Wat een ellendequote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
Kreeg vanmorgen een telefoontje dat bij een goede vriend de tumoren in alle hevigheid terug zijn op zijn lever na een operatie afgelopen herfst. Ze gaan nu kijken of er een volledige MRI gemaakt kan worden om te zien hoe de rest van zijn lichaam eruit ziet qua uitzaaiingen. De voorlopige conclusie was iig dat er geen genezende behandeling meer mogelijk was.
Dat soort dingen hakt er wel ff in zeg
Die ergernissen ervaar ik niet dus dat scheelt denk ik enorm in belevingquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Grappig wel, ik vind weinig dingen zo beklemmend als na een werkdag inspiratieloos en met honger een volle supermarkt in te moeten, toch maar iets te halen wat niet echt lekker of gezond maar wel makkelijk is, te koken met een krijsend hangry kind en dan aan een stuk te haasten om het op tijd in bed te krijgen. Mijn vrijheid zit hem in zo snel als mogelijk thuis naar huis kunnen wetende dat mijn lief tijd en zorg aan kind heeft kunnen besteden omdat het eten alleen maar opgewarmd hoeft te worden en dat er dan niets meer hoeft behalve eten, samen zijn en tanden poetsen
En fietsen is toch niet búrgerlijk? Alles en iedereen fietst
Paté die heel zoet blijkt te zijn ja, bahhhhquote:Op vrijdag 14 juni 2019 13:30 schreef Bramito het volgende:
[..]
Dat heb ik dus wel een beetje. Bijvoorbeeld, vleeswaren.
Goed bezig jij!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 14:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Och wat erg P... Sterkte X
Mijn moussaka is klaar. Kan vanavond zo de oven in... Dat is wel makkelijk dan.. Maar de Mies aan de Plaats duurt wel ff
Ja, gaat best goed... 3 zakjes bloed en 2 zakjes chemo zitten erin. Ze heeft al bijna 2 dagen geen zuurstof meer nodig gehad. Praat weer helder, humor weer terug (moet niet te lang slapen, dat kan straks wel lang genoeg... enzoquote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Sterkte p!
Hoe is het met je moeder, uniekje?
Daar zag ik vanmorgen een 80 jarige mee lopenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 12:28 schreef Tele6 het volgende:
Eens met dat fietsen niet burgerlijk is. Een stationcar en een labrador is burgerlijk. Alle studenten fietsen en dat zijn geen burgers
Als ik een burger ben, wil ik een rieten boodschappenmand op wielen zoals Beertje Paddington
Fijn dat ze weer ‘terug’ is. Hopelijk hebben jullie nog mooie tijden samen.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, gaat best goed... 3 zakjes bloed en 2 zakjes chemo zitten erin. Ze heeft al bijna 2 dagen geen zuurstof meer nodig gehad. Praat weer helder, humor weer terug (moet niet te lang slapen, dat kan straks wel lang genoeg... enzo)
En nee het komt niet goed maar de tijd die ze heeft moet zo fijn mogelijk voor haar zijn
quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, gaat best goed... 3 zakjes bloed en 2 zakjes chemo zitten erin. Ze heeft al bijna 2 dagen geen zuurstof meer nodig gehad. Praat weer helder, humor weer terug (moet niet te lang slapen, dat kan straks wel lang genoeg... enzo)
En nee het komt niet goed maar de tijd die ze heeft moet zo fijn mogelijk voor haar zijn
Wat een ellende toch ook, maar fijn dat ze zichzelf weer is.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel eens vervelend dat ik in een strak regime leef en nooit eens een avond af kan haken of de boel de boel kan laten. Natuurlijk, het kan altijd maar het alternatief is dusdanig (zie boven) dat ik het niet wil. Als kind eens een week bij zijn vader is dan laat ik het wel los, dan gaan we lekker veel uit eten of afhalen en 's avonds op pad. En op vakantie doe ik ook geen weekboodschappenquote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Die ergernissen ervaar ik niet dus dat scheelt denk ik enorm in beleving
Alleen de maagverkleining hier, geen omleiding verder.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Ach jongens toch... G&B in de ellende, P met naar nieuws, Jeager die ongelooflijk slaap tekort komt, Tele6 (respect voor je), Lonaaa, lukt het nog in je eentje? Zonder hulp bedoel ik dan..
Molo, hoe gaat het zo na je GBP? Wel goed denk ik zo?
Absoluut, andere levens en andere kinderen en alles.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 16:49 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel eens vervelend dat ik in een strak regime leef en nooit eens een avond af kan haken of de boel de boel kan laten. Natuurlijk, het kan altijd maar het alternatief is dusdanig (zie boven) dat ik het niet wil. Als kind eens een week bij zijn vader is dan laat ik het wel los, dan gaan we lekker veel uit eten of afhalen en 's avonds op pad. En op vakantie doe ik ook geen weekboodschappenmaar in het dagelijks leven is het voor mij geen haalbare kaart om te freewheelen met twee drukke banen en een schoolgaan kind.
Hier gaat alles goed en voorspoedig, dus ik doe even atypisch.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 15:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Ach jongens toch... G&B in de ellende, P met naar nieuws, Jeager die ongelooflijk slaap tekort komt, Tele6 (respect voor je), Lonaaa, lukt het nog in je eentje? Zonder hulp bedoel ik dan..
Molo, hoe gaat het zo na je GBP? Wel goed denk ik zo?
Mooi!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hier gaat alles goed en voorspoedig, dus ik doe even atypisch..
Morgen hier:
[ afbeelding ]
Eerst met een watervliegtuig over de baai en dan met een boot erop. Kayakken, diner, zwemmen, slapen.
He toch, wat een narigheid Kreaquote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Morgen hier:
[ afbeelding ]
Eerst met een watervliegtuig over de baai en dan met een boot erop. Kayakken, diner, zwemmen, slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, dat ziet er mooi uit. Ben benieuwd naar watervliegtuigje verhaal!quote:Op vrijdag 14 juni 2019 17:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Morgen hier:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |