Waarom moet je ze morgen in?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 07:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo voor het eerst in 11 jaar lenzen in prutsen. Want morgen moet ik ze ook in.
11 jaar geleden heb ik ooit 1 week lenzen op proef gehad. Tot zover mijn ervaring
Obstacle run. Ik haat sporten met bril en zolang ik alleen sport, en daar waar ik dat altijd doe, is het wel te doen, morgen not so much.quote:
Dan herkent lonaa mij sneller als ik in Lonaa land rondrij?quote:
Ik ben vanavond tot morgenavond niet in Lonaalandquote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dan herkent lonaa mij sneller als ik in Lonaa land rondrij?
Warom dan? Je hebt een leuke bril.
Edit: had je dat niet eerder kunnen oefenen? En wil je aangemoedigd worden?
Straks eens pakken en tot na het weekend.
En waar is Lie eigenlijk? Zorgen maken om de hond?
En succes P. ! De huidige functie was toch ook een tussenstap om weg te zijn van de vorige waar je zo lekker mopperde.
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben vanavond tot morgenavond niet in Lonaaland![]()
Had niet eerder kunnen oefenen, lenzen kwamen gisteren pas binnen.
Ik vind het heeeeeeeel spannend.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:11 schreef Tele6 het volgende:
Lonaa, obstacle run!![]()
veel plezier alvast en lekker modderig worden
Dees:quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Och Lot toch! X
Hier ook vroeg, heb alle keukenkastjes al uitgeruimd en schoon gemaakt
Maar nou blijk ik ook 2 hele mooie ovenschalen te hebbenen mijn lief is dol op moussaka. En iik heb iets goed te maken met hem.... dus! Welk recept???
Oeh fijn! waar?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 07:50 schreef Myraela het volgende:
En gister superlekker uiteten geweest, dus nu heb ik al een beetje weekend gevoel ondanks dat ik nu aan het werk ben.
Totale populatie dieren op aarde. 4% is nog wild, de rest van de 96% wordt gevormd door voornamelijk vee (en mensen).quote:Op vrijdag 14 juni 2019 07:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die 4% wilde dieren? 4% van wat?
Lenzen in prutsen is als fietsen, je weet het gelijk weerquote:Op vrijdag 14 juni 2019 07:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo voor het eerst in 11 jaar lenzen in prutsen. Want morgen moet ik ze ook in.
11 jaar geleden heb ik ooit 1 week lenzen op proef gehad. Tot zover mijn ervaring
Ik hoop het. Heb het maar weinig gedaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lenzen in prutsen is als fietsen, je weet het gelijk weer
Hugh. Vooral de voorgerechten waren echt genieten. Drie verschillende, risotto met truffel, zalm sashimi en tonijn sushi. Ik hou normaal niet van sushi, maar deze was echt te lekker. Met een soort wasabi mayo.quote:
Thanks.... ik ga wel voor de ruziequote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dees:
https://www.feastingathome.com/rustic-eggplant-moussaka/
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Thanks.... ik ga wel voor de ruzie
Heb heul geen geduld voor zo'n receptquote:
Ik heb m ook wel eens gemaakt zonder de aubergine eerst in de oven te doen en ik vond m toch beduidend minder lekker.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb heul geen geduld voor zo'n recept
Maar een uitdaging dus misschien wel.
Gelukkig twijfel ik nooit
Ah, zoogdieren. Ik kon het me moeilijk voorstellen als je denkt aan de eindeloze hoeveelheden insecten e.d. die door een tuin kruipen (of vogels! Hier hadden de kraaien woensdag een feestje op ons schuurdak, wat een herrie!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Totale populatie dieren op aarde. 4% is nog wild, de rest van de 96% wordt gevormd door voornamelijk vee (en mensen).
In One Planet (van BBC) komt dat ter sprake![]()
In The Guardian hebben ze het wat helderder verwoord: https://www.theguardian.c(...)f-wild-mammals-study
Deze is er CUL / 'Vrij van' voedingsmiddelen (gluten, lactose, tarwe, etc)quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:50 schreef Barreltje het volgende:
Oh Ja @ Lucky ( of anderen) is er eigenlijk een gluten-vrij topic in CUL?
Kijk eens hier @Barreltjequote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:45 schreef Barreltje het volgende:
Morguh! Heerlijk geslapen![]()
Ik vind fietstassen stom.. of nouna.. eigenijk wil ik een fietstas die je op je fiets kan klikken en vervolgens, als je op locatie bent gewoon kan gebruiken als rugzak.. maar ik heb er nog geen ( fatsoenlijke) gevonden..
@:Lucky.. gister was dames volleybal op tv.. was een garpje![]()
Verder gaat Candaasje gewoon haar examen keihard nailen.. want dat doet ze toch iedere keer![]()
En Loon succes met de obstacle run! Waar is het ergens?
Ik ga vandaag denk ik een gewoon rondje hardlopen.. eens kijken of het weer mooi genoeg is voor op het strand
Ik denk dat wanneer ik zoals jij boodschappen én kinders moest vervoeren ook zo'n ding zou kopen. Nu kan ik de boodschappen meenemen in de 2 tassen en mand. Maar het lijkt me echt zo handig.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Jongens, neem een bakfiets. Het is zo geweldig....[ afbeelding ]
Weekboodschappen inclusief kind. Ik ben nog steeds als een kind zo blij met die fiets.
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Weekboodschappen inclusief kind. Ik ben nog steeds als een kind zo blij met die fiets.
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat gaat hier dus niet, vandaar die tas op wieltjes. Mensen staan ook vaak heel raar te kijken, kom ik aan met dat ding, vouw het handvat naar binnen en hang 'm aan de bagagedrager. Steevast "oh, wat is dat handig, dat wil ik ook"quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Teamfietstas hier.
Niet dat ik heel vaak grote boodschappen op de fiets haal, maar als ik naar de markt ga is het superhandig om tussendoor al wat boodschappen op te bergen. In mijn provinciestadje kan dat
Oeh deze ga ik bewaren; ik heb op het moment 9 aubergineplanten groeien in de kas; als die een beetje vrucht gaan dragen kan ik dit recept maken met eigen kweek auberginesquote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dees:
Ik laat het thuisbezorgen of ga met de auto, dus de bus vind ik al erg actief.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:32 schreef borisz het volgende:
Ik ga vaak met de bus voor de boodschappen. Kan mijn tas ook aan de fiets hangen, maar heen en weer met de bus (1 halte in de 300) is net zo makkelijk.
Thuisbezorgen doe ik alleen voor feestjes/grote inkopen. Twee keer per jaar ofzo. Ik geef niet zo veel uit bij de Appie. Het pas meestal allemaal in een mandje.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik laat het thuisbezorgen of ga met de auto, dus de bus vind ik al erg actief.
Picnic bezorgt gratis en al vanaf 25 euro.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:45 schreef borisz het volgende:
Thuisbezorgen doe ik alleen voor feestjes/grote inkopen. Twee keer per jaar ofzo. Ik geef niet zo veel uit bij de Appie. Het pas meestal allemaal in een mandje.. Dat is dan weer te weinig om te laten bezorgen.
Die hebben Haarlem nog niet bereikt. Lidl ga ik ook heen, maar dan eens in de maand.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Picnic bezorgt gratis en al vanaf 25 euro.Ik ga alleen nog naar de Lidl omdat ze daar gewoon betere prijzen voor groenten hebben.
Provincie stadje..quote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Die hebben Haarlem nog niet bereikt. Lidl ga ik ook heen, maar dan eens in de maand.
Lieve g wil je deze even opslaanquote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:23 schreef Lonaa het volgende:
Dees:
Nou jij, hoor! En Lot. We willen weer een gezonden SCquote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:13 schreef Bluezz het volgende:
Kaatje, wat fijn dat je lijf weer beter meedoet!
Done.quote:
Jaaa Lot ook natuurlijk!!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nou jij, hoor! En Lot. We willen weer een gezonden SC
Grappig wel, ik vind weinig dingen zo beklemmend als na een werkdag inspiratieloos en met honger een volle supermarkt in te moeten, toch maar iets te halen wat niet echt lekker of gezond maar wel makkelijk is, te koken met een krijsend hangry kind en dan aan een stuk te haasten om het op tijd in bed te krijgen. Mijn vrijheid zit hem in zo snel als mogelijk thuis naar huis kunnen wetende dat mijn lief tijd en zorg aan kind heeft kunnen besteden omdat het eten alleen maar opgewarmd hoeft te worden en dat er dan niets meer hoeft behalve eten, samen zijn en tanden poetsenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 09:59 schreef Molo het volgende:
Team niks verder dan twee, drie dagen plannen voor boodschappen![]()
Vrijheid
Mooiequote:
Heh, da's wel een hele originele vorm van jaloezie!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:27 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat die apen rotsen en touwen en zo hebben om overheen te klauteren en ik geacht word rustig over een paadje te wandelen en toe te kijken
Apekooienquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:27 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat die apen rotsen en touwen en zo hebben om overheen te klauteren en ik geacht word rustig over een paadje te wandelen en toe te kijken
De chimpansees in Amersfoort hebben echt zoooo'n mooi hokquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Heh, da's wel een hele originele vorm van jaloezie!
Jahaaa, ik ben al bezig!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 08:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dees:
Een leven zonder chocola is geen levenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:31 schreef Tele6 het volgende:
In het kader van "terug in de gewone wereld" ben ik vanochtend langs de supermarkt gewandeldom chocolade te kopen, want natuurlijk is dat het belangrijkste wat een mens in psychische nood nodig heeft
Ik kan het nog, me gedragen in de supermarktvolgende stap is langs huis en de plantjes er water geven
Hoppa, goed zo!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:31 schreef Tele6 het volgende:
In het kader van "terug in de gewone wereld" ben ik vanochtend langs de supermarkt gewandeldom chocolade te kopen, want natuurlijk is dat het belangrijkste wat een mens in psychische nood nodig heeft
Ik kan het nog, me gedragen in de supermarktvolgende stap is langs huis en de plantjes er water geven
Ja, chocolade dat heeft ieder mens nodig. Hoe kan het leven zonder.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:31 schreef Tele6 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De chimpansees in Amersfoort hebben echt zoooo'n mooi hokmet overal klimdingen en touwen en hoekjes en dingen om af te springen
Deze keer niet gedaan alsof je een vliegtuig was en tussen de rekken gerend met je armen wijd?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:31 schreef Tele6 het volgende:
En, smaakt alles nu zoet?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik snoep al bijna 2 maanden niet meer, en gebruik geen suiker meer in koffie of zo en drink helemaal geen fris of zo meer.
Bevalt me erg goed, maar val er niet van af
Pure met hele hazelnotenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoppa, goed zo!Wat voor chocolade kocht je?
Deze ene keer even niet, anders sturen ze me straks naar de overkantquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Deze keer niet gedaan alsof je een vliegtuig was en tussen de rekken gerend met je armen wijd?
Het is dus nooit stil aan de overkant.....quote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Deze ene keer even niet, anders sturen ze me straks naar de overkant
(Dat is hier een standaard grap: aan de overkant is de gesloten afdeling, waar de mensen met psychoses, stemmen, waanbeelden en zo zitten)
Het is er juist héél stil. Die mensen zitten allemaal dik onder de medicijnenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het is dus nooit stil aan de overkant.....
Da's al gebeurdquote:Op vrijdag 14 juni 2019 11:13 schreef Bluezz het volgende:
@:Pee ik ga even teruglezen, solliciteren? Succes alvast!
Ik proef wel btw, en zoete zaken (fruit bv) zijn nu zoeter.quote:
Proef je geen zoet aan bijvoorbeeld vleeswaren nu?quote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik proef wel btw, en zoete zaken (fruit bv) zijn nu zoeter.
Ja. Ik was ook ff totaal flabbergasted.quote:
Klote P.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
Kreeg vanmorgen een telefoontje dat bij een goede vriend de tumoren in alle hevigheid terug zijn op zijn lever na een operatie afgelopen herfst. Ze gaan nu kijken of er een volledige MRI gemaakt kan worden om te zien hoe de rest van zijn lichaam eruit ziet qua uitzaaiingen. De voorlopige conclusie was iig dat er geen genezende behandeling meer mogelijk was.
Dat soort dingen hakt er wel ff in zeg
Kan het me voorstellen. Dan weet je echt niet wat te zeggen, maar ook niet wat je met jezelf aan moetquote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ik was ook ff totaal flabbergasted.
Nee, eigenlijk nietquote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:35 schreef Bramito het volgende:
[..]
Proef je geen zoet aan bijvoorbeeld vleeswaren nu?
Wat een ellendequote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
Kreeg vanmorgen een telefoontje dat bij een goede vriend de tumoren in alle hevigheid terug zijn op zijn lever na een operatie afgelopen herfst. Ze gaan nu kijken of er een volledige MRI gemaakt kan worden om te zien hoe de rest van zijn lichaam eruit ziet qua uitzaaiingen. De voorlopige conclusie was iig dat er geen genezende behandeling meer mogelijk was.
Dat soort dingen hakt er wel ff in zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |