Zo lijkt het soms wel jaquote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat je wil zeggen dat het niet net als een puppy nemen is?
Zo lijken mensen er wel mee om te gaan tegenwoordig.
Nee maar serieus, waarom zou je na je 40e nog overwegen een kind te nemen. En dan helemaal die eis/verwachting hebben als single.
Wow ja dat herken ik welquote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:46 schreef PzKpfw het volgende:
Zijn jullie ook zo sceptisch als je ineens een heel knap iemand matcht? Net een hele knappe meid gematcht maar ik heb automatisch al zoiets van dat zal toch wel nep wezen ofzo.
Zou het? Niet de eerste keer dat het me overkomt namelijk. Heb dan ook eigenlijk geen idee wat te zeggen gelijkquote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:51 schreef Daniane het volgende:
[..]
Wow ja dat herken ik wel. Maar dat ligt echt aan je eigen zelfbeeld
.
Match jij zelf mensen die je zeer onaantrekkelijk vindt?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:03 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zou het? Niet de eerste keer dat het me overkomt namelijk. Heb dan ook eigenlijk geen idee wat te zeggen gelijk
Toen ik begin 30 was date ik juist dames van 21. Geen idee waar dat bij jou aan ligt. Heb je die leeftijd schuif op Tinder wel goed ingesteld?quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:27 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Als je al jaren dezelfde personen op de apps tegenkomt is het misschien goed om eens te kappen. Ik heb er steeds minder succes mee, komt ook omdat ik natuurlijk elke dag ouder ben en het niet logisch is dat je nog steeds meiden van begin 20 kunt daten als je bijna 30 bent... De dames van rond mijn leeftijd zijn meteen zo serieus en werken een heel interview af.
Geld ook voor jou, stel die leeftijd schuif in, dan zie je alleen die leeftijden die je leuk vindt.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:28 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Ik vind het op Tinder ook vaak wel net een beetje té opvallend![]()
Ben net zo oud als jij maar ongeveer 70% van mijn matches zijn 30, 31, 32, 33, 34, 35. Dat zou niet heel raar zijn, ware het niet dat ik dan ook vijf jaar ''de andere kant op'' wat meer matches zou verwachten![]()
Maar kennelijk worden vrouwen toch wel minder selectief naar mate de leeftijd vordert en val ik onder de dertig niet in het perfecte plaatje en denken ze na de dertig eerdeR: nou oke, deze gast kan er ook nog wel mee doorVind 30+ zelf trouwens te oud, dan moet je binnen 2-3 jaar eigenlijk al aan kinderen gaan beginnen. Doe mij maar rond de 25 ofzo
De onderbroekmodellen zijn 9/10x nep. Vaak incels die iets willen bewijzen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:46 schreef PzKpfw het volgende:
Zijn jullie ook zo sceptisch als je ineens een heel knap iemand matcht? Net een hele knappe meid gematcht maar ik heb automatisch al zoiets van dat zal toch wel nep wezen ofzo.
Die krijg ik dan nooit voorgesteldquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:57 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
De onderbroekmodellen zijn 9/10x nep. Vaak incels die iets willen bewijzen.
Hmm kan me voorstellen dat je weinig matches heb... waarom zou een 26-jarige willen daten met iemand van 43?quote:Ik ben 43, mijn zoekrange is 26-37. Match zelden, maar als we matchen is het:
-of spam voor QuickHump.com (knappe dames plaatjes, waarvan de reclame plaatjes nog niet geupload waren toen ik naar rechts swipete). Die rapporteer en blokkeer ik.
-of echt en dan precies de leeftijd en het uiterlijk dat ik wil. Dan is het alleen bij een date checken of het echt zo is, tenminste, als ze reageert. De laatste Tinder date bleek 1 jaar ouder en 10 kilo zwaarder te zijn
Denk dat je dan eerder richting de kink sites moet gaan ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm kan me voorstellen dat je weinig matches heb... waarom zou een 26-jarige willen daten met iemand van 43?
Dat dus, ik ben 30 en boven de 39 vind ik al te oud.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm kan me voorstellen dat je weinig matches heb... waarom zou een 26-jarige willen daten met iemand van 43?
Jij bent sowieso een geval apart dus dat telt nietquote:Op zaterdag 13 juli 2019 16:23 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Dat dus, ik ben 30 en boven de 39 vind ik al te oud.
Nou hierin ben ik vrij normaal.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een geval apart dus dat telt niet
Voor de variatie (voor het eerst) ben ik het wel met eens jaquote:Op zaterdag 13 juli 2019 16:35 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Nou hierin ben ik vrij normaal.
Zolang je er zelf maar in gelooft tochquote:Op zaterdag 13 juli 2019 16:35 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Nou hierin ben ik vrij normaal.
Nah, want leeftijd is het eerste dat overboord gaat als er gevoel bij komt kijken.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 16:38 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Voor de variatie (voor het eerst) ben ik het wel met eens ja
Een man van 43 heeft vaak al kids, is gescheiden en wordt vaak al grijs/kaal. Wat moet ik daarmee?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 16:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang je er zelf maar in gelooft toch
[..]
Nah, want leeftijd is het eerste dat overboord gaat als er gevoel bij komt kijken.
Als je net zoveel tijd besteedde aan lulsmoesjes zoeken had je allang een vent gehad, maar blijkbaar ben je gewoon niet interessant genoeg voor mannen die wel iets te bieden hebben. Hoewel dat niet zo gek is gezien hoe je hier overkomt.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 16:45 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Een man van 43 heeft vaak al kids, is gescheiden en wordt vaak al grijs/kaal. Wat moet ik daarmee?
Ja natuurlijk... maar op datingsites is gevoel doorgaans niet de eerste selectie.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 16:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang je er zelf maar in gelooft toch
[..]
Nah, want leeftijd is het eerste dat overboord gaat als er gevoel bij komt kijken.
Niet elke vrouw wil perse een vent he. Dat jij nou voor de eerste de beste gaat...quote:Op zaterdag 13 juli 2019 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je net zoveel tijd besteedde aan lulsmoesjes zoeken had je allang een vent gehad, maar blijkbaar ben je gewoon niet interessant genoeg voor mannen die wel iets te bieden hebben. Hoewel dat niet zo gek is gezien hoe je hier overkomt.
Je bent echt zo'n typische vrouw die na x jaar nog op dezelfde app zit te klagen.
Denk juist zelf dat naar mate je ouder wordt er veel minder naar gekeken wordt. Vooral omdat je zelf ook het nodige hebt meegemaakt. Heb ook liever een jonger (of ouder) iemand die levenservaring heeft dan iemand van mijn eigen leeftijd die niks meegemaakt heeft.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 16:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk... maar op datingsites is gevoel doorgaans niet de eerste selectie.
Maar same here... als een vent 10 jaar ouder is moet ie wel echt leuk zijn voor ik “ja” swipe.
Niet uitgesloten... maar de kansen nemen wel af met zo’n groot verschil.
Grappig.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 17:00 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Niet elke vrouw wil perse een vent he. Dat jij nou voor de eerste de beste gaat...
Hij bestaat heus wel. Hij is alleen lastiger te vinden. Als jij een gescheiden single mom wil daten omdat je niet graag alleen bent is dat jouw keuze.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 17:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk juist zelf dat naar mate je ouder wordt er veel minder naar gekeken wordt. Vooral omdat je zelf ook het nodige hebt meegemaakt. Heb ook liever een jonger (of ouder) iemand die levenservaring heeft dan iemand van mijn eigen leeftijd die niks meegemaakt heeft.
[..]
Grappig.
Dat is nou net het verschil tussen jou en mij, jij zoekt iemand die niet bestaat. Ik zoek gewoon een leuk iemand, met onvolkomenheden.
Diegene bestaat niet, niemand is perfect namelijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 17:15 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Hij bestaat heus wel. Hij is alleen lastiger te vinden. Als jij een gescheiden single mom wil daten omdat je niet graag alleen bent is dat jouw keuze.
Diegene die jij zoekt, kan alle vrouwen krijgen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 17:15 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Hij bestaat heus wel. Hij is alleen lastiger te vinden. Als jij een gescheiden single mom wil daten omdat je niet graag alleen bent is dat jouw keuze.
Hmm hier een gescheiden single mom van ook nog eens rond de 40.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 17:15 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Mijne staat op 18-26j. Ben zelf 28.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Toen ik begin 30 was date ik juist dames van 21. Geen idee waar dat bij jou aan ligt. Heb je die leeftijd schuif op Tinder wel goed ingesteld?
[..]
Geld ook voor jou, stel die leeftijd schuif in, dan zie je alleen die leeftijden die je leuk vindt.
Ik ben 43, mijn zoekrange is 26-37. Match zelden, maar als we matchen is het:
-of spam voor QuickHump.com (knappe dames plaatjes, waarvan de reclame plaatjes nog niet geupload waren toen ik naar rechts swipete). Die rapporteer en blokkeer ik.
-of echt en dan precies de leeftijd en het uiterlijk dat ik wil. Dan is het alleen bij een date checken of het echt zo is, tenminste, als ze reageert. De laatste Tinder date bleek 1 jaar ouder en 10 kilo zwaarder te zijn
Wellicht in je situatie iets veranderd waardoor je minder aantrekkelijk bent nu? Werkloos oid.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 17:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Mijne staat op 18-26j. Ben zelf 28.
Weet ook niet waar het aan ligt. Jaar of twee geleden kon ik meerdere keren daten per week met nieuwe mensen en nu lukt het al maanden niet om een date te plannen of iets spontaans.. foto's zijn gewoon zoals ik ben en matches ook nog wel om de paar dagen een nieuwe ofzo. Woon in een grote studentenstad, mag het allemaal niet zijn.
Soms in de stad verbaas ik mij ook over stelletjes die totaal verschillen of niet knappe mensen toch samen met een knappe. Zegt natuurlijk allemaal niks maar opvallend is het wel.
Ja maar dat leek mij wel voor zich spreken, uiterlijk en uitstraling ga je toch als eerste op af met die apps.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 17:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm hier een gescheiden single mom van ook nog eens rond de 40.
Ben heel blij dat niet de hele wereld denkt zoals jij...
@:S95Sedan ik ben al oud
En ik kijk bij mannen die ouder zijn vaak naar hoe ze eruit zien.
De ene 50er is half bejaard.. de ander staat midden in het leven en twinkelt nog van levensvreugd. En dat maakt voor mij een wereld van verschil.
Ook als mensen jonger zijn natuurlijk.
Ik wil haar wel horen over 10 jaar als ze 40 is en nog steeds singlequote:Op zaterdag 13 juli 2019 17:35 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Diegene die jij zoekt, kan alle vrouwen krijgen.
Het lijkt me sterk dat diegene dan ook voor jou zal kiezen.
Aantrekkelijk is hij al nooit echt geweest. Daar ligt het niet aan.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 17:45 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Wellicht in je situatie iets veranderd waardoor je minder aantrekkelijk bent nu? Werkloos oid.
Hoe kan jij dat nou weten? Ken je hem persoonlijk of zo?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 19:15 schreef Detroit het volgende:
[..]
Aantrekkelijk is hij al nooit echt geweest. Daar ligt het niet aan.
Beauty is wel in the eye of the beholder he?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 17:40 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Mijne staat op 18-26j. Ben zelf 28.
Weet ook niet waar het aan ligt. Jaar of twee geleden kon ik meerdere keren daten per week met nieuwe mensen en nu lukt het al maanden niet om een date te plannen of iets spontaans.. foto's zijn gewoon zoals ik ben en matches ook nog wel om de paar dagen een nieuwe ofzo. Woon in een grote studentenstad, mag het allemaal niet zijn.
Soms in de stad verbaas ik mij ook over stelletjes die totaal verschillen of niet knappe mensen toch samen met een knappe. Zegt natuurlijk allemaal niks maar opvallend is het wel.
Haal je hier dan iets positiefs uit of?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 17:35 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Diegene die jij zoekt, kan alle vrouwen krijgen.
Het lijkt me sterk dat diegene dan ook voor jou zal kiezen.
De boodschap is wanneer je hoge standaarden wil hanteren, je zelf ook wat te bieden moet hebben.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Haal je hier dan iets positiefs uit of?
Wat is je uiteindelijke boodschap m.b.t. het nut daarvan voor haar.
Het is meer de vraag waarom zij dit soort berichten hier post.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Haal je hier dan iets positiefs uit of?
Wat is je uiteindelijke boodschap m.b.t. het nut daarvan voor haar.
Dat is dus iets wat ik een beetje kut vind aan Fok, van die adviezen die niet het leven van de ontvanger bevorderen. Wat is dat dan voor een advies?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:31 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Het is meer de vraag waarom zij dit soort berichten hier post.
Als het al een vrouwelijke poster is.
Reacties daarop zijn enkel een uitkomst.
Ik zie ook niet waarom ik een perse boodschap zou moeten doorgeven in posts die ik hier maak.
Ik geef geen advies, ik reageer op een post.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat ik een beetje kut vind aan Fok, van die adviezen die niet het leven van de ontvanger bevorderen. Wat is dat dan voor een advies?
Mjamja, goed, op mensen die zeiken zeik ik graag.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:49 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik geef geen advies, ik reageer op een post.
Ik heb overigens ook niets aan jouw bericht dus ik weet niet waarom je tegen mij loopt te zeiken.
Ach kom, heb je gezien hoe ze zich elders uitlaat met termen als "dobbernegers" en "optyfen met die besnorde vrouwen"?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 23:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mjamja, goed, op mensen die zeiken zeik ik graag.
quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:30 schreef BoTheParakeet het volgende:
Dobbernegers laten dobberen in zee, niet onze verantwoordelijkheid. Ze wilden toch geen Europese bemoeinis en eigen baas zijn? Doe fat dan lekker.
Ze komt over als een tokkie als ik zo vrij mag zijn en dus vindt niemand het vreemd als ze geen perfecte vent vindt.quote:
Genoeg mannen die net zo denken.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ach kom, heb je gezien hoe ze zich elders uitlaat met termen als "dobbernegers" en "optyfen met die besnorde vrouwen"?
[..]
[..]
Ze komt over als een tokkie als ik zo vrij mag zijn en dus vindt niemand het vreemd als ze geen perfecte vent vindt.
Ja, maar dat zijn dan niet die perfecte mannen toch?quote:Op zondag 14 juli 2019 01:39 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Genoeg mannen die net zo denken.
Voor mij wel. Mijn exen waren stuk voor stuk guurrechts op dit gebied en allemaal universitair geschoold.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn dan niet die perfecte mannen toch?
Waarom ging het uit met deze guurrechtse academisch geschoolde mannen?quote:Op zondag 14 juli 2019 01:41 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Voor mij wel. Mijn exen waren stuk voor stuk guurrechts op dit gebied en allemaal universitair geschoold.
Nietnom deze reden.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Waarom ging het uit met deze guurrechtse academisch geschoolde mannen?
Ok, over welk aantal hebben we het eigenlijk als het gaat om guurrechts en universitair geschoold?quote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 01:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ach kom, heb je gezien hoe ze zich elders uitlaat met termen als "dobbernegers" en "optyfen met die besnorde vrouwen"?
[..]
[..]
Ze komt over als een tokkie als ik zo vrij mag zijn en dus vindt niemand het vreemd als ze geen perfecte vent vindt.
Nou niet gaan ranten op gescheiden single moms he? Die kunnen toevallig hartstikke leuk zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 17:15 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Meestal zijn dat ook de meer zorgzame types.quote:Op zondag 14 juli 2019 07:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou niet gaan ranten op gescheiden single moms he? Die kunnen toevallig hartstikke leuk zijn.
Waarom betrek je mij hier ineens bij?quote:Op zondag 14 juli 2019 04:31 schreef Godshand het volgende:
Cue vingeren levert meer op, dan antwoorden vinden in dit topic
Of het zijn gewoon normale, leuke vrouwen die toevallig een kind hebben en waarbij de relatie met de vader niet werkte, om wat voor reden dan ook. Als ik naar mezelf en vriendinnen kijk, zijn we echt niet op zoek naar een man die een vaderrol aanneemt voor hun kind (onze kinderen hebben al een vader), of iemand die ons financieel onderhoudt (we redden het financieel prima zelf). Ik vind het best jammer dat dat vooroordeel onder mannen bestaat, dat single moeder een soort van goudzoekers failures zijn, maar het is eigenlijk nog triester dat andere vrouwen ons als minderwaardig beschouwen en zeggen dat iemand alleen met “zo’n vrouw gaat als hij niks beters kan krijgen”. Kapsones much?quote:Op zondag 14 juli 2019 09:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Meestal zijn dat ook de meer zorgzame types.
Daarom zijn die dames veelal leuker omdat ze echt hun ding willen doen en voor de rest alles op orde hebben: er is geld om kind te onderhouden, kind heeft vader en daar leren ze van. Kunnen ze goed plannen en tijd over houden om leuke en verstandige dingen te doen. Een gescheiden dame zal daarom ook niet zo snel haar nieuwe vriend voorstellen aan het kind, zeker niet als die nog jong is. Dat maakt het alleen maar complexer.quote:Op zondag 14 juli 2019 12:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Of het zijn gewoon normale, leuke vrouwen die toevallig een kind hebben en waarbij de relatie met de vader niet werkte, om wat voor reden dan ook. Als ik naar mezelf en vriendinnen kijk, zijn we echt niet op zoek naar een man die een vaderrol aanneemt voor hun kind (onze kinderen hebben al een vader), of iemand die ons financieel onderhoudt (we redden het financieel prima zelf). Ik vind het best jammer dat dat vooroordeel onder mannen bestaat, dat single moeder een soort van goudzoekers failures zijn, maar het is eigenlijk nog triester dat andere vrouwen ons als minderwaardig beschouwen en zeggen dat iemand alleen met “zo’n vrouw gaat als hij niks beters kan krijgen”. Kapsones much?
Maar dan kom je op latten uit.. of je gaat toch een kind van een ander opvoeden..quote:Op zondag 14 juli 2019 12:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Of het zijn gewoon normale, leuke vrouwen die toevallig een kind hebben en waarbij de relatie met de vader niet werkte, om wat voor reden dan ook. Als ik naar mezelf en vriendinnen kijk, zijn we echt niet op zoek naar een man die een vaderrol aanneemt voor hun kind (onze kinderen hebben al een vader), of iemand die ons financieel onderhoudt (we redden het financieel prima zelf). Ik vind het best jammer dat dat vooroordeel onder mannen bestaat, dat single moeder een soort van goudzoekers failures zijn, maar het is eigenlijk nog triester dat andere vrouwen ons als minderwaardig beschouwen en zeggen dat iemand alleen met “zo’n vrouw gaat als hij niks beters kan krijgen”. Kapsones much?
Een collega van 21 ging een half jaar om met een vrouw van 36 die een kind van 4 had. Zij zorgde er voor dat dat kind niet met hem te maken kreeg. Hij wou ook niks met dat kind te maken hebben. Totdat zij serieus werd en zei dat als ze samen wilden wonen hij het kind moest accepteren. Dat ging hem te ver (hij wou geen gezeur). Toen zijn ze uit elkaar gegaan. Tot grote spijt van die 21-jarige knul.quote:Op zondag 14 juli 2019 12:26 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Maar dan kom je op latten uit.. of je gaat toch een kind van een ander opvoeden..
Ik snap wel dat je niet iemand zoekt die een vaderrol gaat innemen.. maar hoe zie je dat dan voor je?
Het is namelijk juist dat je dat automatisch krijgt als je niet enkel afspreekt als het kind bij vader is..
Mijn ervaring is trouwens dat de vader meestal niet in beeld is, of dat er altijd gedoe is.. en dat mag je dan allemaal aanhoren..
Gescheiden vrouwen blijven echt eeuwig kwaad en rancuneus.. is het niet aan de oppervlakte dan wel onderhuids imo..
Oh enne dit is geen rant.. maar gewoon mijn ervaring..![]()
Kom genoeg profielen tegen waarbij de vrouw nadrukkelijk aangeeft niet op zoek te zijn naar een man die al kinderen heeft. Voor alles valt wat te zeggen.quote:Op zondag 14 juli 2019 12:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die vrouw was ook niet echt bijster slim bezig om een 15 jaar jonger iemand te schaken en hem uiteindelijk een commitment te willen laten begaan.quote:Op zondag 14 juli 2019 12:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Een collega van 21 ging een half jaar om met een vrouw van 36 die een kind van 4 had. Zij zorgde er voor dat dat kind niet met hem te maken kreeg. Hij wou ook niks met dat kind te maken hebben. Totdat zij serieus werd en zei dat als ze samen wilden wonen hij het kind moest accepteren. Dat ging hem te ver (hij wou geen gezeur). Toen zijn ze uit elkaar gegaan. Tot grote spijt van die 21-jarige knul.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 14 juli 2019 12:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die heb ik liever nietquote:Op zondag 14 juli 2019 13:20 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Vooral dat laatste vond ik eigenlijk wel enigzins shocking...
kennelijk ben je als vrouw met kind meteen een 2e rangs burger.
Hoe zit dat met mannen met een kind?
Wat vinden “we” daarvan?
Ik vind het nogal kansloos een vrouw als minder te beoordelen omdat ze al nageslacht heeft. Het gaat uiteindelijk om de persoon toch, niet direct het feit of ze kinderen heeft.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:20 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Vooral dat laatste vond ik eigenlijk wel enigzins shocking...
kennelijk ben je als vrouw met kind meteen een 2e rangs burger.
Hoe zit dat met mannen met een kind?
Wat vinden “we” daarvan?
Wat dacht die 21-jarige dan?quote:Die vrouw was ook niet echt bijster slim bezig om een 15 jaar jonger iemand te schaken en hem uiteindelijk een commitment te willen laten begaan.
Vind ik ook... maar duidelijk niet iedereenquote:Op zondag 14 juli 2019 13:22 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kansloos een vrouw als minder te beoordelen omdat ze al nageslacht heeft. Het gaat uiteindelijk om de persoon toch, niet direct het feit of ze kinderen heeft.
Ik realiseer me dat dit nogal zwart wit is en er situaties zijn waarbij het niet werkbaar is, maar ik zou omwille van kinderen niet direct afhaken.
Sorry hoor, maar de eerste normale gescheiden vrouw met kinderen moet ik nog tegenkomen..quote:Op zondag 14 juli 2019 12:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Sorryquote:
Vaker dan 1 keer geprobeerd, maar ik begin er niet meer aan.. Tenzij de kinderen al zelfstandig zijn..quote:Op zondag 14 juli 2019 13:22 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kansloos een vrouw als minder te beoordelen omdat ze al nageslacht heeft. Het gaat uiteindelijk om de persoon toch, niet direct het feit of ze kinderen heeft.
Ik realiseer me dat dit nogal zwart wit is en er situaties zijn waarbij het niet werkbaar is, maar ik zou omwille van kinderen niet direct afhaken.
Hier ben ik wel mee eens (hoe zwart wit dat ook over mag komen), er zitten meerdere waarheden in.quote:Op zondag 14 juli 2019 12:26 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Maar dan kom je op latten uit.. of je gaat toch een kind van een ander opvoeden..
Ik snap wel dat je niet iemand zoekt die een vaderrol gaat innemen.. maar hoe zie je dat dan voor je?
Het is namelijk juist dat je dat automatisch krijgt als je niet enkel afspreekt als het kind bij vader is..
Mijn ervaring is trouwens dat de vader meestal niet in beeld is, of dat er altijd gedoe is.. en dat mag je dan allemaal aanhoren..
Gescheiden vrouwen blijven echt eeuwig kwaad en rancuneus.. is het niet aan de oppervlakte dan wel onderhuids imo..
Oh enne dit is geen rant.. maar gewoon mijn ervaring..![]()
Helaas kun je daar dus niet op selecteren bij Tinder.. Zal niet de eerste keer zijn dat je op een date ineens te horen krijgt; "Oja, ik heb ook nog 2 kinderen"quote:Op zondag 14 juli 2019 13:32 schreef SugeLucky het volgende:
Blijft een lastig verhaal voor velen, iemand daten met kinderen.
De vijver op tinder is zo groot dat je makkelijk kan selecteren op wat je wel en niet wil.
Het heeft ook mijn voorkeur niet om te daten met iemand met een kind/kinderen, dat doe ik dus ook niet.
Er zijn genoeg dames zonder kinderen waar ik ook mee kan daten.
Het zou anders zijn als ik iemand in het dagelijks leven tegen zou komen en haar leuk zou vinden en ze zou een kind/kinderen hebben. Dan vind je elkaar al leuk als je gaat daten.
Jawel hoor.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Helaas kun je daar dus niet op selecteren bij Tinder.. Zal niet de eerste keer zijn dat je op een date ineens te horen krijgt; "Oja, ik heb ook nog 2 kinderen".
Het is ook geheel afhankelijk van de context natuurlijk. Als het niet werkt, werkt het niet. Maar onmogelijk is het niet.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:30 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Vaker dan 1 keer geprobeerd, maar ik begin er niet meer aan.. Tenzij de kinderen al zelfstandig zijn..
Waar maak jij je druk om? Je date nog zat ondanks je kinderen.quote:Op zondag 14 juli 2019 12:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat zijn voor mij de 2 instant left-swipes: "Proud mommy" en Snapchat-filters.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:39 schreef SugeLucky het volgende:
Overigens 'proud mommy' nog zo'n tinderterm waar ik van moet kokhalzen.
quote:Op zondag 14 juli 2019 13:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om? Je date nog zat ondanks je kinderen.
Ik hoef ook geen vrouwen met kinderen, dat is een keuze.
Geregeld nog een ex in beeld, vaak nog een vervelende foute ex. En dan alles plannen om leuke dingen te kunnen doen. Meestal niet doordeweeks of je moet zachtjes in haar huis doen want de kinderen liggen op bed. En de kinderen zelf hebben ook een mening over je. Ze gaan je altijd vergelijken met ex (hun pappa).
Prima allemaal als het mijn kinderen zijn, maar ik doe die moeite niet voor kinderen van iemand anders. Genoeg vrouwen zonder kinderen.
Hoop moeders ookquote:Op zondag 14 juli 2019 13:39 schreef SugeLucky het volgende:
ja maar echt.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:39 schreef SugeLucky het volgende:
5 officiele exen.quote:Op zondag 14 juli 2019 01:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ok, over welk aantal hebben we het eigenlijk als het gaat om guurrechts en universitair geschoold?
Uiteraard. Echter blijft het wel zo dat je constant bent met kinderen die niet van jou zijn.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:56 schreef Uhmmpie het volgende:
Overigens is er een heel groot verschil tussen samenwonen met iemand met kinderen...
en de vader zijn voor kinderen.
quote:Op zondag 14 juli 2019 13:56 schreef Uhmmpie het volgende:
Overigens is er een heel groot verschil tussen samenwonen met iemand met kinderen...
en de vader zijn voor kinderen.
Maar goed... ooit als jullie ouder zijn.. en een leven hebben gehad.. kom je daar nog wel achter.
Je hebt een heel ander leven in ieder geval.quote:Op zondag 14 juli 2019 14:02 schreef Zolderkamer het volgende:
Want je hebt geen leven meer als je kinderen hebt inderdaad..
Moet je ook maar even kunnen denk ik vooral..quote:Op zondag 14 juli 2019 14:00 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Uiteraard. Echter blijft het wel zo dat je constant bent met kinderen die niet van jou zijn.
Dat moet je willen.
En als je zelf geen kinderen hebt, is dat een grotere drempel dan als je ze zelf ook hebt denk ik.
En dat is vaak wat de meeste vrouwen niet overzien, die wouden alleen maar kinderen en wel zo spoedig mogelijk.. met wie en hoe of wat is dan niet belangrijk.. Het is in hun hoofd het ideale plaatje..quote:Op zondag 14 juli 2019 14:03 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je hebt een heel ander leven in ieder geval.
Druk maken is een groot woord, maar ik vond het vreemd hoe gescheiden vrouwen met kinderen weg werden gezet als iets wat je uit een afvalputje vist. Dat je ervoor kiest om alleen vrouwen zonder kinderen te daten, prima, moet je helemaal zelf weten. Als jij een kind van een ander vreselijk vindt, moet je er ook vooral niet aan beginnen. Maar dat er gezegd wordt dat een vrouw met een kind tweede keus is, is natuurlijk een beetje raar.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om? Je date nog zat ondanks je kinderen.
Ik hoef ook geen vrouwen met kinderen, dat is een keuze.
Niet gek toch? Vrouwen hebben een 'houdbaarheidsdatum' wat betreft kinderen. Op een bepaalde leeftijd (midden 30-ish) wordt het krijgen van kinderen met afwijkingen relatief groter. Op haar 40e nog groter.quote:Op zondag 14 juli 2019 14:16 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En dat is vaak wat de meeste vrouwen niet overzien, die wouden alleen maar kinderen en wel zo spoedig mogelijk.. met wie en hoe of wat is dan niet belangrijk.. Het is in hun hoofd het ideale plaatje..
Dat de relatie tussen beide ouders dan op de klippen loopt is niet zo verwonderlijk..
Ik zou best open staan voor kinderen.. maar dat is voor mij niet het doel, en voor de meeste vrouwen wel.. dat is waarom ik vaak afknap.. alles is ondergeschikt aan dat doel..
En het is geen verwijt hoor.. ik denk dat het in de aard van het beestje ligt
Noemde ik vrouwen nou beesten?![]()
Mwoa de meeste vrouwen van begin twintig willen juist dan al kinderen.. de meeste vrouwen van mijn leeftijd (30+) hebben al kinderen en zijn inmiddels singlequote:Op zondag 14 juli 2019 14:24 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Niet gek toch? Vrouwen hebben een 'houdbaarheidsdatum' wat betreft kinderen. Op een bepaalde leeftijd (midden 30-ish) wordt het krijgen van kinderen met afwijkingen relatief groter. Op haar 40e nog groter.
Vrouwen van die leeftijd die graag kinderen willen (rammelende eierstokken) hebben geen tijd meer om uitgebreid te gaan daten. Als je 21 of 22 bent, dan kan je nog jarenlang gaan daten en scharrelen als je wil. Wat betreft relaties kunnen jongere vrouwen beter selecteren omdat zij de tijd ervoor hebben. Vrouwen van 36 hebben die tijd en geduld niet meer en willen zsm kinderen met een man die ze helemaal niet zo goed kennen. Niet gek dat de relatie dan op de klippen loopt.
Tja, zo te zien kwam er van lust ook gevoel bij en moest er een keuze worden gemaakt.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:04 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Kom genoeg profielen tegen waarbij de vrouw nadrukkelijk aangeeft niet op zoek te zijn naar een man die al kinderen heeft. Voor alles valt wat te zeggen.
[..]
Die vrouw was ook niet echt bijster slim bezig om een 15 jaar jonger iemand te schaken en hem uiteindelijk een commitment te willen laten begaan.
Geen idee in welke land je woont maar mijn ervaring is dat vrouwen van begin 20 geen kinderen willen.quote:Op zondag 14 juli 2019 14:27 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Mwoa de meeste vrouwen van begin twintig willen juist dan al kinderen.. de meeste vrouwen van mijn leeftijd (30+) hebben al kinderen en zijn inmiddels single
20 25.. is de leeftijd waarop je dat gaat beslissen imo..quote:Op zondag 14 juli 2019 14:29 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Geen idee in welke land je woont maar mijn ervaring is dat vrouwen van begin 20 geen kinderen willen.
Wat?quote:Op zondag 14 juli 2019 14:27 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Mwoa de meeste vrouwen van begin twintig willen juist dan al kinderen.. de meeste vrouwen van mijn leeftijd (30+) hebben al kinderen en zijn inmiddels single
Het gaat niet om jouw mening maar om die van vrouwen begin 20.quote:
Ja, beslissen dat ze ooit kinderen willen.quote:Op zondag 14 juli 2019 14:31 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
20 25.. is de leeftijd waarop je dat gaat beslissen imo..
Enne ik woon gewoon in NL
Dus willen ze wel kinderen.. ze beginnen er dan alleen nog niet aan..quote:Op zondag 14 juli 2019 14:32 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Wat?![]()
In welk land woon jij? Vrouwen van begin 20 willen JUIST nog geen kinderen. Die weten misschien al wel dat ze ooit kinderen willen. Maar als ze begin 20 zijn willen ze er niet aan denken.
Dat zeg ik toch ook?quote:Op zondag 14 juli 2019 14:33 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ja, beslissen dat ze ooit kinderen willen.
Niet dat ze dan al kinderen hebben. Vaak krijgen vrouwen pas kinderen zo rond eind 20/begin 30.
Exact. Dat was mijn punt.quote:Op zondag 14 juli 2019 14:33 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dus willen ze wel kinderen.. ze beginnen er dan alleen nog niet aan..
Dat is niet wat je bedoelde. Wat een onzin zeg hahaquote:Op zondag 14 juli 2019 14:33 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dus willen ze wel kinderen.. ze beginnen er dan alleen nog niet aan..
Man, man, man.quote:Op zondag 14 juli 2019 14:35 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Dat is niet wat je bedoelde. Wat een onzin zeg haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |