abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187766373
Waaarom denken sommige mannen met maar 1 foto, geen profieltekst en een 'hoi' interssant te zijn. Zijn ze irl ook zo saai?
  vrijdag 5 juli 2019 @ 15:58:44 #152
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_187766680
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 15:35 schreef BoTheParakeet het volgende:
Waaarom denken sommige mannen met maar 1 foto, geen profieltekst en een 'hoi' interssant te zijn. Zijn ze irl ook zo saai?
Ze hopen zo jouw interesse te wekken... lekker mysterieus :7
Oude user in een nieuw jasje.
pi_187766687
quote:
Zelfde geldt voor vrouwen die zo'n profiel hebben :')
pi_187766743
quote:
Dus je gaat er wel een match mee aan en bent dan verbaasd hierover?
  vrijdag 5 juli 2019 @ 17:27:25 #155
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_187767678
quote:
Want het zegt ook zoveel over de persoon. Wat iemand niet prijsgeeft kan je alleen maar naar gissen, lijkt me.

Echt geen hogere wiskunde verder. Eerder een noga kortzichtige blik van jou.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_187768361
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 17:27 schreef M1stral het volgende:

[..]
Echt geen hogere wiskunde verder. Eerder een noga kortzichtige blik van jou.
Maar die zijn we wel gewend inmiddels.
En die zegt een stuk meer toch.
pi_187838850
Doe echt bijna niks meer met alle apps. Het is hier gewoon dood. Nu voor de derde keer met dezelfde persoon gematched zonder op eerste date te zijn geweest en ook nu is ze weer heel stil verder dus ben er gelijk weer klaar mee. Ik doe ook geen moeite meer om gesprekken op gang te houden. Als ik eens in het buitenland ben lijkt het daar veel actiever en wat minder serieus...
pi_187839300
quote:
Blijkbaar leuk genoeg voor je om te liken.
pi_187841430
Even een update om dit dode topic te reanimeren :P Ik heb nu een paar hele leuke contacten lopen via Nova Mora. Gewoon normale contacten. Bij Tinder ben je 13 in een dozijn, maar op betaalde sites zijn mensen toch een stuk serieuzer. Tinder werkt momenteel niet voor mij, maar ik moet ook bekennen dat ik er zelf niet echt energie in steek.

Met de eerste heb ik al een aantal maanden af en aan contact, misschien wel een half jaar zelfs. We gaan volgende week naar een comedy cafe. Ik dacht eigenlijk dat het niet mijn type zou zijn, maar het contact blijft en blijft ook leuk. Dus we gaan het zien.

Met de tweede heb ik sinds een weekje contact en dat klikt tot nu toe enorm op alle fronten. We hebben gisteren “samen” een lot gekocht omdat we onze eerste date graag op een bounty island met kokosnoten willen doen, maar geen geld daarvoor hebben. Gewoon lachen en gekkigheid dus. Hopelijk kunnen we dit weekend afspreken, anders het weekend erop. Ben wel benieuwd of die klik er in het echt ook is.
Sarcasme. Herken het.
pi_187844227
Net even op Nova Mora zitten te kijken. Lijkt wel of het alleen om sex-contacten gaat (In Limburg in ieder geval)
Het is wat.......
pi_187848922
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 12:07 schreef gooddaddy het volgende:
Net even op Nova Mora zitten te kijken. Lijkt wel of het alleen om sex-contacten gaat (In Limburg in ieder geval)
Kan. Is niet mijn insteek. Het is net wat je zelf wil. Sommigen gebruiken het voor seks, maar er staan ook genoeg mensen op die gewoon een leuke klik zoeken. Ik wil niet meteen huisje boompje beestje toekomstplannen, dus vind het lossere daten beter bij me passen op het moment. En dat kan prima daar.
Sarcasme. Herken het.
  Official ESF Kreviewer woensdag 10 juli 2019 @ 17:43:07 #162
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187849021
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 12:07 schreef gooddaddy het volgende:
Klopt. Dat gaat echt in 99.9% alleen maar om seks.
Niet dat daar verder iets mis mee is (er zijn wel wat andere dingen mis met die site)
pi_187849105
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 17:35 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Kan. Is niet mijn insteek. Het is net wat je zelf wil. Sommigen gebruiken het voor seks, maar er staan ook genoeg mensen op die gewoon een leuke klik zoeken. Ik wil niet meteen huisje boompje beestje toekomstplannen, dus vind het lossere daten beter bij me passen op het moment. En dat kan prima daar.
Je wil niet perse seks... maar wel losser daten.

Wat wil je dan precies? :)
pi_187849222
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 17:50 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je wil niet perse seks... maar wel losser daten.

Wat wil je dan precies? :)
Wat ik bedoel, is dat ik geen contact wil puur voor seks. Ik zoek wel een klik/vonk, alleen niet meteen met verantwoordelijkheden en verwachtingen.
Sarcasme. Herken het.
pi_187849659
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 17:57 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wat ik bedoel, is dat ik geen contact wil puur voor seks. Ik zoek wel een klik/vonk, alleen niet meteen met verantwoordelijkheden en verwachtingen.
Duidelijk :)

Verwachtingen krijg je vanzelf..
maar snap wat je bedoelt.
Zelf beetje hetzelfde idee.

Meteen samenwonen... staat niet direct op mijn verlanglijstje.
Maar iets dichterbij dan de vorige keer is dan wel weer prettig.
  donderdag 11 juli 2019 @ 16:28:33 #166
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_187865801
Ik heb nu een aantal leuke dates gehad met iemand die ik via Tinder heb ontmoet. Ik zie haar zaterdag weer.

Ondertussen praten we op WhatsApp met elkaar.

Ik merk echter dat het steeds lastiger wordt gespreksstof te vinden. Dat komt omdat je op een gegeven moment alles hebt gevraagd/gezegd en je alleen maar vragen overhoud zoals "Hoe is je dag?" of "Heb je goed geslapen?".

Ik wil niet elke dag die vragen herhalen maar ik wil ook niet niets zeggen omdat het dan misschien lijkt alsof ik interesse heb verloren.

Hoe gaan jullie hiermee om?
  donderdag 11 juli 2019 @ 16:32:54 #167
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_187865841
quote:
Je moest eens weten voor hoeveel vrouwen/meiden dat ook op gaat :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 11 juli 2019 @ 16:35:02 #168
545 dop
:copyright: dop
pi_187865871
quote:
prima toch, selecteert lekker makkelijk.
Swipen naar links. Scheelt je alleen maar een boel werk.
(Mens erger je niet)
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_187866056
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 16:32 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Je moest eens weten voor hoeveel vrouwen/meiden dat ook op gaat :')
En ik maar denken dat niemand die profielteksten leest. :)
pi_187867214
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 16:28 schreef Daarnaast het volgende:
Ik heb nu een aantal leuke dates gehad met iemand die ik via Tinder heb ontmoet. Ik zie haar zaterdag weer.

Ondertussen praten we op WhatsApp met elkaar.

Ik merk echter dat het steeds lastiger wordt gespreksstof te vinden. Dat komt omdat je op een gegeven moment alles hebt gevraagd/gezegd en je alleen maar vragen overhoud zoals "Hoe is je dag?" of "Heb je goed geslapen?".

Ik wil niet elke dag die vragen herhalen maar ik wil ook niet niets zeggen omdat het dan misschien lijkt alsof ik interesse heb verloren.

Hoe gaan jullie hiermee om?
Sommige gesprekken lopen zo en mijn ervaring is dat het contact dan ook snel doodbloedt. Ik kan er ook echt op afknappen als er niks uit iemand komt.. Misschien wat originelere onderwerpen erin gooien? Iets bijzonders vertellen wat je vandaag zag of hoorde.. ik gooi er meestal een heel verhaal in, ook al zegt het niks, en de ander kan daar dan op inhaken. Complimentje geven, altijd leuk om te krijgen. Iets origineels verzinnen voor de aanstaande date? Onderwerpen genoeg toch? En je hoeft niet elke dag hele gesprekken te hebben. Soms heb je het druk en geen tijd om te appen 🤷‍♀️
Sarcasme. Herken het.
pi_187868131
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 17:52 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Sommige gesprekken lopen zo en mijn ervaring is dat het contact dan ook snel doodbloedt. Ik kan er ook echt op afknappen als er niks uit iemand komt.. Misschien wat originelere onderwerpen erin gooien? Iets bijzonders vertellen wat je vandaag zag of hoorde.. ik gooi er meestal een heel verhaal in, ook al zegt het niks, en de ander kan daar dan op inhaken. Complimentje geven, altijd leuk om te krijgen. Iets origineels verzinnen voor de aanstaande date? Onderwerpen genoeg toch? En je hoeft niet elke dag hele gesprekken te hebben. Soms heb je het druk en geen tijd om te appen 🤷‍♀️
Het is best ingewikkeld imo. Sommigen liken je en zeggen dan niks en wachten jouw reactie af.

Je hebt ook mensen die helemaal niks zeggen, zelfs nadat je tegen hen wat hebt gezegd. Dan zijn er ook personen die kortaf of onbeschoft zijn. Je moet ze maar goed genoeg weten te entertainen, zelf willen ze niet veel inbrengen. Doe je dat niet is het zo exit omdat er nog talloze andere kandidaten zijn. :P

Je moet maar iemand treffen waar je de juiste klik mee hebt.
pi_187869786
Als je al jaren dezelfde personen op de apps tegenkomt is het misschien goed om eens te kappen. Ik heb er steeds minder succes mee, komt ook omdat ik natuurlijk elke dag ouder ben en het niet logisch is dat je nog steeds meiden van begin 20 kunt daten als je bijna 30 bent... De dames van rond mijn leeftijd zijn meteen zo serieus en werken een heel interview af.
pi_187870548
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 20:27 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Als je al jaren dezelfde personen op de apps tegenkomt is het misschien goed om eens te kappen. Ik heb er steeds minder succes mee, komt ook omdat ik natuurlijk elke dag ouder ben en het niet logisch is dat je nog steeds meiden van begin 20 kunt daten als je bijna 30 bent... De dames van rond mijn leeftijd zijn meteen zo serieus en werken een heel interview af.
Bijna 30 is wel vreselijk oud ja.

Ik zou meteen stoppen met daten...
pi_187871123
quote:
Niet veel te maken met de leeftijd, maar ik snap je wel. Veel vrouwen in de 30 hebben al een relatie achter de rug enzo en willen het nu opeens op safe spelen idd. Ga gewoon uit met elkaar en kijk of er een klik is, ga dan pas een interview afleggen. Even een oproep aan alle 30ers vrouwen. :)
pi_187871337
quote:
Ja tussen 30-35 is net zo’n grens dat veel vrouwen zeker willen weten dat ze nu een man te pakken hebben met wie ze voor het echie gaan, gezinnetje en alles.

En daarna weten vrouwen vaak wat ze wel of niet willen van een relatie. Tijd wordt ook steeds kostbaarder dus waarom zou je niet vooraf een beetje filteren? Ik snap het probleem eigenlijk niet zo...
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')