abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187534760
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 12:22 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

Overigens zie ik het andersom juist gebeuren: zuurlinks die nu klaagt over politieovermacht, over de Telegraaf, over sensatie..... Allemaal irrelevant: meneer werd na gerapporteerde overlast gevraagd de plek te verlaten, hij deed dit niet, werd vervolgens gearresteerd en bleek harddrugs bij zich te hebben en heeft agenten in het gezicht gespuugd. Dat zijn de feiten.
Two wrongs don't make a right.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:26:41 #177
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_187534774
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 12:24 schreef -marz- het volgende:
Het kan natuurlijk zijn dat Jorrit N. erin geluisd is.

Omdat iemand GL in een kwaad daglicht wilde brengen of de aandacht wilde afleiden van iets anders.
Hoe luis je iemand erin bij het verzetten bij aanhouding + agenten in t gezicht spugen?
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:29:03 #178
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_187534803
quote:

Omdat iemand GL in een kwaad daglicht wilde brengen of de aandacht wilde afleiden van iets anders.
Roep je maar wat of heb je hier bewijzen voor?
pi_187534815
Iemand die er toch al om bekend staat dat ie labiel is kan je daar wel voor gebruiken. Keertje samen de kroeg in, bij je thuis uitnodigen, drugsfeestjes etc. zo gaat dat toch?

Of ik heb teveel House of Cards gekeken dat kan ook.
Springfield's looking pretty dusty today
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:30:33 #180
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_187534822
quote:

Klinkt als een razendspannende Netfix-serie!!!!!
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:36:15 #181
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_187534887
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 12:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Volgens mij is dat bullshit. Nuijens is kennelijk homo en Jan Dijkgraaf heeft in TPO geschreven dat de bespuugde agent een HIV-test zou moeten aanvragen. Jan Roos maakt daarvan dat Nuijens HIV heeft.

Het is trouwens vermakelijk en tegelijk een beetje sneu om te zien hoe alt-rechts Nederland gretig de situatie gebruikt om zoveel mogelijk ranzigheid uit te kotsen, niet alleen over Nuijens, maar ook over GL, links in het algemeen, de NOS, Antifa, (recreatief) drugsgebruik, milieuactivisten etc. Allemaal volkomen irrelevant, maar de schandpaal kan weer tevoorschijn worden gehaald en daar geniet zuur alt-right kennelijk van.

En of het allemaal waar is wat geroepen wordt is kennelijk niet interessant, als het de verklaarde tegenstanders maar in een kwaad daglicht zet. Nou ga je gang hoor als je je aangesproken voelt. Dit is zo overduidelijk treurig en doorzichtig dat je alleen jezelf ermee hebt.
Dat feitenvrije geklets hoeft van mij ook niet zo. Maar kunnen we hier niet vaststellen dat er sprake is van iemand die een voorbeeldsfunctie heeft gezien zijn positie, die zich ernstig heeft misdragen? Nuijens heeft tegen dat hij van een partij komt die anderen graag de les leest.

Tot slot, het politieke hooliganisme gaat beide kanten op.
pi_187534920
Over 2 jaar staat die te bedelen bij CS :')
  vrijdag 21 juni 2019 @ 12:45:15 #183
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_187534996
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 12:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
Over 2 jaar staat die te bedelen bij CS :')
Denk t niet met zn steenrijke pappie..
pi_187535025
Ik ken de hele man niet, maar nuchter is het al één groot, boos geschop en gekanker op zijn Twitter, met spelfouten in elke zin en gezwam over Ewald Engelen die 'blissfully gepriviligeerd (sic) door de wereld wandeld (sic)" en de 'fascistoïde VVD & CDA". Als je daar dan nog wat uppers in gooit, dan gaat het wel hard ja. :')
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
pi_187535181
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 12:36 schreef Smegma. het volgende:

[..]

Dat feitenvrije geklets hoeft van mij ook niet zo. Maar kunnen we hier niet vaststellen dat er sprake is van iemand die een voorbeeldsfunctie heeft gezien zijn positie, die zich ernstig heeft misdragen?
Dat kan gewoon gezegd worden hoor. Dat is het punt niet.
quote:
Nuijens heeft tegen dat hij van een partij komt die anderen graag de les leest.
Dat is perceptie. Ik denk dat voor elke politieke partij er wel een perspectief is van waaruit mensen vinden dat ze de les gelezen wordt. De christelijke partijen die moraal prediken, de VVD-er die het gebruiken van collectieve voorzieningen iets voor "profiteurs" vindt, de PvdA die hamert dat je solidair moet zijn, de PVV die de westerse cultuur superieur vindt en het liefst het Wilhelmus verplicht maakt op scholen.
quote:
Tot slot, het politieke hooliganisme gaat beide kanten op.
Dat is waar, maar de feitenvrije frontale aanval is toch wel het handelsmerk van alt-right.
pi_187535189
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 12:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Volgens mij is dat bullshit. Nuijens is kennelijk homo en Jan Dijkgraaf heeft in TPO geschreven dat de bespuugde agent een HIV-test zou moeten aanvragen. Jan Roos maakt daarvan dat Nuijens HIV heeft.

Het is trouwens vermakelijk en tegelijk een beetje sneu om te zien hoe alt-rechts Nederland gretig de situatie gebruikt om zoveel mogelijk ranzigheid uit te kotsen, niet alleen over Nuijens, maar ook over GL, links in het algemeen, de NOS, Antifa, (recreatief) drugsgebruik, milieuactivisten etc. Allemaal volkomen irrelevant, maar de schandpaal kan weer tevoorschijn worden gehaald en daar geniet zuur alt-right kennelijk van.

En of het allemaal waar is wat geroepen wordt is kennelijk niet interessant, als het de verklaarde tegenstanders maar in een kwaad daglicht zet. Nou ga je gang hoor als je je aangesproken voelt. Dit is zo overduidelijk treurig en doorzichtig dat je alleen jezelf ermee hebt.
Volgens mij zijn de woorden van Dijkgraaf uit z'n verband gerukt. Inmiddels heeft hij een disclaimer aan zijn artikel toegevoegd.

Ik las gisteren ergens dat Nuijens samen met een (zijn?) vriendin een huis zou kopen in Diemen.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 13:01:27 #187
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_187535202
GrienSlinks heeft wat dat betreft wel een reputatie hoog te houden. Was het vroeger een vrouw van een politicus invalide maken door brandstichting, daarna een politicus omleggen, en nu dus eerst op je tong bijten en daarna wat HIV-bloed/slijm in een agent's gezicht tuffen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 21 juni 2019 @ 13:05:43 #188
3647 B.R.Oekhoest
pi_187535239
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 12:47 schreef nostra het volgende:
Ik ken de hele man niet, maar nuchter is het al één groot, boos geschop en gekanker op zijn Twitter, met spelfouten in elke zin en gezwam over Ewald Engelen die 'blissfully gepriviligeerd (sic) door de wereld wandeld (sic)" en de 'fascistoïde VVD & CDA". Als je daar dan nog wat uppers in gooit, dan gaat het wel hard ja. :')
En dat is dat ook nog loco-burgemeester schijnt.
Dat loco klopt in ieder geval wel.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_187535254
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 13:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
GrienSlinks heeft wat dat betreft wel een reputatie hoog te houden. Was het vroeger een vrouw van een politicus invalide maken door brandstichting, daarna een politicus omleggen, en nu dus eerst op je tong bijten en daarna wat HIV-bloed/slijm in een agent's gezicht tuffen.
Dit is dus precies het feitenvrije gelul wat ik bedoel.
pi_187535282
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:26 schreef the-eye het volgende:

[..]

Alcohol zorgt ook voor veel problemen binnen zijn gemeente maar als hij een fles jajem bij zich had gehad, had dat geen probleem geweest. Laten we nu alsjeblieft eens normaal gaan doen over dit soort dingen
Normaal gaan doen over het gebruiken van chemisch bewerkte gootsteenontstopper :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_187535295
Wat een gigantische sukkel zeg!
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_187535335
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 13:11 schreef Sigaartje het volgende:
Wat een gigantische sukkel zeg!
Dit dekt de lading inderdaad wel
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 13:16:02 #193
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_187535355
quote:
Verklaring college van B&W van Diemen
21 juni 2019
Burgemeester Erik Boog:

“Wij hebben kennisgenomen van de verklaring dat wethouder Nuijens is teruggetreden als wethouder van de gemeente Diemen.
Wij denken dat dit de enige juiste beslissing is. Er zijn duidelijk grenzen overschreden. De gemeente Diemen hecht veel waarde aan een integer bestuur. Dit gedrag past niet bij de waarden die wij zo belangrijk vinden. Zijn positie was door dit voorval onhoudbaar geworden. Daarnaast is dit ook een groot persoonlijk drama. Wij betreuren daarom in alle opzichten de gebeurtenissen. Zijn spijtbetuiging is oprecht en wij vinden het verschrikkelijk dat wij op zo’n manier een betrokken bestuurder verliezen".

Het college is vanmorgen bij elkaar gekomen om over de ontstane situatie en de noodzakelijke vervolgstappen te spreken.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 13:17:33 #194
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_187535379
Dom, dommer, domst - oerdom
"Hoka Hey!"
  vrijdag 21 juni 2019 @ 13:26:33 #195
3647 B.R.Oekhoest
pi_187535484
Jan Roos zegt:

Als je het hele dunne laagje @jesseklaver van GroenLinks afveegt blijft daar het goorste radicaalste tuig over. Rara-terroristen, krakers, antifa, anarchisten, stalinisten, communisten.. ga zomaar door. Alleen dat weten die bakfietsvrouwtjes die erop stemmen niet. .

Wel (te) kort door de bocht, maar een kerntje van waarheid zit er ook wel in.

https://www.bol.com/nl/p/(...)9_20.23.ProductImage
  vrijdag 21 juni 2019 @ 13:27:59 #196
3647 B.R.Oekhoest
pi_187535496
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 13:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dit is dus precies het feitenvrije gelul wat ik bedoel.
Nou, de eerste twee zijn wel gebeurd in ieder geval. En de daders kon je in de bekende hoek zoeken.

https://www.bol.com/nl/p/eco-nostra/1001004001974863/
pi_187535585
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 13:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Nou, de eerste twee zijn wel gebeurd in ieder geval. En de daders kon je in de bekende hoek zoeken.

https://www.bol.com/nl/p/eco-nostra/1001004001974863/
Nou ja, dat mevrouw Janmaat invalide is geraakt bij brandstichting en dat Volkert Pim Fortuyn heeft doodgeschoten is waar, maar jij schrijft beide misdrijven toe aan Groen Links, en dat is feitenvrije onzin.
pi_187535589
Alle groenslinksen moeten opstappen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 21 juni 2019 @ 13:42:15 #199
3647 B.R.Oekhoest
pi_187535639
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 13:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nou ja, dat mevrouw Janmaat invalide is geraakt bij brandstichting en dat Volkert Pim Fortuyn heeft doodgeschoten is waar, maar jij schrijft beide misdrijven toe aan Groen Links, en dat is feitenvrije onzin.
Beide misdrijven zijn niet direct, maar wel indirect toe te schrijven aan GL danwel zijn voorlopers.
In beide gevallen werden de daders uit de wind gehouden op bepaalde manieren door landelijke danwel lokale linkse politici.

In het geval Volkert is er nog bewijsmateriaal vernietigd door een telefoontje van een Wageningse GL bestuurder.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 13:55:54 #200
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_187535821
SpraakmakersOp1 twitterde op vrijdag 21-06-2019 om 11:11:09 Hoofdredacteur van de Telegraaf Paul Jansen vindt al langer dat @JorritNuijens een “ongeleid projectiel” is. Ooit viel Nuijens ook De Telegraaf aan, dus, zegt Jansen: “we hebben hem even in het zonnetje gezet”. https://t.co/4AyWCSml67 reageer retweet
Krant voor rancuneuze kleinburgers
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')