abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 juli 2019 @ 17:40:09 #51
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187885512
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 14:10 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Is gewoon genieten. Puur om te zien dat het dus wel kan...alleen niet hier, dat is jammer. Maar.... wat niet is kan nog komen!!
In Nederland worden illegalen ook gewoon uitgezet? Niet in zulke grote aantallen als in de VS, maar procentueel zal het elkaar niet veel ontlopen denk ik als je bedenkt dat de schattingen in de VS tussen de 10 en 20 miljoen zitten en er de afgelopen jaar zo'n 200.000 uitgezet zijn.
Laffe huichelaar
  vrijdag 12 juli 2019 @ 17:45:29 #52
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187885629
Trouwens, wie hou ik voor de gek. Een percentage van meer dan 1% moeten we wel halen, dus ik denk zelfs dat we het beter doen
Laffe huichelaar
pi_187885768
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 12:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom zou je hiervan genieten? Woon jij in de VS? Wat voor gevolgen heeft deze actie voor jou?
Genieten van de rellen op internet kan ook uit nederland :)
pi_187886240
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 17:40 schreef timmmmm het volgende:

[..]

In Nederland worden illegalen ook gewoon uitgezet? Niet in zulke grote aantallen als in de VS, maar procentueel zal het elkaar niet veel ontlopen denk ik als je bedenkt dat de schattingen in de VS tussen de 10 en 20 miljoen zitten en er de afgelopen jaar zo'n 200.000 uitgezet zijn.
In de VS leven meer dan tien miljoen illegalen, waarvan het grootste deel gewoon een betaalde baan heeft. In ons land is dat heel zeldzaam.

Dus wat betreft heb je gelijk.

Bepaalde users doen alsof je in ons land struikelt over de illegalen die maar niet uitgezet worden. De waarheid is toch echt heel anders.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187887704
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 17:37 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Simpel gezegd, je kan een muur maken van 5 meter hoog, maar dat zorgt er alleen maar voor dat er veel ladders van 5 meter 10 worden verkocht.
Dan worden deze ladders gewoon illegaal, en gaat de LEA (Ladder Enforcement Administration) actief achter lange ladderproducenten aan.
Ik zie m'n vrouw trouwens niet zo gauw zo'n ladder opklimmen, die vindt het keukentrapje al hoog.

Maar je begrijpt dat het bewaken van een muur (camera's, sensoren) makkelijker is dan, zeg maar, de provincie Limburg?
Racist
  vrijdag 12 juli 2019 @ 19:32:52 #56
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_187887752
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:30 schreef Toga het volgende:

[..]

Dan worden deze ladders gewoon illegaal, en gaat de LEA (Ladder Enforcement Administration) actief achter lange ladderproducenten aan.
Ladders die in Mexico worden verkocht?

quote:
Maar je begrijpt dat het bewaken van een muur (camera's, sensoren) makkelijker is dan, zeg maar, de provincie Limburg?
Camera's en sensoren kun je ook bij een grens zetten zonder muur, dat heeft net zo veel effect. Want er zal toch iemand op af moeten.

Die muur is niks anders dan symbolisch treiteren van Mexico.

https://www.suitupmaine.org/17-reasons-to-oppose-wall/
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  vrijdag 12 juli 2019 @ 19:45:53 #57
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187888025
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:32 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

[..]

Camera's en sensoren kun je ook bij een grens zetten zonder muur, dat heeft net zo veel effect. Want er zal toch iemand op af moeten.

Is de muur in het zuiden van Mexico ook symbolisch treiteren van Guatemala?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_187888211
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Is de muur in het zuiden van Mexico ook symbolisch treiteren van Guatemala?
Heb zeker op Facebook gestaan?

quote:
The query is moot, and the picture is irrelevant because there is no wall along the Mexico-Guatemala border. Most of that frontier consists of rain forests, mountains, rivers, lakes, or other natural barriers, and few of the sections passable by foot or automobile include any walls or fences:

Bron
pi_187888257
quote:

[..]

Je weet dat de DEA in 69 landen actief is?
[..]
quote:
De muur is een barrière die politie tijd geeft op tijd aanwezig te zijn, voordat ze met z'n 20-en alle kanten op rennen.

En hoe zie je treiteren voor je? Er zijn gewoon legale grensovergangen waar handel en mensen kunnen oversteken. Of zijn rivieren en zeeën ook alleen maar door God gecreëerd om mensen te treiteren?
Racist
  vrijdag 12 juli 2019 @ 21:12:46 #60
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_187889830
quote:

Elke beveiligingsmaatregel die het lastiger maakt de grens over te steken zorgt ervoor dat het risico toeneemt. De grens over gesmokkeld worden wordt dan duurder wat sorteert in minder aanloop.

Dat er sprake zou zijn van het symbolisch treiteren van Mexico lijkt me in dit opzicht geen sprake. Men kan, met toestemming, prima de grens met de VS oversteken.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 21:18:36 #61
56749 BlaZ
pi_187889947
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heb zeker op Facebook gestaan?
[..]

Nou ja, er staat wel een hek, maar dat is om koeien tegen te houden _O-
Bij La Mesia ben ik wel eens over de grens gereden, dat is gewoon een lange winkelstraat.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 22:04:56 #62
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187890605
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 21:18 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Nou ja, er staat wel een hek, maar dat is om koeien tegen te houden _O-
Bij La Mesia ben ik wel eens over de grens gereden, dat is gewoon een lange winkelstraat.
KoosVogels is een soort van journalist, dus die weet het heus beter dan jij.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 12 juli 2019 @ 22:06:19 #63
56749 BlaZ
pi_187890623
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 22:04 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

KoosVogels is een soort van journalist, dus die weet het heus beter dan jij.
Ik woon er niet zover vandaan.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 22:08:18 #64
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187890644
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 16:39 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Zwak excuus, aangezien volgens Trump een muur alle illegalen zou tegenhouden moeten die mensen eerst de grens over om zo'n stad te kunnen bereiken.

Maar blijf vooral met fake news en foto's proberen de schuld bij de democraten, waarvan hun laatste president meer illegalen het land uitzette, neer te leggen.
Je meent dit ook écht hè?
  vrijdag 12 juli 2019 @ 22:09:52 #65
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187890665
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 22:06 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Ik woon er niet zover vandaan.
Dat maakt niks uit. KoosVogels werkt bij de krant dus hij heeft gelijk. Altijd.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 22:19:38 #66
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187890794
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 16:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus wanneer een Mexicaan wordt opgepakt aan de andere kant van de Atlantische Oceaan en vervolgens het land uit wordt gezet, dan word je daar blij van?

Oke.....
Zelfs in Nederland zou ik het vreemd vinden. Dat je het beleid zou steunen kan ik begrijpen, maar om nou te genieten bij andermans serieus leed vind ik best gek.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 22:24:57 #67
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_187890884
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 22:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zelfs in Nederland zou ik het vreemd vinden. Dat je het beleid zou steunen kan ik begrijpen, maar om nou te genieten bij andermans serieus leed vind ik best gek.
Welk leed? Ze weten dondersgoed dat ze illegaal zijn en sinds ze daar zijn de kans lopen bij een toevallige controle tegen de lamp te lopen ;) Dat "leed" van het uitzetten hebben ze zichzelf aangedaan.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 12 juli 2019 @ 22:25:55 #68
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187890901
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 22:24 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Welk leed? Ze weten dondersgoed dat ze illegaal zijn en sinds ze daar zijn de kans lopen bij een toevallige controle tegen de lamp te lopen ;) Dat "leed" van het uitzetten hebben ze zichzelf aangedaan.
Ja, zoiets kun je ook zeggen als iemand longkanker krijgt van het roken, maar dan nog zie je mij niet genieten.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 22:28:28 #69
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_187890931
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 22:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, zoiets kun je ook zeggen als iemand longkanker krijgt van het roken, maar dan nog zie je mij niet genieten.
Maar ik zal er ook geen traan om laten.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 12 juli 2019 @ 22:29:32 #70
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187890946
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 22:28 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Maar ik zal er ook geen traan om laten.
Dat is wat anders.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 00:38:48 #71
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_187893359
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 16:39 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Zwak excuus, aangezien volgens Trump een muur alle illegalen zou tegenhouden moeten die mensen eerst de grens over om zo'n stad te kunnen bereiken.

Maar blijf vooral met fake news en foto's proberen de schuld bij de democraten, waarvan hun laatste president meer illegalen het land uitzette, neer te leggen.
Preventie is belangrijker dan zoveel mogelijk uitzetten. Dat is dweilen met de kraan open. Dankzij Trump doet Mexico heel erg zijn best de grens te bewaken en te voorkomen dat mensen illegaal de oversteek maken.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 13:12:38 #72
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_187898633
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 00:38 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Preventie is belangrijker dan zoveel mogelijk uitzetten. Dat is dweilen met de kraan open. Dankzij Trump doet Mexico heel erg zijn best de grens te bewaken en te voorkomen dat mensen illegaal de oversteek maken.
Om even over het hoofd te zien dat illegale grens-overstekers maar een heel klein aandeel zijn van de instroom aan illegalen in de VS.

Het grootste deel komt op een legale manier (bv. toeristenvisum) het land binnen en wil er dan gewoon niet meer uit. Daar gaat geen hek of muur tegen helpen.

Net zo goed als de grootste hoeveelheden aan drugs niet door tunnels onder de Mexicaanse grens worden geïmporteerd, maar gewoon in een zeecontainer de haven van New York in worden gevaren.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_187898676
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 14:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maar waarom geniet je ervan dat mensen uit een ander land worden getrapt? Ik kan daar persoonlijk niet bij met m'n verstand.
Gewoon. Mensen deporteren. Prachtig toch? Helemaal als ze gaan janken. Hopen dat er wel live-beelden uitgezonden worden.

Ja, zulke mensen zijn er echt.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 13:20:46 #74
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_187898749
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 13:15 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Gewoon. Mensen deporteren. Prachtig toch? Helemaal als ze gaan janken. Hopen dat er wel live-beelden uitgezonden worden.

Ja, zulke mensen zijn er echt.
Ze overtreden de wet, dus is het dan niet mooi dat ze bestraft worden? Als een inbreker gepakt en gestraft wordt is het toch ook mooi?
The more debt, the better
pi_187898777
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 13:20 schreef flyguy het volgende:

[..]

Ze overtreden de wet, dus is het dan niet mooi dat ze bestraft worden? Als een inbreker gepakt en gestraft wordt is het toch ook mooi?
Ja, prachtig. Zak chips erbij, biertje open en genieten maar.
pi_187899438
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 14:52 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Verder zouden ze hier ook wel van die teams mogen inzetten, oprotten met al die illegalen.
Die 50.000-ish die hier rondlopen, je struikelt er echt over ja.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_187899455
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 14:11 schreef nostra het volgende:

[..]

Die 50.000-ish die hier rondlopen, je struikelt er echt over ja.
Volgens mij heb ik in ons land nog nooit een illegale immigrant ontmoet.
pi_187899551
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 13:12 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Om even over het hoofd te zien dat illegale grens-overstekers maar een heel klein aandeel zijn van de instroom aan illegalen in de VS.

Het grootste deel komt op een legale manier (bv. toeristenvisum) het land binnen en wil er dan gewoon niet meer uit. Daar gaat geen hek of muur tegen helpen.

Net zo goed als de grootste hoeveelheden aan drugs niet door tunnels onder de Mexicaanse grens worden geïmporteerd, maar gewoon in een zeecontainer de haven van New York in worden gevaren.
Ik blijf dit een raar argument vinden, er komen meer mensen binnen via een toeristenvisum en daarom is het goed bewaken van de grens (muur) overbodig?

Overigens zijn er duizenden mensen die wekelijks illegaal de grens oversteken en een deel daarvan word gepakt.
De anderen verdwijnen in de illegaliteit en zijn in principe een last voor de burger waar ze niet om hebben gevraagd.
De overheid heeft een plicht naar de bevolking toe om de landsgrenzen te beschermen.
Helaas zijn de democraten die plicht vergeten.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 14:20:45 #79
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_187899579
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 14:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De overheid heeft een plicht naar de bevolking toe om de landsgrenzen te beschermen.
Die grensbewaking schiet te kort omdat er te weinig mankracht is om het te handhaven. Die mankracht is weg bezuinigd.

Een muur is niks anders dan een prestige-project omdat de kosten ervan niet tegen de baten op wegen. En omdat Trump nog altijd de fantasie in zijn hoofd heeft dat ie daarmee de mijnwerkers en ijzerwerkers in Detroit aan het werk kan krijgen.
pi_187899619
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 14:20 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Die grensbewaking schiet te kort omdat er te weinig mankracht is om het te handhaven. Die mankracht is weg bezuinigd.

Een muur is niks anders dan een prestige-project omdat de kosten ervan niet tegen de baten op wegen. En omdat Trump nog altijd de fantasie in zijn hoofd heeft dat ie daarmee de mijnwerkers en ijzerwerkers in Detroit aan het werk kan krijgen.
De muur is idd een prestigeproject maar ook een statement en het heeft een afschrikkende werking.
Ik durf te wedden dat het plaatsen van een muur dusdanig ontmoedigend werkt dat een hoop mensen de oversteek niet meer maken.
Men kan wel iets roepen over tunnels en ladders maar feit blijft dat de gemiddelde persoon daar simpelweg niet aan gaat beginnen.
pi_187899623
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 14:12 schreef KoosVogels het volgende:
Geen idee, ze hebben geen bordje om hun nek hangen. Ik zag de aantallen vroeger nog wel eens langskomen toen ik bij de Amsterdamse ambulancedienst rondliep en zelfs daar is het vrij marginaal. Het is gewoon een vrij verwaarloosbaar "probleem".

Maar goed, een schuldige aanwijzen voor je eigen falen en die vervolgens met veel uiterlijk vertoon daarvoor "straffen" doet het blijkbaar goed bij een bepaalde groep. Ga aan jezelf werken, doe een cursus, zoek een vriendin, vul die 80 jaar die je hier met veel geluk kan rondlopen met iets beters dan de hele dag kankeren op die kutbuitenlanders denk ik dan, maar soit.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_187899787
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 14:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik blijf dit een raar argument vinden, er komen meer mensen binnen via een toeristenvisum en daarom is het goed bewaken van de grens (muur) overbodig?

Overigens zijn er duizenden mensen die wekelijks illegaal de grens oversteken en een deel daarvan word gepakt.
De anderen verdwijnen in de illegaliteit en zijn in principe een last voor de burger waar ze niet om hebben gevraagd.
Dit is niet waar. Jaar op jaar toont onderzoek aan dat illegalen in de VS werken (en daarmee een enorme bijdrage leveren aan de economie) en statistisch gezien minder in aanvaring komen met de wet vanwege criminaliteit dan amerikanen zelf.

Niet je europese perceptie loslaten op een totaal andere situatie.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 14:36:44 #83
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_187899795
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 14:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De muur is idd een prestigeproject maar ook een statement en het heeft een afschrikkende werking.
Ik durf te wedden dat het plaatsen van een muur dusdanig ontmoedigend werkt dat een hoop mensen de oversteek niet meer maken.
De enige mensen die je met een muur afschrikt zijn opportunistische gelukzoekers die over land de VS in willen komen. Dat is een klein aandeel, en dat is nou juist de groep die in verhouding het minste overlast veroorzaakt.

De grootste overlast aan de Mexicaanse kant zit hem in mensensmokkelaars en drugshandelaren, en die zijn dusdanig georganiseerd en professioneel dat ze zich niet af laten schrikken door een paar meter aan ijzer en beton.

Trump probeert alleen de muur te verkopen als dé oplossing waardoor ineens alle drugsproblemen in het land als sneeuw voor de zon verdwijnen, en dat is natuurlijk niet aan de orde. False advertising van voor tot achter.
pi_187899861
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 14:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dit is niet waar. Jaar op jaar toont onderzoek aan dat illegalen in de VS werken (en daarmee een enorme bijdrage leveren aan de economie) en statistisch gezien minder in aanvaring komen met de wet vanwege criminaliteit dan amerikanen zelf.

Niet je europese perceptie loslaten op een totaal andere situatie.
En ook gebruik maken van de gezondheidszorg etc. Bovendien zijn het vaak de laagbetaalde banen die ze innemen dus niet alleen zijn ze een kostenpost voor de samenleving al dragen ze bij, ze zorgen ook nog eens voor verdringing op de arbeidsmarkt.
Ik kan me nog een artikel herinneren toen Trump verkozen was dat het aantal illegale immigranten afnam met als gevolg een beter salaris voor mensen die werken in de bouw.
pi_187899909
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 14:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]

En ook gebruik maken van de gezondheidszorg etc. Bovendien zijn het vaak de laagbetaalde banen die ze innemen dus niet alleen zijn ze een kostenpost voor de samenleving al dragen ze bij, ze zorgen ook nog eens voor verdringing op de arbeidsmarkt.
Ik kan me nog een artikel herinneren toen Trump verkozen was dat het aantal illegale immigranten afnam met als gevolg een beter salaris voor mensen die werken in de bouw.
Wederom niet waar. Ze betalen trouwens ook belasting. Zoek jij nooit uit of je beweringen ergens op gestaafd zijn? Dit is allemaal vrij verkrijbare informatie.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_187900032
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 14:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wederom niet waar. Ze betalen trouwens ook belasting. Zoek jij nooit uit of je beweringen ergens op gestaafd zijn? Dit is allemaal vrij verkrijbare informatie.
https://www.justfactsdail(...)ederal-income-taxes/

Ze zullen zeker belasting betalen, het is alleen niet duidelijk hoeveel etc etc.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 14:59:35 #87
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_187900117
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 14:36 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

De enige mensen die je met een muur afschrikt zijn opportunistische gelukzoekers die over land de VS in willen komen. Dat is een klein aandeel, en dat is nou juist de groep die in verhouding het minste overlast veroorzaakt.

De grootste overlast aan de Mexicaanse kant zit hem in mensensmokkelaars en drugshandelaren, en die zijn dusdanig georganiseerd en professioneel dat ze zich niet af laten schrikken door een paar meter aan ijzer en beton.

Trump probeert alleen de muur te verkopen als dé oplossing waardoor ineens alle drugsproblemen in het land als sneeuw voor de zon verdwijnen, en dat is natuurlijk niet aan de orde. False advertising van voor tot achter.
Hier nog meer false advertising: https://www.whitehouse.gov/opioids/
2019: The Great Awakening
pi_187900144
Optyfen met die besnorde vrouwen.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 15:10:55 #89
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_187900306
Goede zaak.
Nu hopelijk gaat Europa het voorbeeld volgen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_187902964
quote:

[..]

In 1992 stortte er een Boeing 747 op de Bijlmer. Er waren toen al gewonde illegalen die niet naar een ziekenhuis durfden met de angst uitgezet te worden. Toen werd er al een pardon uitgeroepen zodat ze zich konden laten helpen.
Grapjes waren niet van de lucht: dodental: 5 bemanningleden, 150 inwoners en 1500 illegalen.

Maar misschien bedoelde je: "de wereld is van iedereen, niemand is illegaal"?

[ Bericht 5% gewijzigd door Toga op 13-07-2019 17:48:07 ]
Racist
pi_187927188
Illegaal is illegaal. In elk ander land wordt je ook uitgezet dus wat is nou het probleem?
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  zondag 14 juli 2019 @ 22:57:10 #92
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187927325
quote:

[..]

Over het algemeen stellen ze zich ook niet met hun migratiestatus voor natuurlijk
Laffe huichelaar
pi_187927417
quote:
9s.gif Op zondag 14 juli 2019 22:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Over het algemeen stellen ze zich ook niet met hun migratiestatus voor natuurlijk
Punt is vooral dat het er gewoon niet gek veel zijn, laat staan dat je er als doorsnee Nederlander iets van merkt.

Dus die gasten allemaal opsporen, lijkt mij een vrij zinloze actie.
pi_187927467
Niet veel en allemaal verhoudt zich als een tang op een varken, wat is het nu niet veel en een paar of niet veel en allemaal.

quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2019 23:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Punt is vooral dat het er gewoon niet gek veel zijn, laat staan dat je er als doorsnee Nederlander iets van merkt.

Dus die gasten allemaal opsporen, lijkt mij een vrij zinloze actie.
Of zijn er veel niet gek?

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2019 23:08:43 ]
  zondag 14 juli 2019 @ 23:09:56 #95
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187927521
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 23:05 schreef john2406 het volgende:
Niet veel en allemaal verhoudt zich als een tang op een varken, wat is het nu niet veel en een paar of niet veel en allemaal.
[..]

Of zijn er veel niet gek?
hoe zou jij enkele 10.000en noemen?
Laffe huichelaar
pi_187927563
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 23:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]

hoe zou jij enkele 10.000en noemen?
Ik wacht even op een bron van Koosvogels het zijn er volgens deze immers niet veel, al is het zonder bron!
Maar als journalist zou ik verwachten die tovert met zinnen die zou dat zeker moeten kunnen, van zijn reactie kan ik niet veel van maken. Behalve iets roepen zonder te onderbouwen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2019 23:13:52 ]
  zondag 14 juli 2019 @ 23:15:33 #97
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187927605
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 23:12 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik wacht even op een bron van Koosvogels het zijn er volgens deze immers niet veel, al is het zonder bron!
Maar als journalist zou ik verwachten die tovert met zinnen die zou dat zeker moeten kunnen, van zijn reactie kan ik niet veel van maken. Behalve iets roepen zonder te onderbouwen.
\
Volgens Amnesty enkele 10.000en
Laffe huichelaar
  zondag 14 juli 2019 @ 23:16:09 #98
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187927623
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 15:10 schreef Harvest89 het volgende:
Goede zaak.
Nu hopelijk gaat Europa het voorbeeld volgen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 17:40 schreef timmmmm het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 17:45 schreef timmmmm het volgende:
Trouwens, wie hou ik voor de gek. Een percentage van meer dan 1% van de illegalen moeten we wel halen, dus ik denk zelfs dat we het beter doen
Laffe huichelaar
pi_187927627
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 23:15 schreef timmmmm het volgende:

[..]

\
Volgens Amnesty enkele 10.000en
Allemaal bij elkaar zijn dat veel of niet?
  zondag 14 juli 2019 @ 23:18:39 #100
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_187927676
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 23:16 schreef john2406 het volgende:

[..]

Allemaal bij elkaar zijn dat veel of niet?
Enkele, dan verwacht ik er sowieso niet meer dan 50.000. Laten we dan zeggen 0,3% van de bevolking. In bijvoorbeeld de VS zitten ze op 3-4%
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')