abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187415149
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_187415194
Ik kon uitslapen vandaag. Gewoon uur vroeger wakker worden dan normaal. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_187415240
Ik was om kwart over 6 wakker, maar doordat ik lekker nog even een half uurtje in bed ben blijven liggen met m'n telefoon voel ik me juist helemaal uitgeslapen. O+
pi_187415243
En gister superlekker uiteten geweest, dus nu heb ik al een beetje weekend gevoel ondanks dat ik nu aan het werk ben. O+
pi_187415262
Ik ga zo voor het eerst in 11 jaar lenzen in prutsen. Want morgen moet ik ze ook in.
11 jaar geleden heb ik ooit 1 week lenzen op proef gehad. Tot zover mijn ervaring :')
pi_187415292
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 07:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo voor het eerst in 11 jaar lenzen in prutsen. Want morgen moet ik ze ook in.
11 jaar geleden heb ik ooit 1 week lenzen op proef gehad. Tot zover mijn ervaring :')
Waarom moet je ze morgen in? :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_187415314
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 07:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Obstacle run. Ik haat sporten met bril en zolang ik alleen sport, en daar waar ik dat altijd doe, is het wel te doen, morgen not so much. :')
pi_187415330
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 07:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan herkent lonaa mij sneller als ik in Lonaa land rondrij?
Warom dan? Je hebt een leuke bril.
Edit: had je dat niet eerder kunnen oefenen? En wil je aangemoedigd worden?

Straks eens pakken en tot na het weekend.

En waar is Lie eigenlijk? Zorgen maken om de hond?
En succes P. ! De huidige functie was toch ook een tussenstap om weg te zijn van de vorige waar je zo lekker mopperde.
pi_187415336
@Barreltje waarom was je op tv?

@PdeHoog Tof! Spannend!

@Myraela Goeie fiets zeg.
Ik ga toch echt volgende week naar de fiersenmaker voor een fiets. Dat spreek ik al een half jaar met mezelf af. Ik wil er wel een waar fietstassen en een mand op kunnen.
Spoilers!
pi_187415338
Morning :W

Ook een uur vroeger wakker dan normaal op een vrijdag, manlief ligt nog te snurken.

Tijd voor de generale repetitie *O*
pi_187415345
Succes P! *fingers crossed*
pi_187415348
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 08:01 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dan herkent lonaa mij sneller als ik in Lonaa land rondrij?
Warom dan? Je hebt een leuke bril.
Edit: had je dat niet eerder kunnen oefenen? En wil je aangemoedigd worden?

Straks eens pakken en tot na het weekend.

En waar is Lie eigenlijk? Zorgen maken om de hond?
En succes P. ! De huidige functie was toch ook een tussenstap om weg te zijn van de vorige waar je zo lekker mopperde.
Ik ben vanavond tot morgenavond niet in Lonaaland :o

Had niet eerder kunnen oefenen, lenzen kwamen gisteren pas binnen.
pi_187415351
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 08:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ben vanavond tot morgenavond niet in Lonaaland :o

Had niet eerder kunnen oefenen, lenzen kwamen gisteren pas binnen.
}:| nou, heel veel succes!
pi_187415360
Ik ben heel blij met m'n fietstassen. Ik heb ze wel uitgezocht op dat ze niet bizar breed zijn. Wel waterdicht. En voldoende lelijk dat ze mijn fiets herkenbaar en lelijk maken :+
Ik heb een jaar lang op de fiets weekboodschappen voor 5-6 man gedaan, dan was ik héél blij met die tassen. Meestal paste het net met de tassen, bagagedrager, een grote rugzak, en nog wat aan/over mijn stuur.
Als ik een wat langer stuk fiets, krijg ik anders zo'n zweetrug van m'n rugzak ;)

Ik vind het ook belachelijk dat ze zo'n park niet rolstoeltoegankelijk maken. Hoe moeten mensen die wat slechter ter been zijn en mensen met kinderwagens het doen? Die hebben ook behoefte aan vlakke paden zonder rare gaten en hobbels. En die komen ook in dierentuinen.
pi_187415364
Lonaa, obstacle run! *O* O+ veel plezier alvast en lekker modderig worden O+
pi_187415409
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 08:11 schreef Tele6 het volgende:
Lonaa, obstacle run! *O* O+ veel plezier alvast en lekker modderig worden O+
Ik vind het heeeeeeeel spannend. :')
pi_187415411
Poes heeft over mn sporttas heengezeken. }:|
  vrijdag 14 juni 2019 @ 08:22:28 #18
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_187415422
Och Lot toch! X

Hier ook vroeg, heb alle keukenkastjes al uitgeruimd en schoon gemaakt :')
Maar nou blijk ik ook 2 hele mooie ovenschalen te hebben :D en mijn lief is dol op moussaka. En iik heb iets goed te maken met hem.... dus! Welk recept???
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_187415428
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 08:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Och Lot toch! X

Hier ook vroeg, heb alle keukenkastjes al uitgeruimd en schoon gemaakt :')
Maar nou blijk ik ook 2 hele mooie ovenschalen te hebben :D en mijn lief is dol op moussaka. En iik heb iets goed te maken met hem.... dus! Welk recept???
Dees:
https://www.feastingathome.com/rustic-eggplant-moussaka/
  vrijdag 14 juni 2019 @ 08:23:10 #20
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_187415429
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 07:50 schreef Myraela het volgende:
En gister superlekker uiteten geweest, dus nu heb ik al een beetje weekend gevoel ondanks dat ik nu aan het werk ben. O+
Oeh fijn! waar?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_187415435
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 07:30 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Hoe zit dat met die 4% wilde dieren? 4% van wat?
Totale populatie dieren op aarde. 4% is nog wild, de rest van de 96% wordt gevormd door voornamelijk vee (en mensen).

In One Planet (van BBC) komt dat ter sprake :)

In The Guardian hebben ze het wat helderder verwoord: https://www.theguardian.c(...)f-wild-mammals-study
pi_187415440
  vrijdag 14 juni 2019 @ 08:24:41 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_187415441
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 07:52 schreef Lonaa het volgende:
Lenzen in prutsen is als fietsen, je weet het gelijk weer :Y
pi_187415444
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 08:24 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Lenzen in prutsen is als fietsen, je weet het gelijk weer :Y
Ik hoop het. Heb het maar weinig gedaan. :P
pi_187415461
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 08:23 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Oeh fijn! waar?
Hugh. Vooral de voorgerechten waren echt genieten. Drie verschillende, risotto met truffel, zalm sashimi en tonijn sushi. Ik hou normaal niet van sushi, maar deze was echt te lekker. Met een soort wasabi mayo.
pi_187415464
@Isabeau: Ik snap je frustratie omtrent die rolstoeltoegankelijkheid hoor :Y . Dat is echt te idioot voor woorden, bij zo'n nieuw aangelegd park.

Goed, afijn, fijne ochtend verder. Ik ga zo naar een examen waarvan ik echt letterlijk een kwart weet (ik was mijn aantekeningen kwijt ;( stomme chaoot die ik ben) en mčn, hoe doen mensen dat? Ik ken er die dus zonder probleem gewoon naartoe gaan en het dan als 'proeftentamen' zien. Dat was mijn insteek dus ook maar, maar ik heb er de hele nacht van wakker gelegen en er over gedroomd :')
  vrijdag 14 juni 2019 @ 08:29:27 #27
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_187415467
quote:
Thanks.... ik ga wel voor de ruzie :P
pi_187415472
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 08:29 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Thanks.... ik ga wel voor de ruzie :P
:o
  vrijdag 14 juni 2019 @ 08:31:30 #29
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_187415480
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 08:30 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:o
Heb heul geen geduld voor zo'n recept :D
Maar een uitdaging dus misschien wel.

Gelukkig twijfel ik nooit
pi_187415484
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 08:31 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Heb heul geen geduld voor zo'n recept :D
Maar een uitdaging dus misschien wel.

Gelukkig twijfel ik nooit
Ik heb m ook wel eens gemaakt zonder de aubergine eerst in de oven te doen en ik vond m toch beduidend minder lekker. :Y
  vrijdag 14 juni 2019 @ 08:45:11 #31
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187415595
Morguh! Heerlijk geslapen O+

Ik vind fietstassen stom.. of nouna.. eigenijk wil ik een fietstas die je op je fiets kan klikken en vervolgens, als je op locatie bent gewoon kan gebruiken als rugzak.. maar ik heb er nog geen ( fatsoenlijke) gevonden..

@Lucky.. gister was dames volleybal op tv.. was een garpje :+

Verder gaat Candaasje gewoon haar examen keihard nailen.. want dat doet ze toch iedere keer ^O^

En Loon succes met de obstacle run! Waar is het ergens?

Ik ga vandaag denk ik een gewoon rondje hardlopen.. eens kijken of het weer mooi genoeg is voor op het strand _O_
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 14 juni 2019 @ 08:50:27 #32
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187415631
Oh Ja @ Lucky ( of anderen) is er eigenlijk een gluten-vrij topic in CUL?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_187415689
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 08:23 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Totale populatie dieren op aarde. 4% is nog wild, de rest van de 96% wordt gevormd door voornamelijk vee (en mensen).

In One Planet (van BBC) komt dat ter sprake :)

In The Guardian hebben ze het wat helderder verwoord: https://www.theguardian.c(...)f-wild-mammals-study
Ah, zoogdieren. Ik kon het me moeilijk voorstellen als je denkt aan de eindeloze hoeveelheden insecten e.d. die door een tuin kruipen (of vogels! Hier hadden de kraaien woensdag een feestje op ons schuurdak, wat een herrie! :+ ) of bijvoorbeeld de processierupsenoverlast. Maar als je denkt aan zoogdieren is het een triest getal ja.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 14 juni 2019 @ 09:05:22 #34
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187415738
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 08:50 schreef Barreltje het volgende:
Oh Ja @ Lucky ( of anderen) is er eigenlijk een gluten-vrij topic in CUL?
Deze is er CUL / 'Vrij van' voedingsmiddelen (gluten, lactose, tarwe, etc)
Maar je mag ook een apart glutenvrij topic maken.
Spoilers!
pi_187415769
Een hele goede morgen allemaal! Bijna weekend *O*

@PdeHoog spannend, duimen zijn aan het werk!

En @Lonaa, je gaat het natuurlijk makkelijk halen.

Weekendje naar Lonaaland voor AnneX en MnAnnex. Lekker.

Lie was gisteren nog online (fb), hopelijk heeft ze gewoon geen SC zin/tijd

Succes Candaasje ook voor jou duim ik even.

Fietstassen, ik zou niet weten wat ik zonder moest. Heb een mand voorop, een (min of meer) vaste en een lossetrolley op wieltjes die je aan de bagagedrager klikt
.
We have far more in common than that which devides us..
pi_187415805
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 08:45 schreef Barreltje het volgende:
Morguh! Heerlijk geslapen O+

Ik vind fietstassen stom.. of nouna.. eigenijk wil ik een fietstas die je op je fiets kan klikken en vervolgens, als je op locatie bent gewoon kan gebruiken als rugzak.. maar ik heb er nog geen ( fatsoenlijke) gevonden..

@:Lucky.. gister was dames volleybal op tv.. was een garpje :+

Verder gaat Candaasje gewoon haar examen keihard nailen.. want dat doet ze toch iedere keer ^O^

En Loon succes met de obstacle run! Waar is het ergens?

Ik ga vandaag denk ik een gewoon rondje hardlopen.. eens kijken of het weer mooi genoeg is voor op het strand _O_
Kijk eens hier @Barreltje
https://hollandbikeshop.com/fietstassen/basil-fietstassen/ Die hebben hook on fietstassen met rugzakbanden
pi_187415826
Ik haat lenzen. }:|
pi_187415863
Jongens, neem een bakfiets. Het is zo geweldig....

Weekboodschappen inclusief kind. Ik ben nog steeds als een kind zo blij met die fiets.
pi_187415882
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 09:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Jongens, neem een bakfiets. Het is zo geweldig....[ afbeelding ]

Weekboodschappen inclusief kind. Ik ben nog steeds als een kind zo blij met die fiets.
Ik denk dat wanneer ik zoals jij boodschappen én kinders moest vervoeren ook zo'n ding zou kopen. Nu kan ik de boodschappen meenemen in de 2 tassen en mand. Maar het lijkt me echt zo handig.
pi_187415887
Ik vind het plan om weer wat vaker te fietsen al heel burgerlijk van me. Een bakfietsmoeder worden is echt nog een stapje te ver. :D
pi_187415918
Teamfietstas hier.
Niet dat ik heel vaak grote boodschappen op de fiets haal, maar als ik naar de markt ga is het superhandig om tussendoor al wat boodschappen op te bergen. In mijn provinciestadje kan dat O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 14 juni 2019 @ 09:23:52 #42
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187415919
quote:

O+
Spoilers!
pi_187415956
quote:

:D :D Hoe hij ook zo naast die boodschappen verstopt zit _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_187415961
Oh, en ik heb ook soms fietstassen op het grote, gele monster. Ik heb een hele grote van vaude, die je op en af kunt klippen, met een schouderband. Erg fijn...
pi_187415965
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 09:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Teamfietstas hier.
Niet dat ik heel vaak grote boodschappen op de fiets haal, maar als ik naar de markt ga is het superhandig om tussendoor al wat boodschappen op te bergen. In mijn provinciestadje kan dat O+
Dat gaat hier dus niet, vandaar die tas op wieltjes. Mensen staan ook vaak heel raar te kijken, kom ik aan met dat ding, vouw het handvat naar binnen en hang 'm aan de bagagedrager. Steevast "oh, wat is dat handig, dat wil ik ook"
  vrijdag 14 juni 2019 @ 09:31:22 #46
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187416001
quote:
Oeh deze ga ik bewaren; ik heb op het moment 9 aubergineplanten groeien in de kas; als die een beetje vrucht gaan dragen kan ik dit recept maken met eigen kweek aubergines :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 juni 2019 @ 09:32:49 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_187416012
Ik ga vaak met de bus voor de boodschappen :@. Kan mijn tas ook aan de fiets hangen, maar heen en weer met de bus (1 halte in de 300) is net zo makkelijk.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_187416061
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 09:32 schreef borisz het volgende:
Ik ga vaak met de bus voor de boodschappen :@. Kan mijn tas ook aan de fiets hangen, maar heen en weer met de bus (1 halte in de 300) is net zo makkelijk.
Ik laat het thuisbezorgen of ga met de auto, dus de bus vind ik al erg actief. :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 juni 2019 @ 09:45:45 #49
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_187416193
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 09:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik laat het thuisbezorgen of ga met de auto, dus de bus vind ik al erg actief. :D
Thuisbezorgen doe ik alleen voor feestjes/grote inkopen. Twee keer per jaar ofzo. Ik geef niet zo veel uit bij de Appie. Het pas meestal allemaal in een mandje. :). Dat is dan weer te weinig om te laten bezorgen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_187416206
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 09:45 schreef borisz het volgende:
Thuisbezorgen doe ik alleen voor feestjes/grote inkopen. Twee keer per jaar ofzo. Ik geef niet zo veel uit bij de Appie. Het pas meestal allemaal in een mandje. :). Dat is dan weer te weinig om te laten bezorgen.
Picnic bezorgt gratis en al vanaf 25 euro. O+ Ik ga alleen nog naar de Lidl omdat ze daar gewoon betere prijzen voor groenten hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')