abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187534244
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:38 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Blijkbaar heeft ie HIV?

LavieJanRoos twitterde op vrijdag 21-06-2019 om 10:26:03 Dus @:JorritNuijens, die doorgesnoven GroenLinks gek, heeft een agent in het gezicht gespuugd terwijl hij HIV heeft. Dat heeft poging tot doodslag. reageer retweet
Omdat Jan dat zegt?
pi_187534350
Tja je moet ook wel aan de drugs zitten als je op GL stemt of er voor werkt.

Grappig, links+groen en dan zone chemische troep gebruiken die het milieu schaad. *O* :')
pi_187534410
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:33 schreef the-eye het volgende:

[..]

Alcohol is keiharde harddrugs en daar wordt zelfs reclame voor gemaakt. Laten we dan wel één lijn trekken en niet net doen of een lijntje erger is dan een borrel.
Met alles geldt dat het niet je leven moet gaan beheersen.
https://www.novadic-kentron.nl/ghb-verslaving-problemen/
quote:
Uit de eerste resultaten van nieuw, nog lopend onderzoek, komt het beeld naar voren dat GHB ervoor zorgt dat mensen nauwelijks beseffen hoe ziek ze eigenlijk zijn. GHB-verslaafden gebruiken gemiddeld om de twee uur en zijn dus altijd onder invloed. Als ze niet gebruiken, krijgen ze zeer heftige ontwenningsklachten, zoals een delier, hevige angsten en ontregeling van autonome lichaamsfuncties, zoals de ademhaling en hartslag. Dat kan zelfs levensbedreigend zijn. Dus gebruiken ze elke paar uur GHB, dag en nacht. En niet alleen als ze ontwenningsklachten krijgen, maar ook als ze zich bewust worden van hun groeiende problemen. De GHB drukt alle negatieve emoties weg. Zo nemen de problemen toe, terwijl de GHB het besef hiervan volledig onderdrukt. In tegenstelling tot alcoholverslaafden die zich tijdens nuchtere momenten ellendig voelen en beter beseffen hoe ze eraan toe zijn, ervaren GHB-gebruikers dit dus beperkt. Ze zijn altijd onder invloed. Daarnaast is er veel indirect bewijs dat GHB, en met name bewusteloosheid door een overdosis, schadelijk is voor de hersenen en de cognitieve functies. Daardoor neemt de kans op terugval toe.
Als je een GHB gebruiker treft is die meestal al heel ver heen. Dat men zelf (en anderen blijkbaar) niet merkt hoe je langzaam in een afgestompte junk verandert maakt het an sich niet minder erg.

Met snuiven en slikken jezelf aanzetten en met GHB en wiet weer uitzetten lijkt wel een geaccepteerde vorm van zelfmedicatie voor de huidige (werkende) mens? Maar het is toch heel erg als je daar je kind/ander familielid langzaam aan ten onder ziet gaan. Het komt meestal niet meer vanzelf goed.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_187534466
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Maar je mag maar een beperkte hoeveelheid op zak hebben volgens mij. 2 zakken weed plus GHB is een pittige vangst.
Ik lees twee zakjes wiet, niet twee zakken. Dat is nogal een verschil.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:00:04 #155
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_187534490
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:53 schreef -marz- het volgende:

[..]

https://www.novadic-kentron.nl/ghb-verslaving-problemen/
[..]

Als je een GHB gebruiker treft is die meestal al heel ver heen. Dat men zelf (en anderen blijkbaar) niet merkt hoe je langzaam in een afgestompte junk verandert maakt het an sich niet minder erg.

Met snuiven en slikken jezelf aanzetten en met GHB en wiet weer uitzetten lijkt wel een geaccepteerde vorm van zelfmedicatie voor de huidige (werkende) mens? Maar het is toch heel erg als je daar je kind/ander familielid langzaam aan ten onder ziet gaan. Het komt meestal niet meer vanzelf goed.
Er is een flesje bij hem gevonden. Je loopt wel een beetje op de feiten vooruit als je hem nu gelijk als verslaafd bestempelt. Ik wil geen pleidooi voor het gebruik er van houden maar laten we bij de (nu bekende) feiten blijven
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:00:16 #156
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_187534492
Ach, stukken beter dan filialen van Makro opblazen.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:03:42 #157
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_187534529
quote:

[..]

Alcohol is keiharde harddrugs en daar wordt zelfs reclame voor gemaakt. Laten we dan wel één lijn trekken en niet net doen of een lijntje erger is dan een borrel.
Er zit ook nog een hele criminele wereld achter drugs he. Feitelijk steun je die door je bijdrage.
pi_187534531
Zojuist in het nieuws op Radio 2 gemeld: de wethouder stapt op. Hij heeft spijt van wat er is gebeurd.

:W
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:04:11 #159
28033 Pek
je moet wat
pi_187534538
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:05:03 #160
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_187534548
Waarom moeten men altijd opstappen als ze iets verkeerds doen.
Je kan toch ook sorry zeggen.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:06:32 #161
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_187534562
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 12:05 schreef KingRadler het volgende:
Dit:

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 12:03 schreef fetX het volgende:

[..]

Er zit ook nog een hele criminele wereld achter drugs he. Feitelijk steun je die door je bijdrage.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:06:47 #162
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_187534566
quote:

[..]

Wat heeft die discussie met de huisige situatie te maken?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_187534570
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 12:03 schreef Elfletterig het volgende:
Zojuist in het nieuws op Radio 2 gemeld: de wethouder stapt op. Hij heeft spijt van wat er is gebeurd.

:W
Terecht. :W
pi_187534625
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 12:05 schreef KingRadler het volgende:
Omdat je een voorbeeld functie hebt, daarnaast gaat het niet om een simpel opstootje maar om het aanvallen van agenten, iets wat in deze tijd extra zwaar weegt. Natuurlijk om nog maar niet te spreken dat mijnheer ook nog eens opgepakt is voor het bezit van harddrugs.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:13:54 #165
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_187534647
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 12:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Terecht. :W
Hilda_NL twitterde op vrijdag 21-06-2019 om 12:08:58 @Braekelvan Die gaat even op wachtgeld "reflecteren" om vervolgens via de achterdeur weer binnengehaald te worden. reageer retweet
pi_187534668
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:38 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Blijkbaar heeft ie HIV?

LavieJanRoos twitterde op vrijdag 21-06-2019 om 10:26:03 Dus @:JorritNuijens, die doorgesnoven GroenLinks gek, heeft een agent in het gezicht gespuugd terwijl hij HIV heeft. Dat heeft poging tot doodslag. reageer retweet
Volgens mij is dat bullshit. Nuijens is kennelijk homo en Jan Dijkgraaf heeft in TPO geschreven dat de bespuugde agent een HIV-test zou moeten aanvragen. Jan Roos maakt daarvan dat Nuijens HIV heeft.

Het is trouwens vermakelijk en tegelijk een beetje sneu om te zien hoe alt-rechts Nederland gretig de situatie gebruikt om zoveel mogelijk ranzigheid uit te kotsen, niet alleen over Nuijens, maar ook over GL, links in het algemeen, de NOS, Antifa, (recreatief) drugsgebruik, milieuactivisten etc. Allemaal volkomen irrelevant, maar de schandpaal kan weer tevoorschijn worden gehaald en daar geniet zuur alt-right kennelijk van.

En of het allemaal waar is wat geroepen wordt is kennelijk niet interessant, als het de verklaarde tegenstanders maar in een kwaad daglicht zet. Nou ga je gang hoor als je je aangesproken voelt. Dit is zo overduidelijk treurig en doorzichtig dat je alleen jezelf ermee hebt.
pi_187534671
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:26 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Op de beelden die ik via de Telegraaf site heb gezien zie ik enorme frustratie o.a. gevoed door de steeds weer aanwezige filmende camera en het (intimiderende) gedrag van de agenten.

Doet een hoop met een mens.

Ik kijk voorbij zijn (mijns inziens) politieke idiote agenda en uitspraken.

En zie een menselijk intens gênant drama voorbij komen.

Jij ziet het anders en dat is prima.
Ik zie vooral iemand die niet doet wat hem gevraagd wordt. Met een houding van weet je wel wie ik ben.
Als je als burger daar klachten over hebt zijn daar waarschijnlijk zat mogelijkheden voor om dat kenbaar te maken maar op zo'n moment werk je dus gewoon mee.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:19:40 #168
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_187534709
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 12:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Volgens mij is dat bullshit. Nuijens is kennelijk homo en Jan Dijkgraaf heeft in TPO geschreven dat de bespuugde agent een HIV-test zou moeten aanvragen. Jan Roos maakt daarvan dat Nuijens HIV heeft.

Het is trouwens vermakelijk en tegelijk een beetje sneu om te zien hoe alt-rechts Nederland gretig de situatie gebruikt om zoveel mogelijk ranzigheid uit te kotsen, niet alleen over Nuijens, maar ook over GL, links in het algemeen, de NOS, Antifa, (recreatief) drugsgebruik, milieuactivisten etc. Allemaal volkomen irrelevant, maar de schandpaal kan weer tevoorschijn worden gehaald en daar geniet zuur alt-right kennelijk van.

En of het allemaal waar is wat geroepen wordt is kennelijk niet interessant, als het de verklaarde tegenstanders maar in een kwaad daglicht zet. Nou ga je gang hoor als je je aangesproken voelt. Dit is zo overduidelijk treurig en doorzichtig dat je alleen jezelf ermee hebt.
Ja weet t niet of t waar is, in ieder geval moet de agent nu een HIV en andere soatests ondergaan.. Lijkt me niet fijn 6 maanden in onzekerheid te zitten.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:20:40 #169
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_187534717
quote:

[..]

Precies hetzelfde zie je ook als de rollen omgedraaid zijn, zoals laatst toen Baudet werd staande gehouden. Dan komen de extreem-linkse ratten van Antifa etc. gelijk uit hun holen gekropen om de meest ranzige, op de man gespeelde bullshit te verkondigen en met eieren naar de schandpaal te gooien.

Dus doe nou gewoon een keertje niet zo hypocriet. Jij weet ook wel dat beide zijden een hoop klojo's bevatten en dat dit absoluut niet uniek is bij ''alt-rechts''. Ik weet niet of je je er zelf ook schuldig aan maakt, maar als ik jou hier zo zie posten vrees ik dat je net zo geradicaliseerd bent, met dat giftige taalgebruik iedere keer.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:21:30 #170
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_187534725
En nu lekker wachtgeld beuren.
Graag op anoniem
pi_187534726
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Voor een niet blanke man is 7 man wel gerechtvaardigd? Wat een rare toevoeging.

Daarnaast gedroeg dit heerschap zich verre van netjes, zoals je hebt kunnen zien.
[..]

Is er zoveel mis met Diemen dan?
Ja. Diemen is nog erger dan Helmond of Purmerend.
pi_187534727
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:45 schreef Zipportal het volgende:
‘Flesje met GHB’ gevonden bij GroenLinks-wethouder, agenten doen aangifte na spuugincident

https://www.ad.nl/binnenl(...)ugincident~a865df14/

:r
Dan weten we ook weer waarom hij zo'n ophef maakte hij wist dat hij hing.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:22:49 #173
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_187534738
quote:
Overigens zie ik het andersom juist gebeuren: zuurlinks die nu klaagt over politieovermacht, over de Telegraaf, over sensatie..... Allemaal irrelevant: meneer werd na gerapporteerde overlast gevraagd de plek te verlaten, hij deed dit niet, werd vervolgens gearresteerd en bleek harddrugs bij zich te hebben en heeft agenten in het gezicht gespuugd. Dat zijn de feiten.
pi_187534745
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 12:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Precies hetzelfde zie je ook als de rollen omgedraaid zijn, zoals laatst toen Baudet werd staande gehouden. Dan komen de extreem-linkse ratten van Antifa etc. gelijk uit hun holen gekropen om de meest ranzige, op de man gespeelde bullshit te verkondigen en met eieren naar de schandpaal te gooien.

Dus doe nou gewoon een keertje niet zo hypocriet. Jij weet ook wel dat beide zijden een hoop klojo's bevatten en dat dit absoluut niet uniek is bij ''alt-rechts''. Ik weet niet of je je er zelf ook schuldig aan maakt, maar als ik jou hier zo zie posten vrees ik dat je net zo geradicaliseerd bent, met dat giftige taalgebruik iedere keer.
Ah ja, "giftig taalgebruik" :')
Grapjas. En je kan kan het natuurlijk weer niet laten om (richting mij) op de man te spelen.
pi_187534754
Het kan natuurlijk zijn dat Jorrit N. erin geluisd is.

Omdat iemand GL in een kwaad daglicht wilde brengen of de aandacht wilde afleiden van iets anders.
Springfield's looking pretty dusty today
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')