abonnement Unibet Coolblue
pi_187515766
quote:
6s.gif Op woensdag 19 juni 2019 23:35 schreef S95Sedan het volgende:
Probeer het eens op paiq of happypancake, de leukerd die ik nu heb komt daar ook vandaan.

Vrouwen die op tinder voorbij komen zijn niks omdat het 99/100 keer zweefteven zijn die geen realiteitsbesef hebben en verwend zijn door alle aandacht. Leuk voor een avond maar niet voor iets serieus, of je moet 5e keuze willen zijn.
Wat is dit nou weer voor onzin?
  donderdag 20 juni 2019 @ 09:01:20 #202
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187515825
Volgens mij zegt ie grotendeels wat veel anderen hier ook de afgelopen dagen hebben gezegd
"geen realiteitsbesef" <= te hoge eisen en niet realistisch zijn in wat ze denken te willen
En dat er dus zoveel keuze is, waardoor ze laks zijn.

Tenminste, zo lees ik het.
pi_187515906
quote:
6s.gif Op donderdag 20 juni 2019 09:01 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij zegt ie grotendeels wat veel anderen hier ook de afgelopen dagen hebben gezegd
"geen realiteitsbesef" <= te hoge eisen en niet realistisch zijn in wat ze denken te willen
En dat er dus zoveel keuze is, waardoor ze laks zijn.

Tenminste, zo lees ik het.
Jij zit ook op tinder toch? Herken je jezelf in deze omschrijving? :P
  donderdag 20 juni 2019 @ 09:15:22 #204
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187515978
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 09:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Jij zit ook op tinder toch? Herken je jezelf in deze omschrijving? :P
Zoals eerder gezegd had ik niet perse hoge/rare verwachtingen.
Ik knap wel snel online af en ik was niet consistent in mijn aanwezigheid / reageren op berichten.
(maar dat komt niet door het grote aanbod ofzo, want die had ik niet)

Daarnaast, heb ik het een tijd geleden verwijderd :)
  donderdag 20 juni 2019 @ 09:32:49 #205
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187516144
quote:
6s.gif Op donderdag 20 juni 2019 09:01 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij zegt ie grotendeels wat veel anderen hier ook de afgelopen dagen hebben gezegd
"geen realiteitsbesef" <= te hoge eisen en niet realistisch zijn in wat ze denken te willen
En dat er dus zoveel keuze is, waardoor ze laks zijn.

Tenminste, zo lees ik het.
Yup, zo was het ook bedoeld.

Snap ook niet zo goed dat men er zo hard over valt, uiteindelijk zitten de meeste hier om een leuk iemand tegen te komen, dan lijkt het mij vrij nutteloos om je tijd te besteden aan dat soort ongein.
pi_187516415
quote:
6s.gif Op donderdag 20 juni 2019 09:32 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Yup, zo was het ook bedoeld.

Snap ook niet zo goed dat men er zo hard over valt, uiteindelijk zitten de meeste hier om een leuk iemand tegen te komen, dan lijkt het mij vrij nutteloos om je tijd te besteden aan dat soort ongein.
Het is nogal kort door de bocht. Er zitten echt onwijs veel mensen op tinder.
pi_187516655
Match ik eens een keer een vegan, omdat ie me wel leuk leek ondanks dat hij vegan was, ontmatcht hij mij omdat ik aangeef nooit vegan te zullen worden! 🙈 Elitair gespuis 🙈
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 20 juni 2019 @ 11:01:15 #208
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_187517370
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 10:13 schreef Spirit82 het volgende:
Match ik eens een keer een vegan, omdat ie me wel leuk leek ondanks dat hij vegan was, ontmatcht hij mij omdat ik aangeef nooit vegan te zullen worden! 🙈 Elitair gespuis 🙈
Ehhh... dus je matcht hem ONDANKS dat je een belangrijk deel van zijn lifestyle afkeurt/niet support, maar vind het raar dat hij jou ontmatcht omdat je nooit mee zult gaan in zijn lifestyle? Okay :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 20 juni 2019 @ 11:05:18 #209
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187517420
quote:
17s.gif Op donderdag 20 juni 2019 11:01 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ehhh... dus je matcht hem ONDANKS dat je een belangrijk deel van zijn lifestyle afkeurt/niet support, maar vind het raar dat hij jou ontmatcht omdat je nooit mee zult gaan in zijn lifestyle? Okay :').
Ja idd _O-.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187517422
quote:
17s.gif Op donderdag 20 juni 2019 11:01 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ehhh... dus je matcht hem ONDANKS dat je een belangrijk deel van zijn lifestyle afkeurt/niet support, maar vind het raar dat hij jou ontmatcht omdat je nooit mee zult gaan in zijn lifestyle? Okay :').
Daarom swipe ik nooit mannen die aangeven vegan te zijn. Ik heb er geen probleem mee dat iemand vegan leeft maar vaak zie je toch dat het andersom niet zo wordt geaccepteerd. Wat prima is verder.
  donderdag 20 juni 2019 @ 11:06:21 #211
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_187517432
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 11:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Daarom swipe ik nooit mannen die aangeven vegan te zijn. Ik heb er geen probleem mee dat iemand vegan leeft maar vaak zie je toch dat het andersom niet zo wordt geaccepteerd. Wat prima is verder.
Sowieso, altijd je eigen biefstukje moeten bakken :') ben gekke henkie niet.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 20 juni 2019 @ 11:10:29 #212
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187517487
quote:
17s.gif Op donderdag 20 juni 2019 11:01 schreef Debsterr het volgende:

Ehhh... dus je matcht hem ONDANKS dat je een belangrijk deel van zijn lifestyle afkeurt/niet support, maar vind het raar dat hij jou ontmatcht omdat je nooit mee zult gaan in zijn lifestyle? Okay :').
Wie zegt dat ze het niet support of afkeurt? Ze wil het zelf niet worden.
Dat zijn twee verschillende dingen.

Dat een echte vegan liever geen niet-vegan date, snap ik wel (en andersom ook)
  donderdag 20 juni 2019 @ 11:13:52 #213
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_187517521
quote:
6s.gif Op donderdag 20 juni 2019 11:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze het niet support of afkeurt? Ze wil het zelf niet worden.
Dat zijn twee verschillende dingen.

Dat een echte vegan liever geen niet-vegan date, snap ik wel (en andersom ook)
Als je zo duidelijk benoemd dat je iemand met een uitgesproken lifestyle TOCH matcht, klinkt dat niet heel erg goedkeurend zeg maar.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 20 juni 2019 @ 11:15:08 #214
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187517540
quote:
17s.gif Op donderdag 20 juni 2019 11:13 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Als je zo duidelijk benoemd dat je iemand met een uitgesproken lifestyle TOCH matcht, klinkt dat niet heel erg goedkeurend zeg maar.
Elitair gespuis erbij ook :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 20 juni 2019 @ 11:18:35 #215
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187517580
quote:
17s.gif Op donderdag 20 juni 2019 11:13 schreef Debsterr het volgende:
Als je zo duidelijk benoemd dat je iemand met een uitgesproken lifestyle TOCH matcht, klinkt dat niet heel erg goedkeurend zeg maar.
Of meer dat ze weet dat het niet perse een makkelijke match zal zijn qua praktische zaken en evt overwegingen enzo.
Heeft weinig met afkeuren/goedkeuren te maken (vind ik).
  donderdag 20 juni 2019 @ 11:22:18 #216
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_187517615
quote:
6s.gif Op donderdag 20 juni 2019 11:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Of meer dat ze weet dat het niet perse een makkelijke match zal zijn qua praktische zaken en evt overwegingen enzo.
Heeft weinig met afkeuren/goedkeuren te maken (vind ik).
Gelukkig zijn we allebei Spirit niet en weten we het dus niet zeker tenzij ze zelf antwoord geeft :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 20 juni 2019 @ 11:50:24 #217
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_187517910
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 09:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is nogal kort door de bocht. Er zitten echt onwijs veel mensen op tinder.
En hoeveel mensen daarvan zullen de app nog 'serieus' gebruiken? De app is al ver over z'n hoogtepunt heen en ik denk dat de meesten het meer als een soort entertainment gebruiken. En dat dat is ook iets dat zichzelf in de hand heeft gewerkt. In het begin deed je nog de moeite om een fatsoenlijk gesprek aan te knopen maar al het fatsoen lijkt wel verdwenen. Meestal krijg je helemaal geen reacties of de reacties zijn heel kortaf. Mensen waarmee je wel, zo lijkt het, een leuk gesprek hebt reageren vanuit het niets helemaal niet meer. Dat is mijn observatie maar als ik zo links en rechts lees dan zijn er velen met mij. Ik neem dergelijke apps dan ook niet meer serieus, neem niet eens de moeite meer om een gesprek te starten. Een enkele keer opent een meid zelf weleens een gesprek en moet eerlijk bekennen dat ik er meestal ook niet meer op reageer. Waarom dan toch doorgaan? Ja ach het swipen blijft een leuk tijdverdrijf op de wc
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_187518017
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 22:41 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Eens hoor, en goed bezig dat je een alternatief hebt gevonden dat wél werkt.

Maar ik vind het allemaal wel héél erg uitstralen dat de mannen zich maar in allerlei bochten moeten wringen en allerlei capriolen uit moeten halen om doodnormale vrouwen op tinder enigszins een beetje lost te kunnen weken.

En ik weet ook wel dat het weinig zin heeft om over te klagen. Net als over de dure huizen in Amsterdam Zuid : tja voor elk huis zijn er tig gegadigden, dus je kunt moelijk verwachten dat de verkopende partij enorm haar best gaat doen : immers ook slapend verkopen ze hun tent met tienduizenden euro's overwaarde.

Alleen daarom begin ik me wel af te vragen of dat hele tinder gedoe wel wat voor mij is. Ben eigenlijk niet echt van plan om mijzelf helemaal opnieuw te gaan uitvinden of er een halve studie van te maken om zo'n vrouw eens een keer mee te krijgen in een fatsoenlijk gesprek. Dan maar m'n verlies nemen en hopen IRL (waar het allemaal véél makkelijker gaat) wat vaker tegen iemand aan te lopen. Hopelijk komt er ooit een tijd dat meer mannen wat meer respect voor zichzelf krijgen en wat minder gaan smeken of op hun tenen lopen, want het queen gedrag onder datende vrouwen is soms wel eng hoog,
Je begrijpt me niet.

Ik zeg juist dat je niet achter vrouwen aan moet lopen en zeker ook zelfrespect moet tonen.
Alleen jouw probleem is dat je real-life communicatie als gelijk ziet met online communicatie, terwijl dat een wereld van verschil is. Je moet leren anders te communiceren op zo'n chat, maar dat wil niet zeggen dat je jezelf compleet moet veranderen. Zie het meer als dat je bijvoorbeeld jouw humor scherper en alleen in tekst moet zien over te kunnen brengen. In het echt gebruik je daar lichaamstaal bij, intonatie, etc. Dat heb je online niet, dus moet je dit anders doen.

In het echt heb je veel meer tijd en gaat iemand niet direct weg als het gesprek eventjes niet interessant is. Online wel. Als je leert hoe je online anders moet communiceren ben je een stuk verder.

Let wel, dit houdt dus niet in dat je een clown moet gaan uithangen of jezelf qua karakter compleet moet aanpassen aan vrouwen. Ik vraag me trouwens af of het in het echt zoveel makkelijker gaat trouwens, anders zou je Tinder enzo niet nodig hebben, en ook geen reden tot klagen hebben lijkt me.
pi_187518048
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2019 11:50 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

En hoeveel mensen daarvan zullen de app nog 'serieus' gebruiken? De app is al ver over z'n hoogtepunt heen en ik denk dat de meesten het meer als een soort entertainment gebruiken. En dat dat is ook iets dat zichzelf in de hand heeft gewerkt. In het begin deed je nog de moeite om een fatsoenlijk gesprek aan te knopen maar al het fatsoen lijkt wel verdwenen. Meestal krijg je helemaal geen reacties of de reacties zijn heel kortaf. Mensen waarmee je wel, zo lijkt het, een leuk gesprek hebt reageren vanuit het niets helemaal niet meer. Dat is mijn observatie maar als ik zo links en rechts lees dan zijn er velen met mij. Ik neem dergelijke apps dan ook niet meer serieus, neem niet eens de moeite meer om een gesprek te starten. Een enkele keer opent een meid zelf weleens een gesprek en moet eerlijk bekennen dat ik er meestal ook niet meer op reageer. Waarom dan toch doorgaan? Ja ach het swipen blijft een leuk tijdverdrijf op de wc
Ik heb geen idee of de app over zijn hoogtepunt is. Geloof het niet aangezien er steeds meer singles bij komen. Geloof dat er nu 1.5 miljoen Nederlanders op tinder zitten. En denk ook dat vele mensen wel plezier hebben aan de app.

Als mensen andere ervaringen hebben dat kan maar dat hoeft niet perse aan de app te liggen maar aan je eigen gebrekken aan succes toch?
pi_187518155
quote:
6s.gif Op donderdag 20 juni 2019 11:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Of meer dat ze weet dat het niet perse een makkelijke match zal zijn qua praktische zaken en evt overwegingen enzo.
Heeft weinig met afkeuren/goedkeuren te maken (vind ik).
Naja dit. Als hij vegan wil zijn moet hij dat lekker zelf weten toch? Ik was niet van plan van hem te eisen om vlees te gaan eten ofzo. Wil niet zeggen dat het geen leuke match kon zijn. Maar blijkbaar is er andersom geen acceptatie mogelijk..

En elitair gespuis idd omdat ik vaak de indruk krijg dat mensen met een principiële leefstijl vinden dat zij beter zijn of het beter doen dan anderen en dat men zich daar dus aan moet conformeren. Als mijn kind vegan of vegetariër zou willen worden, prima, wil ik best mee helpen. Het is niet dat ik dan haar moeder niet meer wil zijn ofzo. Dat idee krijg ik altijd wel een beetje van vegans, die dan wel huisdieren nemen zoals katten of honden en die dan ook vegan moeten zijn en alles en iedereen veroordelen. Net als anti vaxxers enzo...

Maargoed ik dacht ik probeer het eens, misschien heb ik het mis 🤷‍♀️
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 20 juni 2019 @ 12:36:48 #221
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_187518457
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 12:13 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Naja dit. Als hij vegan wil zijn moet hij dat lekker zelf weten toch? Ik was niet van plan van hem te eisen om vlees te gaan eten ofzo. Wil niet zeggen dat het geen leuke match kon zijn. Maar blijkbaar is er andersom geen acceptatie mogelijk..

En elitair gespuis idd omdat ik vaak de indruk krijg dat mensen met een principiële leefstijl vinden dat zij beter zijn of het beter doen dan anderen en dat men zich daar dus aan moet conformeren. Als mijn kind vegan of vegetariër zou willen worden, prima, wil ik best mee helpen. Het is niet dat ik dan haar moeder niet meer wil zijn ofzo. Dat idee krijg ik altijd wel een beetje van vegans, die dan wel huisdieren nemen zoals katten of honden en die dan ook vegan moeten zijn en alles en iedereen veroordelen. Net als anti vaxxers enzo...

Maargoed ik dacht ik probeer het eens, misschien heb ik het mis 🤷‍♀️
Je ging er dus sowieso wel in met een vooroordeel, wat hem wellicht het gevoel gaf zich te moeten verantwoorden. Vegan is nou eenmaal niet alleen een aanpassing in eten, maar vaak komen er bepaalde (sterke) opvattingen t.a.v. milieu en dierenrechten bij kijken, en dan snap ik heel goed dat als je iemand matcht die zegt "ja leuk dat je vegan bent maar je moet me er niet mee lastig vallen hoor" daar geen trek (hi ha ho) in heeft. Niets elitairs, je bent gewoon overtuigd van iets wat basis principes zijn voor je en dan zoek je iemand die daarin matcht.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_187518762
quote:
17s.gif Op donderdag 20 juni 2019 12:36 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Je ging er dus sowieso wel in met een vooroordeel, wat hem wellicht het gevoel gaf zich te moeten verantwoorden. Vegan is nou eenmaal niet alleen een aanpassing in eten, maar vaak komen er bepaalde (sterke) opvattingen t.a.v. milieu en dierenrechten bij kijken, en dan snap ik heel goed dat als je iemand matcht die zegt "ja leuk dat je vegan bent maar je moet me er niet mee lastig vallen hoor" daar geen trek (hi ha ho) in heeft. Niets elitairs, je bent gewoon overtuigd van iets wat basis principes zijn voor je en dan zoek je iemand die daarin matcht.
Dat is jouw mening he en die neem je voor waar aan 🤷‍♀️ Maar ik zal me even tegenover jou verantwoorden: We hebben het vooral gehad over motor rijden. Na een half uurtje kletsen vroeg hij of ik voor die leefstijl open stond en toen ik aangaf dat ik niet van plan was om vlees, zuivel etc te laten staan, nam hij afscheid. Dus tegengesteld aan wat jij van mij denkt, was hij degene die niet voor mijn leefstijl open stond.
Sarcasme. Herken het.
pi_187518792
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 13:09 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat is jouw mening he en die neem je voor waar aan 🤷‍♀️ Maar ik zal me even tegenover jou verantwoorden: We hebben het vooral gehad over motor rijden. Na een half uurtje kletsen vroeg hij of ik voor die leefstijl open stond en toen ik aangaf dat ik niet van plan was om vlees, zuivel etc te laten staan, nam hij afscheid. Dus tegengesteld aan wat jij van mij denkt, was hij degene die niet voor mijn leefstijl open stond.
De juiste conclusie zou zijn dat jullie beiden niet voor elkaars levensstijl openstaan.
pi_187518796
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 13:09 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat is jouw mening he en die neem je voor waar aan 🤷‍♀️ Maar ik zal me even tegenover jou verantwoorden: We hebben het vooral gehad over motor rijden. Na een half uurtje kletsen vroeg hij of ik voor die leefstijl open stond en toen ik aangaf dat ik niet van plan was om vlees, zuivel etc te laten staan, nam hij afscheid. Dus tegengesteld aan wat jij van mij denkt, was hij degene die niet voor mijn leefstijl open stond.
Denk dat het meestal zo gaat met mensen die een specifieke levenstijl hebben. Als er al in de bio staat dat ze vegan zijn ga ik er eigenlijk vanuit dat ze iemand zoeken die dat ook is.
  donderdag 20 juni 2019 @ 13:18:42 #225
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_187518891
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 13:09 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat is jouw mening he en die neem je voor waar aan 🤷‍♀️ Maar ik zal me even tegenover jou verantwoorden: We hebben het vooral gehad over motor rijden. Na een half uurtje kletsen vroeg hij of ik voor die leefstijl open stond en toen ik aangaf dat ik niet van plan was om vlees, zuivel etc te laten staan, nam hij afscheid. Dus tegengesteld aan wat jij van mij denkt, was hij degene die niet voor mijn leefstijl open stond.
Indirect sta jij er net zo goed niet voor open want je wil geen zaken laten staan ;).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_187518942
quote:
17s.gif Op donderdag 20 juni 2019 13:18 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Indirect sta jij er net zo goed niet voor open want je wil geen zaken laten staan ;).
Nee maar zij kan het wel accepteren dat hij dat wel doet. Andersom doet hij dat niet. Wat verder prima is :P
  donderdag 20 juni 2019 @ 13:24:52 #227
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_187518986
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 13:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee maar zij kan het wel accepteren dat hij dat wel doet. Andersom doet hij dat niet. Wat verder prima is :P
Nog 1 laatste toevoeging dan, want dit wordt echt veel te inhoudelijk: als je al meteen iets afkapt door zelf niets te willen laten staan/aanpassen/proberen/opgeven, kun je volgens mij nooit nader tot elkaar komen. Dat is net als zeggen dat je geen problemen hebt met homo's, als je het maar niet merkt wanneer ze bij jou zijn. Tsjaa, accepteer je dan iets of niet? Mag die homo in je vriendenkring homo zijn maar zijn vriend niet kussen waar je bij bent? En ja, vegans kunnen net zo erg zijn (zo niet "erger" want het is een minderheid), maar volgens mij is accepteren ook elkaars levensstijl omarmen en op zijn minst in willen verdiepen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_187519027
quote:
17s.gif Op donderdag 20 juni 2019 13:24 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nog 1 laatste toevoeging dan, want dit wordt echt veel te inhoudelijk: als je al meteen iets afkapt door zelf niets te willen laten staan/aanpassen/proberen/opgeven, kun je volgens mij nooit nader tot elkaar komen. Dat is net als zeggen dat je geen problemen hebt met homo's, als je het maar niet merkt wanneer ze bij jou zijn. Tsjaa, accepteer je dan iets of niet? Mag die homo in je vriendenkring homo zijn maar zijn vriend niet kussen waar je bij bent? En ja, vegans kunnen net zo erg zijn (zo niet "erger" want het is een minderheid), maar volgens mij is accepteren ook elkaars levensstijl omarmen en op zijn minst in willen verdiepen.
Das toch iets heel anders :D rare vergelijking. Zij kunnen toch prima uit eten waarbij hij een vegan gerecht eet en zij niet. Dan accepteer je toch prima dat hij vegan eet zonder er aan mee te doen.

Ik accepteer vegans ook. Prima als we samen iets eten dat zij een vegan maaltijd eten en ik niet. Zie niet de vergelijking met homos om eerlijk te zijn.

Die vergelijking is logisch als je zou zeggen prima dat je vegan eet maar niet in mijn bijzijn. Daar is toch helemaal geen sprake van. HIj zegt ik ben vegan. Zei zegt dat ze dat niet is en waarschijnlijk nooit wordt en de match is gelijk opgeheven. Ligt het niet aan haar naar mijn idee.
pi_187519241
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 13:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Das toch iets heel anders :D rare vergelijking. Zij kunnen toch prima uit eten waarbij hij een vegan gerecht eet en zij niet. Dan accepteer je toch prima dat hij vegan eet zonder er aan mee te doen.

Ik accepteer vegans ook. Prima als we samen iets eten dat zij een vegan maaltijd eten en ik niet. Zie niet de vergelijking met homos om eerlijk te zijn.

Die vergelijking is logisch als je zou zeggen prima dat je vegan eet maar niet in mijn bijzijn. Daar is toch helemaal geen sprake van. HIj zegt ik ben vegan. Zei zegt dat ze dat niet is en waarschijnlijk nooit wordt en de match is gelijk opgeheven. Ligt het niet aan haar naar mijn idee.
Blijkbaar heeft hij dan issues mee.

Kun je de oorzaak zoeken in de niet-vegan... maar dat is een beetje kolder.

Zie dat hier echt zo vaak.. doet “de overzijde” iets raars en gaat het commentaar naar degene die het lijdend voorwerp was.
Dat slaat nergens op.
pi_187519254
quote:
6s.gif Op donderdag 20 juni 2019 09:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd had ik niet perse hoge/rare verwachtingen.
Ik knap wel snel online af en ik was niet consistent in mijn aanwezigheid / reageren op berichten.
(maar dat komt niet door het grote aanbod ofzo, want die had ik niet)

Daarnaast, heb ik het een tijd geleden verwijderd :)
Op zich vinden mensen hun eigen verwachten sowieso over het geheel genomen niet heel raar. Dus misschien moet je die uitspraak nog eens heroverwegen als je online toch wel snel afknapt op mensen.
pi_187519263
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 13:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Blijkbaar heeft hij dan issues mee.

Kun je de oorzaak zoeken in de niet-vegan... maar dat is een beetje kolder.

Zie dat hier echt zo vaak.. doet “de overzijde” iets raars en gaat het commentaar naar degene die het lijdend voorwerp was.
Dat slaat nergens op.
Nou ja is toch verder ook geen probleem als je iemand zoekt met dezelfde levenstijl? :P

Juist om deze reden match ik niet met mensen waarbij al duidelijk in de bio een bepaalde levenstijl vermeld staat. Dat vinden ze dan belangrijk en dat recht hebben ze.
pi_187519351
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 13:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja is toch verder ook geen probleem als je iemand zoekt met dezelfde levenstijl? :P

Juist om deze reden match ik niet met mensen waarbij al duidelijk in de bio een bepaalde levenstijl vermeld staat. Dat vinden ze dan belangrijk en dat recht hebben ze.
Ik ook meestal niet hoor.

Maar zie nu een hoop commentaar van mensen richting diegene die het hier post... alsof zij fout was.
Maar er is helemaal geen goed of fout... en ik vind dat hier wel erg vaak de oorzaak word gelegd bij degene die het hier post. Terwijl er toch echt 2 mensen in gesprek waren.

En boven dien is het geen exacte wetenschap.. wat de ene keer wel opgaat.. doet dat misschien een andere keer niet.

Ik heb als niet-sportieveling weleens gedate met een liefhebber van extreme sports.. moet ik dat dan ook maar niet meer doen?
(En ja, extreme sports is redelijk een lifestyle)
Want kan zelf wel verzinnen dat dat niet matcht?
Enneh... hoe zit dat dan met dat hij toch ook gewoon toestemde in de date? Ondanks dat ie hetzelfde kon verzinnen als ik dus.

Niet specifiek aan jou gericht ... maar jij was het laatste bericht in de gesprekslijn :)
  donderdag 20 juni 2019 @ 13:56:02 #233
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_187519365
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 13:48 schreef Uhmmpie het volgende:
Op zich vinden mensen hun eigen verwachten sowieso over het geheel genomen niet heel raar. Dus misschien moet je die uitspraak nog eens heroverwegen als je online toch wel snel afknapt op mensen.
Als ik de lijstjes hier hoor die sommigen hebben, pas ik daar niet echt tussen.

Dat ik online snel afknap, ja dat zit wel echt bij mij. Dat klopt, dan leg ik op alle slakken veel zout. Wat ik in real life een stuk minder doe. Ben ik mij zeker van bewust.
Maar al zou ik dat nog niet doen, dan nog klik ik niet snel met mensen (reallife) dus was het altijd al lastig om een match te vinden (en niet door hoge eisen)
pi_187519422
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 13:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik ook meestal niet hoor.

Maar zie nu een hoop commentaar van mensen richting diegene die het hier post... alsof zij fout was.
Maar er is helemaal geen goed of fout... en ik vind dat hier wel erg vaak de oorzaak word gelegd bij degene die het hier post. Terwijl er toch echt 2 mensen in gesprek waren.

En boven dien is het geen exacte wetenschap.. wat de ene keer wel opgaat.. doet dat misschien een andere keer niet.

Ik heb als niet-sportieveling weleens gedate met een liefhebber van extreme sports.. moet ik dat dan ook maar niet meer doen?
(En ja, extreme sports is redelijk een lifestyle)
Want kan zelf wel verzinnen dat dat niet matcht?
Enneh... hoe zit dat dan met dat hij toch ook gewoon toestemde in de date? Ondanks dat ie hetzelfde kon verzinnen als ik dus.

Niet specifiek aan jou gericht ... maar jij was het laatste bericht in de gesprekslijn :)
Toevallig twijfel ik altijd bij mensen die aangeven sportief te zijn of ik ze nou like of niet :P Ik ben namelijk absoluut niet sportief. Echt verre van. Vind er geen flikker aan en zo :P Dus ik swipe idd weg omdat ik denk dat dat te grote verschillen gaat opleveren.

Ik swipe mensen die zeggen geen roker te zijn ook weg omdat ik wel rook. Denk als ze het er specifiek inzetten het een belangrijk punt is. Terecht natuurlijk.
pi_187519437
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 14:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Toevallig twijfel ik altijd bij mensen die aangeven sportief te zijn of ik ze nou like of niet :P Ik ben namelijk absoluut niet sportief. Echt verre van. Vind er geen flikker aan en zo :P Dus ik swipe idd weg omdat ik denk dat dat te grote verschillen gaat opleveren.

Ik swipe mensen die zeggen geen roker te zijn ook weg omdat ik wel rook. Denk als ze het er specifiek inzetten het een belangrijk punt is. Terecht natuurlijk.
He, jij rookt. Ik rook. Daten? :P
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187519453
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2019 14:03 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

He, jij rookt. Ik rook. Daten? :P
Je was al voorzien toch? :P
pi_187519466
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 14:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je was al voorzien toch? :P
Nah joh
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187522143
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2019 14:05 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nah joh
;)
pi_187526175
Bellen jullie vaak vooraf van de 1e date?

Ene kant voelt het logisch als je elkaar nog even niet ziet (omdat het agenda technisch niet anders is), maar heb er niet zoveel mee.
pi_187526679
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:27 schreef Jardis het volgende:
Bellen jullie vaak vooraf van de 1e date?

Ene kant voelt het logisch als je elkaar nog even niet ziet (omdat het agenda technisch niet anders is), maar heb er niet zoveel mee.
Bellen? Wie doet dat nog :P
pi_187526847
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:47 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Bellen? Wie doet dat nog :P
Ik _O-

Grote grap is dat ik er eigenlijk niet zo van hou.
Maar toch doe ik het soms wel.
pi_187527513
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:47 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Bellen? Wie doet dat nog :P
Voicjes is meer van deze tijd, minder druk ook :P
pi_187527723
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 20:47 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Bellen? Wie doet dat nog :P
Ik ook!! Ligt wel aan de persoon hoor. Soms kan een stem en manier van uitdrukken zoveel meer toevoegen aan een beeld dat je al van iemand hebt. Meestal zit ik dan ook meteen een uur of langer aan de telefoon 🙈
Sarcasme. Herken het.
pi_187527777
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:26 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:

[..]

Voicjes is meer van deze tijd, minder druk ook :P
Dat vind ik dus onwijs irritant....
vooral ook onder werktijd... of als je onderweg bent. Of in gezelschap... echt.. haat dat.

Bel maar gewoon savonds als ik op de bank zit.
Of typ je tekst.. maar nief halfbakken er tusswn in.
pi_187528823
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:41 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat vind ik dus onwijs irritant....
vooral ook onder werktijd... of als je onderweg bent. Of in gezelschap... echt.. haat dat.

Bel maar gewoon savonds als ik op de bank zit.
Of typ je tekst.. maar nief halfbakken er tusswn in.
Meningen zijn daarover verschillend! Op je terugreis of thuis kun je altijd het voicje beluisteren en wanneer je kan terugvoicen, niemand neemt het je kwalijk als je niet meteen terug voict.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 03:12:04 #246
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187531013
Ik hou niet van bellen voor een eerste date. Net zoals veel appen.

Of het klikt zien we wel als we elkaar zien.

Daarnaast kost het ook veel tijd en is de kans best groot dat je elkaar na de eerste date nooit meer ziet. Hoe leuk het bellen of appen daarvoor ook was. Tijd verspilling in mijn ogen dus.
pi_187531337
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 22:42 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:

[..]

Meningen zijn daarover verschillend! Op je terugreis of thuis kun je altijd het voicje beluisteren en wanneer je kan terugvoicen, niemand neemt het je kwalijk als je niet meteen terug voict.
Ik mag hopen dat de meningen daar iver verschillen :)
Maar de mijne is dat ik het niet fijn vind.
pi_187531393
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 03:12 schreef SugeLucky het volgende:
Ik hou niet van bellen voor een eerste date. Net zoals veel appen.

Of het klikt zien we wel als we elkaar zien.

Daarnaast kost het ook veel tijd en is de kans best groot dat je elkaar na de eerste date nooit meer ziet. Hoe leuk het bellen of appen daarvoor ook was. Tijd verspilling in mijn ogen dus.

Waarom is een leuk gesprek met iemand hebben tijdverspilling? Als je iets beters te doen hebt ok... maar als je een avondje op de bank zit te chillen, kan het toch ook gewoon heel leuk zijn om even te kletsen met iemand? Of bel jij ook nooit met vrienden enzo?
Sarcasme. Herken het.
pi_187531395
quote:
6s.gif Op woensdag 19 juni 2019 23:35 schreef S95Sedan het volgende:
Probeer het eens op paiq of happypancake, de leukerd die ik nu heb komt daar ook vandaan.

Voor de gein Paiq eens geprobeerd. Leuke opzet, vooral met zo'n quiz. En al een paar leuke contacten
Het is wat.......
pi_187531512
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 07:16 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Voor de gein Paiq eens geprobeerd. Leuke opzet, vooral met zo'n quiz. En al een paar leuke contacten
Hier ook wel fan van paiq...
maar beetje datingapps moe
pi_187531780
Paiq is toch waar je de fotos niet gelijk ziet?
pi_187531942
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 08:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Paiq is toch waar je de fotos niet gelijk ziet?
yes!!

Op zich is het wel mijn favoriet eigenlijk.

Maar wat ik zei.. beetje datingsite moe.

Wel een soort van date zaterdag...
met iemand die ik al heel lang ken ook.
Dus het wordt hoe dan ook gezellig :)

[ Bericht 27% gewijzigd door Uhmmpie op 21-06-2019 09:01:31 ]
pi_187531950
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 08:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

yes!!
Heb ik paar keer geprobeerd. Vond het geen succes :P
pi_187532035
Grote voordeel van Paiq was dat je kon filteren op conversatieskills. Voor mij belangrijker dan looks.

Alleen toen Tinder er bij kwam bleven vooral de mensen zonder Tindergame én zonder conversatieskills over, waardoor de lol daar ook snel af was.

Misschien inmiddels weer een beetje hersteld nu men ook wel weer tindermoe begint te worden?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_187532524
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 09:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Grote voordeel van Paiq was dat je kon filteren op conversatieskills. Voor mij belangrijker dan looks.

Alleen toen Tinder er bij kwam bleven vooral de mensen zonder Tindergame én zonder conversatieskills over, waardoor de lol daar ook snel af was.

Misschien inmiddels weer een beetje hersteld nu men ook wel weer tindermoe begint te worden?
Voor de meeste mannen zijn looks ook heel belangrijk. De meeste (inclusief mezelf) zullen veel eerder voor een visuele app gaan.

Ik werd zelf een beetje moe van een leuk gesprek op Paiq, en om er dan achter te komen dat ze er niet bepaald leuk uitzag..
pi_187532557
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 09:48 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Voor de meeste mannen zijn looks ook heel belangrijk. De meeste (inclusief mezelf) zullen veel eerder voor een visuele app gaan.

Ik werd zelf een beetje moe van een leuk gesprek op Paiq, en om er dan achter te komen dat ze er niet bepaald leuk uitzag..
Kwestie van prioriteiten :)
pi_187532581
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 09:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Grote voordeel van Paiq was dat je kon filteren op conversatieskills. Voor mij belangrijker dan looks.

Alleen toen Tinder er bij kwam bleven vooral de mensen zonder Tindergame én zonder conversatieskills over, waardoor de lol daar ook snel af was.

Misschien inmiddels weer een beetje hersteld nu men ook wel weer tindermoe begint te worden?
Conversatie skills gaan echt niet helpen als je bij de foto alsnog keihard verwijderd wordt of zelf iemand verwijderd.

Ik gebruik Paiq alleen nog maar voor het foto toernooi, dan weet je tenminste wie je voor je hebt :).
pi_187532588
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 09:48 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Voor de meeste mannen zijn looks ook heel belangrijk. De meeste (inclusief mezelf) zullen veel eerder voor een visuele app gaan.

Ik werd zelf een beetje moe van een leuk gesprek op Paiq, en om er dan achter te komen dat ze er niet bepaald leuk uitzag..
Dit dus! :D
pi_187532635
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 12:01 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Je begrijpt me niet.

Ik zeg juist dat je niet achter vrouwen aan moet lopen en zeker ook zelfrespect moet tonen.
Alleen jouw probleem is dat je real-life communicatie als gelijk ziet met online communicatie, terwijl dat een wereld van verschil is. Je moet leren anders te communiceren op zo'n chat, maar dat wil niet zeggen dat je jezelf compleet moet veranderen. Zie het meer als dat je bijvoorbeeld jouw humor scherper en alleen in tekst moet zien over te kunnen brengen. In het echt gebruik je daar lichaamstaal bij, intonatie, etc. Dat heb je online niet, dus moet je dit anders doen.

In het echt heb je veel meer tijd en gaat iemand niet direct weg als het gesprek eventjes niet interessant is. Online wel. Als je leert hoe je online anders moet communiceren ben je een stuk verder.

Let wel, dit houdt dus niet in dat je een clown moet gaan uithangen of jezelf qua karakter compleet moet aanpassen aan vrouwen. Ik vraag me trouwens af of het in het echt zoveel makkelijker gaat trouwens, anders zou je Tinder enzo niet nodig hebben, en ook geen reden tot klagen hebben lijkt me.
Ik snap je punt (vorige post ook al). Heb het ook niet over clownesk gedrag maar overall de discrepantie tussen hoe mannen en vrouwen zichzelf moeten profileren. Als man moet je dus echt nadenken over je intonatie, scherpe humor (de beste versie van jezelf zijn, presteren, een examen maken). Terwijl veel vrouwen gewooon een ''lang onderuit op de bank'' mentaliteit hanteren. Dat is het scheve speelveld waarover ik het had.

En ik heb tinder ook niet ''nodig''. Joh, ik ben niet eens op zoek naar iets serieus via tinder. Gebruik het al jaren af / aan maar heb nog nul keer gedate.

Het is voor mij meer een soort tijdverdrijf uit verveling, maar juist omdat ik er zelf redelijk relaxed op zit (en wel altijd respect heb voor de mensen waarmee ik chat), is het des te irritanter dat je zoveel vrouwen tegen komt die zichzelf heel wat lijken te vinden. Ik bedoel : ik heb er eigenlijk geeneens problemen mee als iemand niets terug zegt. Doe ik zelf ook wel eens : te lui/lame/geen zin om een gesprekje te beginnen. Maar waar ik slecht tegen kan, is dat ALS vrouwen eenmaal terug gaan praten, ze een beetje tof/arrogant lopen te doen. Zeg dan niets, of doe gewoon normaal denk ik dan. Dat vind ik echt een beetje de internetheld uithangen omdat je iets te veel bent gaan geloven in alle aandacht die je op tinder krijgt. Zeker niet alle vrouwen doen dit hoor, maar wel veel.

Wat dat betreft zijn de verhoudingen ook gewoon totaal uit zicht. Gisteren was ik voor de grap even gaan praten tegen een Filipijnse au-pair van 30 jaar. Sociaal-maatschappelijk gezien ver onder mijn real life date niveau. Maar zelfs deze liep lekker tof/arrogant te doen. Echt met zo'n houdinkje van ''Jij wil wat van mij, ik ga je eerst eens even laten kruipen''. Na het vierde/vijfde inspiratieloze antwoord donder ik haar er natuurlijk af, maar dan denk ik wel echt, de realiteit is hier ver uit zicht verdwenen.
pi_187532682
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 09:48 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Voor de meeste mannen zijn looks ook heel belangrijk. De meeste (inclusief mezelf) zullen veel eerder voor een visuele app gaan.

Ik werd zelf een beetje moe van een leuk gesprek op Paiq, en om er dan achter te komen dat ze er niet bepaald leuk uitzag..
Sommige vrouwen ook :P Daarom vond ik paiq ook niks.
pi_187532849
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 09:56 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Ik snap je punt (vorige post ook al). Heb het ook niet over clownesk gedrag maar overall de discrepantie tussen hoe mannen en vrouwen zichzelf moeten profileren. Als man moet je dus echt nadenken over je intonatie, scherpe humor.

Dat is allemaal feitelijk juist om boven het maaiveld uit te komen, maar vrouwen doen dit zélf zelden tot nooit, en dat creëert het scheve speelveld waarover ik het had.

En ik heb tinder ook niet ''nodig''. Het is voor mij meer een soort tijdverdrijf uit verveling, maar juist omdat ik er zelf redelijk relaxed op zit, is het des te irritanter dat je zoveel vrouwen tegen komt die zichzelf heel wat lijken te vinden. Ik bedoel : ik heb er eigenlijk geeneens problemen mee als iemand niets terug zegt. Doe ik zelf ook wel eens : te lui/lame/geen zin om een gesprekje te beginnen. Maar waar ik slecht tegen kan, is dat ALS vrouwen eenmaal terug gaan praten, ze een beetje tof/arrogant lopen te doen. Zeg dan niets, of doe gewoon normaal denk ik dan. Dat vind ik echt een beetje de internetheld uithangen omdat je iets te veel bent gaan geloven in alle aandacht die je op tinder krijgt. Zeker niet alle vrouwen doen dit hoor, maar wel veel.

Wat dat betreft zijn de verhoudingen ook gewoon totaal uit zicht. Gisteren was ik voor de grap even gaan praten tegen een Filipijnse au-pair van 30 jaar. Sociaal-maatschappelijk gezien ver onder mijn real life date niveau. Maar zelfs deze liep lekker tof/arrogant te doen. Echt met zo'n houdinkje van ''Jij wil wat van mij, ik ga je eerst eens even laten kruipen''. Na het vierde/vijfde inspiratieloze antwoord donder ik haar er natuurlijk af, maar dan denk ik wel echt, de realiteit is hier ver uit zicht verdwenen.
Ik geloof er helemaal niks van dat je er zo relaxed op zit. Je dondert vrouwen die niet leuk reageren er na een paar antwoorden af zeg je. Als je echt zo relaxed was zou je niet eens de moeite nemen en gewoon niet meer reageren. In een ander topic zie ik je zeggen dat je niet meer weet wat je moet zeggen tegen vrouwen. Je maakt op mij eerder een gefrustreerde indruk.

En overigens: die vrouwen die zo arrogant doen veranderen in smekende groupies als je eenmaal kan laten zien dat jij een aantrekkelijke man bent. Je moet er ook een beetje doorheen prikken, en bijvoorbeeld laten merken dat jij diegene bent die beoordeelt of zij goed genoeg voor JOU zijn.

Ik krijg het idee dat je je alleen maar op loopt te vreten doordat je geen leuke antwoorden krijgt, dan gaat het sowieso niet lukken. Dit is exact waarom je ze niet krijgt: zie die houding als een filter waarmee vrouwen mannen filteren. Zij wil zien wat voor man je bent, en of je een sterkere 'realiteit' hebt dan haar. Ga je mee in haar BS of doet het je iets (zoals bij jou), dan ben je af. Prik je er doorheen, dan zul je zien dat ze zich na een tijdje veel meer openen voor je en ontstaat er een veel leuker gesprek. Het grappige is, als jij initieel laat zien waarde voor haar te hebben, draaien de rollen om. Dan ben jij diegene waarop zij jaagt en probeert ze indruk op jou te maken. Immers, mannen die door haar gedrag heen kunnen prikken zijn zeldzaam voor haar. Aandacht is dat niet.

Dit is de dynamiek, en eigenlijk is die in het echt niet veel anders. Ik kan je overigens best zeggen hoe dit in de praktijk naar voren komt, maar dan zul je me moeten laten zien wat je dan tegen die vrouwen zegt en hoe zo'n gesprek verloopt. Want ik heb er zelf niet zoveel last van hoor.
pi_187532883
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 09:56 schreef DesertGlory het volgende:
Sociaal-maatschappelijk gezien ver onder mijn real life date niveau.
Wat?
pi_187532903
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat?
dat!

Mijn exen / dates waren Nederlands/West Europees en wo opgeleid plus uit goede gezinnen. Dan is een filipijnse au-pair afkomstig uit een arm filipijns gezin sociaal maatschappelijk gezien onder de maatschappelijke standaard. Niet lullig bedoeld, gewoon een feitelijke constatering. Niet dat ik haar daar op zou afwijzen trouwens.
pi_187532922
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:20 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

dat!

Mijn exen / dates waren Nederlands/West Europees en wo opgeleid plus uit goede gezinnen. Dan is een filipijnse au-pair afkomstig uit een arm filipijns gezin sociaal maatschappelijk gezien onder de maatschappelijke standaard. Niet lullig bedoeld, gewoon een feitelijke constatering. Niet dat ik haar daar op zou afwijzen trouwens.
Wow hoe arrogant kan je zijn. Tering he _O-
pi_187532958
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:15 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ik geloof er helemaal niks van dat je er zo relaxed op zit. Je dondert vrouwen die niet leuk reageren er na een paar antwoorden af zeg je. Als je echt zo relaxed was zou je niet eens de moeite nemen en gewoon niet meer reageren. In een ander topic zie ik je zeggen dat je niet meer weet wat je moet zeggen tegen vrouwen. Je maakt op mij eerder een gefrustreerde indruk.

En overigens: die vrouwen die zo arrogant doen veranderen in smekende groupies als je eenmaal kan laten zien dat jij een aantrekkelijke man bent. Je moet er ook een beetje doorheen prikken, en bijvoorbeeld laten merken dat jij diegene bent die beoordeelt of zij goed genoeg voor JOU zijn.

Ik krijg het idee dat je je alleen maar op loopt te vreten doordat je geen leuke antwoorden krijgt, dan gaat het sowieso niet lukken. Dit is exact waarom je ze niet krijgt: zie die houding als een filter waarmee vrouwen mannen filteren. Zij wil zien wat voor man je bent, en of je een sterkere 'realiteit' hebt dan haar. Ga je mee in haar BS of doet het je iets (zoals bij jou), dan ben je af. Prik je er doorheen, dan zul je zien dat ze zich na een tijdje veel meer openen voor je en ontstaat er een veel leuker gesprek. Het grappige is, als jij initieel laat zien waarde voor haar te hebben, draaien de rollen om. Dan ben jij diegene waarop zij jaagt en probeert ze indruk op jou te maken. Immers, mannen die door haar gedrag heen kunnen prikken zijn zeldzaam voor haar. Aandacht is dat niet.

Dit is de dynamiek, en eigenlijk is die in het echt niet veel anders. Ik kan je overigens best zeggen hoe dit in de praktijk naar voren komt, maar dan zul je me moeten laten zien wat je dan tegen die vrouwen zegt en hoe zo'n gesprek verloopt. Want ik heb er zelf niet zoveel last van hoor.
tja jij kent mij niet ik ken jou niet, dus om nou te gaan discussieren over hoe ik er op zit lijkt me verder ook niet zo relevant.

Verder zeg je natuurlijk wel nuttige dingen, vooral wbt. het creëren van waarde. Die spelletjes zijn dank denk ik gewoon niet zo mijn ding. Het vertrekpunt van waaraf mannen en vrouwen starten op tinder ligt gewoon heel ver uit elkaar. Jij als man hebt (zo vind ik ook uit jouw post blijken) heel veel te bewijzen, voordat je eenmaal een gemeenschappelijk vertrekpunt hebt.

En inderdaad, als je écht iets zoekt en ook echt bereid bent om daar veel tijd en moeite in te investeren, dan zal het prima werken wat jij zegt. Zelf vind ik het allemaal nogal veel gedoe met vooral een hele lage slaagkans. Maar helemaal eens dat zodra jij hebt bewezen waarde voor haar te hebben, dat de rollen omdraaien. Irritatie is alleen wel dat sommige van die vrouwn op tinder je bijna in beginsel al benaderen als een minderwaardig wezen, en dat het dan aan jou is om te bewijzen in zekere zin dat dit niet zo is. Een soort omgekeerde bewijslast.
pi_187532975
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wow hoe arrogant kan je zijn. Tering he _O-
Want?

Ik zeg gewoon wat door heel veel mensen wordt gedacht. Of zelfs niet eens gedacht : voor heel veel nederlandse mannen met een prima achtergrond/ afkomst, is een filippijnse au-pair een no brainer en geen serieus relatiemateriaal. Klinkt lullig, maar is wel de waarheid. En als ik het dan hardop zeg, ben ik opeens arrogant.
pi_187532985
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:26 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Want?

Ik zeg gewoon wat door heel veel mensen wordt gedacht. Of zelfs niet eens gedacht : voor heel veel nederlandse mannen met een prima achtergrond/ afkomst, is een filippijnse au-pair een no brainer en geen serieus relatiemateriaal. Klinkt lullig, maar is wel de waarheid. En als ik het dan hardop zeg, ben ik opeens arrogant.
Als je zo op haar neerkijkt waarom dan een match?
pi_187532992
Zon houding en dan geen enkele succes op tinder :')
pi_187533023
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als je zo op haar neerkijkt waarom dan een match?
Kijk nu ga je me in een hoek drijven door me woorden in de mond te leggen ;)

Ik heb nergens gezegd, dat ik op haar neer kijk. Het enige wat ik zeg, is dat mensen grosso modo zijn in te delen in verschillende maatschappelijke klassen.

Ben zelf ooit in de filippijnen op vakantie geweest, en hoewel ik er geen gebruik van heb gemaakt, had ik daar aan elke vinger een (mooie) vrouw mee naar huis kunnen nemen. Dat zeg ik niet omdat ik mezelf zo fantastisch vind, want dat geldt voor elke westerse man. Dat komt omdat een westerse man in dat land een hoger sociaal-maatschappelijk aanzien heeft, want: rijk, westers, blond, blank (hogere klasse). Ik vind dames uit die regio overigens vaak wel aantrekkelijk, en vaak ook opvallend intelligend, welgemanierd en welbespraakt.

Wat ik alleen probeer aan te geven : als zo'n filipina eenmaal zelf in Nederland is als au-pair, hier op tinder gaat. Dan krijgt ze natuurlijk opeens heel veel matches met Nederlandse mannen. En dan gaat ze opeens in zichzelf geloven en een beetje cool lopen doen en zijn de rollen opeens compleet omgedraaid en als je als man aan haar spelletje zou meewerken, zit jij opeens als westerse hoogopgeleide man te kruipen voor een filippijnse au-pair. Ik zeg niet dat ik op haar neerkijk, maar de rollen zijn t.o.v. de gangbare situatie dan wel volledig omgedraaid.
pi_187533058
Haha, dat verhaal om te laten zien dat je waarde hebt.. Dikke toeter hè, dat spel speel ik niet.

Je bent toch geen 12/16 meer, kinderachtig gedrag :r
pi_187533069
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:31 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Kijk nu ga je me in een hoek drijven door me woorden in de mond te leggen ;)

Ik heb nergens gezegd, dat ik op haar neer kijk. Het enige wat ik zeg, is dat mensen grosso modo zijn in te delen in verschillende maatschappelijke klassen.

Ben zelf ooit in de filippijnen op vakantie geweest, en hoewel ik er geen gebruik van heb gemaakt, had ik daar aan elke vinger een (mooie) vrouw mee naar huis kunnen nemen. Dat zeg ik niet omdat ik mezelf zo fantastisch vind, want dat geldt voor elke westerse man. Ik vind dames uit die regio overigens vaak wel aantrekkelijk, en vaak ook opvallend intelligend, welgemanierd en welbespraakt.

Wat ik alleen probeer aan te geven : als zo'n filipina eenmaal zelf in Nederland is als au-pair, hier op tinder gaat. Dan krijgt ze natuurlijk opeens heel veel matches met Nederlandse mannen. En dan gaat ze opeens in zichzelf geloven en een beetje cool lopen doen en zijn de rollen opeens compleet omgedraaid en als je als man aan haar spelletje zou meewerken, zit jij opeens als westerse hoogopgeleide man te kruipen voor een filippijnse au-pair. Ik zeg niet dat ik op haar neerkijk, maar de rollen zijn t.o.v. de gangbare situatie dan wel volledig omgedraaid.
quote:
Mijn exen / dates waren Nederlands/West Europees en wo opgeleid plus uit goede gezinnen. Dan is een filipijnse au-pair afkomstig uit een arm filipijns gezin sociaal maatschappelijk gezien onder de maatschappelijke standaard.
Weet niet hoe jij dit ziet maar komt op mij echt over alsof je op haar neerkijkt. En die houding is wat raar als je hier in dit topic alleen maar laat zien hoe je geen succes hebt op tinder. Kom je toch nergens mee met zon houding?
pi_187533095
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Haha, dat verhaal om te laten zien dat je waarde hebt.. Dikke toeter hè, dat spel speel ik niet.

Je bent toch geen 12/16 meer, kinderachtig gedrag :r
Waar heb je het over?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187533097
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

[..]

Weet niet hoe jij dit ziet maar komt op mij echt over alsof je op haar neerkijkt. En die houding is wat raar als je hier in dit topic alleen maar laat zien hoe je geen succes hebt op tinder. Kom je toch nergens mee met zon houding?
Een vuilnisman heeft sociaal maatschappelijk gezien ook een lagere sociaal maatschappelijke rang dan een neuroloog. Ik heb zelf ook een lagere sociaal-maatschappelijke rang dan een neuroloog. Dat zijn gewoon feiten, heeft niets met neerkijken op te maken.
pi_187533107
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:25 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

tja jij kent mij niet ik ken jou niet, dus om nou te gaan discussieren over hoe ik er op zit lijkt me verder ook niet zo relevant.

Verder zeg je natuurlijk wel nuttige dingen, vooral wbt. het creëren van waarde. Die spelletjes zijn dank denk ik gewoon niet zo mijn ding. Het vertrekpunt van waaraf mannen en vrouwen starten op tinder ligt gewoon heel ver uit elkaar. Jij als man hebt (zo vind ik ook uit jouw post blijken) heel veel te bewijzen, voordat je eenmaal een gemeenschappelijk vertrekpunt hebt.

En inderdaad, als je écht iets zoekt en ook echt bereid bent om daar veel tijd en moeite in te investeren, dan zal het prima werken wat jij zegt. Zelf vind ik het allemaal nogal veel gedoe met vooral een hele lage slaagkans. Maar helemaal eens dat zodra jij hebt bewezen waarde voor haar te hebben, dat de rollen omdraaien. Irritatie is alleen wel dat sommige van die vrouwn op tinder je bijna in beginsel al benaderen als een minderwaardig wezen, en dat het dan aan jou is om te bewijzen in zekere zin dat dit niet zo is. Een soort omgekeerde bewijslast.
Het is wel relevant hoe je er op zit, als jij gefrustreerd raakt van die berichten zou ik je aanraden dat eerst weg te nemen, je gaat namelijk nooit een leuk gesprek voeren zo.

Maar het is in het echt niet anders dat je je even moet bewijzen bij vrouwen. Tenzij ze het al van je gezien hebben. Mannen vallen initeel op uiterlijk dus wij weten meteen of we iemand leuk vinden. Vrouwen willen zien hoe jij bent als man, of je met name mentaal en emotioneel sterk genoeg bent. Dus 'testen' ze je een beetje.

Op Tinder is dit natuurlijk extremer, maar ook in het echt krijg je hiermee te maken. Als een vrouw een arrogante opmerking maakt en dit irriteert jou, dan bereik je helemaal niks. Beter zou zijn als je gewoon een lacherige opmerking terug maakt die haar in de rol duwt van persoon die zich moet bewijzen.

Bijvoorbeeld die Filipijnse die arrogant doet. Er zijn talloze mogelijkheden. Vraag bijvoorbeeld op een grappgie manier of zij later op jouw kinderen kan passen als jij getrouwd bent, en dat ze jou dan zeker niet mag verleiden.

Even een snel voorbeeld dat vast wel beter kan, maar kijk naar de dynamiek. Zo zet je haar impliciet in de positie van 'jij bent niet goed genoeg voor mij' en 'jij moet je best doen om mij te verleiden, ik ga dat niet bij jou doen'. Doe dit overigens wel alleen als antwoord op een arrogante opmerkingen. Snap je hoe dit werkt, en hoe communicatieskills van belang zijn? Het is niet moeilijk, maar je moet meegaan in deze 'dans' :P
pi_187533137
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Haha, dat verhaal om te laten zien dat je waarde hebt.. Dikke toeter hè, dat spel speel ik niet.

Je bent toch geen 12/16 meer, kinderachtig gedrag :r
Alles in het leven draait om waarde. Vriendschappen, werk, en ook relaties.

Maar ik zou er vooral niet naar luisteren. Next! (of hoe zeg je dat altijd bij een afwijzing?)
  vrijdag 21 juni 2019 @ 10:43:09 #276
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187533180
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 07:15 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Waarom is een leuk gesprek met iemand hebben tijdverspilling? Als je iets beters te doen hebt ok... maar als je een avondje op de bank zit te chillen, kan het toch ook gewoon heel leuk zijn om even te kletsen met iemand? Of bel jij ook nooit met vrienden enzo?
Heb geen behoefte om een tijd met een onbekende te bellen. Dan bel ik liever met vrienden inderdaad.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 10:47:37 #277
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187533248
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:37 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Een vuilnisman heeft sociaal maatschappelijk gezien ook een lagere sociaal maatschappelijke rang dan een neuroloog.
Als je een bekrompen lul bent waarschijnlijk wel ja.
pi_187533266
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:38 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Het is wel relevant hoe je er op zit, als jij gefrustreerd raakt van die berichten zou ik je aanraden dat eerst weg te nemen, je gaat namelijk nooit een leuk gesprek voeren zo.

Maar het is in het echt niet anders dat je je even moet bewijzen bij vrouwen. Tenzij ze het al van je gezien hebben. Mannen vallen initeel op uiterlijk dus wij weten meteen of we iemand leuk vinden. Vrouwen willen zien hoe jij bent als man, of je met name mentaal en emotioneel sterk genoeg bent. Dus 'testen' ze je een beetje.

Op Tinder is dit natuurlijk extremer, maar ook in het echt krijg je hiermee te maken. Als een vrouw een arrogante opmerking maakt en dit irriteert jou, dan bereik je helemaal niks. Beter zou zijn als je gewoon een lacherige opmerking terug maakt die haar in de rol duwt van persoon die zich moet bewijzen.

Bijvoorbeeld die Filipijnse die arrogant doet. Er zijn talloze mogelijkheden. Vraag bijvoorbeeld op een grappgie manier of zij later op jouw kinderen kan passen als jij getrouwd bent, en dat ze jou dan zeker niet mag verleiden.

Even een snel voorbeeld dat vast wel beter kan, maar kijk naar de dynamiek. Zo zet je haar impliciet in de positie van 'jij bent niet goed genoeg voor mij' en 'jij moet je best doen om mij te verleiden, ik ga dat niet bij jou doen'. Doe dit overigens wel alleen als antwoord op een arrogante opmerkingen. Snap je hoe dit werkt, en hoe communicatieskills van belang zijn? Het is niet moeilijk, maar je moet meegaan in deze 'dans' :P
Ik snap wel welke dynamiek je probeert te schetsen (prima voorbeeld van die counterzin die je even uit je mouw schudt overigens).

Maar in mijn beleving zit tinder dan alsnog vol met vrouwen waarvoor niks goed is. Geen semi-grappige zin, geen klein plagerij'tje, geen poging serieus op een onderwerp in te gaan.

En dan blijf ik toch denken : zo benader je mensen in real life ook niet (ik word ten minste nooit zo benaderd), doe dan op tinder niet ineens zo tof :P Maarja, misschien heeft het ook allemaal niet zo veel zin om lang bij dat soort typjes stil te blijven staan.

Het aantonen van waarde vind ik in real life in ieder geval véél makkelijker dan op tinder. Maar dat is dan maar gewoon een kwestie van accepteren (of stoppen).
pi_187533277
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:47 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Als je een bekrompen lul bent waarschijnlijk wel ja.
Nee, voor iedereen. Zo werkt de maatschappij gewoon. Een neuroloog heeft meer aanzien dan een vuilnisman. Punt. Wil niet zeggen dat je anders (minder goed) met een vuilnisman moet omgaan, maar minder aanzien heeft 'ie wel. Maar op fok mag je dat dan weer niet zeggen, want dan is het allemaal weer te concreet.

Dat je het niet leuk vindt, is iets anders dan dat het niet waar is.
pi_187533351
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:49 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Nee, voor iedereen. Zo werkt de maatschappij gewoon. Een neuroloog heeft meer aanzien dan een vuilnisman. Punt. Wil niet zeggen dat je anders (minder goed) met een vuilnisman moet omgaan, maar minder aanzien heeft 'ie wel. Maar op fok mag je dat dan weer niet zeggen, want dan is het allemaal weer te concreet.

Dat je het niet leuk vindt, is iets anders dan dat het niet waar is.
Je doet er zelf vrolijk aan mee natuurlijk. Zeg je nu dat het een maatschappelijk ding is maar net voel je ook de behoefte om te beschrijven hoe zij uit een zogenaamd lagere klasse komt en jij voorheen alleen maar vrouwen uit een hoog opgeleide klasse hebt gedate. Toch met haar matchen en als er dan geen date uitkomt ga je een beetje lopen zeiken dat zij vooral niet zo arrogant moet zijn want zij komt uit een lagere klasse dan jijzelf.

Das gewoon fucking arrogant.
pi_187533366
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:48 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Ik snap wel welke dynamiek je probeert te schetsen (prima voorbeeld van die counterzin die je even uit je mouw schudt overigens).

Maar in mijn beleving zit tinder dan alsnog vol met vrouwen waarvoor niks goed is. Geen semi-grappige zin, geen klein plagerij'tje, geen poging serieus op een onderwerp in te gaan.

En dan blijf ik toch denken : zo benader je mensen in real life ook niet (ik word ten minste nooit zo benaderd), doe dan op tinder niet ineens zo tof :P Maarja, misschien heeft het ook allemaal niet zo veel zin om lang bij dat soort typjes stil te blijven staan.

Het aantonen van waarde vind ik in real life in ieder geval véél makkelijker dan op tinder. Maar dat is dan maar gewoon een kwestie van accepteren (of stoppen).
Onder andere dit dus, de hele grote groep waar bijna niets goed genoeg is.

En over je waarde aantonen? Pak maar eens een model foto (als man zijnde), en veel plezier op Tinder, de eerst komende dagen heb je geen rust meer.. Tot zover je "waarde" :+.
pi_187533416
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je doet er zelf vrolijk aan mee natuurlijk. Zeg je nu dat het een maatschappelijk ding is maar net voel je ook de behoefte om te beschrijven hoe zij uit een zogenaamd lagere klasse komt en jij voorheen alleen maar vrouwen uit een hoog opgeleide klasse hebt gedate. Toch met haar matchen en als er dan geen date uitkomt ga je een beetje lopen zeiken dat zij vooral niet zo arrogant moet zijn want zij komt uit een lagere klasse dan jijzelf.

Das gewoon fucking arrogant.
Nah zij heeft natuurlijk net zo veel recht om mij niet knap/leuk/interessant genoeg te vinden, of geen zin te hebben om te praten, dat bedoel ik helemaal niet.

Alleen wat ik wel bedoel : ga als westerse man eens tinderen in de filippijnen. Je wordt echt overspold als door een kolonie mieren. Allemaal willen ze iets van/met je, en zelfs als je zegt : ik wil eigenlijk alleen een one night stand, zeggen ze nog : nou oke ik was eigenlijk op zoek naar een serieuze relatie, maar one night stand is ook wel goed (om te proberen je zo alsnog binnen te hengelen).

Probeerde alleen een beetje te schetsen hoe snel dat dus om kan slaan zodra zo'n filipina in NL wel een sloot westerse mannen voor zich heeft.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 11:01:27 #283
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187533477
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:49 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Dat je het niet leuk vindt, is iets anders dan dat het niet waar is.
Dat jij zegt dat het zo is, maakt het nog niet waar.

Tot nu toe lijken de vrouwen op tinder je in een lage klas in te schalen en je niet te willen daten.
Maakt dat het waar?
pi_187533481
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:59 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Nah zij heeft natuurlijk net zo veel recht om mij niet knap/leuk/interessant genoeg te vinden, of geen zin te hebben om te praten, dat bedoel ik helemaal niet.

Alleen wat ik wel bedoel : ga als westerse man eens tinderen in de filippijnen. Je wordt echt overspold als door een kolonie mieren. Allemaal willen ze iets van/met je, en zelfs als je zegt : ik wil eigenlijk alleen een one night stand, zeggen ze nog : nou oke ik was eigenlijk op zoek naar een serieuze relatie, maar one night stand is ook wel goed (om te proberen je zo alsnog binnen te hengelen).

Probeerde alleen een beetje te schetsen hoe snel dat dus om kan slaan zodra zo'n filipina in NL wel een sloot westerse mannen voor zich heeft.
Omdat ze dus genoeg keuze heeft. JIj zegt net dat het een no brainer is voor westerse mannen om een relatie met haar te beginnen. Das bullshit. Als jij een kans had gehad met haar op date te gaan was je ook gegaan toch? Ondanks het zogenaamde verschil in sociale klasse? Je matched niet met haar voor jan lul neem ik aan?
pi_187533515
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:01 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Dat jij zegt dat het zo is, maakt het nog niet waar.

Tot nu toe lijken de vrouwen op tinder je in een lage klas in te schalen en je niet te willen daten.
Maakt dat het waar?
Het maakt het niet per se 100% waar, maar het is wel een indicatie ja.
pi_187533530
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:03 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Het maakt het niet per se 100% waar, maar het is wel een indicatie ja.
Zou je het niet arrogant vinden als ik zoiets zou posten.

Match met iemand uit de zogenaamd lagere sociale klasse. Vuilnisman dan als voorbeeld. Match komt niet uit op een date dan kom ik met zon verhaal als die van jou?
  vrijdag 21 juni 2019 @ 11:05:07 #287
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187533534
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:03 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Het maakt het niet per se 100% waar, maar het is wel een indicatie ja.
Ze hebben het wel bij het juiste eind gezien je uitspraken hier in ieder geval.
pi_187533549
Sowieso vinden mannen vaak dat vrouwen arrogant zijn als ze niet de gewenste reactie van de vrouw in kwestie krijgen.
pi_187533551
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:05 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ze hebben het wel bij het juiste eind gezien je uitspraken hier in ieder geval.
Oh wat voel ik me gekleineerd nu :P Inkoppertje dit man.
pi_187533559
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Sowieso vinden mannen vaak dat vrouwen arrogant zijn als ze niet de gewenste reactie van de vrouw in kwestie krijgen.
Maar zou het dan ook niet soms waar kunnen zijn?
pi_187533577
De reden dat ik steeds minder tijd in de apps stop is dat er gewoon geen normaal gesprek meer valt te voeren. Het zijn steeds losse zinnen die al dan wel of niet snel of traag worden beantwoord. Eerst dacht ik nog ligt misschien aan mijn conversatieskills, maar er is gewoon weinig interesse over en weer blijkbaar. Paiq is ook dood als de foto's verschijnen (ook bij mij soms teleurstelling). Iedereen lijkt of datemoe of niet serieus op die apps. Offline heb ik helaas al meerdere malen gehad dat leuke dames bezet zijn en interesse krijgen niet automatisch interesse op die manier is. Ik zit er echt heel hard over na te denken de apps van mijn telefoon af te gooien maar ja dan weet je zeker dat je geen match meer krijgt :')
  vrijdag 21 juni 2019 @ 11:07:58 #292
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187533586
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:06 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Oh wat voel ik me gekleineerd nu :P Inkoppertje dit man.
Ik probeer je niet te kleineren. Ik trek gewoon een conclusie.
pi_187533590
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:06 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Maar zou het dan ook niet soms waar kunnen zijn?
Tuurlijk zijn er arrogante vrouwen. Maar een afwijzing of geen interesse is niet perse vanwege arrogantie.
pi_187533603
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:07 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik probeer je niet te kleineren. Ik trek gewoon een conclusie.
Oke, naja van mensen die ik niet eens ken boeit het me allemaal niet zo veel eigenlijk
pi_187533628
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Onder andere dit dus, de hele grote groep waar bijna niets goed genoeg is.

En over je waarde aantonen? Pak maar eens een model foto (als man zijnde), en veel plezier op Tinder, de eerst komende dagen heb je geen rust meer.. Tot zover je "waarde" :+.
Ja, zo is het in het echt toch ook? Wat is je punt?
  vrijdag 21 juni 2019 @ 11:11:11 #296
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_187533636
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn er arrogante vrouwen. Maar een afwijzing of geen interesse is niet perse vanwege arrogantie.
De meeste vrouwen kunnen door de overvloed aan matches niet eens een normaal gesprek voeren, dus afwijzen gaat dan ook niet op een normale manier.
pi_187533703
Ja, mannen vs vrouwen weeR?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_187533712
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:11 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

De meeste vrouwen kunnen door de overvloed aan matches niet eens een normaal gesprek voeren, dus afwijzen gaat dan ook niet op een normale manier.
Heeft nog niet eens specifiek met apps te maken. Real life zie je ook vaak dat soort reacties als de vrouw geen interesse heeft in de versierpogingen is ze arrogant.
pi_187533714
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:48 schreef DesertGlory het volgende:

[..]

Ik snap wel welke dynamiek je probeert te schetsen (prima voorbeeld van die counterzin die je even uit je mouw schudt overigens).

Maar in mijn beleving zit tinder dan alsnog vol met vrouwen waarvoor niks goed is. Geen semi-grappige zin, geen klein plagerij'tje, geen poging serieus op een onderwerp in te gaan.

En dan blijf ik toch denken : zo benader je mensen in real life ook niet (ik word ten minste nooit zo benaderd), doe dan op tinder niet ineens zo tof :P Maarja, misschien heeft het ook allemaal niet zo veel zin om lang bij dat soort typjes stil te blijven staan.

Het aantonen van waarde vind ik in real life in ieder geval véél makkelijker dan op tinder. Maar dat is dan maar gewoon een kwestie van accepteren (of stoppen).
Oh ze zullen er vast bij zitten. Maar nogmaals, die zijn er in het echt ook. Alleen dan is er geen contact tussen jullie dus merk je het niet zo direct.
pi_187533733
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:07 schreef IsItMeOrYou het volgende:
De reden dat ik steeds minder tijd in de apps stop is dat er gewoon geen normaal gesprek meer valt te voeren. Het zijn steeds losse zinnen die al dan wel of niet snel of traag worden beantwoord. Eerst dacht ik nog ligt misschien aan mijn conversatieskills, maar er is gewoon weinig interesse over en weer blijkbaar. Paiq is ook dood als de foto's verschijnen (ook bij mij soms teleurstelling). Iedereen lijkt of datemoe of niet serieus op die apps. Offline heb ik helaas al meerdere malen gehad dat leuke dames bezet zijn en interesse krijgen niet automatisch interesse op die manier is. Ik zit er echt heel hard over na te denken de apps van mijn telefoon af te gooien maar ja dan weet je zeker dat je geen match meer krijgt :')
Het ligt aan jou, ik ken meerdere mannen die momenteel nog prima dates regelen via Tinder / Happn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')