Dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:54 schreef DrMabuse het volgende:
Los van waar Jorrit Nuijens voor staat , zijn politieke standpunten en zijn soms ronduit tenenkrommende bizarre eerdere uitspraken die echt volkomen haaks staan op de mijne zie ik op de beelden vooral een man die opvallend vooral steeds beleefd en ook rustig blijft ten overstaan van een behoorlijk intimiderend en drammerig groepje agenten.
De frustratie en machteloosheid van Nuijens is voelbaar tot op het gênante af.
Naar om te zien.
Misschien in jouw omgeving, in mijn omgeving is dat zeker niet aan de orde.quote:Op donderdag 20 juni 2019 23:51 schreef Eto24 het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt.
Heel Nederland kent de poeder.
Het aantal loopneuzen dat je op straat ziet, valt niet meer te tellen, zeker niet bij mensen die het wekelijks gebruiken.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 00:02 schreef the-eye het volgende:
[..]
Met je eens
Het gaat er om hoe iemand z'n werk doet en of diegene in z'n vrijetijd een jointje rookt en/of een snuifje neemt zou niet ter zake moeten doen.
Wow, ze hebben een artikel op de site over de arrestatie! Als dit een FvD'er was geweest zagen we Ron Fresen uiteraard op locatie voor de nieuwste ontwikkelingen, werden we overspoeld met minimaal 150 zure opinies en columns hoe fout de partij eigenlijk wel niet is, rancuneuze amateurjournalisten die mogen komen opdraven bij programma's als DitisM om hun afschuw uit te spreken enzovoorts enzovoorts.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 06:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat is "het staatsjournaal?". Als je de NOS bedoelt: https://nos.nl/l/2289915
Zolang het in z'n vrijetijd gebeurt zie ik het probleem niet. Als hij in z'n vrijetijd een borrel drinkt wordt dat toch ook niet als een probleem gezien dus waarom daar bij andere middelen ineens een probleem van maken?quote:
Op de beelden die ik via de Telegraaf site heb gezien zie ik enorme frustratie o.a. gevoed door de steeds weer aanwezige filmende camera en het (intimiderende) gedrag van de agenten.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:57 schreef zlotka het volgende:
[..]
Eh wat?
Hij kan, in plaats van schreeuwen, ook gewoon meewerken. Als er echt niks aan de hand is, is hij zo weer weg van het politiebureau en is er niks aan de hand. Om vervolgens je zo te gaan verzetten en een agent in zijn/haar gezicht te spugen is ronduit asociaal.
Normale mensen moeten kunnen dealen met ''intimiderende'' politie, dus een wethouder helemaal. Ik snap dat het niet leuk is, maar beheers je.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:26 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Op de beelden die ik via de Telegraaf site heb gezien zie ik enorme frustratie o.a. gevoed door de steeds weer aanwezige filmende camera en het (intimiderende) gedrag van de agenten.
Doet een hoop met een mens.
Omdat het illigaal is en voor meerdere problemen binnen zijn gemeente zorgt, waarmee hij dus zijn eigen werk teniet doet.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:26 schreef the-eye het volgende:
[..]
Zolang het in z'n vrijetijd gebeurt zie ik het probleem niet. Als hij in z'n vrijetijd een borrel drinkt wordt dat toch ook niet als een probleem gezien dus waarom daar bij andere middelen ineens een probleem van maken?
Dat is nou het nadeel van drugs.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:26 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Op de beelden die ik via de Telegraaf site heb gezien zie ik enorme frustratie o.a. gevoed door de steeds weer aanwezige filmende camera en het (intimiderende) gedrag van de agenten.
Doet een hoop met een mens.
Ik kijk voorbij zijn (mijns inziens) politieke idiote agenda en uitspraken.
En zie een menselijk intens gênant drama voorbij komen.
Jij ziet het anders en dat is prima.
Op één of andere manier krijg ik nog meer jeuk van die uitermate racistische uitspraken over denkbeeldige privileges als ze worden gedaan door een andere blanke man. Zo van, kijk mij eens fucking nobel zijn, ik schijt om mijn eigen soort om nog even een wit voetje te halen bij de deugkerk.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
En bekijk z'n Twitter-timeline ook eens. Vol met berichtjes over "white privilege" en over een oneerlijke behandeling van allochtonen, iets dat bij een "witte man" nooit zou gebeuren.
Je vergeet (voor het gemak) de steeds weer aanwezige camera waar Nuijens meermaals bezwaar op maakt.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:27 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Normale mensen moeten kunnen dealen met ''intimiderende'' politie, dus een wethouder helemaal. Ik snap dat het niet leuk is, maar beheers je.
Treffende opmerking wel. Zo had ik er nog niet naar gekeken.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat het illigaal is en voor meerdere problemen binnen zijn gemeente zorgt, waarmee hij dus zijn eigen werk teniet doet.
Ik snap niet dat je dat goed praat.
Dat is zeker niet zo handig voor iemand in zijn positie, zeg.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:45 schreef Zipportal het volgende:
‘Flesje met GHB’ gevonden bij GroenLinks-wethouder, agenten doen aangifte na spuugincident
https://www.ad.nl/binnenl(...)ugincident~a865df14/
Elke gebruiker is verantwoordelijk voor alle problemen van de drugs.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:54 schreef Physsic het volgende:
[..]
Treffende opmerking wel. Zo had ik er nog niet naar gekeken.
Maar wee je gebeente als je een sigaret durft op te steken!!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:51 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
LOL GHB alcohol wiet snuif wat een drugsgekkie![]()
![]()
![]()
Illegale drugs conform wiens wetten? In NL mag je elke drugs gebruiken.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:34 schreef MissGiraffe het volgende:
https://www.hpdetijd.nl/2(...)ruik-gewoon-naar-vs/
Oh?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Illegale drugs conform wiens wetten? In NL mag je elke drugs gebruiken.
Haha ja hoiquote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Maar je mag maar een beperkte hoeveelheid op zak hebben volgens mij. 2 zakken weed plus GHB is een pittige vangst.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |