Je had liever 3500 euro voor je duinkaartje neergeteld?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 09:40 schreef Wereldgozer het volgende:
250k. Waarvan 10k liefhebbers en 240k oranje idioten. @:Zipportal
dat wilt nog niet zeggen dat ze er 6 per aanmelding aanbieden als ze in de verkoop gaan. Dat kan evengoed 2 zijn....quote:
Das wel klote als je een gezin met 4 kinderen bent, dan moet je je kids teleurstellenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 10:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat wilt nog niet zeggen dat ze er 6 per aanmelding aanbieden als ze in de verkoop gaan. Dat kan evengoed 2 zijn....
Vervolgens gaan ze kijken hoeveel tickets er door mensen aangevraagd zijn en hoeveel mensen ze daadwerkelijk kwijtkunnen... Zeg er hebben 250.000 mensen zich geregistreerd voor interesse en 1.000.000 plekken worden aangevraagd, ze echter maar 250.000 plekken om te vergeven hebben, dan worden er heel veel mensen teleurgesteld en zullen te horen krijgen dat ze geen tickets kunnen bemachtigen (wie wel/niet krijgt wordt onpartijdig in een loting uitgemaakt).quote:Je unieke persoonlijke link is slechts eenmaal te verzilveren en daarmee kan je maximaal 6 tickets aanvragen.
De toewijzing van tickets zal niet gebaseerd zijn op het tijdstip van de aanvraag.
Alle aanvragen binnen de benoemde periode maken evenveel kans op toewijzing.
't Is dus niet zo dat ze 1.500.000 tickets gaan verkopen. Dúh. Beetje op=op, maar i.p.v. er vroeg bij moeten zijn o.i.d. heeft iedereen dezelfde kans of pech om binnen/buiten de boot te vallen.quote:Je ontvangt omstreeks eind juli/begin augustus 2019 per e-mail bericht of jouw aangevraagde tickets voor de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix 2020 zijn toegewezen of niet.
Zoals eerder vermeld, indien er meer vraag is dan aanbod zal er geloot worden.
En vervolgens komt er een tweede ronde, omdat iedereen die 4 of 5 kaartjes moet hebben, 4 of 5 keer in die 250.000 zit, en dan telkens voor 4 of 5 tickets. En ze niet daadwerkelijk 20 of 25 tickets nodig hebben.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:01 schreef shiznuts het volgende:
Zou ik niet zo zeker van zijn. Ik denk dat er op persoon geloot wordt, niet op een deel van de tickets.
Nogmaals, heel simpel. Je had je als eerst voor 17.06 moeten registreren voor interesse.
[ afbeelding ]
Daarna geldt dus voor 9 juli je tickets aanvragen:
[..]
Vervolgens gaan ze kijken hoeveel tickets er door mensen aangevraagd zijn en hoeveel mensen ze daadwerkelijk kwijtkunnen... Zeg er hebben 250.000 mensen zich geregistreerd voor interesse en 1.000.000 plekken worden aangevraagd, ze echter maar 250.000 plekken om te vergeven hebben, dan worden er heel veel mensen teleurgesteld en zullen te horen krijgen dat ze geen tickets kunnen bemachtigen (wie wel/niet krijgt wordt onpartijdig in een loting uitgemaakt).
[..]
't Is dus niet zo dat ze 1.500.000 tickets gaan verkopen. Dúh. Beetje op=op, maar i.p.v. er vroeg bij moeten zijn o.i.d. heeft iedereen dezelfde kans of pech om binnen/buiten de boot te vallen.
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:56 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb me ingeschreven maar ga waarschijnlijk niet, dus wie wil mijn plaats overkopen? Bieden
Je had je al in moeten schrijven.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:00 schreef Redbull0079 het volgende:
Misschien is dit vraag al eerder gesteld maar ik kan 'm niet 1-2-3 vinden. Het zit zo:
Ik wil volgend jaar graag erheen met vrienden van mij. Dus wil ik graag 6 kaarten kopen. En die kan je later op naam te zetten als ik 't zo lees. Enig idee wanneer ongeveer? Want mijn vrienden kennend kunnen zijn nu nog niet definitief toezeggen. Maar ik ben er zeker van dat ik alle 6 kaarten ga kopen, alleen kan ik ze simpelweg nog niet op naam zetten (de eerste 5vrienden die t zegt wint zeg maar :p)
Gooi jezelf weg joh.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:56 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb me ingeschreven maar ga waarschijnlijk niet, dus wie wil mijn plaats overkopen? Bieden
Was ook meer en geintje voor de jankerds die niet ingeschreven hebben.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Was ook meer en geintje voor de jankerds die niet ingeschreven hebben.
Ik sta ingeschreven hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
Je had je al in moeten schrijven.
[ afbeelding ]https://i.imgur.com/mUiS4Ma.jpg
Gelukkig maar!quote:
Wat is je vraag precies?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
Oke ik weet nog niet hoe dat met op naam zetten gaat verder...
Aan het einde van de zin die ik nu quotequote:
Dat is dan precies mijn vraag.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 15:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aan het einde van de zin die ik nu quote
Oke, en het antwoord heb je dus ookquote:
Ik denk dat heel Nederland eerst ff afwacht in wat voor auto Max volgend jaar zitquote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:05 schreef Redbull0079 het volgende:
Of ik bij vlak na aankoop 6 namen moet doorgeven of kan dat later, ergens in 2020(waar ik dus op hoop)
Want de meesten weten volgend jr pas waar ze aan toe zijn
Uit de FAQquote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:05 schreef Redbull0079 het volgende:
Of ik bij vlak na aankoop 6 namen moet doorgeven of kan dat later, ergens in 2020(waar ik dus op hoop)
Want de meesten weten volgend jr pas waar ze aan toe zijn
Misschien kan een modje dit gesprek verwijderen vanaf zijn eerste vraag aan mij?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oke, en het antwoord heb je dus ook. Mocht je verder nog vragen hebben of dingen willen weten, dan kun je dat uiteraard hier vragen door een vragende zin te schrijven in dit topique!
Dat is niet persé nodig, we willen de modjes immers geen extra werk bezorgen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien kan een modje dit gesprek verwijderen vanaf zijn eerste vraag aan mij?
Een RBR lijkt me het meest waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat heel Nederland eerst ff afwacht in wat voor auto Max volgend jaar zit
Die auto is elke race anders, dus het gaat hem dan met name om hoe snel die is.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een RBR lijkt me het meest waarschijnlijk.
Niemand bij rbr heeft gezegd dat ze dit jaar kans zouden maken. En dat is nu het seizoen begonnen is ook niet veranderd.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 17:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die auto is elke race anders, dus het gaat hem dan met name om hoe snel die is.
Adrian Newey is de hoofdschuldige dat Max dit jaar nog geen kampioen kan worden
Gaan ze toch niet doen, denk ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:08 schreef zalkc het volgende:
[..]
Uit de FAQ
Zijn de tickets persoonsgebonden?
Ja, de tickets zijn persoonsgebonden en niet overdraagbaar. In de aanloop naar het evenement zullen we je vragen om de tickets op naam te zetten. Hier zullen we je later over informeren
Oh jaaah joh?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 16:08 schreef zalkc het volgende:
[..]
Uit de FAQ
Zijn de tickets persoonsgebonden?
Ja, de tickets zijn persoonsgebonden en niet overdraagbaar. In de aanloop naar het evenement zullen we je vragen om de tickets op naam te zetten. Hier zullen we je later over informeren
Okequote:Op dinsdag 18 juni 2019 18:06 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Niemand bij rbr heeft gezegd dat ze dit jaar kans zouden maken. En dat is nu het seizoen begonnen is ook niet veranderd.
Markoquote:Op woensdag 19 juni 2019 09:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oke
https://www.gpfans.com/nl(...)rloopt-volgens-plan/
Ik zie het de journalist zeggen. Niet Marko.quote:Op woensdag 19 juni 2019 09:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oke
https://www.gpfans.com/nl(...)rloopt-volgens-plan/
En wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 19 juni 2019 10:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
Waarom heb ik het beeld voor me van Max Verstappen die met SpiceGirls-tshirt meezingt met "Wannebe" van "Spice Girls".
What I really, really wanna do is say ga say.. AAAAAAAAAAhhhquote:Op woensdag 19 juni 2019 10:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
Waarom heb ik het beeld voor me van Max Verstappen die met SpiceGirls-tshirt meezingt met "Wannebe" van "Spice Girls".
https://www.nu.nl/politie(...)bouw-windmolens.htmlquote:Stikstofuitspraak: Gevolgen voor GP Zandvoort en bouw windmolens
Nadat de Raad van State het Nederlandse stikstofbeleid afkeurde, staan plotseling tientallen projecten, van de Grand Prix in Zandvoort tot de verbreding van de A27, op lossen schroeven.
Van woningbouw tot recreatie en landbouw. Bijna overal waar er wordt gebouwd, is er het risico op vertraging sinds de hoogste bestuursrechter van de Raad van State (RvS) eind mei de Nederlandse overheid op de vingers tikte vanwege het stikstofbeleid.
(...)
Dijkversterking, windmolenparken, landbouwbedrijven, recreatie. Het is een greep uit de sectoren die ermee te maken hebben.
Meer concreet gaat het om de verbreding van de A27 en de A12 op de ring van Utrecht, het verbreden en doortrekken van de A15 en de A12 bij Arnhem en geplande aansluitingen op de A9 bij Heiloo en Castricum. Maar ook om de bouw van Lelystad Airport en de Formule 1 in Zandvoort.
Het is bindend.quote:Op donderdag 20 juni 2019 12:05 schreef dz5b604 het volgende:
Vraag me nog wel af wat ze gaan doen om dubbelingen te voorkomen of er komen straks meerdere lotingrondes, waarbij iedere keer weer vrijgekomen kaarten worden meegenomen.
Want op dit moment zie ik niet in waarom je als vriendengroep niet gewoon 6x6 kaarten zou aanvragen. Of er moet een aankoopverplichting komen, maar daar lees ik nog niets over.
lekker duidelijk ditquote:Op donderdag 20 juni 2019 17:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/politie(...)bouw-windmolens.html
Waar blijkt dat uit?quote:
Contact met de organisatiequote:
Hoop wel dat het goed gecommuniceerd gaat worden, zou beroerd zijn als ‘vriendenclubjes’ massa’s kaarten moeten verhandelen via de grijze en zwarte handel.quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Contact met de organisatie
Zo weet ik ook dat de tijdelijke tribunes waarschijnlijk niet overdekt zijn.
Waarschijnlijk ergens verstopt in de voorwaarden die niemand leestquote:Op donderdag 20 juni 2019 18:42 schreef zalkc het volgende:
[..]
Hoop wel dat het goed gecommuniceerd gaat worden, zou beroerd zijn als ‘vriendenclubjes’ massa’s kaarten moeten verhandelen via de grijze en zwarte handel.
Zo'n grote uitstoot geeft een gp niet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/politie(...)bouw-windmolens.html
Gaat rechtstreeks in tegen wetten waaronder koop op afstand. Ze kunnen het er prima bij zetten, is alleen compleet niet houdbaar.quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ergens verstopt in de voorwaarden die niemand leest
Geloof best dat het door zal gaan maar niet om een of ander maar er is geen enkele zakelijke overeenkomst bovenwettig zover ik weet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zo'n grote uitstoot geeft een gp niet.
Komma geneuk van de milieuclubs om alles te frustreren.
Contract is er toch al tussen Zandvoort en FOM? Die GP komt er dus, hoe dan ook.
Geldt maar 14 dagen hè.quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:57 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Gaat rechtstreeks in tegen wetten waaronder koop op afstand. Ze kunnen het er prima bij zetten, is alleen compleet niet houdbaar.
Toewijzing is ruim na 14 dagen, je kan je waarschijnlijk tussen aankoop en toewijzing terugtrekken uit de koop.quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:57 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Gaat rechtstreeks in tegen wetten waaronder koop op afstand. Ze kunnen het er prima bij zetten, is alleen compleet niet houdbaar.
Na ontvangst, niet na bestellen. En dat is er maar één van de wetten.quote:
Het gaat niet alleen om de GP zelf, maar ook om het bezoekend publiek (autoverkeer). En een contract tussen Zandvoort en FOM schuift wetgeving niet opzij.quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zo'n grote uitstoot geeft een gp niet.
Komma geneuk van de milieuclubs om alles te frustreren.
Contract is er toch al tussen Zandvoort en FOM? Die GP komt er dus, hoe dan ook.
Je koopt geen product. Je krijgt enkel een toegangsbewijs. De 14 dagen gaan dus in op het moment dat je de deal sluit.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:05 schreef zalkc het volgende:
[..]
Toewijzing is ruim na 14 dagen, je kan je waarschijnlijk tussen aankoop en toewijzing terugtrekken uit de koop.
Dat kunnen hun niet maar een gerechtsdeurwaarder wel. En prins Bernhard weet wel hoe dat werkt als huisjesmelker 😉.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:06 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Na ontvangst, niet na bestellen. En dat is er maar één van de wetten.
Als ik maandag zeg dat ik wil kopen, dan is er no way in hell dat ze in augustus als de daadwerkelijke koop plaatsvindt mij daar tot toe kunnen dwingen.
het gaat vooral om bijvoorbeeld nieuw aan te leggen, zoals de nieuwe ingang die gemaakt zou moeten worden en extra toegangsweg die Zandvoort wil. Of als het circuit bijvoorbeeld besluit dat ze een aantal nieuwe gebouwen willen neerzetten. De race valt gewoon binnen de lopende vergunningquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de GP zelf, maar ook om het bezoekend publiek (autoverkeer). En een contract tussen Zandvoort en FOM schuift wetgeving niet opzij.
ander voorbeeld, als jij met een vriendengroep kaarten voor een concert koopt en je komt er met twee keer zoveel kaarten uit, dan kun je die ook niet annuleren. Die moeten dan marktplaats op.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:13 schreef Nattekat het volgende:
Sterker nog, heel die wet geldt niet eens voor tijdsgebonden zaken zoals tickets.
ik vind het sowieso een beetje een eigenaardig verhaal, als ik het goed begrijp gaat het om een voorschot/subsidie/whatever dat je krijgt als je beloofd (hand op je hart) met minder stikstof te werken oidquote:Op donderdag 20 juni 2019 21:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het gaat vooral om bijvoorbeeld nieuw aan te leggen, zoals de nieuwe ingang die gemaakt zou moeten worden en extra toegangsweg die Zandvoort wil. Of als het circuit bijvoorbeeld besluit dat ze een aantal nieuwe gebouwen willen neerzetten. De race valt gewoon binnen de lopende vergunning
Alleen vage plannen of beloftes zijn niet meer goed genoeg voor stikstofcompensatie. Compensatie moet zeker zijn, dus makkelijkste is eerst compensatie regelen en dan pas bouwen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vind het sowieso een beetje een eigenaardig verhaal, als ik het goed begrijp gaat het om een voorschot/subsidie/whatever dat je krijgt als je beloofd (hand op je hart) met minder stikstof te werken oid
de rechter vind die beloftes te zwak en dat voorschot daarmee illegaal
dat wil niet zeggen dat je niet alsnog aan de slag kunt, kost alleen wat meer
Klopt. Dat is de kern van de uitspraak.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vind het sowieso een beetje een eigenaardig verhaal, als ik het goed begrijp gaat het om een voorschot/subsidie/whatever dat je krijgt als je beloofd (hand op je hart) met minder stikstof te werken oid
de rechter vind die beloftes te zwak en dat voorschot daarmee illegaal
Probleem met de uitspraak is dat het een hele reeks aan ontwikkelingen op slot zet, omdat het hele stelsel in NL er op gebaseerd was dat je een voorschot mag nemen. Nu moet je eerst zorgen dat je uitstoot minder wordt, en dan mag je er pas weer wat bij doen. Da's een stuk lastiger.quote:dat wil niet zeggen dat je niet alsnog aan de slag kunt, kost alleen wat meer
Ik ken de vergunning van Zandvoort niet. Beroepsmatig heb ik wel te maken met vergelijkbare vergunningen/projecten. De kern van de problematiek rondom stikstof is als ze iets doen waardoor ze meer bezoekers trekken (dit gaat dan vooral om het verkeer wat dat genereert), dan moeten ze aantonen dat ze niet meer stikstof uitstoten.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het gaat vooral om bijvoorbeeld nieuw aan te leggen, zoals de nieuwe ingang die gemaakt zou moeten worden en extra toegangsweg die Zandvoort wil. Of als het circuit bijvoorbeeld besluit dat ze een aantal nieuwe gebouwen willen neerzetten. De race valt gewoon binnen de lopende vergunning
Alleen is dat niet altijd zo makkelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alleen vage plannen of beloftes zijn niet meer goed genoeg voor stikstofcompensatie. Compensatie moet zeker zijn, dus makkelijkste is eerst compensatie regelen en dan pas bouwen.
ze zijn DTM kwijt, dus die ruimte is gemaakt. Dat scheelt al bijvoorbeeld. Compenseert niet alles, maar wel een deel.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Klopt. Dat is de kern van de uitspraak.
[..]
Probleem met de uitspraak is dat het een hele reeks aan ontwikkelingen op slot zet, omdat het hele stelsel in NL er op gebaseerd was dat je een voorschot mag nemen. Nu moet je eerst zorgen dat je uitstoot minder wordt, en dan mag je er pas weer wat bij doen. Da's een stuk lastiger.
[..]
Ik ken de vergunning van Zandvoort niet. Beroepsmatig heb ik wel te maken met vergelijkbare vergunningen/projecten. De kern van de problematiek rondom stikstof is als ze iets doen waardoor ze meer bezoekers trekken (dit gaat dan vooral om het verkeer wat dat genereert), dan moeten ze aantonen dat ze niet meer stikstof uitstoten.
Volgens mij willen ze extra (tijdelijke) tribunes gaan neerzetten, en dat betekent extra verkeer. Dat moeten ze dan compenseren.
[..]
Alleen is dat niet altijd zo makkelijk.
Dat scheelt dan idd. Ze zullen een berekening voor stikstofdepositie moeten doen, waarbij ze op 0,00 (ja, twee cijfers achter de komma) moeten komen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze zijn DTM kwijt, dus die ruimte is gemaakt. Dat scheelt al bijvoorbeeld. Compenseert niet alles, maar wel een deel.
Ik koop ze niet, ik reserveer ze.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ander voorbeeld, als jij met een vriendengroep kaarten voor een concert koopt en je komt er met twee keer zoveel kaarten uit, dan kun je die ook niet annuleren. Die moeten dan marktplaats op.
Je vraagt ze aan. Wat alleen inhoud dat de betaling (koop) later plaats vind. Paspoort vraag je ook aan en betaal je ook later. Je reserveerd helemaal niks, anders stond dat er wel.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:55 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik koop ze niet, ik reserveer ze.
Die zijn al geschrapt met de komst van de F1.quote:Op donderdag 20 juni 2019 18:57 schreef zalkc het volgende:
Vergunning is ook voor een seizoen, als er gewijzigd moet worden zal eerder de jumbo racedagen geschrapt worden
Ik mag hopen dat je een tribune kan kiezen, zoals bij elke race die er is.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:37 schreef tralalala het volgende:
Dus stel ik wil gold tickets dan weet ik nog steeds niet in welke bocht ik kom te zitten, dat wordt geloot? Of mag je wel een tribune opgeven?
Nee dat niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:34 schreef BroesWillems het volgende:
Denken mensen nu echt dat je de kaarten MOET kopen omdat je een contactformuliertje in hebt gevuld nog voordat er prijzen bekend waren?
Dit is wel een dingetje. Feitelijk ligt nu in Nederland alle bouwplannen die niet onherroepelijk vergund zijn stil. Als hier vanuit de minister geen oplossing komt dan worden er de eerstkomende jaren geen woningen meer gebouwd, geen dijken meer versterkt, geen windmolen- of zonnepark meer aangelegd. De gevolgen voor Zandvoort hangen af van de ruimte die er nu is in het geldende bestemmingsplan.quote:Op donderdag 20 juni 2019 17:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/politie(...)bouw-windmolens.html
Klopt, zelfs volledig uitgewerkte beheerplannen die in de uitvoering het afnemen van de stikstof depositie garanderen zijn niet meer voldoende. Je moet nu voor je iets doet al gecompenseert hebben... Succes Zandvoort...quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Klopt. Dat is de kern van de uitspraak.
[..]
Probleem met de uitspraak is dat het een hele reeks aan ontwikkelingen op slot zet, omdat het hele stelsel in NL er op gebaseerd was dat je een voorschot mag nemen. Nu moet je eerst zorgen dat je uitstoot minder wordt, en dan mag je er pas weer wat bij doen. Da's een stuk lastiger.
[..]
Ik ken de vergunning van Zandvoort niet. Beroepsmatig heb ik wel te maken met vergelijkbare vergunningen/projecten. De kern van de problematiek rondom stikstof is als ze iets doen waardoor ze meer bezoekers trekken (dit gaat dan vooral om het verkeer wat dat genereert), dan moeten ze aantonen dat ze niet meer stikstof uitstoten.
Volgens mij willen ze extra (tijdelijke) tribunes gaan neerzetten, en dat betekent extra verkeer. Dat moeten ze dan compenseren.
[..]
Alleen is dat niet altijd zo makkelijk.
Als je nou eens had gelezen waar het precies over ging... in plaats van meteen zo'n trieste post plaatsen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:34 schreef BroesWillems het volgende:
Denken mensen nu echt dat je de kaarten MOET kopen omdat je een contactformuliertje in hebt gevuld nog voordat er prijzen bekend waren?
Zolang er nog geen officiële transactie is geweest is er nog niets 'bindend'. Tot nu toe heeft iedereen alleen nog een formuliertje ingevuld dat je misschien kaartjes wilt kopen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je nou eens had gelezen waar het precies over ging... in plaats van meteen zo'n trieste post plaatsen.
Nu lees je wederom niet waar het over ging.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:25 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Zolang er nog geen officiële transactie is geweest is er nog niets 'bindend'. Tot nu toe heeft iedereen alleen nog een formuliertje ingevuld dat je misschien kaartjes wilt kopen.
Dan neem ik het terug en bied ik daarvoor mijn nederige excuses aan.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu lees je wederom niet waar het over ging.
Het is wel de hoogste rechter van het land op dit gebiedquote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:00 schreef Karstman het volgende:
[..]
Klopt, zelfs volledig uitgewerkte beheerplannen die in de uitvoering het afnemen van de stikstof depositie garanderen zijn niet meer voldoende. Je moet nu voor je iets doet al gecompenseert hebben... Succes Zandvoort...
Mijn voorstel, en dat heb ik hier intern ook al gedaan om met z'n allen in dit geval een dikke vinger te geven aan de afdeling en die uitspraak naast ons neer te leggen. Onder het motto van 1 uitspraak maakt nog geen vaste jurisprudentie. Punt is dat er nog een enorme lading vergelijkbare zaken bij de afdeling ligt te wachten...
Ja snap ik. maar omdat er nu eigenlijk geen bouwplan meer door kan zou je met alle gemeentes samen, en de provincies, omgevingsdiensten etc gewoon moeten zeggen luister vrienden dit is niet werkbaar. Gaat nooit gebeuren weet ik ook wel maar dit is nu een dermate groot dingetje dat het de ene of de andere kant op moet wringen. We hebben (landelijk) niet zomaar een rekenmethode die de specifiek op de 0,00 mol/ha/jr kan rekenen voor kleine plannen en al helemaal geen idee wat we met grote projecten aanmoeten. Er zal iets vanuit het ministerie moeten komen, want dit moet opgelost worden ofwel ten koste van de natuur (of eigenlijk de natura2000 gebieden) of ten koste van iets anders. En dat is niet alleen economische groei zoals de NOS het vanochtend bracht. Het is alle woningbouw, groene energie, dijkverzwaring, alles waar een schop voor in de grond moet.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 13:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het is wel de hoogste rechter van het land op dit gebied
Probeer dat maar eens uit te leggen aan de deurwaarder.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:06 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Als ik maandag zeg dat ik wil kopen, dan is er no way in hell dat ze in augustus als de daadwerkelijke koop plaatsvindt mij daar tot toe kunnen dwingen.
Geen probleem.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:22 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens uit te leggen aan de deurwaarder.
Vrees toch dat je na je uitleg toch nog moet betalen 😉quote:
Je hoeft die kaarten toch pas in loop van volgend jaar op naam te zetten? Dan verpats ik ze lekker op de zwarte markt voor het drie dubbele.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 10:49 schreef dz5b604 het volgende:
op de FAQ van de dutch GP site staat nieuwe info, hieronder de interessante informatie.
Wat als ik met mijn groep meerdere aanvragen toegewezen heb gekregen?
Dutch GP behandelt iedereens aanvraag afzonderlijk en houdt geen rekening met mogelijk dubbel aangevraagde kaarten. Als Dutch GP willen wij zoveel mogelijk racefans de mogelijkheid geven om kaarten te bemachtigen.
Dutch GP adviseert om voor iedere persoon één ticket aan te vragen. Op deze manier hebben zoveel mogelijk fans de mogelijkheid om een ticket voor de F1 Heineken Dutch Grand Prix te bemachtigen. Kies je er toch voor om meerdere aanvragen voor één persoon te doen, dan loop je het risico meerdere kaarten per persoon toegewezen te krijgen die dan niet meer te annuleren zijn.
Kan ik mijn ticket aanvraag annuleren/wijzigen?
Nee, nadat je op aanvragen hebt gedrukt in de aanvraagportal is je aanvraag definitief en heb je een wettelijk aanbod tot koop gedaan. Je kan dit niet meer annuleren. Let dus goed op dat je alles helemaal gecheckt hebt voor je op ‘tickets aanvragen’ drukt. Ook nadat je jouw tickets hebt betaald, kun je deze tickets niet meer annuleren of retourneren. Het is echter wel mogelijk om een ticketverzekering af te sluiten. Meer informatie hierover krijg je bij de toewijzing.
Bij aankoop ken je de voorwaarden, klaar. Niet zo azijnzeiken als je toch de gok neemt.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:41 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik had dat ondertussen ook gezien. Ik vind het niet kunnen voor iets waarvan de datum nog niet bekend is. Tbh.
Haha, ik moet toch een beetje lachen, aangezien jij kunt azijnzeiken over een uurtje verschil.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij aankoop ken je de voorwaarden, klaar. Niet zo azijnzeiken als je toch de gok neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |