Waarom moet je ze morgen in?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 07:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo voor het eerst in 11 jaar lenzen in prutsen. Want morgen moet ik ze ook in.
11 jaar geleden heb ik ooit 1 week lenzen op proef gehad. Tot zover mijn ervaring
Obstacle run. Ik haat sporten met bril en zolang ik alleen sport, en daar waar ik dat altijd doe, is het wel te doen, morgen not so much.quote:
Dan herkent lonaa mij sneller als ik in Lonaa land rondrij?quote:
Ik ben vanavond tot morgenavond niet in Lonaalandquote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dan herkent lonaa mij sneller als ik in Lonaa land rondrij?
Warom dan? Je hebt een leuke bril.
Edit: had je dat niet eerder kunnen oefenen? En wil je aangemoedigd worden?
Straks eens pakken en tot na het weekend.
En waar is Lie eigenlijk? Zorgen maken om de hond?
En succes P. ! De huidige functie was toch ook een tussenstap om weg te zijn van de vorige waar je zo lekker mopperde.
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben vanavond tot morgenavond niet in Lonaaland![]()
Had niet eerder kunnen oefenen, lenzen kwamen gisteren pas binnen.
Ik vind het heeeeeeeel spannend.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:11 schreef Tele6 het volgende:
Lonaa, obstacle run!![]()
veel plezier alvast en lekker modderig worden
Dees:quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Och Lot toch! X
Hier ook vroeg, heb alle keukenkastjes al uitgeruimd en schoon gemaakt
Maar nou blijk ik ook 2 hele mooie ovenschalen te hebbenen mijn lief is dol op moussaka. En iik heb iets goed te maken met hem.... dus! Welk recept???
Oeh fijn! waar?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 07:50 schreef Myraela het volgende:
En gister superlekker uiteten geweest, dus nu heb ik al een beetje weekend gevoel ondanks dat ik nu aan het werk ben.
Totale populatie dieren op aarde. 4% is nog wild, de rest van de 96% wordt gevormd door voornamelijk vee (en mensen).quote:Op vrijdag 14 juni 2019 07:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die 4% wilde dieren? 4% van wat?
Lenzen in prutsen is als fietsen, je weet het gelijk weerquote:Op vrijdag 14 juni 2019 07:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo voor het eerst in 11 jaar lenzen in prutsen. Want morgen moet ik ze ook in.
11 jaar geleden heb ik ooit 1 week lenzen op proef gehad. Tot zover mijn ervaring
Ik hoop het. Heb het maar weinig gedaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lenzen in prutsen is als fietsen, je weet het gelijk weer
Hugh. Vooral de voorgerechten waren echt genieten. Drie verschillende, risotto met truffel, zalm sashimi en tonijn sushi. Ik hou normaal niet van sushi, maar deze was echt te lekker. Met een soort wasabi mayo.quote:
Thanks.... ik ga wel voor de ruziequote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dees:
https://www.feastingathome.com/rustic-eggplant-moussaka/
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Thanks.... ik ga wel voor de ruzie
Heb heul geen geduld voor zo'n receptquote:
Ik heb m ook wel eens gemaakt zonder de aubergine eerst in de oven te doen en ik vond m toch beduidend minder lekker.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb heul geen geduld voor zo'n recept
Maar een uitdaging dus misschien wel.
Gelukkig twijfel ik nooit
Ah, zoogdieren. Ik kon het me moeilijk voorstellen als je denkt aan de eindeloze hoeveelheden insecten e.d. die door een tuin kruipen (of vogels! Hier hadden de kraaien woensdag een feestje op ons schuurdak, wat een herrie!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Totale populatie dieren op aarde. 4% is nog wild, de rest van de 96% wordt gevormd door voornamelijk vee (en mensen).
In One Planet (van BBC) komt dat ter sprake![]()
In The Guardian hebben ze het wat helderder verwoord: https://www.theguardian.c(...)f-wild-mammals-study
Deze is er CUL / 'Vrij van' voedingsmiddelen (gluten, lactose, tarwe, etc)quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:50 schreef Barreltje het volgende:
Oh Ja @ Lucky ( of anderen) is er eigenlijk een gluten-vrij topic in CUL?
Kijk eens hier @Barreltjequote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:45 schreef Barreltje het volgende:
Morguh! Heerlijk geslapen![]()
Ik vind fietstassen stom.. of nouna.. eigenijk wil ik een fietstas die je op je fiets kan klikken en vervolgens, als je op locatie bent gewoon kan gebruiken als rugzak.. maar ik heb er nog geen ( fatsoenlijke) gevonden..
@:Lucky.. gister was dames volleybal op tv.. was een garpje![]()
Verder gaat Candaasje gewoon haar examen keihard nailen.. want dat doet ze toch iedere keer![]()
En Loon succes met de obstacle run! Waar is het ergens?
Ik ga vandaag denk ik een gewoon rondje hardlopen.. eens kijken of het weer mooi genoeg is voor op het strand
Ik denk dat wanneer ik zoals jij boodschappen én kinders moest vervoeren ook zo'n ding zou kopen. Nu kan ik de boodschappen meenemen in de 2 tassen en mand. Maar het lijkt me echt zo handig.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Jongens, neem een bakfiets. Het is zo geweldig....[ afbeelding ]
Weekboodschappen inclusief kind. Ik ben nog steeds als een kind zo blij met die fiets.
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Weekboodschappen inclusief kind. Ik ben nog steeds als een kind zo blij met die fiets.
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat gaat hier dus niet, vandaar die tas op wieltjes. Mensen staan ook vaak heel raar te kijken, kom ik aan met dat ding, vouw het handvat naar binnen en hang 'm aan de bagagedrager. Steevast "oh, wat is dat handig, dat wil ik ook"quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Teamfietstas hier.
Niet dat ik heel vaak grote boodschappen op de fiets haal, maar als ik naar de markt ga is het superhandig om tussendoor al wat boodschappen op te bergen. In mijn provinciestadje kan dat
Oeh deze ga ik bewaren; ik heb op het moment 9 aubergineplanten groeien in de kas; als die een beetje vrucht gaan dragen kan ik dit recept maken met eigen kweek auberginesquote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dees:
Ik laat het thuisbezorgen of ga met de auto, dus de bus vind ik al erg actief.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:32 schreef borisz het volgende:
Ik ga vaak met de bus voor de boodschappen. Kan mijn tas ook aan de fiets hangen, maar heen en weer met de bus (1 halte in de 300) is net zo makkelijk.
Thuisbezorgen doe ik alleen voor feestjes/grote inkopen. Twee keer per jaar ofzo. Ik geef niet zo veel uit bij de Appie. Het pas meestal allemaal in een mandje.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik laat het thuisbezorgen of ga met de auto, dus de bus vind ik al erg actief.
Picnic bezorgt gratis en al vanaf 25 euro.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:45 schreef borisz het volgende:
Thuisbezorgen doe ik alleen voor feestjes/grote inkopen. Twee keer per jaar ofzo. Ik geef niet zo veel uit bij de Appie. Het pas meestal allemaal in een mandje.. Dat is dan weer te weinig om te laten bezorgen.
Die hebben Haarlem nog niet bereikt. Lidl ga ik ook heen, maar dan eens in de maand.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Picnic bezorgt gratis en al vanaf 25 euro.Ik ga alleen nog naar de Lidl omdat ze daar gewoon betere prijzen voor groenten hebben.
Provincie stadje..quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Die hebben Haarlem nog niet bereikt. Lidl ga ik ook heen, maar dan eens in de maand.
Lieve g wil je deze even opslaanquote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:23 schreef Lonaa het volgende:
Dees:
Nou jij, hoor! En Lot. We willen weer een gezonden SCquote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:13 schreef Bluezz het volgende:
Kaatje, wat fijn dat je lijf weer beter meedoet!
Done.quote:
Jaaa Lot ook natuurlijk!!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nou jij, hoor! En Lot. We willen weer een gezonden SC
Grappig wel, ik vind weinig dingen zo beklemmend als na een werkdag inspiratieloos en met honger een volle supermarkt in te moeten, toch maar iets te halen wat niet echt lekker of gezond maar wel makkelijk is, te koken met een krijsend hangry kind en dan aan een stuk te haasten om het op tijd in bed te krijgen. Mijn vrijheid zit hem in zo snel als mogelijk thuis naar huis kunnen wetende dat mijn lief tijd en zorg aan kind heeft kunnen besteden omdat het eten alleen maar opgewarmd hoeft te worden en dat er dan niets meer hoeft behalve eten, samen zijn en tanden poetsenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:59 schreef Molo het volgende:
Team niks verder dan twee, drie dagen plannen voor boodschappen![]()
Vrijheid
Mooiequote:
Heh, da's wel een hele originele vorm van jaloezie!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:27 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat die apen rotsen en touwen en zo hebben om overheen te klauteren en ik geacht word rustig over een paadje te wandelen en toe te kijken
Apekooienquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:27 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat die apen rotsen en touwen en zo hebben om overheen te klauteren en ik geacht word rustig over een paadje te wandelen en toe te kijken
De chimpansees in Amersfoort hebben echt zoooo'n mooi hokquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Heh, da's wel een hele originele vorm van jaloezie!
Jahaaa, ik ben al bezig!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dees:
Een leven zonder chocola is geen levenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:31 schreef Tele6 het volgende:
In het kader van "terug in de gewone wereld" ben ik vanochtend langs de supermarkt gewandeldom chocolade te kopen, want natuurlijk is dat het belangrijkste wat een mens in psychische nood nodig heeft
Ik kan het nog, me gedragen in de supermarktvolgende stap is langs huis en de plantjes er water geven
Hoppa, goed zo!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:31 schreef Tele6 het volgende:
In het kader van "terug in de gewone wereld" ben ik vanochtend langs de supermarkt gewandeldom chocolade te kopen, want natuurlijk is dat het belangrijkste wat een mens in psychische nood nodig heeft
Ik kan het nog, me gedragen in de supermarktvolgende stap is langs huis en de plantjes er water geven
Ja, chocolade dat heeft ieder mens nodig. Hoe kan het leven zonder.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:31 schreef Tele6 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De chimpansees in Amersfoort hebben echt zoooo'n mooi hokmet overal klimdingen en touwen en hoekjes en dingen om af te springen
Deze keer niet gedaan alsof je een vliegtuig was en tussen de rekken gerend met je armen wijd?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:31 schreef Tele6 het volgende:
En, smaakt alles nu zoet?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik snoep al bijna 2 maanden niet meer, en gebruik geen suiker meer in koffie of zo en drink helemaal geen fris of zo meer.
Bevalt me erg goed, maar val er niet van af
Pure met hele hazelnotenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoppa, goed zo!Wat voor chocolade kocht je?
Deze ene keer even niet, anders sturen ze me straks naar de overkantquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Deze keer niet gedaan alsof je een vliegtuig was en tussen de rekken gerend met je armen wijd?
Het is dus nooit stil aan de overkant.....quote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Deze ene keer even niet, anders sturen ze me straks naar de overkant
(Dat is hier een standaard grap: aan de overkant is de gesloten afdeling, waar de mensen met psychoses, stemmen, waanbeelden en zo zitten)
Het is er juist héél stil. Die mensen zitten allemaal dik onder de medicijnenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het is dus nooit stil aan de overkant.....
Da's al gebeurdquote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:13 schreef Bluezz het volgende:
@:Pee ik ga even teruglezen, solliciteren? Succes alvast!
Ik proef wel btw, en zoete zaken (fruit bv) zijn nu zoeter.quote:
Proef je geen zoet aan bijvoorbeeld vleeswaren nu?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik proef wel btw, en zoete zaken (fruit bv) zijn nu zoeter.
Ja. Ik was ook ff totaal flabbergasted.quote:
Klote P.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
Kreeg vanmorgen een telefoontje dat bij een goede vriend de tumoren in alle hevigheid terug zijn op zijn lever na een operatie afgelopen herfst. Ze gaan nu kijken of er een volledige MRI gemaakt kan worden om te zien hoe de rest van zijn lichaam eruit ziet qua uitzaaiingen. De voorlopige conclusie was iig dat er geen genezende behandeling meer mogelijk was.
Dat soort dingen hakt er wel ff in zeg
Kan het me voorstellen. Dan weet je echt niet wat te zeggen, maar ook niet wat je met jezelf aan moetquote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ik was ook ff totaal flabbergasted.
Nee, eigenlijk nietquote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:35 schreef Bramito het volgende:
[..]
Proef je geen zoet aan bijvoorbeeld vleeswaren nu?
Wat een ellendequote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
Kreeg vanmorgen een telefoontje dat bij een goede vriend de tumoren in alle hevigheid terug zijn op zijn lever na een operatie afgelopen herfst. Ze gaan nu kijken of er een volledige MRI gemaakt kan worden om te zien hoe de rest van zijn lichaam eruit ziet qua uitzaaiingen. De voorlopige conclusie was iig dat er geen genezende behandeling meer mogelijk was.
Die ergernissen ervaar ik niet dus dat scheelt denk ik enorm in belevingquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Grappig wel, ik vind weinig dingen zo beklemmend als na een werkdag inspiratieloos en met honger een volle supermarkt in te moeten, toch maar iets te halen wat niet echt lekker of gezond maar wel makkelijk is, te koken met een krijsend hangry kind en dan aan een stuk te haasten om het op tijd in bed te krijgen. Mijn vrijheid zit hem in zo snel als mogelijk thuis naar huis kunnen wetende dat mijn lief tijd en zorg aan kind heeft kunnen besteden omdat het eten alleen maar opgewarmd hoeft te worden en dat er dan niets meer hoeft behalve eten, samen zijn en tanden poetsen
En fietsen is toch niet búrgerlijk? Alles en iedereen fietst
Paté die heel zoet blijkt te zijn ja, bahhhhquote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:30 schreef Bramito het volgende:
[..]
Dat heb ik dus wel een beetje. Bijvoorbeeld, vleeswaren.
Goed bezig jij!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Och wat erg P... Sterkte X
Mijn moussaka is klaar. Kan vanavond zo de oven in... Dat is wel makkelijk dan.. Maar de Mies aan de Plaats duurt wel ff
Ja, gaat best goed... 3 zakjes bloed en 2 zakjes chemo zitten erin. Ze heeft al bijna 2 dagen geen zuurstof meer nodig gehad. Praat weer helder, humor weer terug (moet niet te lang slapen, dat kan straks wel lang genoeg... enzoquote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Sterkte p!
Hoe is het met je moeder, uniekje?
Daar zag ik vanmorgen een 80 jarige mee lopenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:28 schreef Tele6 het volgende:
Eens met dat fietsen niet burgerlijk is. Een stationcar en een labrador is burgerlijk. Alle studenten fietsen en dat zijn geen burgers
Als ik een burger ben, wil ik een rieten boodschappenmand op wielen zoals Beertje Paddington
Fijn dat ze weer ‘terug’ is. Hopelijk hebben jullie nog mooie tijden samen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, gaat best goed... 3 zakjes bloed en 2 zakjes chemo zitten erin. Ze heeft al bijna 2 dagen geen zuurstof meer nodig gehad. Praat weer helder, humor weer terug (moet niet te lang slapen, dat kan straks wel lang genoeg... enzo)
En nee het komt niet goed maar de tijd die ze heeft moet zo fijn mogelijk voor haar zijn
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, gaat best goed... 3 zakjes bloed en 2 zakjes chemo zitten erin. Ze heeft al bijna 2 dagen geen zuurstof meer nodig gehad. Praat weer helder, humor weer terug (moet niet te lang slapen, dat kan straks wel lang genoeg... enzo)
En nee het komt niet goed maar de tijd die ze heeft moet zo fijn mogelijk voor haar zijn
Wat een ellende toch ook, maar fijn dat ze zichzelf weer is.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel eens vervelend dat ik in een strak regime leef en nooit eens een avond af kan haken of de boel de boel kan laten. Natuurlijk, het kan altijd maar het alternatief is dusdanig (zie boven) dat ik het niet wil. Als kind eens een week bij zijn vader is dan laat ik het wel los, dan gaan we lekker veel uit eten of afhalen en 's avonds op pad. En op vakantie doe ik ook geen weekboodschappenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Die ergernissen ervaar ik niet dus dat scheelt denk ik enorm in beleving
Alleen de maagverkleining hier, geen omleiding verder.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Ach jongens toch... G&B in de ellende, P met naar nieuws, Jeager die ongelooflijk slaap tekort komt, Tele6 (respect voor je), Lonaaa, lukt het nog in je eentje? Zonder hulp bedoel ik dan..
Molo, hoe gaat het zo na je GBP? Wel goed denk ik zo?
Absoluut, andere levens en andere kinderen en alles.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 16:49 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel eens vervelend dat ik in een strak regime leef en nooit eens een avond af kan haken of de boel de boel kan laten. Natuurlijk, het kan altijd maar het alternatief is dusdanig (zie boven) dat ik het niet wil. Als kind eens een week bij zijn vader is dan laat ik het wel los, dan gaan we lekker veel uit eten of afhalen en 's avonds op pad. En op vakantie doe ik ook geen weekboodschappenmaar in het dagelijks leven is het voor mij geen haalbare kaart om te freewheelen met twee drukke banen en een schoolgaan kind.
Hier gaat alles goed en voorspoedig, dus ik doe even atypisch.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Ach jongens toch... G&B in de ellende, P met naar nieuws, Jeager die ongelooflijk slaap tekort komt, Tele6 (respect voor je), Lonaaa, lukt het nog in je eentje? Zonder hulp bedoel ik dan..
Molo, hoe gaat het zo na je GBP? Wel goed denk ik zo?
Mooi!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hier gaat alles goed en voorspoedig, dus ik doe even atypisch..
Morgen hier:
[ afbeelding ]
Eerst met een watervliegtuig over de baai en dan met een boot erop. Kayakken, diner, zwemmen, slapen.
He toch, wat een narigheid Kreaquote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Morgen hier:
[ afbeelding ]
Eerst met een watervliegtuig over de baai en dan met een boot erop. Kayakken, diner, zwemmen, slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, dat ziet er mooi uit. Ben benieuwd naar watervliegtuigje verhaal!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Morgen hier:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben thuis! 🥳Joepie!!!! Wat heerlijk. Nu rrr en genieten van thuis zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Geniet nog zolang als het kan zoveel mogelijk van elkaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Saai, boring, gaap.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:26 schreef Kreator het volgende:
Morgen hier:
[ afbeelding ]
Ik ben thuis! 🥳Zo, ontwikkeling!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan chick!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik ben thuis! 🥳SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik ben thuis! 🥳Goed nieuws dat je weer thuis bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En thx all. Nu even slapen.
Als je iets aparts op je bord wil hebben ga dan voor de mantis shrimp.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Morgen hier:
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Morgen hier:
[ afbeelding ]
Ik ben thuis! 🥳SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik ben thuis! 🥳SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ook voor G die je niet meer kwijt hoeft te zijn in huis.
Ik heb 2,5 uur in de chat gewacht (kon tot 1 uur duren!), een uur op Whatsapp (binnen 15 min antwoord, aldus de website) en uiteindelijk nog maar een keer een poging gedaan te bellen en dat menu was onmogelijk. Uiteindelijk kreeg ik een mevrouw aan de telefoon met een énorm accent die me steeds heel lang in de wacht zette om dingen aan collega's te vragenquote:
Dat klinkt wel spectaculairquote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:14 schreef derLudolf het volgende:
Oja dat wou ik zeggen. Isa, je was een dag te vroeg in Emmen. Spektakel vandaag, een neushoorn heeft een struisvogel geslacht
Ik heb ze in het wild gezien, en het zijn zulke indrukwekkende dieren.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt wel spectaculairWe hebben nog een tijdje naar de neushoorns staan kijken. Ik vond ze er al wat verveeld uit zien.
Dat is vast een heel andere ervaringquote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb ze in het wild gezien, en het zijn zulke indrukwekkende dieren.
Ja, enorm indrukwekkend. 1e neushoorn die ik ooit zag, een jong, zat onze jeep achterna. Vast heel spectaculair voor de inzittende van de ander jeeps, wij vonden het iets minder.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb ze in het wild gezien, en het zijn zulke indrukwekkende dieren.
No problem chickquote:Op vrijdag 14 juni 2019 18:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Krea.... wat een vreselijke plek morgen om heen te gaan (niet echt hemelen he!)
B thuis
Oja, sorry Molo, mijn lieve collegadin heeft wel een GBP en toen wist ik het niet meer
De ogen van een kauw, mooi en tegelijkertijd hartstikke engquote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, enorm indrukwekkend. 1e neushoorn die ik ooit zag, een jong, zat onze jeep achterna. Vast heel spectaculair voor de inzittende van de ander jeeps, wij vonden het iets minder.
Maar de ogen van een giraffe, zoooo prachtig
Paar weken terug voor het eerst cevapcici gegeten, lekkerquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond Ćevapčići met ajvar, tzaziki, ceasar salade, en olijven.
Nu draait er lambadasorbet
Met ajvar?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Paar weken terug voor het eerst cevapcici gegeten, lekker
Dat kende ik al wel, maar met ajvar ja. Ook erg lekkerquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:43 schreef Tele6 het volgende:
Ajvar![]()
Boterham besmeren met naturel hummus, boterham besmeren met ajvar, en dan die twee op elkaar. Goed zomervakantievoedsel
Welke locatie? En gratis is altijd goed daarbij tochquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Tele!
Volgende week eten bij haurbor café.. zo zin in kreeftsalade en seafood platter.
Gratis. Gewonnen
Groningen... Zin in. Hopelijk goed weer, kunnen we heen wandelenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Welke locatie? En gratis is altijd goed daarbij toch
Wow je maakt dan wel wat mee zegquote:Op vrijdag 14 juni 2019 19:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, enorm indrukwekkend. 1e neushoorn die ik ooit zag, een jong, zat onze jeep achterna. Vast heel spectaculair voor de inzittende van de ander jeeps, wij vonden het iets minder.
Maar de ogen van een giraffe, zoooo prachtig
Oh dat is helemaal relaxt, kun je nog borrelen zoveel je wilt ookquote:Op vrijdag 14 juni 2019 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Groningen... Zin in. Hopelijk goed weer, kunnen we heen wandelen
Hey, dat is dinges! Van Firefly enzo.quote:
Wij zijn weer net opgestart, bij 5-9quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hey, dat is dinges! Van Firefly enzo.
Oh arme HodorIk moest even mijn emotie kwijt, J vindt GoT stom en ligt op de bank te slapen dus daar heb ik niets aan. Hodor
Ik ben nu halverwege seizoen 6. Het gaat best hard momenteel met een man die altijd slaapt op de bank.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Wij zijn weer net opgestart, bij 5-9
Ben benieuwd, weet al wat er komt, maar niet hoe het is uitgebeeld. Wil het nu het klaar is wel afkijken en afsluiten erna.
Bleef toch een open eindje de hele tijd![]()
Altijd? 😅quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben nu halverwege seizoen 6. Het gaat best hard momenteel met een man die altijd slaapt op de bank.
Lees terug en wilde net blij zijn voor je goede gesprekken en duimen. Snap dat dit erin hakt. Zo snel ook al weer terugquote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
Nu een week of vijf. Hij slaapt 's nachts kort, is meestal tussen 3 en 4 uit bed. Is tijdelijk als het goed is, het is erger geweest. We wachten maar af. Vooralsnog wil hij geen hulp.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Altijd? 😅
Dan misschien maar eens een dokter bellen? Of hoeft dat ook al niet meer denk je 😅🤔
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Een van je partners? Wut? Hoeveel heb je erquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:33 schreef Tele6 het volgende:
voor Bluezz!!!!
Ik heb een fijne middag en avond gehad
Ik heb Scrabble gespeeld met m'n broer, daarna kwam een van m'n partners erbij en we zijn met z'n drieën uit eten geweest. Daarna gewandeld, ijsje gegeten, afscheid van broer en toen nog wat tijd voor A. en mij met z'n tweetjes![]()
Nu moe maar voldaan weer op m'n ziekenhuiskamer
Oh en het was de eerste keer dat broer en A. elkaar zagen, maar het ging meteen heel soepel. Zo anders dan met m'n ex![]()
![]()
Lekker over sport gepraat en over reizen, over eten natuurlijk, en grapjes uitgewisseld
Hoeveel win jij wel niet qua etentjes en overnachtingenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Tele!
Volgende week eten bij haurbor café.. zo zin in kreeftsalade en seafood platter.
Gratis. Gewonnen
Heb je dat gemist? Twee heeft ze er, die ook samen zijn, kekke damequote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een van je partners? Wut? Hoeveel heb je er
Bedoelde meer of hij inmiddels niet overleden was als hij altijd daar ligt, suf grapjequote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nu een week of vijf. Hij slaapt 's nachts kort, is meestal tussen 3 en 4 uit bed. Is tijdelijk als het goed is, het is erger geweest. We wachten maar af. Vooralsnog wil hij geen hulp.
Reken je je overuren wel en zit er schot in werkdruk verminderd krijgen? Je klinkt altijd beetje als die ene gekke Henkie waar het hele bedrijf op draait...quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Als laatste ben ik trots op mezelf. Een beetje. Had n rotnacht, pas om 3u in slaap en nog 3x wakker tot de wekker. 2x ingekakt op werk (niet in slaap gevallen hoor), toch tot 18.30u gewerkt terwijl de rest weg was om 17u. En nu n uur op bed. Mocht ik weer n rotnacht krijgen, gaat gelukkig niet de wekker
Saai.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Reken je je overuren wel en zit er schot in werkdruk verminderd krijgen? Je klinkt altijd beetje als die ene gekke Henkie waar het hele bedrijf op draait...
Heel heel erg goed gedaanquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:43 schreef MissGiraffe het volgende:
Wat vinden jullie van Chernobyl de HBO serie?
Ik wil de serie aan iemand geven op een USB stick, maar de persoon is een beetje depri enzo.. maar heeft een interesse in Chernobyl. Geven of niet? Wil niet op mn geweten hebben dat de persoon extra depri wordt nl.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel heel erg goed gedaan
Fantastisch geacteerd, fantastisch passende beelden en muziek erbij.
Enige kritiek van mijn kant is dat het anti Sovjet-Unie geneuzel wat meer achterwege had mogen blijven of iig iets minder vanuit Amerikaans/Westers perspectief had mogen zijn
Lijkt me niet afhangen van een serie kijken, dus gewoon gevenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:50 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Ik wil de serie aan iemand geven op een USB stick, maar de persoon is een beetje depri enzo.. maar heeft een interesse in Chernobyl. Geven of niet? Wil niet op mn geweten hebben dat de persoon extra depri wordt nl.
Kewl. Ga t doen dan. Tnx.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijkt me niet afhangen van een serie kijken, dus gewoon geven
Neem aan dat diegene ook wel snapt dat het geen comedy is
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Als laatste ben ik trots op mezelf. Een beetje. Had n rotnacht, pas om 3u in slaap en nog 3x wakker tot de wekker. 2x ingekakt op werk (niet in slaap gevallen hoor), toch tot 18.30u gewerkt terwijl de rest weg was om 17u. En nu n uur op bed. Mocht ik weer n rotnacht krijgen, gaat gelukkig niet de wekker
Superfijn is dat jaquote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:14 schreef golfer het volgende:
Ben zo blij dat de best nog erg zieke B. nu lekker dichtbij is en dat ik haar zelf kan verzorgen en verwennen. En dat ons bed weer niet zo leeg is.
#doesnormaalquote:
Nja, dierenpark Emmen kan wel wat extra bezoekers gebruiken toch? Het is verliesgevend, helaas.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
#doesnormaal
Anders ga je naar de savanne in Emmen. Mag je met neushoorns spelen
Ga jij weer even fijn ergens anders de idioot uithangen en weg uit deze SC? Of weer een verdwijntrucje doen.quote:
Oooh. En kajakken ook nog! Verzot op kajakkenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Morgen hier:
[ afbeelding ]
Zo, dat is prettig zeg, dat ze het meteen zo goed met elkaar kunnen vinden!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 21:33 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb een fijne middag en avond gehad
Ik heb Scrabble gespeeld met m'n broer, daarna kwam een van m'n partners erbij en we zijn met z'n drieën uit eten geweest. Daarna gewandeld, ijsje gegeten, afscheid van broer en toen nog wat tijd voor A. en mij met z'n tweetjes![]()
Nu moe maar voldaan weer op m'n ziekenhuiskamer
Oh en het was de eerste keer dat broer en A. elkaar zagen, maar het ging meteen heel soepel. Zo anders dan met m'n ex![]()
![]()
Lekker over sport gepraat en over reizen, over eten natuurlijk, en grapjes uitgewisseld
Echt? Ik heb er geregeld twintig in de achtertuin - toch eens op letten.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 20:21 schreef Molo het volgende:
[..]
De ogen van een kauw, mooi en tegelijkertijd hartstikke eng
Ik dacht dat dat vooral moest nadat keelamandelen zijn weggehaaldquote:Op zaterdag 15 juni 2019 07:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Zo, dat is prettig zeg, dat ze het meteen zo goed met elkaar kunnen vinden!![]()
En in mijn beleving eet je zo tijdens je opname in elk geval vaak ijsjes!
Hoe ziet je weekend er verder ongeveer uit?
Hehe, da's het enige dat ik me nog van die operatie herinner inderdaad: eindeloze bergen waterijsjesquote:Op zaterdag 15 juni 2019 08:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat vooral moest nadat keelamandelen zijn weggehaald
Wel vaker gehoord, dat amandelen knippen als je al (semi-)volwassen bent enorm klote is.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 08:34 schreef Lonaa het volgende:
Ijsjes na keelamandelen 6 jaar geleden was de hel. Suiker + open wond = niet cool
ze gaan met meer huid vastzitten in je keel, hoe ouder je wordt.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 08:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Wel vaker gehoord, dat amandelen knippen als je al (semi-)volwassen bent enorm klote is.
Waar zit dat 'm eigenlijk in?
Aha!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 08:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
ze gaan met meer huid vastzitten in je keel, hoe ouder je wordt.
Tweequote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een van je partners? Wut? Hoeveel heb je er
Er is een ijssalon met schepijs in duizend-en-een smaken geopend op amper 10 minuten lopen van het ziekenhuis, dus daar ben ik nu al een keer of drie geweest.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 07:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Zo, dat is prettig zeg, dat ze het meteen zo goed met elkaar kunnen vinden!![]()
En in mijn beleving eet je zo tijdens je opname in elk geval vaak ijsjes!
Hoe ziet je weekend er verder ongeveer uit?
Het viel me wel op trouwens op dat je nu zei "een van m'n partners" en anders vaak "m'n partner/vriend".quote:
Kan me voorstellen dat dat makkelijker praat voor de buitenwereld.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het viel me wel op trouwens op dat je nu zei "een van m'n partners" en anders vaak "m'n partner/vriend".
Ze staan toch gelijk aan elkaar?:durftevragen
Heerlijk hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:23 schreef minilot het volgende:
Kus terug voor op het Barrelbolletje voor.. Nou ja.. Alles!
@:Uhmmpie, tot dusver hobbelt de spruit hier zalig mee in het ouderlijke ritme. Hoor 'm nu pas wakker wordenGeeft uiteraard geen enkele garantie voor de toekomst.. Opruimactie hier was vooral zojuist in de regen (-x- voor @:derLudolf!
) de tuin ontdoen van de restjes van de avond met het broertje van J.
![]()
![]()
Zo, eens wat mannen van ontbijt voorzien
Klopt, maar ik dacht dat het hier opzich wel bekend was zeg maarquote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:27 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat makkelijker praat voor de buitenwereld.
Alleen als ze perenijs hebbenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:29 schreef Barreltje het volgende:
1001 smaken? Ik zeg ijsmeet bij tele voor de deur!
Ze staan zeker gelijk aan elkaar. Ik kreeg eerder als ik "m'n vriend" zei vaak vragen of het dan uit was met een van de twee, dus ik dacht, laat ik daar nu duidelijker over zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het viel me wel op trouwens op dat je nu zei "een van m'n partners" en anders vaak "m'n partner/vriend".
Ze staan toch gelijk aan elkaar?:durftevragen
'M'n halve vriend'quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:38 schreef Tele6 het volgende:
Ze staan zeker gelijk aan elkaar. Ik kreeg eerder als ik "m'n vriend" zei vaak vragen of het dan uit was met een van de twee, dus ik dacht, laat ik daar nu duidelijker over zijn
Toch handig om dingen te bewaren dusquote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:59 schreef Uhmmpie het volgende:
Lichtpuntje hier...
mijn blender was stuk...
dus met mn duffe hoofd de blender opgevist die ik ooit kreeg van de baas.
Maar wat een fijne blender!
Happy me
Ojaaa dat was ik vergeten. Vind dat knap dat dat zo goed gaat. Maar misschien alleen omdat je t niet veel hoortquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je dat gemist? Twee heeft ze er, die ook samen zijn, kekke dame
Valt reuze mee nu. 1x Overgewerkt in 3 weken ofzo. En als ik minder moe was was ik sneller klaargeweest.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Reken je je overuren wel en zit er schot in werkdruk verminderd krijgen? Je klinkt altijd beetje als die ene gekke Henkie waar het hele bedrijf op draait...
Allemaal tegelijk op bezoek met knuffelberen en ballonnen!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:29 schreef Barreltje het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zag dat ik na 4 uur antwoord had op de NS chat. Dus als je haast hebt, nooit de NS chat proberen. Op NS whatsapp heeft nooit meer iemand geantwoordOp de NS chat nog wel info gekregen die ze telefonisch niet gaf. En ik mocht een email invullen met klanttevredenheids onderzoek. Dat is bij mij doorgaans heel saai, want alles prima. Maar nu kon ik even het allerlaatste restjes frustratie omzetten in 1'en en 3'en.
Dat blijkt.. hij doet het ook echt beter dan degene die ik eerst had. Idee dat er een veel sterker motortje in zitquote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toch handig om dingen te bewaren dus
Veel plezier...quote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Schijn, zon! Vandaag familiefeestje bij mijn ouders. Gezien het aantal gasten (en veel kinderen) is het fijn als we buiten kunnen zitten.
Moeder vroeg me te helpen bij de voorbereidingenVroeg op, ik zat klaar, maar eens gebeld hoe laat ze me verwachten... uurtje vooraf (12 uur dus) is prima
![]()
Ik zie hier af en toe zonquote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Veel plezier...
hoop dat het niet in rotterdam is want het is hier nog niet echt heel droog geweest.
Het is ook gewoon makkelijker om te zeggen "m'n vriend kwam vandaag langs" ipv "een van m'n twee partners kwam vandaag langs" of zo. Dus meestal merk je niet dat ik er twee hebquote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:27 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat makkelijker praat voor de buitenwereld.
Zo hou ik mijn ex vaak genderneutraal...
omdat anders iedereen accuut is afgeleid van datgene dat ik daadwerkelijk wilde zeggen
Leukquote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:20 schreef minilot het volgende:
Günther kreeg van collega's van J. een houten autobaantje en vanmorgen ge-unboxed en nou zingen we al een half uur nonstop Kraftwerk. Argh. Ga uit ons hoofd, lied!
Ik vind 't ook bijzonder eigenlijk. Ik denk dat het een hoop helpt dat we al jaren heel goede vrienden warenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ojaaa dat was ik vergeten. Vind dat knap dat dat zo goed gaat. Maar misschien alleen omdat je t niet veel hoort
Ik heb persoonlijk weinig met het concept van meer dan één partner, maar dat is heel persoonlijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon makkelijker om te zeggen "m'n vriend kwam vandaag langs" ipv "een van m'n twee partners kwam vandaag langs" of zo. Dus meestal merk je niet dat ik er twee heb
Eerder voegde ik ze wel eens samen als ik over ze wilde vertellen aan mensen die niet wisten dat we met z'n drieën zijn. Dan vertelde ik verhalen over "mijn vriend" en dat ging dan soms over A. en soms over B. Maar inmiddels hoeft dat niet echt meer, want we zijn nu "uit de kast" naar iedereen behalve B's ouders en die komen er niet zomaar via via achter. Dus ik kan iedereen vertellen wat ik wil.
Ik vind het wel leuk als meer mensen erover weten. Het komt vaker voor dan je denkt, juist omdat mensen het er niet over durven te hebben zie je dat niet.
Gezelligquote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:29 schreef Barreltje het volgende:
A's ouders hadden een hoop vragen, maar vonden het wel okee. Voordeel is dat hij al wel eerder uit een aantal kasten gekomen was, en met iedere volgende kast waren z'n ouders minder verbaasdquote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk weinig met het concept van meer dan één partner, maar dat is heel persoonlijk.
Voor jullie werkt het goed en dat is top! En dan snap ik heel goed dat het heel fijn is om zoiets met de wereld te kunnen delen. Daar zit geen verschil tussen andere koppels.
Hoe reageerden mensen toen jullie ‘uit de kast’ kwamen?
Kraftwerk én de Raggende Mannequote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Leuk
Ga anders over op Het rijdt niet van de Raggende Manne. Ook lekker auto-liedje
Jaaaaaquote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Allemaal tegelijk op bezoek met knuffelberen en ballonnen!
Ik heb als kind zo veel naar de Raggende Manne geluisterd. Ik vond ze geniaal.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Kraftwerk én de Raggende Manne![]()
En mooi toch van die twee partners, als het werkt werkt het, extra leuk
Die moeder van jouquote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
A's ouders hadden een hoop vragen, maar vonden het wel okee. Voordeel is dat hij al wel eerder uit een aantal kasten gekomen was, en met iedere volgende kast waren z'n ouders minder verbaasd
Mijn ouders hebben A en B een bloemetje gestuurd omdat ze zo lief zijn nu ik het zo moeilijk hebdat ging dus boven verwachting goed. (Als je bedenkt dat m'n moeder een paar maanden geleden verkondigde dat ik contact met A moest verbreken omdat hij me autisme gaf
)
We hebben de vrienden die we het meest zien al een hele tijd geleden verteld -- zij waren soort van de eersten. Ze waren er een beetje lacherig over, maar vonden het allemaal prima en leuk voor ons. We hebben het er niet zo vaak over (ook niet over de relaties die zij hebben). De andere vrienden in de groep hebben misschien al wel wat dingen door, maar we hebben er nog geen vragen naar gehad, behalve rond kerst van eentje "jullie doen echt alles met z'n drieën hè?" en toen hebben we simpelweg ja gezegd
Noooooiiit, wil ik een honddddddquote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb als kind zo veel naar de Raggende Manne geluisterd. Ik vond ze geniaal.
A had nog nooit van ze gehoord dacht hij, totdat we hem Poep in je hoofd hadden laten horen
Wat mij opviel toen ik een paar bedrijven wat wilde vragen was dat Twitter het beste werkte.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag dat ik na 4 uur antwoord had op de NS chat. Dus als je haast hebt, nooit de NS chat proberen. Op NS whatsapp heeft nooit meer iemand geantwoordOp de NS chat nog wel info gekregen die ze telefonisch niet gaf. En ik mocht een email invullen met klanttevredenheids onderzoek. Dat is bij mij doorgaans heel saai, want alles prima. Maar nu kon ik even het allerlaatste restjes frustratie omzetten in 1'en en 3'en.
Oh dat wist ik niet, sneu altijd datquote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:03 schreef Bluezz het volgende:
Die zanger van de Raggende mannen is toch ook zo ongeneeslijk ziek
Geef maar een datumquote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Gezelligkom allemaal maar hoor. Ik zit hier nog wel een tijdje, dus ik heb tijd zat
Er is geen perenijs helaas, ludolf. Wel (zo uit m'n hoofd) mango, framboos, citroen, zwarte bes, bosbes, meloen, citroen, chocolade, abrikozen, extra pure chocolade, Bossche bollen, tompouce, yoghurt, yoghurt aardbei, amarenen, mokka, tiramisu, after eight, smurfen, bubble gum, aardbei, ... En nog allerlei dingen die ik me niet herinner, omdat ik logischerwijs alleen naar het sorbetijs gekeken heb en de rest niet heel veel aandacht gegeven
Healing environmentquote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb net even toen het droog werd, gewoon 5 minuten buiten in de tuin alleen maar de frisse lucht op staan snuiven![]()
Zo lekker na een week geen buitenlucht gehad te hebben! (ja gister eventjes in en uit de auto)
Je laatste zinquote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
A's ouders hadden een hoop vragen, maar vonden het wel okee. Voordeel is dat hij al wel eerder uit een aantal kasten gekomen was, en met iedere volgende kast waren z'n ouders minder verbaasd
Mijn ouders hebben A en B een bloemetje gestuurd omdat ze zo lief zijn nu ik het zo moeilijk hebdat ging dus boven verwachting goed. (Als je bedenkt dat m'n moeder een paar maanden geleden verkondigde dat ik contact met A moest verbreken omdat hij me autisme gaf
)
We hebben de vrienden die we het meest zien al een hele tijd geleden verteld -- zij waren soort van de eersten. Ze waren er een beetje lacherig over, maar vonden het allemaal prima en leuk voor ons. We hebben het er niet zo vaak over (ook niet over de relaties die zij hebben). De andere vrienden in de groep hebben misschien al wel wat dingen door, maar we hebben er nog geen vragen naar gehad, behalve rond kerst van eentje "jullie doen echt alles met z'n drieën hè?" en toen hebben we simpelweg ja gezegd
Lekkerrrrquote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb net even toen het droog werd, gewoon 5 minuten buiten in de tuin alleen maar de frisse lucht op staan snuiven![]()
Zo lekker na een week geen buitenlucht gehad te hebben! (ja gister eventjes in en uit de auto)
Misschien moet Tele haar moeder even uitleggen dat vriend haar niet gevaccineerd heeft. Want daarrrrr krijg je autisme vanquote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Die moeder van jou![]()
![]()
![]()
Ik ken veeeeeeel mensen met allerlei soorten hersenletsel, maar dit soort conclusies heb ik nog niet eerder gehoord van iemand met hersenletsel
Maar wel geprikt, ingewikkeld dit!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Misschien moet Tele haar moeder even uitleggen dat vriend haar niet gevaccineerd heeft. Want daarrrrr krijg je autisme van
Ik had een Uiltje voor Koos gekocht, heeft hij verkeerde bier opgedronken, die van mijquote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:21 schreef borisz het volgende:
Mogge
Gisteren voor het eerst in tijden weer eens bij Uiltje geweest. Nou ja dat merk ik wel.
Nu op Schoonenberg bij de Voetbalbeurs waar radioNH ook is. En inmiddels ken ik een paar mensen van daar achter de schermen dus het is wel gezellig hier
De originele Beatlenummers zijn inderdaad vaak heel links-rechts verdeeld in stereo. De latere remixen zullen dat niet hebben.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:57 schreef Tele6 het volgende:
Er zit één speaker in m'n plafond hier. Ik was Beatle-liedjes aan het luisteren, maar bij sommige kwam de zang helemaal niet door. Die dingen zijn heel mooi links/rechts-stereo en ik hoorde maar één helft
Nu heb ik het knopje "kanalen samenvoegen" gevonden in m'n laptop
Ja precies. Vroeger zaten we ook altijd op de grond bij de stereo en dan de L/R knop helemaal naar de ene en dan weer de andere kant draaienquote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De originele Beatlenummers zijn inderdaad vaak heel links-rechts verdeeld in stereo. De latere remixen zullen dat niet hebben.
Verder even dat ik met belangstelling meelees over je perikelen. Vind het mooi om nu de progressie te zien met je relatie(s). En mooi hoe je ouders reageerden.
Ik ontdek ook steeds meer mensen met een open relatie...quote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon makkelijker om te zeggen "m'n vriend kwam vandaag langs" ipv "een van m'n twee partners kwam vandaag langs" of zo. Dus meestal merk je niet dat ik er twee heb
Eerder voegde ik ze wel eens samen als ik over ze wilde vertellen aan mensen die niet wisten dat we met z'n drieën zijn. Dan vertelde ik verhalen over "mijn vriend" en dat ging dan soms over A. en soms over B. Maar inmiddels hoeft dat niet echt meer, want we zijn nu "uit de kast" naar iedereen behalve B's ouders en die komen er niet zomaar via via achter. Dus ik kan iedereen vertellen wat ik wil.
Ik vind het wel leuk als meer mensen erover weten. Het komt vaker voor dan je denkt, juist omdat mensen het er niet over durven te hebben zie je dat niet.
In theorie heb ik Twitter. Als ze je account niet na x jaar ongebruikt te hebben weg gooienquote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:02 schreef Bluezz het volgende:
Wat mij opviel toen ik een paar bedrijven wat wilde vragen was dat Twitter het beste werkte.
Moet je dat wel hebben natuurlijk
Pfffff dat is niet fijn. Kun je niet eens de wind voelen en de regen ruiken.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:03 schreef Isabeau het volgende:
En jompelvoor buitenlucht ja
Dat ga je heel snel missen als je een hele tijd binnen moet blijven. In mijn ziekenhuis kunnen de ramen vanwege het klimaatbeheersingssysteem ook niet eens open
Zelfs een politiecel heeft nog een luchtplaats, want
buitenlucht
Nou, dat niet alleen, maar stel je eens voor dat iemand flink heeft overgegeven of anderszins een heel onaangename geur verspreidtquote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:11 schreef Tele6 het volgende:
Pfffff dat is niet fijn. Kun je niet eens de wind voelen en de regen ruiken.
Mijn ramen kunnen wel op kiepstand, maar niet openklappen. Ik denk dat ze willen voorkomen dat we naar buiten klimmen
Of de lucht (van ik geloof ozon) na onweerquote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Pfffff dat is niet fijn. Kun je niet eens de wind voelen en de regen ruiken.
Yesssquote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat niet alleen, maar stel je eens voor dat iemand flink heeft overgegeven of anderszins een heel onaangename geur verspreidt![]()
Duurt (volgens de verpleegkundigen) een eeuwigheid voor die geur is verdwenen. Je kan niet even twee raampjes open doen om door te waaien of zo.
Ja echt een zegen die klimaatbeheersing. Ook qua ziektekiemen lijkt het me niet echt optimaal, ik bedoel als iemand met infecties of virussen lekker loopt te rochelen verdun je dat niet met buitenluchtquote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat niet alleen, maar stel je eens voor dat iemand flink heeft overgegeven of anderszins een heel onaangename geur verspreidt![]()
Duurt (volgens de verpleegkundigen) een eeuwigheid voor die geur is verdwenen. Je kan niet even twee raampjes open doen om door te waaien of zo.
Filtersquote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja echt een zegen die klimaatbeheersing. Ook qua ziektekiemen lijkt het me niet echt optimaal, ik bedoel als iemand met infecties of virussen lekker loopt te rochelen verdun je dat niet met buitenlucht
Ja, leuk concept van de technische tekentafel zo'n klimaatsysteem, maar een ramp in de zorg hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:16 schreef Molo het volgende:
Yesss
Bij ons veel ruimtes waar geen raam of daglicht is, geen buitenlucht, klein, en dan bovengenoemde problemen![]()
Of mijn collega die in zo'n ruimte het diabetisch voetenspreekuur mocht doen![]()
![]()
![]()
Teveel half vergane kaasvoeten op de vierkante meter![]()
Ja vraag me altijd af wie daar de eindklap op geeftquote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, leuk concept van de technische tekentafel zo'n klimaatsysteem, maar een ramp in de zorg hoorDaar heb je met wel meer te maken dan dat mensen het graag prettig van temperatuur en luchtvochtigheid willen hebben.
Nou, wie had dát nou verwacht! Dat als je iedereen die er werkt mee laat denken, dat het dan een beter systeem/ontwerp oplevert. Hoe revolutionair.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:20 schreef Molo het volgende:
Ja vraag me altijd af wie daar de eindklap op geeft
Ken wel een gebouw waar ze er fantastisch over nagedacht hebben, daar hebben ze de paramedische diensten en verpleging mee laten denken in alle onderdelen van het pand. Is écht heel erg mooi én praktisch geworden
Teveel mensen laten meedenken kan ook wel weer zorgen voor het nooit tot daadwerkelijk consensus komen en dus nooit aan bouw toekomen. Heb ik ook weleens gezien helaasquote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, wie had dát nou verwacht! Dat als je iedereen die er werkt mee laat denken, dat het dan een beter systeem/ontwerp oplevert. Hoe revolutionair.
Ohquote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
22 juni? Aankomende zaterdag? Die zondag heb ik ook nog niks staan.quote:
De kamers in het Spaarne hebben wel een raam die open kon in het verleden, maar nu allemaal met een groot slot.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 12:03 schreef Isabeau het volgende:
En jompelvoor buitenlucht ja
Dat ga je heel snel missen als je een hele tijd binnen moet blijven. In mijn ziekenhuis kunnen de ramen vanwege het klimaatbeheersingssysteem ook niet eens open
Zelfs een politiecel heeft nog een luchtplaats, want
buitenlucht
Onze tuin is heerlijk, allerlei plekken waar je in schaduw of zon kan zitten (eten) (of uit de wind) en we hebben bij de woonkamer ook een heerlijk groot balkon waar je dit ook kan. Dus we kunnen kiezen.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn voor Bluezz even die frisse neus. Hoe is jullie tuin? Volgende week lekker om de hele dag buiten te zijn of te warm?
Nou voor jou is de zon ook gaan schijnenquote:Ben weer thuis met een nieuwe telefoon. Niet meer één (hoop ik) die in een kwartier van 100 naar 95% gaat en binnen 3 uur helemaal leeg is. En alles op de fiets kunnen doen
En vannacht (en daar ben ik zo blij mee) 6 uur achtereen geslapen zonder pijnstilling![]()
Oepsquote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De kamers in het Spaarne hebben wel een raam die open kon in het verleden, maar nu allemaal met een groot slot.
Voor de klimaatbeheersing idd, maar in het begin vooral omdat er een paar uit het raam waren gesprongen
Lekker Kaatquote:Op zaterdag 15 juni 2019 13:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef Tele, rioleringproblemen en water waterballet is niet fijn.
Hoe zou het met @:Lonaa zijn? Hopelijk is het alleen maar modderig en geen regenbuien
En de AnneXFamily in Lonaaland?
Fijn voor Bluezz even die frisse neus. Hoe is jullie tuin? Volgende week lekker om de hele dag buiten te zijn of te warm?
Ben weer thuis met een nieuwe telefoon. Niet meer één (hoop ik) die in een kwartier van 100 naar 95% gaat en binnen 3 uur helemaal leeg is. En alles op de fiets kunnen doen
En vannacht (en daar ben ik zo blij mee) 6 uur achtereen geslapen zonder pijnstilling![]()
Fijn dat jullie kunnen kiezen en dat je niet als het heet is, overal in de tuin wegsmelt.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Onze tuin is heerlijk, allerlei plekken waar je in schaduw of zon kan zitten (eten) (of uit de wind) en we hebben bij de woonkamer ook een heerlijk groot balkon waar je dit ook kan. Dus we kunnen kiezen.
De tuin ziet er erg wild uitEnorm veel wildplanten tussen de tegels, prima, komt wel een keer. Doordat de roos zo ontploft is met bloemen was ie van de schutting losgekomen dus die heb ik vanochtend even goed gestut met touw. Was meteen nat
[..]
Nou voor jou is de zon ook gaan schijnen![]()
Onze tuin is het t/o van strak.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 14:08 schreef Kaatje1 het volgende:
En een wilde tuin, daar is altijd wat te zien en te ontdekken, veel leuker dan zo'n strakke tegeltuin.
Ik ben thuis! 🥳SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat fijn!
Thuis zijn is zoveel rustigerWij liggen nu twee uur lang met z'n drietjes in bed
freedom is just another word for nothing left to lose
Ben benieuwd wat je er van vindt! Ik ben er ook geweest. Goede plek om prachtige foto's te maken.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Morgen hier:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 00:14 schreef golfer het volgende:
Ben zo blij dat de best nog erg zieke B. nu lekker dichtbij is en dat ik haar zelf kan verzorgen en verwennen. En dat ons bed weer niet zo leeg is.
Hoe vordert het inmiddels in je badkamer?quote:Op zaterdag 15 juni 2019 08:53 schreef Barreltje het volgende:
Morguh! Vandaag D-day.. de badkamer gaat er uit en dan is er niks meer.. Ik vind het stiekem super-scary!!![]()
Verder gister weer een vriendin die zwanger is.. het gaat al steeds beter om er mee om te gaan..
Ja, slokdarmkanker, dat gun je niemand.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 11:03 schreef Bluezz het volgende:
Die zanger van de Raggende mannen is toch ook zo ongeneeslijk ziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |