Heb het al doorgegeven.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:10 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Check geen stijl voor het filmpje
PS mijn topic was eerst !
Arrestatie en cocaïne gebruik.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:14 schreef DoubleUU het volgende:
Groen-Linkers die door het lint gaan.. Hoezo is dit nieuws?
Als ik bij GroenLinks zou zitten, zou ik ook heel veel drugs willen gebruiken.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:15 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Arrestatie en cocaïne gebruik.
twitter:_MikeMuller twitterde op donderdag 20-06-2019 om 17:58:22Wethouder @JorritNuijens wordt gearresteerd voor de Stopera: https://t.co/mA55cmXaHk reageer retweet
Ik ben blij dat juist zo'n mafkees zichzelf uitschakelt.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een heerlijk nieuwsbericht weer. Wat een partij, wat een volk![]()
En bekijk z'n Twitter-timeline ook eens. Vol met berichtjes over "white privilege" en over een oneerlijke behandeling van allochtonen, iets dat bij een "witte man" nooit zou gebeuren.
En uitgerekend deze klapviool, deze doorgesnoven "witte man", wordt enkele uren later door de politie gearresteerd.![]()
Zou sukkel Jesse z'n mailtje al aan het tikken zijn?![]()
Om meteen maar met de deur in huis te vallen: ik heb weer slecht nieuws...
Die Jesse heeft ook 4 klappen van de molen gehad..quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
En bekijk z'n Twitter-timeline ook eens. Vol met berichtjes over "white privilege" en over een oneerlijke behandeling van allochtonen, iets dat bij een "witte man" nooit zou gebeuren.
En uitgerekend deze klapviool, deze doorgesnoven "witte man", wordt enkele uren later door de politie gearresteerd.![]()
Oeps.... https://www.politie.nl/mi(...)p-waterlooplein.htmlquote:Amsterdam - De politie heeft donderdag 20 juni 2019 omstreeks 18.05 een 39-jarige man uit Amsterdam op het Waterlooplein aangehouden op verdenking van het verstoren van de openbare orde. Tijdens zijn aanhouding verzette hij zich hevig.
De man is overgebracht naar het bureau voor verhoor. Daar heeft hij een agent in het gezicht gespuugd. Als er meer informatie beschikbaar komt met betrekking tot deze aanhouding volgt nader bericht.
Dit krijg je als witte man. Dit doet privilege met je!quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
Ah, spugen...... heeft hij vast opgestoken van zijn Marokkaanse leider.twitter:_MikeMuller twitterde op donderdag 20-06-2019 om 19:43:23BREEK: Politie meldt nu dat @JorritNuijens is overgebracht naar het politiebureau voor verhoor. "Daar heeft hij een agent in het gezicht gespuugd." Man aangehouden op Waterlooplein (link: https://t.co/CzF4OBxMcB) https://t.co/THi3z0QSdG… #Amsterdam via @Politie https://t.co/FivDPArhct reageer retweet
Ik hoop het ook!quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:00 schreef vipergts het volgende:
Ik hoop wel dat het biologisch dynamisch veganistisch geteelde coke was die hij snoof dan is het goed toch.
Die waren niet nodig maar iedereen wil wel een GLer in de boeien slaan, dat breekt de dag een beetje. Die agenten zitten nu in hun pauze de leukste momenten te herbeleven.quote:
Behalve die in zijn gezicht geroggelt is die heeft een mindere dagquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:24 schreef vipergts het volgende:
[..]
Die waren niet nodig maar iedereen wil wel een GLer in de boeien slaan, dat breekt de dag een beetje. Die agenten zitten nu in hun pauze de leukste momenten te herbeleven.
Hij wilde natuurlijk gewoon door die leuke agentes in de boeien geslagen worden helaas vor hem liep het allemaal anders.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:21 schreef Kopiko het volgende:
FILMPIES (het volledige vierluik)!twitter:_MikeMuller twitterde op donderdag 20-06-2019 om 17:58:22Wethouder @:JorritNuijens wordt gearresteerd voor de Stopera: https://t.co/mA55cmXaHk reageer retweet
Dat is waar maar dat zal niet helemaal zonder gevolgen zijn gebleven.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:26 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Behalve die in zijn gezicht geroggelt is die heeft een mindere dag
Och, dat moet hij zelf weten.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:50 schreef hpeopjes het volgende:
Jesse zit natuurlijk ook regelmatig aan de coke.
Uiteraard moet hij dat zelf weten. Verklaart natuurlijk wel waarom hij het zo goed doet bij de vrouwtjes.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Och, dat moet hij zelf weten.
Hopelijk doet hij dat iig ver weg van zijn kinderen zodat die er geen hinder van ondervinden.
lekker de minder bedeelden uit Zuid-Amerika spekken toch.
Coke is populair bij de vrouwen?quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:54 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Uiteraard moet hij dat zelf weten. Verklaart natuurlijk wel waarom hij het zo goed doet bij de vrouwtjes.
Als ze gewoon een nekklem mogen gebruiken kunnen ze het met 2 man ook wel aan.quote:
Nouja gelukkig is er maar 1 veroordeeld en verliest hij zijn baan niet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:08 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Maar niet te vroeg juichen mensen. We weten inmiddels hoe agenten die in Den Haag een soortgelijke dwaas arresteerden en zich later voor de rechter moesten verantwoorden.
Maar die ging dood, deze is op duurzame wijze gearresteerd dus dat moet goedkomen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:08 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Maar niet te vroeg juichen mensen. We weten inmiddels hoe agenten die in Den Haag een soortgelijke dwaas arresteerden en zich later voor de rechter moesten verantwoorden.
Mannen die aan de coke zitten doen het vaak goed bij de dames. Vanwege hun "vlotte babbel" en "krachtige persoonlijkheid", je weet toch.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Coke is populair bij de vrouwen?
Doet hij helemaal zelfquote:Op donderdag 20 juni 2019 21:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Je zou bijna medelijden krijgen met iemand die in 8 minuten zijn gehele politieke carrière om zeep helpt
Gelukkig. Wat mij betreft, moet die agent een lintje krijgen voor heldhaftig optreden en het beschermen van de bevolking.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:08 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Nouja gelukkig is er maar 1 veroordeeld en verliest hij zijn baan niet.
Wat mij betreft ook. Overigens de familie eiste 093843098403958 euro aan schadevergoeding, maar misschien moet de vrijgesproken agent ook schadevergoeding van hen eisen? Immers de agenten moesten onderduiken, zijn bedreigd, etc.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:10 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Gelukkig. Wat mij betreft, moet die agent een lintje krijgen voor heldhaftig optreden en het beschermen van de bevolking.
Ja, maar daar weet een D66-rechter wel een mouw aan te passen. Let maar op: ook deze agenten zullen weer in het beklaagdenbankje komen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:09 schreef vipergts het volgende:
[..]
Maar die ging dood, deze is op duurzame wijze gearresteerd dus dat moet goedkomen.
Uiteraard was het die familie vanaf dag 1 om de schadevergoeding te doen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:11 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook. Overigens de familie eiste 093843098403958 euro aan schadevergoeding, maar misschien moet de vrijgesproken agent ook schadevergoeding van hen eisen? Immers de agenten moesten onderduiken, zijn bedreigd, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |