abonnement Unibet Coolblue
pi_187523320
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 18:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het is bindend.
Bull shit
  donderdag 20 juni 2019 @ 18:42:10 #52
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_187523359
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 18:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Contact met de organisatie :P

Zo weet ik ook dat de tijdelijke tribunes waarschijnlijk niet overdekt zijn.
Hoop wel dat het goed gecommuniceerd gaat worden, zou beroerd zijn als ‘vriendenclubjes’ massa’s kaarten moeten verhandelen via de grijze en zwarte handel.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 juni 2019 @ 18:45:54 #53
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_187523424
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 18:42 schreef zalkc het volgende:

[..]

Hoop wel dat het goed gecommuniceerd gaat worden, zou beroerd zijn als ‘vriendenclubjes’ massa’s kaarten moeten verhandelen via de grijze en zwarte handel.
Waarschijnlijk ergens verstopt in de voorwaarden die niemand leest :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 20 juni 2019 @ 18:46:59 #54
168739 Red_85
'echt wel'
pi_187523450
quote:
Zo'n grote uitstoot geeft een gp niet.
Komma geneuk van de milieuclubs om alles te frustreren.

Contract is er toch al tussen Zandvoort en FOM? Die GP komt er dus, hoe dan ook.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_187523682
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 18:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ergens verstopt in de voorwaarden die niemand leest :')
Gaat rechtstreeks in tegen wetten waaronder koop op afstand. Ze kunnen het er prima bij zetten, is alleen compleet niet houdbaar.
  donderdag 20 juni 2019 @ 18:57:19 #56
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_187523689
Vergunning is ook voor een seizoen, als er gewijzigd moet worden zal eerder de jumbo racedagen geschrapt worden
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_187523742
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 18:46 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Zo'n grote uitstoot geeft een gp niet.
Komma geneuk van de milieuclubs om alles te frustreren.

Contract is er toch al tussen Zandvoort en FOM? Die GP komt er dus, hoe dan ook.
Geloof best dat het door zal gaan maar niet om een of ander maar er is geen enkele zakelijke overeenkomst bovenwettig zover ik weet.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 juni 2019 @ 19:01:21 #58
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_187523789
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 18:57 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Gaat rechtstreeks in tegen wetten waaronder koop op afstand. Ze kunnen het er prima bij zetten, is alleen compleet niet houdbaar.
Geldt maar 14 dagen hè.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 20 juni 2019 @ 19:05:36 #59
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_187523912
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 18:57 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Gaat rechtstreeks in tegen wetten waaronder koop op afstand. Ze kunnen het er prima bij zetten, is alleen compleet niet houdbaar.
Toewijzing is ruim na 14 dagen, je kan je waarschijnlijk tussen aankoop en toewijzing terugtrekken uit de koop.
- edit -
Tickets met vaste datum vallen net zoals pakketreizen niet onder het herroepingsrecht

[ Bericht 7% gewijzigd door zalkc op 20-06-2019 19:11:50 ]
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_187523923
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 19:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Geldt maar 14 dagen hè.
Na ontvangst, niet na bestellen. En dat is er maar één van de wetten.

Als ik maandag zeg dat ik wil kopen, dan is er no way in hell dat ze in augustus als de daadwerkelijke koop plaatsvindt mij daar tot toe kunnen dwingen.
pi_187523964
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 18:46 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Zo'n grote uitstoot geeft een gp niet.
Komma geneuk van de milieuclubs om alles te frustreren.

Contract is er toch al tussen Zandvoort en FOM? Die GP komt er dus, hoe dan ook.
Het gaat niet alleen om de GP zelf, maar ook om het bezoekend publiek (autoverkeer). En een contract tussen Zandvoort en FOM schuift wetgeving niet opzij.
in a crowd you lose humanity
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 juni 2019 @ 19:10:23 #62
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_187524014
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 19:05 schreef zalkc het volgende:

[..]

Toewijzing is ruim na 14 dagen, je kan je waarschijnlijk tussen aankoop en toewijzing terugtrekken uit de koop.
Je koopt geen product. Je krijgt enkel een toegangsbewijs. De 14 dagen gaan dus in op het moment dat je de deal sluit.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 juni 2019 @ 19:13:12 #63
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_187524096
Sterker nog, heel die wet geldt niet eens voor tijdsgebonden zaken zoals tickets.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 20 juni 2019 @ 19:37:13 #64
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_187524794
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 19:06 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Na ontvangst, niet na bestellen. En dat is er maar één van de wetten.

Als ik maandag zeg dat ik wil kopen, dan is er no way in hell dat ze in augustus als de daadwerkelijke koop plaatsvindt mij daar tot toe kunnen dwingen.
Dat kunnen hun niet maar een gerechtsdeurwaarder wel. En prins Bernhard weet wel hoe dat werkt als huisjesmelker 😉.

Je hebt gewoon een opdracht gegeven en hun hebben alleen een extra voorbehoud die neerkomt op “indien voorradig”
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_187524976
We'll see
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 juni 2019 @ 21:23:53 #66
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_187527469
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 19:08 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om de GP zelf, maar ook om het bezoekend publiek (autoverkeer). En een contract tussen Zandvoort en FOM schuift wetgeving niet opzij.
het gaat vooral om bijvoorbeeld nieuw aan te leggen, zoals de nieuwe ingang die gemaakt zou moeten worden en extra toegangsweg die Zandvoort wil. Of als het circuit bijvoorbeeld besluit dat ze een aantal nieuwe gebouwen willen neerzetten. De race valt gewoon binnen de lopende vergunning
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 juni 2019 @ 21:25:35 #67
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_187527497
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 19:13 schreef Nattekat het volgende:
Sterker nog, heel die wet geldt niet eens voor tijdsgebonden zaken zoals tickets.
ander voorbeeld, als jij met een vriendengroep kaarten voor een concert koopt en je komt er met twee keer zoveel kaarten uit, dan kun je die ook niet annuleren. Die moeten dan marktplaats op.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator donderdag 20 juni 2019 @ 21:32:38 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187527608
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:23 schreef rubbereend het volgende:

[..]

het gaat vooral om bijvoorbeeld nieuw aan te leggen, zoals de nieuwe ingang die gemaakt zou moeten worden en extra toegangsweg die Zandvoort wil. Of als het circuit bijvoorbeeld besluit dat ze een aantal nieuwe gebouwen willen neerzetten. De race valt gewoon binnen de lopende vergunning
ik vind het sowieso een beetje een eigenaardig verhaal, als ik het goed begrijp gaat het om een voorschot/subsidie/whatever dat je krijgt als je beloofd (hand op je hart) met minder stikstof te werken oid

de rechter vind die beloftes te zwak en dat voorschot daarmee illegaal

dat wil niet zeggen dat je niet alsnog aan de slag kunt, kost alleen wat meer
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 juni 2019 @ 21:36:52 #69
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_187527680
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:32 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik vind het sowieso een beetje een eigenaardig verhaal, als ik het goed begrijp gaat het om een voorschot/subsidie/whatever dat je krijgt als je beloofd (hand op je hart) met minder stikstof te werken oid

de rechter vind die beloftes te zwak en dat voorschot daarmee illegaal

dat wil niet zeggen dat je niet alsnog aan de slag kunt, kost alleen wat meer
Alleen vage plannen of beloftes zijn niet meer goed genoeg voor stikstofcompensatie. Compensatie moet zeker zijn, dus makkelijkste is eerst compensatie regelen en dan pas bouwen.

RTL Z had een mooi filmpje met uitleg:


dus bouwen enzo gaat niet zomaar meer. Voor alle verbouwingen zit Zandvoort sowieso al moeilijk omdat ze tegen een natuurgebied aanliggen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_187527703
Dus stel ik wil gold tickets dan weet ik nog steeds niet in welke bocht ik kom te zitten, dat wordt geloot? Of mag je wel een tribune opgeven?
pi_187527799
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:32 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik vind het sowieso een beetje een eigenaardig verhaal, als ik het goed begrijp gaat het om een voorschot/subsidie/whatever dat je krijgt als je beloofd (hand op je hart) met minder stikstof te werken oid

de rechter vind die beloftes te zwak en dat voorschot daarmee illegaal
Klopt. Dat is de kern van de uitspraak.
quote:
dat wil niet zeggen dat je niet alsnog aan de slag kunt, kost alleen wat meer
Probleem met de uitspraak is dat het een hele reeks aan ontwikkelingen op slot zet, omdat het hele stelsel in NL er op gebaseerd was dat je een voorschot mag nemen. Nu moet je eerst zorgen dat je uitstoot minder wordt, en dan mag je er pas weer wat bij doen. Da's een stuk lastiger.
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:23 schreef rubbereend het volgende:

[..]

het gaat vooral om bijvoorbeeld nieuw aan te leggen, zoals de nieuwe ingang die gemaakt zou moeten worden en extra toegangsweg die Zandvoort wil. Of als het circuit bijvoorbeeld besluit dat ze een aantal nieuwe gebouwen willen neerzetten. De race valt gewoon binnen de lopende vergunning
Ik ken de vergunning van Zandvoort niet. Beroepsmatig heb ik wel te maken met vergelijkbare vergunningen/projecten. De kern van de problematiek rondom stikstof is als ze iets doen waardoor ze meer bezoekers trekken (dit gaat dan vooral om het verkeer wat dat genereert), dan moeten ze aantonen dat ze niet meer stikstof uitstoten.

Volgens mij willen ze extra (tijdelijke) tribunes gaan neerzetten, en dat betekent extra verkeer. Dat moeten ze dan compenseren.
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Alleen vage plannen of beloftes zijn niet meer goed genoeg voor stikstofcompensatie. Compensatie moet zeker zijn, dus makkelijkste is eerst compensatie regelen en dan pas bouwen.

Alleen is dat niet altijd zo makkelijk.
in a crowd you lose humanity
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 juni 2019 @ 21:45:25 #72
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_187527850
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:43 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Klopt. Dat is de kern van de uitspraak.
[..]

Probleem met de uitspraak is dat het een hele reeks aan ontwikkelingen op slot zet, omdat het hele stelsel in NL er op gebaseerd was dat je een voorschot mag nemen. Nu moet je eerst zorgen dat je uitstoot minder wordt, en dan mag je er pas weer wat bij doen. Da's een stuk lastiger.
[..]

Ik ken de vergunning van Zandvoort niet. Beroepsmatig heb ik wel te maken met vergelijkbare vergunningen/projecten. De kern van de problematiek rondom stikstof is als ze iets doen waardoor ze meer bezoekers trekken (dit gaat dan vooral om het verkeer wat dat genereert), dan moeten ze aantonen dat ze niet meer stikstof uitstoten.

Volgens mij willen ze extra (tijdelijke) tribunes gaan neerzetten, en dat betekent extra verkeer. Dat moeten ze dan compenseren.
[..]

Alleen is dat niet altijd zo makkelijk.
ze zijn DTM kwijt, dus die ruimte is gemaakt. Dat scheelt al bijvoorbeeld. Compenseert niet alles, maar wel een deel.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_187527885
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:45 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ze zijn DTM kwijt, dus die ruimte is gemaakt. Dat scheelt al bijvoorbeeld. Compenseert niet alles, maar wel een deel.
Dat scheelt dan idd. Ze zullen een berekening voor stikstofdepositie moeten doen, waarbij ze op 0,00 (ja, twee cijfers achter de komma) moeten komen.
in a crowd you lose humanity
pi_187528025
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:25 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ander voorbeeld, als jij met een vriendengroep kaarten voor een concert koopt en je komt er met twee keer zoveel kaarten uit, dan kun je die ook niet annuleren. Die moeten dan marktplaats op.
Ik koop ze niet, ik reserveer ze.
  donderdag 20 juni 2019 @ 22:25:32 #75
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_187528548
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:55 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Ik koop ze niet, ik reserveer ze.
Je vraagt ze aan. Wat alleen inhoud dat de betaling (koop) later plaats vind. Paspoort vraag je ook aan en betaal je ook later. Je reserveerd helemaal niks, anders stond dat er wel.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_187531190
We'll see
  vrijdag 21 juni 2019 @ 09:01:28 #77
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_187532013
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 18:57 schreef zalkc het volgende:
Vergunning is ook voor een seizoen, als er gewijzigd moet worden zal eerder de jumbo racedagen geschrapt worden
Die zijn al geschrapt met de komst van de F1.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:37 schreef tralalala het volgende:
Dus stel ik wil gold tickets dan weet ik nog steeds niet in welke bocht ik kom te zitten, dat wordt geloot? Of mag je wel een tribune opgeven?
Ik mag hopen dat je een tribune kan kiezen, zoals bij elke race die er is.

Wat wel vreemd is, is dat je namen moet opgeven.
Alsof ze aan de poort tijd hebben om te checken of de namen op de tickets kloppen :(

Hoofdboeker oke maar de rest van de mensen die mee neemt.
Je moet dus nu al tijdes de reserveringen weten wie er mee gaat en gemiddeld 250 euro wil uitgeven.
In dit stadium roepen een hoop mensen maar het geld op tafel smijten is een ander ding.
Heb gelukkig vrienden die wel mee willen maar kan me voorstellen dat het in vrienden groepen anders is (zeggen is 1, doen is 2).
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_187532379
Denken mensen nu echt dat je de kaarten MOET kopen omdat je een contactformuliertje in hebt gevuld nog voordat er prijzen bekend waren? :')
  vrijdag 21 juni 2019 @ 09:37:11 #79
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_187532410
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 09:34 schreef BroesWillems het volgende:
Denken mensen nu echt dat je de kaarten MOET kopen omdat je een contactformuliertje in hebt gevuld nog voordat er prijzen bekend waren? :')
Nee dat niet.
Maar maandag krijg je een link waar je dinsdag kaarten mee kan aanvragen. Deze aanvraag is niet zonder verdere verplichtingen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_187532614
quote:
Dit is wel een dingetje. Feitelijk ligt nu in Nederland alle bouwplannen die niet onherroepelijk vergund zijn stil. Als hier vanuit de minister geen oplossing komt dan worden er de eerstkomende jaren geen woningen meer gebouwd, geen dijken meer versterkt, geen windmolen- of zonnepark meer aangelegd. De gevolgen voor Zandvoort hangen af van de ruimte die er nu is in het geldende bestemmingsplan.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_187532676
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 21:43 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Klopt. Dat is de kern van de uitspraak.
[..]

Probleem met de uitspraak is dat het een hele reeks aan ontwikkelingen op slot zet, omdat het hele stelsel in NL er op gebaseerd was dat je een voorschot mag nemen. Nu moet je eerst zorgen dat je uitstoot minder wordt, en dan mag je er pas weer wat bij doen. Da's een stuk lastiger.
[..]

Ik ken de vergunning van Zandvoort niet. Beroepsmatig heb ik wel te maken met vergelijkbare vergunningen/projecten. De kern van de problematiek rondom stikstof is als ze iets doen waardoor ze meer bezoekers trekken (dit gaat dan vooral om het verkeer wat dat genereert), dan moeten ze aantonen dat ze niet meer stikstof uitstoten.

Volgens mij willen ze extra (tijdelijke) tribunes gaan neerzetten, en dat betekent extra verkeer. Dat moeten ze dan compenseren.
[..]

Alleen is dat niet altijd zo makkelijk.
Klopt, zelfs volledig uitgewerkte beheerplannen die in de uitvoering het afnemen van de stikstof depositie garanderen zijn niet meer voldoende. Je moet nu voor je iets doet al gecompenseert hebben... Succes Zandvoort...
Mijn voorstel, en dat heb ik hier intern ook al gedaan om met z'n allen in dit geval een dikke vinger te geven aan de afdeling en die uitspraak naast ons neer te leggen. Onder het motto van 1 uitspraak maakt nog geen vaste jurisprudentie. Punt is dat er nog een enorme lading vergelijkbare zaken bij de afdeling ligt te wachten...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 juni 2019 @ 10:50:52 #82
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_187533296
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 09:34 schreef BroesWillems het volgende:
Denken mensen nu echt dat je de kaarten MOET kopen omdat je een contactformuliertje in hebt gevuld nog voordat er prijzen bekend waren? :')
Als je nou eens had gelezen waar het precies over ging... in plaats van meteen zo'n trieste post plaatsen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_187533902
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als je nou eens had gelezen waar het precies over ging... in plaats van meteen zo'n trieste post plaatsen.
Zolang er nog geen officiële transactie is geweest is er nog niets 'bindend'. Tot nu toe heeft iedereen alleen nog een formuliertje ingevuld dat je misschien kaartjes wilt kopen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 juni 2019 @ 11:28:21 #84
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_187533954
quote:
13s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:25 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Zolang er nog geen officiële transactie is geweest is er nog niets 'bindend'. Tot nu toe heeft iedereen alleen nog een formuliertje ingevuld dat je misschien kaartjes wilt kopen.
Nu lees je wederom niet waar het over ging.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_187534286
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 11:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nu lees je wederom niet waar het over ging.
Dan neem ik het terug en bied ik daarvoor mijn nederige excuses aan.

Ik dacht idd dat het over de eerste registratie ging. Maar het blijkt over iets te gaan waar nog niemand wat van af weet. Maar bij de volgende zal je idd vast een order plaatsen, dat zal vast bindend zijn.

Hoewel het bij concertkaartjes ook geen zekerheid bied, als je niet snel genoeg betaald worden ze zo weer aan een ander verkocht.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 21 juni 2019 @ 13:46:25 #86
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_187535680
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 10:00 schreef Karstman het volgende:

[..]

Klopt, zelfs volledig uitgewerkte beheerplannen die in de uitvoering het afnemen van de stikstof depositie garanderen zijn niet meer voldoende. Je moet nu voor je iets doet al gecompenseert hebben... Succes Zandvoort...
Mijn voorstel, en dat heb ik hier intern ook al gedaan om met z'n allen in dit geval een dikke vinger te geven aan de afdeling en die uitspraak naast ons neer te leggen. Onder het motto van 1 uitspraak maakt nog geen vaste jurisprudentie. Punt is dat er nog een enorme lading vergelijkbare zaken bij de afdeling ligt te wachten...
Het is wel de hoogste rechter van het land op dit gebied
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_187535884
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 13:46 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Het is wel de hoogste rechter van het land op dit gebied
Ja snap ik. maar omdat er nu eigenlijk geen bouwplan meer door kan zou je met alle gemeentes samen, en de provincies, omgevingsdiensten etc gewoon moeten zeggen luister vrienden dit is niet werkbaar. Gaat nooit gebeuren weet ik ook wel maar dit is nu een dermate groot dingetje dat het de ene of de andere kant op moet wringen. We hebben (landelijk) niet zomaar een rekenmethode die de specifiek op de 0,00 mol/ha/jr kan rekenen voor kleine plannen en al helemaal geen idee wat we met grote projecten aanmoeten. Er zal iets vanuit het ministerie moeten komen, want dit moet opgelost worden ofwel ten koste van de natuur (of eigenlijk de natura2000 gebieden) of ten koste van iets anders. En dat is niet alleen economische groei zoals de NOS het vanochtend bracht. Het is alle woningbouw, groene energie, dijkverzwaring, alles waar een schop voor in de grond moet.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_187538172
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2019 19:06 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Als ik maandag zeg dat ik wil kopen, dan is er no way in hell dat ze in augustus als de daadwerkelijke koop plaatsvindt mij daar tot toe kunnen dwingen.
Probeer dat maar eens uit te leggen aan de deurwaarder.
pi_187538942
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 17:22 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Probeer dat maar eens uit te leggen aan de deurwaarder.
Geen probleem.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 juni 2019 @ 18:38:19 #90
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_187539241
Eigenwijs :')

Zullen vast heel veel mensen in de problemen raken op die manier, lekker negeren die waarschuwing.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 21 juni 2019 @ 19:49:55 #91
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_187540269
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 18:19 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Geen probleem.
Vrees toch dat je na je uitleg toch nog moet betalen 😉
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_187540328
Ik ga sowieso niet wachten op een deurwaarder. Ik ga sowieso, dus wil wel betalen.

Maar, blijf het een vreemde gang van zaken. Dat ze kunnen dwingen om te betalen terwijl ze nog niet eens de datum bekend hebben gemaakt.
pi_187548440
op de FAQ van de dutch GP site staat nieuwe info, hieronder de interessante informatie.

Wat als ik met mijn groep meerdere aanvragen toegewezen heb gekregen?
Dutch GP behandelt iedereens aanvraag afzonderlijk en houdt geen rekening met mogelijk dubbel aangevraagde kaarten. Als Dutch GP willen wij zoveel mogelijk racefans de mogelijkheid geven om kaarten te bemachtigen.

Dutch GP adviseert om voor iedere persoon één ticket aan te vragen. Op deze manier hebben zoveel mogelijk fans de mogelijkheid om een ticket voor de F1 Heineken Dutch Grand Prix te bemachtigen. Kies je er toch voor om meerdere aanvragen voor één persoon te doen, dan loop je het risico meerdere kaarten per persoon toegewezen te krijgen die dan niet meer te annuleren zijn.

Kan ik mijn ticket aanvraag annuleren/wijzigen?
Nee, nadat je op aanvragen hebt gedrukt in de aanvraagportal is je aanvraag definitief en heb je een wettelijk aanbod tot koop gedaan. Je kan dit niet meer annuleren. Let dus goed op dat je alles helemaal gecheckt hebt voor je op ‘tickets aanvragen’ drukt. Ook nadat je jouw tickets hebt betaald, kun je deze tickets niet meer annuleren of retourneren. Het is echter wel mogelijk om een ticketverzekering af te sluiten. Meer informatie hierover krijg je bij de toewijzing.
pi_187549109
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 10:49 schreef dz5b604 het volgende:
op de FAQ van de dutch GP site staat nieuwe info, hieronder de interessante informatie.

Wat als ik met mijn groep meerdere aanvragen toegewezen heb gekregen?
Dutch GP behandelt iedereens aanvraag afzonderlijk en houdt geen rekening met mogelijk dubbel aangevraagde kaarten. Als Dutch GP willen wij zoveel mogelijk racefans de mogelijkheid geven om kaarten te bemachtigen.

Dutch GP adviseert om voor iedere persoon één ticket aan te vragen. Op deze manier hebben zoveel mogelijk fans de mogelijkheid om een ticket voor de F1 Heineken Dutch Grand Prix te bemachtigen. Kies je er toch voor om meerdere aanvragen voor één persoon te doen, dan loop je het risico meerdere kaarten per persoon toegewezen te krijgen die dan niet meer te annuleren zijn.

Kan ik mijn ticket aanvraag annuleren/wijzigen?
Nee, nadat je op aanvragen hebt gedrukt in de aanvraagportal is je aanvraag definitief en heb je een wettelijk aanbod tot koop gedaan. Je kan dit niet meer annuleren. Let dus goed op dat je alles helemaal gecheckt hebt voor je op ‘tickets aanvragen’ drukt. Ook nadat je jouw tickets hebt betaald, kun je deze tickets niet meer annuleren of retourneren. Het is echter wel mogelijk om een ticketverzekering af te sluiten. Meer informatie hierover krijg je bij de toewijzing.
Je hoeft die kaarten toch pas in loop van volgend jaar op naam te zetten? Dan verpats ik ze lekker op de zwarte markt voor het drie dubbele.
pi_187549689
Ik had dat ondertussen ook gezien. Ik vind het niet kunnen voor iets waarvan de datum nog niet bekend is. Tbh.
  zaterdag 22 juni 2019 @ 21:37:37 #96
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_187555982
Moet ik mijzelf kunnen identificeren bij de ingang van het circuit?
Ja, alle mensen moeten zich kunnen identificeren en bereid zijn fouillering te ondergaan bij betreden van het evenemententerrein. De naam op het identiteitsbewijs moet overeenkomen met de naam die aan de entreekaart gekoppeld is.

Ze timmeren het wel steeds dichter. Teveel tickets aanvragen kan wel eens pijnlijk gaan worden. Zeker als de naam van een aanvrager per definitie op 1 van de tickets komt.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  zaterdag 22 juni 2019 @ 21:47:59 #97
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_187556204
Hoewel ze niet snel een kwart van de bezoekers gaan weigeren als naam op ticket niet matcht. Dan krijg je rellen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 juni 2019 @ 21:58:58 #98
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_187556350
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 12:41 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik had dat ondertussen ook gezien. Ik vind het niet kunnen voor iets waarvan de datum nog niet bekend is. Tbh.
Bij aankoop ken je de voorwaarden, klaar. Niet zo azijnzeiken als je toch de gok neemt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_187556375
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 21:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Bij aankoop ken je de voorwaarden, klaar. Niet zo azijnzeiken als je toch de gok neemt.
Haha, ik moet toch een beetje lachen, aangezien jij kunt azijnzeiken over een uurtje verschil. ;)
pi_187566280
Schijnbaar moeten ze toch nog meer aan het circuit veranderen dan ze gedacht hadden en krijgt de GP een sterretje achter de naam op de kalender.
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')