Dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:54 schreef DrMabuse het volgende:
Los van waar Jorrit Nuijens voor staat , zijn politieke standpunten en zijn soms ronduit tenenkrommende bizarre eerdere uitspraken die echt volkomen haaks staan op de mijne zie ik op de beelden vooral een man die opvallend vooral steeds beleefd en ook rustig blijft ten overstaan van een behoorlijk intimiderend en drammerig groepje agenten.
De frustratie en machteloosheid van Nuijens is voelbaar tot op het gênante af.
Naar om te zien.
Misschien in jouw omgeving, in mijn omgeving is dat zeker niet aan de orde.quote:Op donderdag 20 juni 2019 23:51 schreef Eto24 het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt.
Heel Nederland kent de poeder.
Het aantal loopneuzen dat je op straat ziet, valt niet meer te tellen, zeker niet bij mensen die het wekelijks gebruiken.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 00:02 schreef the-eye het volgende:
[..]
Met je eens
Het gaat er om hoe iemand z'n werk doet en of diegene in z'n vrijetijd een jointje rookt en/of een snuifje neemt zou niet ter zake moeten doen.
Wow, ze hebben een artikel op de site over de arrestatie! Als dit een FvD'er was geweest zagen we Ron Fresen uiteraard op locatie voor de nieuwste ontwikkelingen, werden we overspoeld met minimaal 150 zure opinies en columns hoe fout de partij eigenlijk wel niet is, rancuneuze amateurjournalisten die mogen komen opdraven bij programma's als DitisM om hun afschuw uit te spreken enzovoorts enzovoorts.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 06:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat is "het staatsjournaal?". Als je de NOS bedoelt: https://nos.nl/l/2289915
Zolang het in z'n vrijetijd gebeurt zie ik het probleem niet. Als hij in z'n vrijetijd een borrel drinkt wordt dat toch ook niet als een probleem gezien dus waarom daar bij andere middelen ineens een probleem van maken?quote:
Op de beelden die ik via de Telegraaf site heb gezien zie ik enorme frustratie o.a. gevoed door de steeds weer aanwezige filmende camera en het (intimiderende) gedrag van de agenten.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:57 schreef zlotka het volgende:
[..]
Eh wat?
Hij kan, in plaats van schreeuwen, ook gewoon meewerken. Als er echt niks aan de hand is, is hij zo weer weg van het politiebureau en is er niks aan de hand. Om vervolgens je zo te gaan verzetten en een agent in zijn/haar gezicht te spugen is ronduit asociaal.
Normale mensen moeten kunnen dealen met ''intimiderende'' politie, dus een wethouder helemaal. Ik snap dat het niet leuk is, maar beheers je.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:26 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Op de beelden die ik via de Telegraaf site heb gezien zie ik enorme frustratie o.a. gevoed door de steeds weer aanwezige filmende camera en het (intimiderende) gedrag van de agenten.
Doet een hoop met een mens.
Omdat het illigaal is en voor meerdere problemen binnen zijn gemeente zorgt, waarmee hij dus zijn eigen werk teniet doet.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:26 schreef the-eye het volgende:
[..]
Zolang het in z'n vrijetijd gebeurt zie ik het probleem niet. Als hij in z'n vrijetijd een borrel drinkt wordt dat toch ook niet als een probleem gezien dus waarom daar bij andere middelen ineens een probleem van maken?
Dat is nou het nadeel van drugs.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:26 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Op de beelden die ik via de Telegraaf site heb gezien zie ik enorme frustratie o.a. gevoed door de steeds weer aanwezige filmende camera en het (intimiderende) gedrag van de agenten.
Ik kijk voorbij zijn (mijns inziens) politieke idiote agenda en uitspraken.
En zie een menselijk intens gênant drama voorbij komen.
Jij ziet het anders en dat is prima.
Op één of andere manier krijg ik nog meer jeuk van die uitermate racistische uitspraken over denkbeeldige privileges als ze worden gedaan door een andere blanke man. Zo van, kijk mij eens fucking nobel zijn, ik schijt om mijn eigen soort om nog even een wit voetje te halen bij de deugkerk.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
En bekijk z'n Twitter-timeline ook eens. Vol met berichtjes over "white privilege" en over een oneerlijke behandeling van allochtonen, iets dat bij een "witte man" nooit zou gebeuren.
Je vergeet (voor het gemak) de steeds weer aanwezige camera waar Nuijens meermaals bezwaar op maakt.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:27 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Normale mensen moeten kunnen dealen met ''intimiderende'' politie, dus een wethouder helemaal. Ik snap dat het niet leuk is, maar beheers je.
Treffende opmerking wel. Zo had ik er nog niet naar gekeken.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat het illigaal is en voor meerdere problemen binnen zijn gemeente zorgt, waarmee hij dus zijn eigen werk teniet doet.
Ik snap niet dat je dat goed praat.
Dat is zeker niet zo handig voor iemand in zijn positie, zeg.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:45 schreef Zipportal het volgende:
‘Flesje met GHB’ gevonden bij GroenLinks-wethouder, agenten doen aangifte na spuugincident
https://www.ad.nl/binnenl(...)ugincident~a865df14/
Elke gebruiker is verantwoordelijk voor alle problemen van de drugs.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:54 schreef Physsic het volgende:
[..]
Treffende opmerking wel. Zo had ik er nog niet naar gekeken.
Maar wee je gebeente als je een sigaret durft op te steken!!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:51 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
LOL GHB alcohol wiet snuif wat een drugsgekkie![]()
![]()
![]()
Illegale drugs conform wiens wetten? In NL mag je elke drugs gebruiken.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:34 schreef MissGiraffe het volgende:
https://www.hpdetijd.nl/2(...)ruik-gewoon-naar-vs/
Oh?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Illegale drugs conform wiens wetten? In NL mag je elke drugs gebruiken.
Haha ja hoiquote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Maar je mag maar een beperkte hoeveelheid op zak hebben volgens mij. 2 zakken weed plus GHB is een pittige vangst.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wat wiet is gedoogt. Harddrugs niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Maar je mag maar een beperkte hoeveelheid op zak hebben volgens mij. 2 zakken weed plus GHB is een pittige vangst.
Maximaal 5 gram.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat wiet is gedoogt. Harddrugs niet.
Het gebruik van drugs is niet illegaal in NL.quote:
quote:Man aangehouden op Waterlooplein UPDATE
Laatste update:
21-06-2019 | 10:29
Amsterdam - De politie heeft donderdag 20 juni 2019 omstreeks 18.05 een 39-jarige man uit Amsterdam op het Waterlooplein aangehouden op verdenking van het verstoren van de openbare orde. Tijdens zijn aanhouding verzette hij zich hevig.
De man is overgebracht naar het bureau voor verhoor. Daar heeft hij een agent in het gezicht gespuugd. Als er meer informatie beschikbaar komt met betrekking tot deze aanhouding volgt nader bericht.
UPDATE
Verdachte is op vrijdag 21 juni 2019 om 00.11 uur na verhoor heengezonden. Tegen de verdachte is door twee agenten aangifte gedaan van belediging (spugen).
De aanhouding vond plaats naar aanleiding van een melding dat een man zich schreeuwend op een terras ophield. In een horecagelegenheid gooide hij een glas stuk. Als agenten ter plaatse komen dan treffen zij de man aan en spreken hem aan op zijn gedrag. De man wordt verzocht om te vertrekken, waaraan hij geen gehoor geeft.
Op grond van artikel 2.2 van de APV, het verstoren van de openbare orde, wordt de man aangehouden. Hij werkte niet mee aan de aanhouding en pleegde daarbij verzet. In de tas van de verdachte trof de politie een flesje met vermoedelijk GHB en twee zakjes met vermoedelijk wiet aan. Deze middelen zijn inbeslaggenomen.
En om het te gebruiken moet je het bezitten.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Het gebruik van drugs is niet illegaal in NL.
Bezit daarentegen wel weer.
quote:
In theorie hoeft dat niet een vriend kan het bezitten.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En om het te gebruiken moet je het bezitten.
En in theorie bezit je het ook als het in je lichaam zit.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
In theorie hoeft dat niet een vriend kan het bezitten.
De VS natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:13 schreef habitue het volgende:
Die gozer zal wel met lekker katertje wakker geworden zijn vanochtend.
Alcohol zorgt ook voor veel problemen binnen zijn gemeente maar als hij een fles jajem bij zich had gehad, had dat geen probleem geweest. Laten we nu alsjeblieft eens normaal gaan doen over dit soort dingenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat het illigaal is en voor meerdere problemen binnen zijn gemeente zorgt, waarmee hij dus zijn eigen werk teniet doet.
Ik snap niet dat je dat goed praat.
Normaal doen over harddrugsquote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:26 schreef the-eye het volgende:
[..]
Alcohol zorgt ook voor veel problemen binnen zijn gemeente maar als hij een fles jajem bij zich had gehad, had dat geen probleem geweest. Laten we nu alsjeblieft eens normaal gaan doen over dit soort dingen
Dan is die vriend de eigenaar, terwijl jij het in je bezit hebt.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
In theorie hoeft dat niet een vriend kan het bezitten.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:26 schreef the-eye het volgende:
[..]
Alcohol zorgt ook voor veel problemen binnen zijn gemeente maar als hij een fles jajem bij zich had gehad, had dat geen probleem geweest. Laten we nu alsjeblieft eens normaal gaan doen over dit soort dingen
Wat dan, gewoon ff roes uitslapen en doorgaan als wethouderquote:Volgens de PvdA is Jorrit Nuijens iemand die vaker moeite heeft om zijn emoties in bedwang te houden. ,,Als je dat van jezelf weet, dan moet je niet in het openbaar gaan drinken. Deze meneer is een hele goede verklaring aan de raad verschuldigd. Op basis van die verklaring moet worden gekeken of er consequenties aan zijn acties moeten worden verbonden. Zijn positie staat in elk geval op de tocht.”
Alcohol is keiharde harddrugs en daar wordt zelfs reclame voor gemaakt. Laten we dan wel één lijn trekken en niet net doen of een lijntje erger is dan een borrel.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:29 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Normaal doen over harddrugsen dan vooral ook nog eens over GHB..... een enorm verslavende en verwoestend spul....
heulllll normaal!
GHB vergelijken met alcoholquote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:33 schreef the-eye het volgende:
[..]
Alcohol is keiharde harddrugs en daar wordt zelfs reclame voor gemaakt. Laten we dan wel één lijn trekken en niet net doen of een lijntje erger is dan een borrel.
Met alles geldt dat het niet je leven moet gaan beheersen.
Blijkbaar heeft ie HIV?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Iets zegt me dat de beerput nog wat dieper is.
twitter:LavieJanRoos twitterde op vrijdag 21-06-2019 om 10:26:03Dus @JorritNuijens, die doorgesnoven GroenLinks gek, heeft een agent in het gezicht gespuugd terwijl hij HIV heeft. Dat heeft poging tot doodslag. reageer retweet
Omdat Jan dat zegt?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:38 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ie HIV?twitter:LavieJanRoos twitterde op vrijdag 21-06-2019 om 10:26:03Dus @:JorritNuijens, die doorgesnoven GroenLinks gek, heeft een agent in het gezicht gespuugd terwijl hij HIV heeft. Dat heeft poging tot doodslag. reageer retweet
https://www.novadic-kentron.nl/ghb-verslaving-problemen/quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:33 schreef the-eye het volgende:
[..]
Alcohol is keiharde harddrugs en daar wordt zelfs reclame voor gemaakt. Laten we dan wel één lijn trekken en niet net doen of een lijntje erger is dan een borrel.
Als je een GHB gebruiker treft is die meestal al heel ver heen. Dat men zelf (en anderen blijkbaar) niet merkt hoe je langzaam in een afgestompte junk verandert maakt het an sich niet minder erg.quote:Uit de eerste resultaten van nieuw, nog lopend onderzoek, komt het beeld naar voren dat GHB ervoor zorgt dat mensen nauwelijks beseffen hoe ziek ze eigenlijk zijn. GHB-verslaafden gebruiken gemiddeld om de twee uur en zijn dus altijd onder invloed. Als ze niet gebruiken, krijgen ze zeer heftige ontwenningsklachten, zoals een delier, hevige angsten en ontregeling van autonome lichaamsfuncties, zoals de ademhaling en hartslag. Dat kan zelfs levensbedreigend zijn. Dus gebruiken ze elke paar uur GHB, dag en nacht. En niet alleen als ze ontwenningsklachten krijgen, maar ook als ze zich bewust worden van hun groeiende problemen. De GHB drukt alle negatieve emoties weg. Zo nemen de problemen toe, terwijl de GHB het besef hiervan volledig onderdrukt. In tegenstelling tot alcoholverslaafden die zich tijdens nuchtere momenten ellendig voelen en beter beseffen hoe ze eraan toe zijn, ervaren GHB-gebruikers dit dus beperkt. Ze zijn altijd onder invloed. Daarnaast is er veel indirect bewijs dat GHB, en met name bewusteloosheid door een overdosis, schadelijk is voor de hersenen en de cognitieve functies. Daardoor neemt de kans op terugval toe.
Ik lees twee zakjes wiet, niet twee zakken. Dat is nogal een verschil.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Maar je mag maar een beperkte hoeveelheid op zak hebben volgens mij. 2 zakken weed plus GHB is een pittige vangst.
Er is een flesje bij hem gevonden. Je loopt wel een beetje op de feiten vooruit als je hem nu gelijk als verslaafd bestempelt. Ik wil geen pleidooi voor het gebruik er van houden maar laten we bij de (nu bekende) feiten blijvenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:53 schreef -marz- het volgende:
[..]
https://www.novadic-kentron.nl/ghb-verslaving-problemen/
[..]
Als je een GHB gebruiker treft is die meestal al heel ver heen. Dat men zelf (en anderen blijkbaar) niet merkt hoe je langzaam in een afgestompte junk verandert maakt het an sich niet minder erg.
Met snuiven en slikken jezelf aanzetten en met GHB en wiet weer uitzetten lijkt wel een geaccepteerde vorm van zelfmedicatie voor de huidige (werkende) mens? Maar het is toch heel erg als je daar je kind/ander familielid langzaam aan ten onder ziet gaan. Het komt meestal niet meer vanzelf goed.
Er zit ook nog een hele criminele wereld achter drugs he. Feitelijk steun je die door je bijdrage.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:33 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dit:quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:05 schreef KingRadler het volgende:
Waarom moeten men altijd opstappen als ze iets verkeerds doen.
Je kan toch ook sorry zeggen.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zit ook nog een hele criminele wereld achter drugs he. Feitelijk steun je die door je bijdrage.
Wat heeft die discussie met de huisige situatie te maken?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:33 schreef the-eye het volgende:
[..]
Terecht.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:03 schreef Elfletterig het volgende:
Zojuist in het nieuws op Radio 2 gemeld: de wethouder stapt op. Hij heeft spijt van wat er is gebeurd.
Omdat je een voorbeeld functie hebt, daarnaast gaat het niet om een simpel opstootje maar om het aanvallen van agenten, iets wat in deze tijd extra zwaar weegt. Natuurlijk om nog maar niet te spreken dat mijnheer ook nog eens opgepakt is voor het bezit van harddrugs.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:05 schreef KingRadler het volgende:
Waarom moeten men altijd opstappen als ze iets verkeerds doen.
Je kan toch ook sorry zeggen.
quote:
twitter:Hilda_NL twitterde op vrijdag 21-06-2019 om 12:08:58@Braekelvan Die gaat even op wachtgeld "reflecteren" om vervolgens via de achterdeur weer binnengehaald te worden. reageer retweet
Volgens mij is dat bullshit. Nuijens is kennelijk homo en Jan Dijkgraaf heeft in TPO geschreven dat de bespuugde agent een HIV-test zou moeten aanvragen. Jan Roos maakt daarvan dat Nuijens HIV heeft.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:38 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ie HIV?twitter:LavieJanRoos twitterde op vrijdag 21-06-2019 om 10:26:03Dus @:JorritNuijens, die doorgesnoven GroenLinks gek, heeft een agent in het gezicht gespuugd terwijl hij HIV heeft. Dat heeft poging tot doodslag. reageer retweet
Ik zie vooral iemand die niet doet wat hem gevraagd wordt. Met een houding van weet je wel wie ik ben.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:26 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ik kijk voorbij zijn (mijns inziens) politieke idiote agenda en uitspraken.
En zie een menselijk intens gênant drama voorbij komen.
Jij ziet het anders en dat is prima.
Ja weet t niet of t waar is, in ieder geval moet de agent nu een HIV en andere soatests ondergaan.. Lijkt me niet fijn 6 maanden in onzekerheid te zitten.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bullshit. Nuijens is kennelijk homo en Jan Dijkgraaf heeft in TPO geschreven dat de bespuugde agent een HIV-test zou moeten aanvragen. Jan Roos maakt daarvan dat Nuijens HIV heeft.
Het is trouwens vermakelijk en tegelijk een beetje sneu om te zien hoe alt-rechts Nederland gretig de situatie gebruikt om zoveel mogelijk ranzigheid uit te kotsen, niet alleen over Nuijens, maar ook over GL, links in het algemeen, de NOS, Antifa, (recreatief) drugsgebruik, milieuactivisten etc. Allemaal volkomen irrelevant, maar de schandpaal kan weer tevoorschijn worden gehaald en daar geniet zuur alt-right kennelijk van.
En of het allemaal waar is wat geroepen wordt is kennelijk niet interessant, als het de verklaarde tegenstanders maar in een kwaad daglicht zet. Nou ga je gang hoor als je je aangesproken voelt. Dit is zo overduidelijk treurig en doorzichtig dat je alleen jezelf ermee hebt.
Precies hetzelfde zie je ook als de rollen omgedraaid zijn, zoals laatst toen Baudet werd staande gehouden. Dan komen de extreem-linkse ratten van Antifa etc. gelijk uit hun holen gekropen om de meest ranzige, op de man gespeelde bullshit te verkondigen en met eieren naar de schandpaal te gooien.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het is trouwens vermakelijk en tegelijk een beetje sneu om te zien hoe alt-rechts Nederland gretig de situatie gebruikt om zoveel mogelijk ranzigheid uit te kotsen, niet alleen over Nuijens, maar ook over GL, links in het algemeen, de NOS, Antifa, (recreatief) drugsgebruik, milieuactivisten etc. Allemaal volkomen irrelevant, maar de schandpaal kan weer tevoorschijn worden gehaald en daar geniet zuur alt-right kennelijk van.
Ja. Diemen is nog erger dan Helmond of Purmerend.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor een niet blanke man is 7 man wel gerechtvaardigd? Wat een rare toevoeging.
Daarnaast gedroeg dit heerschap zich verre van netjes, zoals je hebt kunnen zien.
[..]
Is er zoveel mis met Diemen dan?
Dan weten we ook weer waarom hij zo'n ophef maakte hij wist dat hij hing.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:45 schreef Zipportal het volgende:
‘Flesje met GHB’ gevonden bij GroenLinks-wethouder, agenten doen aangifte na spuugincident
https://www.ad.nl/binnenl(...)ugincident~a865df14/
Overigens zie ik het andersom juist gebeuren: zuurlinks die nu klaagt over politieovermacht, over de Telegraaf, over sensatie..... Allemaal irrelevant: meneer werd na gerapporteerde overlast gevraagd de plek te verlaten, hij deed dit niet, werd vervolgens gearresteerd en bleek harddrugs bij zich te hebben en heeft agenten in het gezicht gespuugd. Dat zijn de feiten.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ah ja, "giftig taalgebruik"quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Precies hetzelfde zie je ook als de rollen omgedraaid zijn, zoals laatst toen Baudet werd staande gehouden. Dan komen de extreem-linkse ratten van Antifa etc. gelijk uit hun holen gekropen om de meest ranzige, op de man gespeelde bullshit te verkondigen en met eieren naar de schandpaal te gooien.
Dus doe nou gewoon een keertje niet zo hypocriet. Jij weet ook wel dat beide zijden een hoop klojo's bevatten en dat dit absoluut niet uniek is bij ''alt-rechts''. Ik weet niet of je je er zelf ook schuldig aan maakt, maar als ik jou hier zo zie posten vrees ik dat je net zo geradicaliseerd bent, met dat giftige taalgebruik iedere keer.
Two wrongs don't make a right.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:22 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Overigens zie ik het andersom juist gebeuren: zuurlinks die nu klaagt over politieovermacht, over de Telegraaf, over sensatie..... Allemaal irrelevant: meneer werd na gerapporteerde overlast gevraagd de plek te verlaten, hij deed dit niet, werd vervolgens gearresteerd en bleek harddrugs bij zich te hebben en heeft agenten in het gezicht gespuugd. Dat zijn de feiten.
Hoe luis je iemand erin bij het verzetten bij aanhouding + agenten in t gezicht spugen?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:24 schreef -marz- het volgende:
Het kan natuurlijk zijn dat Jorrit N. erin geluisd is.
Omdat iemand GL in een kwaad daglicht wilde brengen of de aandacht wilde afleiden van iets anders.
Roep je maar wat of heb je hier bewijzen voor?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:24 schreef -marz- het volgende:
Omdat iemand GL in een kwaad daglicht wilde brengen of de aandacht wilde afleiden van iets anders.
Klinkt als een razendspannende Netfix-serie!!!!!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:24 schreef -marz- het volgende:
Dat feitenvrije geklets hoeft van mij ook niet zo. Maar kunnen we hier niet vaststellen dat er sprake is van iemand die een voorbeeldsfunctie heeft gezien zijn positie, die zich ernstig heeft misdragen? Nuijens heeft tegen dat hij van een partij komt die anderen graag de les leest.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bullshit. Nuijens is kennelijk homo en Jan Dijkgraaf heeft in TPO geschreven dat de bespuugde agent een HIV-test zou moeten aanvragen. Jan Roos maakt daarvan dat Nuijens HIV heeft.
En of het allemaal waar is wat geroepen wordt is kennelijk niet interessant, als het de verklaarde tegenstanders maar in een kwaad daglicht zet. Nou ga je gang hoor als je je aangesproken voelt. Dit is zo overduidelijk treurig en doorzichtig dat je alleen jezelf ermee hebt.
Denk t niet met zn steenrijke pappie..quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
Over 2 jaar staat die te bedelen bij CS
Dat kan gewoon gezegd worden hoor. Dat is het punt niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:36 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Dat feitenvrije geklets hoeft van mij ook niet zo. Maar kunnen we hier niet vaststellen dat er sprake is van iemand die een voorbeeldsfunctie heeft gezien zijn positie, die zich ernstig heeft misdragen?
Dat is perceptie. Ik denk dat voor elke politieke partij er wel een perspectief is van waaruit mensen vinden dat ze de les gelezen wordt. De christelijke partijen die moraal prediken, de VVD-er die het gebruiken van collectieve voorzieningen iets voor "profiteurs" vindt, de PvdA die hamert dat je solidair moet zijn, de PVV die de westerse cultuur superieur vindt en het liefst het Wilhelmus verplicht maakt op scholen.quote:Nuijens heeft tegen dat hij van een partij komt die anderen graag de les leest.
Dat is waar, maar de feitenvrije frontale aanval is toch wel het handelsmerk van alt-right.quote:Tot slot, het politieke hooliganisme gaat beide kanten op.
Volgens mij zijn de woorden van Dijkgraaf uit z'n verband gerukt. Inmiddels heeft hij een disclaimer aan zijn artikel toegevoegd.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En dat is dat ook nog loco-burgemeester schijnt.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:47 schreef nostra het volgende:
Ik ken de hele man niet, maar nuchter is het al één groot, boos geschop en gekanker op zijn Twitter, met spelfouten in elke zin en gezwam over Ewald Engelen die 'blissfully gepriviligeerd (sic) door de wereld wandeld (sic)" en de 'fascistoïde VVD & CDA". Als je daar dan nog wat uppers in gooit, dan gaat het wel hard ja.
Dit is dus precies het feitenvrije gelul wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 13:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
GrienSlinks heeft wat dat betreft wel een reputatie hoog te houden. Was het vroeger een vrouw van een politicus invalide maken door brandstichting, daarna een politicus omleggen, en nu dus eerst op je tong bijten en daarna wat HIV-bloed/slijm in een agent's gezicht tuffen.
Normaal gaan doen over het gebruiken van chemisch bewerkte gootsteenontstopperquote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:26 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dit dekt de lading inderdaad welquote:
quote:Verklaring college van B&W van Diemen
21 juni 2019
Burgemeester Erik Boog:
“Wij hebben kennisgenomen van de verklaring dat wethouder Nuijens is teruggetreden als wethouder van de gemeente Diemen.
Wij denken dat dit de enige juiste beslissing is. Er zijn duidelijk grenzen overschreden. De gemeente Diemen hecht veel waarde aan een integer bestuur. Dit gedrag past niet bij de waarden die wij zo belangrijk vinden. Zijn positie was door dit voorval onhoudbaar geworden. Daarnaast is dit ook een groot persoonlijk drama. Wij betreuren daarom in alle opzichten de gebeurtenissen. Zijn spijtbetuiging is oprecht en wij vinden het verschrikkelijk dat wij op zo’n manier een betrokken bestuurder verliezen".
Het college is vanmorgen bij elkaar gekomen om over de ontstane situatie en de noodzakelijke vervolgstappen te spreken.
Nou, de eerste twee zijn wel gebeurd in ieder geval. En de daders kon je in de bekende hoek zoeken.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 13:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dit is dus precies het feitenvrije gelul wat ik bedoel.
Nou ja, dat mevrouw Janmaat invalide is geraakt bij brandstichting en dat Volkert Pim Fortuyn heeft doodgeschoten is waar, maar jij schrijft beide misdrijven toe aan Groen Links, en dat is feitenvrije onzin.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 13:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nou, de eerste twee zijn wel gebeurd in ieder geval. En de daders kon je in de bekende hoek zoeken.
https://www.bol.com/nl/p/eco-nostra/1001004001974863/
Beide misdrijven zijn niet direct, maar wel indirect toe te schrijven aan GL danwel zijn voorlopers.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 13:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou ja, dat mevrouw Janmaat invalide is geraakt bij brandstichting en dat Volkert Pim Fortuyn heeft doodgeschoten is waar, maar jij schrijft beide misdrijven toe aan Groen Links, en dat is feitenvrije onzin.
Krant voor rancuneuze kleinburgerstwitter:SpraakmakersOp1 twitterde op vrijdag 21-06-2019 om 11:11:09Hoofdredacteur van de Telegraaf Paul Jansen vindt al langer dat @JorritNuijens een “ongeleid projectiel” is. Ooit viel Nuijens ook De Telegraaf aan, dus, zegt Jansen: “we hebben hem even in het zonnetje gezet”. https://t.co/4AyWCSml67 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |