Ik dacht dat dat vooral moest nadat keelamandelen zijn weggehaaldquote:Op zaterdag 15 juni 2019 07:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Zo, dat is prettig zeg, dat ze het meteen zo goed met elkaar kunnen vinden!![]()
En in mijn beleving eet je zo tijdens je opname in elk geval vaak ijsjes!
Hoe ziet je weekend er verder ongeveer uit?
Hehe, da's het enige dat ik me nog van die operatie herinner inderdaad: eindeloze bergen waterijsjesquote:Op zaterdag 15 juni 2019 08:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat vooral moest nadat keelamandelen zijn weggehaald
Wel vaker gehoord, dat amandelen knippen als je al (semi-)volwassen bent enorm klote is.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 08:34 schreef Lonaa het volgende:
Ijsjes na keelamandelen 6 jaar geleden was de hel. Suiker + open wond = niet cool
ze gaan met meer huid vastzitten in je keel, hoe ouder je wordt.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 08:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Wel vaker gehoord, dat amandelen knippen als je al (semi-)volwassen bent enorm klote is.
Waar zit dat 'm eigenlijk in?
Aha!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 08:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
ze gaan met meer huid vastzitten in je keel, hoe ouder je wordt.
Tweequote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Een van je partners? Wut? Hoeveel heb je er
Er is een ijssalon met schepijs in duizend-en-een smaken geopend op amper 10 minuten lopen van het ziekenhuis, dus daar ben ik nu al een keer of drie geweest.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 07:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Zo, dat is prettig zeg, dat ze het meteen zo goed met elkaar kunnen vinden!![]()
En in mijn beleving eet je zo tijdens je opname in elk geval vaak ijsjes!
Hoe ziet je weekend er verder ongeveer uit?
Het viel me wel op trouwens op dat je nu zei "een van m'n partners" en anders vaak "m'n partner/vriend".quote:
Kan me voorstellen dat dat makkelijker praat voor de buitenwereld.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het viel me wel op trouwens op dat je nu zei "een van m'n partners" en anders vaak "m'n partner/vriend".
Ze staan toch gelijk aan elkaar?:durftevragen
Heerlijk hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:23 schreef minilot het volgende:
Kus terug voor op het Barrelbolletje voor.. Nou ja.. Alles!
@:Uhmmpie, tot dusver hobbelt de spruit hier zalig mee in het ouderlijke ritme. Hoor 'm nu pas wakker wordenGeeft uiteraard geen enkele garantie voor de toekomst.. Opruimactie hier was vooral zojuist in de regen (-x- voor @:derLudolf!
) de tuin ontdoen van de restjes van de avond met het broertje van J.
![]()
![]()
Zo, eens wat mannen van ontbijt voorzien
Klopt, maar ik dacht dat het hier opzich wel bekend was zeg maarquote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:27 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat makkelijker praat voor de buitenwereld.
Alleen als ze perenijs hebbenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:29 schreef Barreltje het volgende:
1001 smaken? Ik zeg ijsmeet bij tele voor de deur!
Ze staan zeker gelijk aan elkaar. Ik kreeg eerder als ik "m'n vriend" zei vaak vragen of het dan uit was met een van de twee, dus ik dacht, laat ik daar nu duidelijker over zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het viel me wel op trouwens op dat je nu zei "een van m'n partners" en anders vaak "m'n partner/vriend".
Ze staan toch gelijk aan elkaar?:durftevragen
'M'n halve vriend'quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:38 schreef Tele6 het volgende:
Ze staan zeker gelijk aan elkaar. Ik kreeg eerder als ik "m'n vriend" zei vaak vragen of het dan uit was met een van de twee, dus ik dacht, laat ik daar nu duidelijker over zijn
Toch handig om dingen te bewaren dusquote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:59 schreef Uhmmpie het volgende:
Lichtpuntje hier...
mijn blender was stuk...
dus met mn duffe hoofd de blender opgevist die ik ooit kreeg van de baas.
Maar wat een fijne blender!
Happy me
Ojaaa dat was ik vergeten. Vind dat knap dat dat zo goed gaat. Maar misschien alleen omdat je t niet veel hoortquote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je dat gemist? Twee heeft ze er, die ook samen zijn, kekke dame
Valt reuze mee nu. 1x Overgewerkt in 3 weken ofzo. En als ik minder moe was was ik sneller klaargeweest.quote:Op vrijdag 14 juni 2019 23:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Reken je je overuren wel en zit er schot in werkdruk verminderd krijgen? Je klinkt altijd beetje als die ene gekke Henkie waar het hele bedrijf op draait...
Allemaal tegelijk op bezoek met knuffelberen en ballonnen!quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:29 schreef Barreltje het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zag dat ik na 4 uur antwoord had op de NS chat. Dus als je haast hebt, nooit de NS chat proberen. Op NS whatsapp heeft nooit meer iemand geantwoordOp de NS chat nog wel info gekregen die ze telefonisch niet gaf. En ik mocht een email invullen met klanttevredenheids onderzoek. Dat is bij mij doorgaans heel saai, want alles prima. Maar nu kon ik even het allerlaatste restjes frustratie omzetten in 1'en en 3'en.
Dat blijkt.. hij doet het ook echt beter dan degene die ik eerst had. Idee dat er een veel sterker motortje in zitquote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toch handig om dingen te bewaren dus
Veel plezier...quote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Schijn, zon! Vandaag familiefeestje bij mijn ouders. Gezien het aantal gasten (en veel kinderen) is het fijn als we buiten kunnen zitten.
Moeder vroeg me te helpen bij de voorbereidingenVroeg op, ik zat klaar, maar eens gebeld hoe laat ze me verwachten... uurtje vooraf (12 uur dus) is prima
![]()
Ik zie hier af en toe zonquote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Veel plezier...
hoop dat het niet in rotterdam is want het is hier nog niet echt heel droog geweest.
Het is ook gewoon makkelijker om te zeggen "m'n vriend kwam vandaag langs" ipv "een van m'n twee partners kwam vandaag langs" of zo. Dus meestal merk je niet dat ik er twee hebquote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:27 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat makkelijker praat voor de buitenwereld.
Zo hou ik mijn ex vaak genderneutraal...
omdat anders iedereen accuut is afgeleid van datgene dat ik daadwerkelijk wilde zeggen
Leukquote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:20 schreef minilot het volgende:
Günther kreeg van collega's van J. een houten autobaantje en vanmorgen ge-unboxed en nou zingen we al een half uur nonstop Kraftwerk. Argh. Ga uit ons hoofd, lied!
Ik vind 't ook bijzonder eigenlijk. Ik denk dat het een hoop helpt dat we al jaren heel goede vrienden warenquote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ojaaa dat was ik vergeten. Vind dat knap dat dat zo goed gaat. Maar misschien alleen omdat je t niet veel hoort
Ik heb persoonlijk weinig met het concept van meer dan één partner, maar dat is heel persoonlijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon makkelijker om te zeggen "m'n vriend kwam vandaag langs" ipv "een van m'n twee partners kwam vandaag langs" of zo. Dus meestal merk je niet dat ik er twee heb
Eerder voegde ik ze wel eens samen als ik over ze wilde vertellen aan mensen die niet wisten dat we met z'n drieën zijn. Dan vertelde ik verhalen over "mijn vriend" en dat ging dan soms over A. en soms over B. Maar inmiddels hoeft dat niet echt meer, want we zijn nu "uit de kast" naar iedereen behalve B's ouders en die komen er niet zomaar via via achter. Dus ik kan iedereen vertellen wat ik wil.
Ik vind het wel leuk als meer mensen erover weten. Het komt vaker voor dan je denkt, juist omdat mensen het er niet over durven te hebben zie je dat niet.
Gezelligquote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:29 schreef Barreltje het volgende:
A's ouders hadden een hoop vragen, maar vonden het wel okee. Voordeel is dat hij al wel eerder uit een aantal kasten gekomen was, en met iedere volgende kast waren z'n ouders minder verbaasdquote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk weinig met het concept van meer dan één partner, maar dat is heel persoonlijk.
Voor jullie werkt het goed en dat is top! En dan snap ik heel goed dat het heel fijn is om zoiets met de wereld te kunnen delen. Daar zit geen verschil tussen andere koppels.
Hoe reageerden mensen toen jullie ‘uit de kast’ kwamen?
Kraftwerk én de Raggende Mannequote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Leuk
Ga anders over op Het rijdt niet van de Raggende Manne. Ook lekker auto-liedje
Jaaaaaquote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Allemaal tegelijk op bezoek met knuffelberen en ballonnen!
Ik heb als kind zo veel naar de Raggende Manne geluisterd. Ik vond ze geniaal.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Kraftwerk én de Raggende Manne![]()
En mooi toch van die twee partners, als het werkt werkt het, extra leuk
Die moeder van jouquote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
A's ouders hadden een hoop vragen, maar vonden het wel okee. Voordeel is dat hij al wel eerder uit een aantal kasten gekomen was, en met iedere volgende kast waren z'n ouders minder verbaasd
Mijn ouders hebben A en B een bloemetje gestuurd omdat ze zo lief zijn nu ik het zo moeilijk hebdat ging dus boven verwachting goed. (Als je bedenkt dat m'n moeder een paar maanden geleden verkondigde dat ik contact met A moest verbreken omdat hij me autisme gaf
)
We hebben de vrienden die we het meest zien al een hele tijd geleden verteld -- zij waren soort van de eersten. Ze waren er een beetje lacherig over, maar vonden het allemaal prima en leuk voor ons. We hebben het er niet zo vaak over (ook niet over de relaties die zij hebben). De andere vrienden in de groep hebben misschien al wel wat dingen door, maar we hebben er nog geen vragen naar gehad, behalve rond kerst van eentje "jullie doen echt alles met z'n drieën hè?" en toen hebben we simpelweg ja gezegd
Noooooiiit, wil ik een honddddddquote:Op zaterdag 15 juni 2019 10:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb als kind zo veel naar de Raggende Manne geluisterd. Ik vond ze geniaal.
A had nog nooit van ze gehoord dacht hij, totdat we hem Poep in je hoofd hadden laten horen
Wat mij opviel toen ik een paar bedrijven wat wilde vragen was dat Twitter het beste werkte.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 09:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag dat ik na 4 uur antwoord had op de NS chat. Dus als je haast hebt, nooit de NS chat proberen. Op NS whatsapp heeft nooit meer iemand geantwoordOp de NS chat nog wel info gekregen die ze telefonisch niet gaf. En ik mocht een email invullen met klanttevredenheids onderzoek. Dat is bij mij doorgaans heel saai, want alles prima. Maar nu kon ik even het allerlaatste restjes frustratie omzetten in 1'en en 3'en.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |