Ze hopen zo jouw interesse te wekken... lekker mysterieusquote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:35 schreef BoTheParakeet het volgende:
Waaarom denken sommige mannen met maar 1 foto, geen profieltekst en een 'hoi' interssant te zijn. Zijn ze irl ook zo saai?
Zelfde geldt voor vrouwen die zo'n profiel hebbenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:35 schreef BoTheParakeet het volgende:
Waaarom denken sommige mannen met maar 1 foto, geen profieltekst en een 'hoi' interssant te zijn. Zijn ze irl ook zo saai?
Dus je gaat er wel een match mee aan en bent dan verbaasd hierover?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:35 schreef BoTheParakeet het volgende:
Want het zegt ook zoveel over de persoon. Wat iemand niet prijsgeeft kan je alleen maar naar gissen, lijkt me.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:35 schreef BoTheParakeet het volgende:
Maar die zijn we wel gewend inmiddels.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:27 schreef M1stral het volgende:
[..]
Echt geen hogere wiskunde verder. Eerder een noga kortzichtige blik van jou.
Blijkbaar leuk genoeg voor je om te liken.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:35 schreef BoTheParakeet het volgende:
Kan. Is niet mijn insteek. Het is net wat je zelf wil. Sommigen gebruiken het voor seks, maar er staan ook genoeg mensen op die gewoon een leuke klik zoeken. Ik wil niet meteen huisje boompje beestje toekomstplannen, dus vind het lossere daten beter bij me passen op het moment. En dat kan prima daar.quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:07 schreef gooddaddy het volgende:
Net even op Nova Mora zitten te kijken. Lijkt wel of het alleen om sex-contacten gaat (In Limburg in ieder geval)
Klopt. Dat gaat echt in 99.9% alleen maar om seks.quote:Op woensdag 10 juli 2019 12:07 schreef gooddaddy het volgende:
Net even op Nova Mora zitten te kijken. Lijkt wel of het alleen om sex-contacten gaat (In Limburg in ieder geval)
Je wil niet perse seks... maar wel losser daten.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kan. Is niet mijn insteek. Het is net wat je zelf wil. Sommigen gebruiken het voor seks, maar er staan ook genoeg mensen op die gewoon een leuke klik zoeken. Ik wil niet meteen huisje boompje beestje toekomstplannen, dus vind het lossere daten beter bij me passen op het moment. En dat kan prima daar.
Wat ik bedoel, is dat ik geen contact wil puur voor seks. Ik zoek wel een klik/vonk, alleen niet meteen met verantwoordelijkheden en verwachtingen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 17:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Je wil niet perse seks... maar wel losser daten.
Wat wil je dan precies?
Duidelijkquote:Op woensdag 10 juli 2019 17:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel, is dat ik geen contact wil puur voor seks. Ik zoek wel een klik/vonk, alleen niet meteen met verantwoordelijkheden en verwachtingen.
Je moest eens weten voor hoeveel vrouwen/meiden dat ook op gaatquote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:35 schreef BoTheParakeet het volgende:
prima toch, selecteert lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:35 schreef BoTheParakeet het volgende:
En ik maar denken dat niemand die profielteksten leest.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je moest eens weten voor hoeveel vrouwen/meiden dat ook op gaat
Sommige gesprekken lopen zo en mijn ervaring is dat het contact dan ook snel doodbloedt. Ik kan er ook echt op afknappen als er niks uit iemand komt.. Misschien wat originelere onderwerpen erin gooien? Iets bijzonders vertellen wat je vandaag zag of hoorde.. ik gooi er meestal een heel verhaal in, ook al zegt het niks, en de ander kan daar dan op inhaken. Complimentje geven, altijd leuk om te krijgen. Iets origineels verzinnen voor de aanstaande date? Onderwerpen genoeg toch? En je hoeft niet elke dag hele gesprekken te hebben. Soms heb je het druk en geen tijd om te appen 🤷♀️quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:28 schreef Daarnaast het volgende:
Ik heb nu een aantal leuke dates gehad met iemand die ik via Tinder heb ontmoet. Ik zie haar zaterdag weer.
Ondertussen praten we op WhatsApp met elkaar.
Ik merk echter dat het steeds lastiger wordt gespreksstof te vinden. Dat komt omdat je op een gegeven moment alles hebt gevraagd/gezegd en je alleen maar vragen overhoud zoals "Hoe is je dag?" of "Heb je goed geslapen?".
Ik wil niet elke dag die vragen herhalen maar ik wil ook niet niets zeggen omdat het dan misschien lijkt alsof ik interesse heb verloren.
Hoe gaan jullie hiermee om?
Het is best ingewikkeld imo. Sommigen liken je en zeggen dan niks en wachten jouw reactie af.quote:Op donderdag 11 juli 2019 17:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Sommige gesprekken lopen zo en mijn ervaring is dat het contact dan ook snel doodbloedt. Ik kan er ook echt op afknappen als er niks uit iemand komt.. Misschien wat originelere onderwerpen erin gooien? Iets bijzonders vertellen wat je vandaag zag of hoorde.. ik gooi er meestal een heel verhaal in, ook al zegt het niks, en de ander kan daar dan op inhaken. Complimentje geven, altijd leuk om te krijgen. Iets origineels verzinnen voor de aanstaande date? Onderwerpen genoeg toch? En je hoeft niet elke dag hele gesprekken te hebben. Soms heb je het druk en geen tijd om te appen 🤷♀️
Bijna 30 is wel vreselijk oud ja.quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:27 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Als je al jaren dezelfde personen op de apps tegenkomt is het misschien goed om eens te kappen. Ik heb er steeds minder succes mee, komt ook omdat ik natuurlijk elke dag ouder ben en het niet logisch is dat je nog steeds meiden van begin 20 kunt daten als je bijna 30 bent... De dames van rond mijn leeftijd zijn meteen zo serieus en werken een heel interview af.
Niet veel te maken met de leeftijd, maar ik snap je wel. Veel vrouwen in de 30 hebben al een relatie achter de rug enzo en willen het nu opeens op safe spelen idd. Ga gewoon uit met elkaar en kijk of er een klik is, ga dan pas een interview afleggen. Even een oproep aan alle 30ers vrouwen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:27 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Als je al jaren dezelfde personen op de apps tegenkomt is het misschien goed om eens te kappen. Ik heb er steeds minder succes mee, komt ook omdat ik natuurlijk elke dag ouder ben en het niet logisch is dat je nog steeds meiden van begin 20 kunt daten als je bijna 30 bent... De dames van rond mijn leeftijd zijn meteen zo serieus en werken een heel interview af.
Ja tussen 30-35 is net zo’n grens dat veel vrouwen zeker willen weten dat ze nu een man te pakken hebben met wie ze voor het echie gaan, gezinnetje en alles.quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:27 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |