een vrouw als minder te beoordelen omdat ze al nageslacht heeft. Het gaat uiteindelijk om de persoon toch, niet direct het feit of ze kinderen heeft.

Ik realiseer me dat dit nogal zwart wit is en er situaties zijn waarbij het niet werkbaar is, maar ik zou omwille van kinderen niet direct afhaken.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187914573
quote:
Die vrouw was ook niet echt bijster slim bezig om een 15 jaar jonger iemand te schaken en hem uiteindelijk een commitment te willen laten begaan.
Wat dacht die 21-jarige dan?
Dat ze de kinderen voor hem de deur uit zou zetten?
Had ie toch zelf wel kunnen verzinnen dat dat nooit ging werken.
En zij ook dus.

Zonde van ieders tijd.

(Dat soort dingen zijn wel waarom redelijk wat mensen met kinderen die ik ken... vooral daten met mensen met kinderen... scheelt een hoop gedoe)
pi_187914622
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 13:22 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik vind het nogal kansloos een vrouw als minder te beoordelen omdat ze al nageslacht heeft. Het gaat uiteindelijk om de persoon toch, niet direct het feit of ze kinderen heeft.

Ik realiseer me dat dit nogal zwart wit is en er situaties zijn waarbij het niet werkbaar is, maar ik zou omwille van kinderen niet direct afhaken.
Vind ik ook... maar duidelijk niet iedereen :)

En ik kan me ook echt wel voorstellen dat als je geen kinderen hebt... je niet zit te wachten op een nieuwe partner m/v die wel kinderen heeft.
Iets met een heel ander leven toch.

Maar zoals dat stukje terug hier werd gebracht...
Alsof als er dan echt NIEMAND je weer wil.. kun je altijd nog voor een gescheiden single mom gaan. Alsof het de laatste persoon op aarde is...
Dat is wel weer wat overdreven mag ik toch hopen.
pi_187914631
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 12:06 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Of het zijn gewoon normale, leuke vrouwen die toevallig een kind hebben en waarbij de relatie met de vader niet werkte, om wat voor reden dan ook. Als ik naar mezelf en vriendinnen kijk, zijn we echt niet op zoek naar een man die een vaderrol aanneemt voor hun kind (onze kinderen hebben al een vader), of iemand die ons financieel onderhoudt (we redden het financieel prima zelf). Ik vind het best jammer dat dat vooroordeel onder mannen bestaat, dat single moeder een soort van goudzoekers failures zijn, maar het is eigenlijk nog triester dat andere vrouwen ons als minderwaardig beschouwen en zeggen dat iemand alleen met “zo’n vrouw gaat als hij niks beters kan krijgen”. Kapsones much?
Sorry hoor, maar de eerste normale gescheiden vrouw met kinderen moet ik nog tegenkomen..

Of ze willen juist wel een vaderfiguur of niet, maar uiteindelijk ga je dat wel worden. Dat is niet erg, en een logisch gevolg.

Maar ik heb het met meerdere geprobeerd en het was vaker drama dan dat het leuk was. En al die verhalen de hele tijd, nee dank je wel. Dan had ex weer dit of dat gedaan.. *zucht
  zondag 14 juli 2019 @ 13:28:48 #264
108913 Godshand
guide4you
pi_187914645
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 09:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom betrek je mij hier ineens bij? :?
Sorry :@

Ik kwam niet zo gauw op een andere naam om die zin te kunnen produceren.

Maar ik haal hem wel weg ..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 14 juli 2019 @ 13:30:47 #265
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_187914672
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 13:22 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik vind het nogal kansloos een vrouw als minder te beoordelen omdat ze al nageslacht heeft. Het gaat uiteindelijk om de persoon toch, niet direct het feit of ze kinderen heeft.

Ik realiseer me dat dit nogal zwart wit is en er situaties zijn waarbij het niet werkbaar is, maar ik zou omwille van kinderen niet direct afhaken.
Vaker dan 1 keer geprobeerd, maar ik begin er niet meer aan.. Tenzij de kinderen al zelfstandig zijn..
pi_187914688
quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2019 12:26 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Maar dan kom je op latten uit.. of je gaat toch een kind van een ander opvoeden..
Ik snap wel dat je niet iemand zoekt die een vaderrol gaat innemen.. maar hoe zie je dat dan voor je?
Het is namelijk juist dat je dat automatisch krijgt als je niet enkel afspreekt als het kind bij vader is..
Mijn ervaring is trouwens dat de vader meestal niet in beeld is, of dat er altijd gedoe is.. en dat mag je dan allemaal aanhoren..
Gescheiden vrouwen blijven echt eeuwig kwaad en rancuneus.. is het niet aan de oppervlakte dan wel onderhuids imo..

Oh enne dit is geen rant.. maar gewoon mijn ervaring.. ;)
Hier ben ik wel mee eens (hoe zwart wit dat ook over mag komen), er zitten meerdere waarheden in.
  zondag 14 juli 2019 @ 13:32:30 #267
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187914700
Blijft een lastig verhaal voor velen, iemand daten met kinderen.

De vijver op tinder is zo groot dat je makkelijk kan selecteren op wat je wel en niet wil.
Het heeft ook mijn voorkeur niet om te daten met iemand met een kind/kinderen, dat doe ik dus ook niet.
Er zijn genoeg dames zonder kinderen waar ik ook mee kan daten.

Het zou anders zijn als ik iemand in het dagelijks leven tegen zou komen en haar leuk zou vinden en ze zou een kind/kinderen hebben.
pi_187914725
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 13:32 schreef SugeLucky het volgende:
Blijft een lastig verhaal voor velen, iemand daten met kinderen.

De vijver op tinder is zo groot dat je makkelijk kan selecteren op wat je wel en niet wil.
Het heeft ook mijn voorkeur niet om te daten met iemand met een kind/kinderen, dat doe ik dus ook niet.
Er zijn genoeg dames zonder kinderen waar ik ook mee kan daten.

Het zou anders zijn als ik iemand in het dagelijks leven tegen zou komen en haar leuk zou vinden en ze zou een kind/kinderen hebben. Dan vind je elkaar al leuk als je gaat daten.
Helaas kun je daar dus niet op selecteren bij Tinder.. Zal niet de eerste keer zijn dat je op een date ineens te horen krijgt; "Oja, ik heb ook nog 2 kinderen" :').

In het echt tegenkomen is sowieso beter :).
  zondag 14 juli 2019 @ 13:36:35 #269
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187914753
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 13:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Helaas kun je daar dus niet op selecteren bij Tinder.. Zal niet de eerste keer zijn dat je op een date ineens te horen krijgt; "Oja, ik heb ook nog 2 kinderen" :').

Jawel hoor.

Het is echt heel simpel. Je kan gewoon nog voor de date vragen of ze kinderen heeft.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 14 juli 2019 @ 13:37:27 #270
176766 crew  zoem
zoemt
pi_187914763
Sindskort bezig aan een hernieuwde poging op Tinder en Happn. Nieuwe foto's nieuwe kansen. Vooralsnog alleen verborgen likes en nog geen matches. Badoo ga ik eraf gooien, want dat werkt niet.

Vrouwen met kinderen swipe ik vrijwel altijd weg. Wel irritant dat sommige vrouwen wel op de foto gaan met een kind, maar er dan bij staat dat het niet van haar is. Laat die foto dan gewoon weg...
  zondag 14 juli 2019 @ 13:39:01 #271
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187914790
Overigens 'proud mommy' nog zo'n tinderterm waar ik van moet kokhalzen.
  zondag 14 juli 2019 @ 13:40:22 #272
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187914813
quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2019 13:30 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Vaker dan 1 keer geprobeerd, maar ik begin er niet meer aan.. Tenzij de kinderen al zelfstandig zijn..
Het is ook geheel afhankelijk van de context natuurlijk. Als het niet werkt, werkt het niet. Maar onmogelijk is het niet.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 14 juli 2019 @ 13:40:32 #273
108913 Godshand
guide4you
pi_187914817
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 12:06 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Of het zijn gewoon normale, leuke vrouwen die toevallig een kind hebben en waarbij de relatie met de vader niet werkte, om wat voor reden dan ook. Als ik naar mezelf en vriendinnen kijk, zijn we echt niet op zoek naar een man die een vaderrol aanneemt voor hun kind (onze kinderen hebben al een vader), of iemand die ons financieel onderhoudt (we redden het financieel prima zelf). Ik vind het best jammer dat dat vooroordeel onder mannen bestaat, dat single moeder een soort van goudzoekers failures zijn, maar het is eigenlijk nog triester dat andere vrouwen ons als minderwaardig beschouwen en zeggen dat iemand alleen met “zo’n vrouw gaat als hij niks beters kan krijgen”. Kapsones much?
Waar maak jij je druk om? Je date nog zat ondanks je kinderen.

Ik hoef ook geen vrouwen met kinderen, dat is een keuze.

Geregeld nog een ex in beeld, vaak nog een vervelende foute ex. En dan alles plannen om leuke dingen te kunnen doen. Meestal niet doordeweeks of je moet zachtjes in haar huis doen want de kinderen liggen op bed. En de kinderen zelf hebben ook een mening over je. Ze gaan je altijd vergelijken met ex (hun pappa).

Prima allemaal als het mijn kinderen zijn, maar ik doe die moeite niet voor kinderen van iemand anders. Genoeg vrouwen zonder kinderen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 14 juli 2019 @ 13:41:32 #274
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_187914834
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 13:39 schreef SugeLucky het volgende:
Overigens 'proud mommy' nog zo'n tinderterm waar ik van moet kokhalzen.
Dat zijn voor mij de 2 instant left-swipes: "Proud mommy" en Snapchat-filters.

Al dan niet in combinatie.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_187915026
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2019 13:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waar maak jij je druk om? Je date nog zat ondanks je kinderen.

Ik hoef ook geen vrouwen met kinderen, dat is een keuze.

Geregeld nog een ex in beeld, vaak nog een vervelende foute ex. En dan alles plannen om leuke dingen te kunnen doen. Meestal niet doordeweeks of je moet zachtjes in haar huis doen want de kinderen liggen op bed. En de kinderen zelf hebben ook een mening over je. Ze gaan je altijd vergelijken met ex (hun pappa).

Prima allemaal als het mijn kinderen zijn, maar ik doe die moeite niet voor kinderen van iemand anders. Genoeg vrouwen zonder kinderen.
_O_
pi_187915058
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 13:39 schreef SugeLucky het volgende:
Overigens 'proud mommy' nog zo'n tinderterm waar ik van moet kokhalzen.
Hoop moeders ook _O-
pi_187915071
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 13:39 schreef SugeLucky het volgende:
Overigens 'proud mommy' nog zo'n tinderterm waar ik van moet kokhalzen.
ja maar echt.
pi_187915095
Single vaders zijn ook een afknapper hier. Ik wil geen kinderen en al helemaal niet van een ander.
pi_187915117
Overigens is er een heel groot verschil tussen samenwonen met iemand met kinderen...
en de vader zijn voor kinderen.

Maar goed... ooit als jullie ouder zijn.. en een leven hebben gehad.. kom je daar nog wel achter.
pi_187915118
quote:
5s.gif Op zondag 14 juli 2019 01:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ok, over welk aantal hebben we het eigenlijk als het gaat om guurrechts en universitair geschoold?
5 officiele exen.
  zondag 14 juli 2019 @ 14:00:39 #281
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187915175
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 13:56 schreef Uhmmpie het volgende:
Overigens is er een heel groot verschil tussen samenwonen met iemand met kinderen...
en de vader zijn voor kinderen.
Uiteraard. Echter blijft het wel zo dat je constant bent met kinderen die niet van jou zijn.
Dat moet je willen.
En als je zelf geen kinderen hebt, is dat een grotere drempel dan als je ze zelf ook hebt denk ik.
  zondag 14 juli 2019 @ 14:02:16 #282
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_187915202
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 13:56 schreef Uhmmpie het volgende:
Overigens is er een heel groot verschil tussen samenwonen met iemand met kinderen...
en de vader zijn voor kinderen.

Maar goed... ooit als jullie ouder zijn.. en een leven hebben gehad.. kom je daar nog wel achter.
:D Want je hebt geen leven meer als je kinderen hebt inderdaad..

Het gaat mij helemaal niet om het feit dat het mijn kinderen niet zijn trouwens.. het is gewoon lastig als er een ex is..
Een weduwe met kinderen zou wat dat betreft geen probleem zijn voor mij..

Maar als je samenwoont met iemand met kinderen, word je ook gewoon vaderfiguur voor hen.. en dat is extra lastig als je een totaal andere visie hebt dan hun vader..
Kun je uitleggen wat het verschil precies is tussen samenwonen en een vader zijn voor ze?
  zondag 14 juli 2019 @ 14:03:41 #283
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187915238
quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2019 14:02 schreef Zolderkamer het volgende:
Want je hebt geen leven meer als je kinderen hebt inderdaad..
Je hebt een heel ander leven in ieder geval.
  zondag 14 juli 2019 @ 14:09:32 #284
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_187915353
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 14:00 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Uiteraard. Echter blijft het wel zo dat je constant bent met kinderen die niet van jou zijn.
Dat moet je willen.
En als je zelf geen kinderen hebt, is dat een grotere drempel dan als je ze zelf ook hebt denk ik.
Moet je ook maar even kunnen denk ik vooral..
Als je zelf niet het hele proces hebt meegemaakt, weet je eigenlijk ook geen ruk van kinderen..
Tenminste in mijn geval niet..
  zondag 14 juli 2019 @ 14:16:23 #285
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_187915485
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 14:03 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Je hebt een heel ander leven in ieder geval.
En dat is vaak wat de meeste vrouwen niet overzien, die wouden alleen maar kinderen en wel zo spoedig mogelijk.. met wie en hoe of wat is dan niet belangrijk.. Het is in hun hoofd het ideale plaatje..
Dat de relatie tussen beide ouders dan op de klippen loopt is niet zo verwonderlijk..

Ik zou best open staan voor kinderen.. maar dat is voor mij niet het doel, en voor de meeste vrouwen wel.. dat is waarom ik vaak afknap.. alles is ondergeschikt aan dat doel..

En het is geen verwijt hoor.. ik denk dat het in de aard van het beestje ligt

Noemde ik vrouwen nou beesten? :9
pi_187915597
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2019 13:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waar maak jij je druk om? Je date nog zat ondanks je kinderen.

Ik hoef ook geen vrouwen met kinderen, dat is een keuze.
Druk maken is een groot woord, maar ik vond het vreemd hoe gescheiden vrouwen met kinderen weg werden gezet als iets wat je uit een afvalputje vist. Dat je ervoor kiest om alleen vrouwen zonder kinderen te daten, prima, moet je helemaal zelf weten. Als jij een kind van een ander vreselijk vindt, moet je er ook vooral niet aan beginnen. Maar dat er gezegd wordt dat een vrouw met een kind tweede keus is, is natuurlijk een beetje raar.

Ik date idd zat, met mannen met en zonder kinderen. Dat was de klacht ook niet.
Sarcasme. Herken het.
pi_187915616
quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2019 14:16 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

En dat is vaak wat de meeste vrouwen niet overzien, die wouden alleen maar kinderen en wel zo spoedig mogelijk.. met wie en hoe of wat is dan niet belangrijk.. Het is in hun hoofd het ideale plaatje..
Dat de relatie tussen beide ouders dan op de klippen loopt is niet zo verwonderlijk..

Ik zou best open staan voor kinderen.. maar dat is voor mij niet het doel, en voor de meeste vrouwen wel.. dat is waarom ik vaak afknap.. alles is ondergeschikt aan dat doel..

En het is geen verwijt hoor.. ik denk dat het in de aard van het beestje ligt

Noemde ik vrouwen nou beesten? :9

Niet gek toch? Vrouwen hebben een 'houdbaarheidsdatum' wat betreft kinderen. Op een bepaalde leeftijd (midden 30-ish) wordt het krijgen van kinderen met afwijkingen relatief groter. Op haar 40e nog groter.

Vrouwen van die leeftijd die graag kinderen willen (rammelende eierstokken) hebben geen tijd meer om uitgebreid te gaan daten. Als je 21 of 22 bent, dan kan je nog jarenlang gaan daten en scharrelen als je wil. Wat betreft relaties kunnen jongere vrouwen beter selecteren omdat zij de tijd ervoor hebben. Vrouwen van 36 hebben die tijd en geduld niet meer en willen zsm kinderen met een man die ze helemaal niet zo goed kennen. Niet gek dat de relatie dan op de klippen loopt.
  zondag 14 juli 2019 @ 14:27:36 #288
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_187915663
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 14:24 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Niet gek toch? Vrouwen hebben een 'houdbaarheidsdatum' wat betreft kinderen. Op een bepaalde leeftijd (midden 30-ish) wordt het krijgen van kinderen met afwijkingen relatief groter. Op haar 40e nog groter.

Vrouwen van die leeftijd die graag kinderen willen (rammelende eierstokken) hebben geen tijd meer om uitgebreid te gaan daten. Als je 21 of 22 bent, dan kan je nog jarenlang gaan daten en scharrelen als je wil. Wat betreft relaties kunnen jongere vrouwen beter selecteren omdat zij de tijd ervoor hebben. Vrouwen van 36 hebben die tijd en geduld niet meer en willen zsm kinderen met een man die ze helemaal niet zo goed kennen. Niet gek dat de relatie dan op de klippen loopt.
Mwoa de meeste vrouwen van begin twintig willen juist dan al kinderen.. de meeste vrouwen van mijn leeftijd (30+) hebben al kinderen en zijn inmiddels single
pi_187915675
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 13:04 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Kom genoeg profielen tegen waarbij de vrouw nadrukkelijk aangeeft niet op zoek te zijn naar een man die al kinderen heeft. Voor alles valt wat te zeggen.
[..]

Die vrouw was ook niet echt bijster slim bezig om een 15 jaar jonger iemand te schaken en hem uiteindelijk een commitment te willen laten begaan.
Tja, zo te zien kwam er van lust ook gevoel bij en moest er een keuze worden gemaakt. _O- _O- _O-
  zondag 14 juli 2019 @ 14:29:02 #290
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187915678
quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2019 14:27 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Mwoa de meeste vrouwen van begin twintig willen juist dan al kinderen.. de meeste vrouwen van mijn leeftijd (30+) hebben al kinderen en zijn inmiddels single
Geen idee in welke land je woont maar mijn ervaring is dat vrouwen van begin 20 geen kinderen willen.
  zondag 14 juli 2019 @ 14:31:49 #291
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_187915721
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 14:29 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Geen idee in welke land je woont maar mijn ervaring is dat vrouwen van begin 20 geen kinderen willen.
20 25.. is de leeftijd waarop je dat gaat beslissen imo..
Enne ik woon gewoon in NL
pi_187915733
quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2019 14:27 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Mwoa de meeste vrouwen van begin twintig willen juist dan al kinderen.. de meeste vrouwen van mijn leeftijd (30+) hebben al kinderen en zijn inmiddels single
Wat? :')

In welk land woon jij? Vrouwen van begin 20 willen JUIST nog geen kinderen. Die weten misschien al wel dat ze ooit kinderen willen. Maar als ze begin 20 zijn willen ze er niet aan denken.
  zondag 14 juli 2019 @ 14:32:58 #293
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187915737
quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2019 14:31 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

imo..

Het gaat niet om jouw mening maar om die van vrouwen begin 20.

Je doet een beetje loze uitspraken.
pi_187915743
quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2019 14:31 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

20 25.. is de leeftijd waarop je dat gaat beslissen imo..
Enne ik woon gewoon in NL
Ja, beslissen dat ze ooit kinderen willen.

Niet dat ze dan al kinderen hebben. Vaak krijgen vrouwen pas kinderen zo rond eind 20/begin 30.
  zondag 14 juli 2019 @ 14:33:53 #295
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_187915748
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 14:32 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Wat? :')

In welk land woon jij? Vrouwen van begin 20 willen JUIST nog geen kinderen. Die weten misschien al wel dat ze ooit kinderen willen. Maar als ze begin 20 zijn willen ze er niet aan denken.
Dus willen ze wel kinderen.. ze beginnen er dan alleen nog niet aan..
  zondag 14 juli 2019 @ 14:34:13 #296
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_187915754
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 14:33 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja, beslissen dat ze ooit kinderen willen.

Niet dat ze dan al kinderen hebben. Vaak krijgen vrouwen pas kinderen zo rond eind 20/begin 30.
Dat zeg ik toch ook?
pi_187915756
quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2019 14:33 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dus willen ze wel kinderen.. ze beginnen er dan alleen nog niet aan..
Exact. Dat was mijn punt.

Ze beginnen er pas aan als ze eind 20 of begin 30 zijn.
  zondag 14 juli 2019 @ 14:35:23 #298
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187915773
quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2019 14:33 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dus willen ze wel kinderen.. ze beginnen er dan alleen nog niet aan..
Dat is niet wat je bedoelde. Wat een onzin zeg haha
pi_187915829
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 14:35 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Dat is niet wat je bedoelde. Wat een onzin zeg haha
Man, man, man.

Dat bedoelde hij idd niet....
pi_187916212
Waarom zou je kinderen willen?
pi_187916313
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2019 14:56 schreef BoTheParakeet het volgende:
Waarom zou je kinderen willen?
Waarom wil geen man kinderen met jou?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')