abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 juni 2019 @ 14:10:25 #101
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187419596
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
Kreeg vanmorgen een telefoontje dat bij een goede vriend de tumoren in alle hevigheid terug zijn op zijn lever na een operatie afgelopen herfst. Ze gaan nu kijken of er een volledige MRI gemaakt kan worden om te zien hoe de rest van zijn lichaam eruit ziet qua uitzaaiingen. De voorlopige conclusie was iig dat er geen genezende behandeling meer mogelijk was.

Dat soort dingen hakt er wel ff in zeg :{
Wat een ellende
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_187419906
Pee wat naar ;(
:*
pi_187419917
Thnx allemaal!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 14 juni 2019 @ 14:58:51 #104
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_187420172
Och wat erg P... Sterkte X

Mijn moussaka is klaar. Kan vanavond zo de oven in... Dat is wel makkelijk dan.. Maar de Mies aan de Plaats duurt wel ff
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_187420322
Sterkte p!

Hoe is het met je moeder, uniekje?
  vrijdag 14 juni 2019 @ 15:14:56 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187420349
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 12:11 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Grappig wel, ik vind weinig dingen zo beklemmend als na een werkdag inspiratieloos en met honger een volle supermarkt in te moeten, toch maar iets te halen wat niet echt lekker of gezond maar wel makkelijk is, te koken met een krijsend hangry kind en dan aan een stuk te haasten om het op tijd in bed te krijgen. Mijn vrijheid zit hem in zo snel als mogelijk thuis naar huis kunnen wetende dat mijn lief tijd en zorg aan kind heeft kunnen besteden omdat het eten alleen maar opgewarmd hoeft te worden en dat er dan niets meer hoeft behalve eten, samen zijn en tanden poetsen :D

En fietsen is toch niet búrgerlijk? Alles en iedereen fietst :+
Die ergernissen ervaar ik niet dus dat scheelt denk ik enorm in beleving :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 14 juni 2019 @ 15:17:13 #107
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187420368
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 13:30 schreef Bramito het volgende:

[..]

Dat heb ik dus wel een beetje. Bijvoorbeeld, vleeswaren.
Paté die heel zoet blijkt te zijn ja, bahhhh
  vrijdag 14 juni 2019 @ 15:17:59 #108
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187420385
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 14:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Och wat erg P... Sterkte X

Mijn moussaka is klaar. Kan vanavond zo de oven in... Dat is wel makkelijk dan.. Maar de Mies aan de Plaats duurt wel ff
Goed bezig jij!
  vrijdag 14 juni 2019 @ 15:18:20 #109
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187420390
En bah, P, wat een nare berichten zoiets :{
  vrijdag 14 juni 2019 @ 15:34:30 #110
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_187420603
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 15:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Sterkte p!

Hoe is het met je moeder, uniekje?
Ja, gaat best goed... 3 zakjes bloed en 2 zakjes chemo zitten erin. Ze heeft al bijna 2 dagen geen zuurstof meer nodig gehad. Praat weer helder, humor weer terug (moet niet te lang slapen, dat kan straks wel lang genoeg... enzo :D)
En nee het komt niet goed maar de tijd die ze heeft moet zo fijn mogelijk voor haar zijn O+
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_187420618
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 12:28 schreef Tele6 het volgende:
Eens met dat fietsen niet burgerlijk is. Een stationcar en een labrador is burgerlijk. Alle studenten fietsen en dat zijn geen burgers ;)

Als ik een burger ben, wil ik een rieten boodschappenmand op wielen zoals Beertje Paddington :P
Daar zag ik vanmorgen een 80 jarige mee lopen :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187420644
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 15:34 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, gaat best goed... 3 zakjes bloed en 2 zakjes chemo zitten erin. Ze heeft al bijna 2 dagen geen zuurstof meer nodig gehad. Praat weer helder, humor weer terug (moet niet te lang slapen, dat kan straks wel lang genoeg... enzo :D)
En nee het komt niet goed maar de tijd die ze heeft moet zo fijn mogelijk voor haar zijn O+
Fijn dat ze weer ‘terug’ is. Hopelijk hebben jullie nog mooie tijden samen.

Sterkte P! Zulke berichten zijn altijd naar ;(
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 14 juni 2019 @ 15:37:59 #113
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_187420646
Ach jongens toch... G&B in de ellende, P met naar nieuws, Jeager die ongelooflijk slaap tekort komt, Tele6 (respect voor je), Lonaaa, lukt het nog in je eentje? Zonder hulp bedoel ik dan..

Molo, hoe gaat het zo na je GBP? Wel goed denk ik zo?
pi_187420681
quote:

[..]

:*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_187420685
quote:

[..]

Wat een ellende toch ook, maar fijn dat ze zichzelf weer is.
We have far more in common than that which devides us..
pi_187420705
En ja, die berichten zijn idd naar. Ik heb wel eens te maken gehad met berichten maar nooit dit soort en nooit zo dichtbij. Aan de andere kant: voor vrouw en dochter is het pas echt heel naar :{

Dank allemaal iig :)
pi_187421579
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 15:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Die ergernissen ervaar ik niet dus dat scheelt denk ik enorm in beleving :P
Ik vind het ook wel eens vervelend dat ik in een strak regime leef en nooit eens een avond af kan haken of de boel de boel kan laten. Natuurlijk, het kan altijd maar het alternatief is dusdanig (zie boven) dat ik het niet wil. Als kind eens een week bij zijn vader is dan laat ik het wel los, dan gaan we lekker veel uit eten of afhalen en 's avonds op pad. En op vakantie doe ik ook geen weekboodschappen :P maar in het dagelijks leven is het voor mij geen haalbare kaart om te freewheelen met twee drukke banen en een schoolgaan kind.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_187421597
Sterkte P, wat ellendig. En Uniek, fijn dat het beter gaat met je moeder!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 14 juni 2019 @ 17:08:49 #119
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187421825
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 15:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Ach jongens toch... G&B in de ellende, P met naar nieuws, Jeager die ongelooflijk slaap tekort komt, Tele6 (respect voor je), Lonaaa, lukt het nog in je eentje? Zonder hulp bedoel ik dan..

Alleen de maagverkleining hier, geen omleiding verder.
Gaat supertop hier _O_
Vind het meer dan dagelijks een grote zegen _O_

Fijn dat je moeder wat beter gaat, wat Cat zei, hopelijk nog veel mooie momentjes samen
Juist die kleine suffe gekkigheden zijn zo fijn met naasten hè O+
  vrijdag 14 juni 2019 @ 17:10:31 #120
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187421845
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 16:49 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik vind het ook wel eens vervelend dat ik in een strak regime leef en nooit eens een avond af kan haken of de boel de boel kan laten. Natuurlijk, het kan altijd maar het alternatief is dusdanig (zie boven) dat ik het niet wil. Als kind eens een week bij zijn vader is dan laat ik het wel los, dan gaan we lekker veel uit eten of afhalen en 's avonds op pad. En op vakantie doe ik ook geen weekboodschappen :P maar in het dagelijks leven is het voor mij geen haalbare kaart om te freewheelen met twee drukke banen en een schoolgaan kind.
Absoluut, andere levens en andere kinderen en alles.
Mijne kan heel makkelijk een avond laat/lang doortrekken, vindt meehelpen in de keuken leuk en ik vind boodschappen doen en koken dan weer hele chille tijd. Dan is beleving ook alweer heel stuk anders.
Hebben het beide wel druk, maar niet te druk gelukkig, ook dat maakt verschil
  Official ESF Kreviewer vrijdag 14 juni 2019 @ 17:26:56 #121
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187422007
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 15:37 schreef uniekhoorn het volgende:

Hier gaat alles goed en voorspoedig, dus ik doe even atypisch. 8-).

Morgen hier:

Eerst met een watervliegtuig over de baai en dan met een boot erop. Kayakken, diner, zwemmen, slapen.
  vrijdag 14 juni 2019 @ 17:32:34 #122
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187422084
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 17:26 schreef Kreator het volgende:

[..]

Morgen hier:

[ afbeelding ]

Eerst met een watervliegtuig over de baai en dan met een boot erop. Kayakken, diner, zwemmen, slapen.
Mooi!
pi_187422112
quote:

[..]

Morgen hier:

[ afbeelding ]

He toch, wat een narigheid Krea ;(
pi_187422167
Ik ben thuis! 🥳
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_187422210
quote:

[..]

Morgen hier:

[ afbeelding ]

Wauw, dat ziet er mooi uit. Ben benieuwd naar watervliegtuigje verhaal!
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')