abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 juni 2019 @ 10:57:00 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187432670
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 10:56 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik heb als kind zo veel naar de Raggende Manne geluisterd. Ik vond ze geniaal.
A had nog nooit van ze gehoord dacht hij, totdat we hem Poep in je hoofd hadden laten horen O-)
Noooooiiit, wil ik een hondddddd _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_187432677
Er zit één speaker in m'n plafond hier. Ik was Beatle-liedjes aan het luisteren, maar bij sommige kwam de zang helemaal niet door. Die dingen zijn heel mooi links/rechts-stereo en ik hoorde maar één helft :')
Nu heb ik het knopje "kanalen samenvoegen" gevonden in m'n laptop *O*
pi_187432725
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 09:53 schreef Isabeau het volgende:

Ik zag dat ik na 4 uur antwoord had op de NS chat. Dus als je haast hebt, nooit de NS chat proberen. Op NS whatsapp heeft nooit meer iemand geantwoord :? Op de NS chat nog wel info gekregen die ze telefonisch niet gaf. En ik mocht een email invullen met klanttevredenheids onderzoek. Dat is bij mij doorgaans heel saai, want alles prima. Maar nu kon ik even het allerlaatste restjes frustratie omzetten in 1'en en 3'en.
Wat mij opviel toen ik een paar bedrijven wat wilde vragen was dat Twitter het beste werkte.
Moet je dat wel hebben natuurlijk :+
pi_187432734
Die zanger van de Raggende mannen is toch ook zo ongeneeslijk ziek -O-
pi_187432747
Ik heb net even toen het droog werd, gewoon 5 minuten buiten in de tuin alleen maar de frisse lucht op staan snuiven :D O+ Zo lekker na een week geen buitenlucht gehad te hebben! (ja gister eventjes in en uit de auto)
  zaterdag 15 juni 2019 @ 11:06:23 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187432767
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 11:03 schreef Bluezz het volgende:
Die zanger van de Raggende mannen is toch ook zo ongeneeslijk ziek -O-
Oh dat wist ik niet, sneu altijd dat
pi_187432768
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 10:47 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Gezellig :) kom allemaal maar hoor. Ik zit hier nog wel een tijdje, dus ik heb tijd zat :+

Er is geen perenijs helaas, ludolf. Wel (zo uit m'n hoofd) mango, framboos, citroen, zwarte bes, bosbes, meloen, citroen, chocolade, abrikozen, extra pure chocolade, Bossche bollen, tompouce, yoghurt, yoghurt aardbei, amarenen, mokka, tiramisu, after eight, smurfen, bubble gum, aardbei, ... En nog allerlei dingen die ik me niet herinner, omdat ik logischerwijs alleen naar het sorbetijs gekeken heb en de rest niet heel veel aandacht gegeven ;)
Geef maar een datum :Y)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 15 juni 2019 @ 11:07:02 #258
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187432778
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 11:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb net even toen het droog werd, gewoon 5 minuten buiten in de tuin alleen maar de frisse lucht op staan snuiven :D O+ Zo lekker na een week geen buitenlucht gehad te hebben! (ja gister eventjes in en uit de auto)
Healing environment _O_

Nee serieus, buitenlucht zou een recht moeten zijn voor ieder mens
pi_187432789
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 10:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]

A's ouders hadden een hoop vragen, maar vonden het wel okee. Voordeel is dat hij al wel eerder uit een aantal kasten gekomen was, en met iedere volgende kast waren z'n ouders minder verbaasd :P

Mijn ouders hebben A en B een bloemetje gestuurd omdat ze zo lief zijn nu ik het zo moeilijk heb O+ dat ging dus boven verwachting goed. (Als je bedenkt dat m'n moeder een paar maanden geleden verkondigde dat ik contact met A moest verbreken omdat hij me autisme gaf :') )

We hebben de vrienden die we het meest zien al een hele tijd geleden verteld -- zij waren soort van de eersten. Ze waren er een beetje lacherig over, maar vonden het allemaal prima en leuk voor ons. We hebben het er niet zo vaak over (ook niet over de relaties die zij hebben). De andere vrienden in de groep hebben misschien al wel wat dingen door, maar we hebben er nog geen vragen naar gehad, behalve rond kerst van eentje "jullie doen echt alles met z'n drieën hè?" en toen hebben we simpelweg ja gezegd O-)
Je laatste zin _O-
Fijn dat het wel goed ontvangen werd bij de mensen die belangrijk voor je zijn.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187432801
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 11:04 schreef Bluezz het volgende:
Lekkerrrr O+
pi_187432851
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 10:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Die moeder van jou :o :D :')
Ik ken veeeeeeel mensen met allerlei soorten hersenletsel, maar dit soort conclusies heb ik nog niet eerder gehoord van iemand met hersenletsel _O-
Misschien moet Tele haar moeder even uitleggen dat vriend haar niet gevaccineerd heeft. Want daarrrrr krijg je autisme van :+
  zaterdag 15 juni 2019 @ 11:17:19 #262
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187432887
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 11:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Misschien moet Tele haar moeder even uitleggen dat vriend haar niet gevaccineerd heeft. Want daarrrrr krijg je autisme van :+
Maar wel geprikt, ingewikkeld dit!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 juni 2019 @ 11:21:58 #263
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_187432952
Mogge :W

Gisteren voor het eerst in tijden weer eens bij Uiltje geweest. Nou ja dat merk ik wel. :P

Nu op Schoonenberg bij de Voetbalbeurs waar radioNH ook is. En inmiddels ken ik een paar mensen van daar achter de schermen dus het is wel gezellig hier :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 15 juni 2019 @ 11:24:58 #264
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187432992
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 11:21 schreef borisz het volgende:
Mogge :W

Gisteren voor het eerst in tijden weer eens bij Uiltje geweest. Nou ja dat merk ik wel. :P

Nu op Schoonenberg bij de Voetbalbeurs waar radioNH ook is. En inmiddels ken ik een paar mensen van daar achter de schermen dus het is wel gezellig hier :)
Ik had een Uiltje voor Koos gekocht, heeft hij verkeerde bier opgedronken, die van mij _O- :')
  zaterdag 15 juni 2019 @ 11:32:12 #265
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187433074
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 10:57 schreef Tele6 het volgende:
Er zit één speaker in m'n plafond hier. Ik was Beatle-liedjes aan het luisteren, maar bij sommige kwam de zang helemaal niet door. Die dingen zijn heel mooi links/rechts-stereo en ik hoorde maar één helft :')
Nu heb ik het knopje "kanalen samenvoegen" gevonden in m'n laptop *O*
De originele Beatlenummers zijn inderdaad vaak heel links-rechts verdeeld in stereo. De latere remixen zullen dat niet hebben.

Verder even dat ik met belangstelling meelees over je perikelen. Vind het mooi om nu de progressie te zien met je relatie(s). En mooi hoe je ouders reageerden.

:)
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 15 juni 2019 @ 11:32:41 #266
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_187433079
En nog even een jompel voor Bluezz. *O*
The love you take is equal to the love you make.
pi_187433267
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 11:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

De originele Beatlenummers zijn inderdaad vaak heel links-rechts verdeeld in stereo. De latere remixen zullen dat niet hebben.

Verder even dat ik met belangstelling meelees over je perikelen. Vind het mooi om nu de progressie te zien met je relatie(s). En mooi hoe je ouders reageerden.

:)
Ja precies. Vroeger zaten we ook altijd op de grond bij de stereo en dan de L/R knop helemaal naar de ene en dan weer de andere kant draaien O+

En O+ :)
pi_187433285
Jaaaa, Bluezz in de tuin *O*

We hebben hier denk ik ook niet voor niks twee tuinen. (Een stiltetuin met pergola's en heel veel begroeiing, en een wat openere tuin met aardbeien en kruiden en veel zitplaatsen)
pi_187433320
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 10:38 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Het is ook gewoon makkelijker om te zeggen "m'n vriend kwam vandaag langs" ipv "een van m'n twee partners kwam vandaag langs" of zo. Dus meestal merk je niet dat ik er twee heb :)

Eerder voegde ik ze wel eens samen als ik over ze wilde vertellen aan mensen die niet wisten dat we met z'n drieën zijn. Dan vertelde ik verhalen over "mijn vriend" en dat ging dan soms over A. en soms over B. Maar inmiddels hoeft dat niet echt meer, want we zijn nu "uit de kast" naar iedereen behalve B's ouders en die komen er niet zomaar via via achter. Dus ik kan iedereen vertellen wat ik wil.

Ik vind het wel leuk als meer mensen erover weten. Het komt vaker voor dan je denkt, juist omdat mensen het er niet over durven te hebben zie je dat niet.
Ik ontdek ook steeds meer mensen met een open relatie...
dat doet ook niemand... tot ineens blijkt dat best veel mensen dat hebben :)
pi_187433486
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 11:02 schreef Bluezz het volgende:

Wat mij opviel toen ik een paar bedrijven wat wilde vragen was dat Twitter het beste werkte.
Moet je dat wel hebben natuurlijk :+
In theorie heb ik Twitter. Als ze je account niet na x jaar ongebruikt te hebben weg gooien :+
Je kon ze idd ook via Twitter bereiken :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_187433526
En jompel *O* voor buitenlucht ja O+ Dat ga je heel snel missen als je een hele tijd binnen moet blijven. In mijn ziekenhuis kunnen de ramen vanwege het klimaatbeheersingssysteem ook niet eens open :X Zelfs een politiecel heeft nog een luchtplaats, want O+ buitenlucht O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_187433629
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 12:03 schreef Isabeau het volgende:
En jompel *O* voor buitenlucht ja O+ Dat ga je heel snel missen als je een hele tijd binnen moet blijven. In mijn ziekenhuis kunnen de ramen vanwege het klimaatbeheersingssysteem ook niet eens open :X Zelfs een politiecel heeft nog een luchtplaats, want O+ buitenlucht O+
Pfffff dat is niet fijn. Kun je niet eens de wind voelen en de regen ruiken. :(

Mijn ramen kunnen wel op kiepstand, maar niet openklappen. Ik denk dat ze willen voorkomen dat we naar buiten klimmen :P
pi_187433650
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 12:11 schreef Tele6 het volgende:

Mijn ramen kunnen wel op kiepstand, maar niet openklappen. Ik denk dat ze willen voorkomen dat we naar buiten klimmen :P
Nou, dat niet alleen, maar stel je eens voor dat iemand flink heeft overgegeven of anderszins een heel onaangename geur verspreidt :X :X Duurt (volgens de verpleegkundigen) een eeuwigheid voor die geur is verdwenen. Je kan niet even twee raampjes open doen om door te waaien of zo.
  Moderator zaterdag 15 juni 2019 @ 12:14:45 #274
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187433669
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 12:11 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Of de lucht (van ik geloof ozon) na onweer :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 15 juni 2019 @ 12:16:01 #275
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187433687
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 12:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, dat niet alleen, maar stel je eens voor dat iemand flink heeft overgegeven of anderszins een heel onaangename geur verspreidt :X :X Duurt (volgens de verpleegkundigen) een eeuwigheid voor die geur is verdwenen. Je kan niet even twee raampjes open doen om door te waaien of zo.
Yesss

Bij ons veel ruimtes waar geen raam of daglicht is, geen buitenlucht, klein, en dan bovengenoemde problemen :r

Of mijn collega die in zo'n ruimte het diabetisch voetenspreekuur mocht doen :r :r :r

Teveel half vergane kaasvoeten op de vierkante meter _O- :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')