abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187430932
Ik lag in een kutbed, er was een mug, dus kwalitatief matige slaap. En het regent. Jeej vandaag.

Goedemorgen
Sterkheidsbaas van alles.
pi_187431052
Goedemorgen!

Zet m op Lonaa je kunt het 💪 bikkel!
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 15 juni 2019 @ 08:19:18 #207
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187431080
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 07:50 schreef minilot het volgende:

[..]

Zo, dat is prettig zeg, dat ze het meteen zo goed met elkaar kunnen vinden! ^O^

En in mijn beleving eet je zo tijdens je opname in elk geval vaak ijsjes! *)

Hoe ziet je weekend er verder ongeveer uit? :)
Ik dacht dat dat vooral moest nadat keelamandelen zijn weggehaald
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 15 juni 2019 @ 08:30:54 #208
221912 minilot
Nancy boy
pi_187431166
Kus voor Lonaa! Maaatig. }:|

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 08:19 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat vooral moest nadat keelamandelen zijn weggehaald
Hehe, da's het enige dat ik me nog van die operatie herinner inderdaad: eindeloze bergen waterijsjes *O*
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 15 juni 2019 @ 08:32:33 #209
221912 minilot
Nancy boy
pi_187431185
Ik ga eens even bij de snurkende mannen vandaan proberen te sluipen.. Koffie zetten en ei + brood bakken. :O En een aspirientje nemen. :')
pi_187431194
Ijsjes na keelamandelen 6 jaar geleden was de hel. Suiker + open wond = niet cool
  zaterdag 15 juni 2019 @ 08:38:21 #211
221912 minilot
Nancy boy
pi_187431225
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 08:34 schreef Lonaa het volgende:
Ijsjes na keelamandelen 6 jaar geleden was de hel. Suiker + open wond = niet cool
Wel vaker gehoord, dat amandelen knippen als je al (semi-)volwassen bent enorm klote is. :Y
Waar zit dat 'm eigenlijk in?
pi_187431238
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 08:38 schreef minilot het volgende:

[..]

Wel vaker gehoord, dat amandelen knippen als je al (semi-)volwassen bent enorm klote is. :Y
Waar zit dat 'm eigenlijk in?
ze gaan met meer huid vastzitten in je keel, hoe ouder je wordt.
  zaterdag 15 juni 2019 @ 08:48:51 #213
221912 minilot
Nancy boy
pi_187431300
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 08:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

ze gaan met meer huid vastzitten in je keel, hoe ouder je wordt.
Aha!
  zaterdag 15 juni 2019 @ 08:53:35 #214
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187431341
Morguh! Vandaag D-day.. de badkamer gaat er uit en dan is er niks meer.. Ik vind het stiekem super-scary!! :@

Verder gister weer een vriendin die zwanger is }:| .. het gaat al steeds beter om er mee om te gaan..

En ik las een bloes die thuis is! Ga je nou de hele nacht naar haar liggen kijken g? :P

Een ruk bericht voor P. Wat is het ook oneerlijk in de wereld..

Tele die lekker haar draai (is het softijs? :+ ) aan het vinden is..

En Loon die vandaag lekker door de modder mag ploeteren.. het weer heeft iig bij gedragen aan wat extra vloeistof op de baan.. :7

Plus een :* op mini dr bolletje voor de milde kater c_/
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator zaterdag 15 juni 2019 @ 09:05:15 #215
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187431465
Waarom is het nou godverdomme weer droog :( rond half 8 weggegaan te vissen, nu zeiknat thuis maar inmiddels is het weer droog.

Terwijl het droog zo blijven. Nu wel ik verdomme de hele dag regen!! Hoerezooi.
pi_187431547
Hier ook voor harde werker gespeeld vannacht.
Helaas is dochterlief altijd vroeg wakker en mag mama aan het werk met de normale weekend”werkzaamheden” zoals gezellig ontbijten, kadootje inpakken en zorgen dat het huis weer toonbaar wordt.

Gaaaaaap
pi_187431575
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 23:39 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Een van je partners? Wut? Hoeveel heb je er B-)
Twee :D
  zaterdag 15 juni 2019 @ 09:23:36 #218
221912 minilot
Nancy boy
pi_187431612
Kus terug voor op het Barrelbolletje voor.. Nou ja.. Alles! :)

@Uhmmpie, tot dusver hobbelt de spruit hier zalig mee in het ouderlijke ritme. Hoor 'm nu pas wakker worden ^O^ Geeft uiteraard geen enkele garantie voor de toekomst.. Opruimactie hier was vooral zojuist in de regen (-x- voor @derLudolf! :)) de tuin ontdoen van de restjes van de avond met het broertje van J. :) :O

Zo, eens wat mannen van ontbijt voorzien :W
pi_187431618
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 07:50 schreef minilot het volgende:

[..]

Zo, dat is prettig zeg, dat ze het meteen zo goed met elkaar kunnen vinden! ^O^

En in mijn beleving eet je zo tijdens je opname in elk geval vaak ijsjes! *)

Hoe ziet je weekend er verder ongeveer uit? :)
Er is een ijssalon met schepijs in duizend-en-een smaken geopend op amper 10 minuten lopen van het ziekenhuis, dus daar ben ik nu al een keer of drie geweest. :) Is meteen ook leerzaam, want ik heb veel moeite met mezelf iets gunnen en bepalen welke smaak ijs ik dan lekker zou vinden :')

Misschien komt m'n vriend (de andere :D ) vanmiddag even langs. Anders heb ik voor vandaag geen plannen. Morgen komen m'n ouders even (een uurtje of zo), want het is Vaderdag. Vooral een rustig weekend dus. Dat vind ik ook wel zo goed.
  Moderator zaterdag 15 juni 2019 @ 09:24:30 #220
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187431621
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 09:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Twee :D
Het viel me wel op trouwens op dat je nu zei "een van m'n partners" en anders vaak "m'n partner/vriend".

Ze staan toch gelijk aan elkaar? :@ :durftevragen
pi_187431644
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 09:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Het viel me wel op trouwens op dat je nu zei "een van m'n partners" en anders vaak "m'n partner/vriend".

Kan me voorstellen dat dat makkelijker praat voor de buitenwereld.
Zo hou ik mijn ex vaak genderneutraal...
omdat anders iedereen accuut is afgeleid van datgene dat ik daadwerkelijk wilde zeggen :)
pi_187431661
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 09:23 schreef minilot het volgende:
Kus terug voor op het Barrelbolletje voor.. Nou ja.. Alles! :)

@:Uhmmpie, tot dusver hobbelt de spruit hier zalig mee in het ouderlijke ritme. Hoor 'm nu pas wakker worden ^O^ Geeft uiteraard geen enkele garantie voor de toekomst.. Opruimactie hier was vooral zojuist in de regen (-x- voor @:derLudolf! :)) de tuin ontdoen van de restjes van de avond met het broertje van J. :) :O

Zo, eens wat mannen van ontbijt voorzien :W
Heerlijk hoor :)
Geniet er van!

Hier was het ouderlijk ritme zelf wat van slag...
dochter die om half 9 wil ontbijten was niet heel afwijkend. Maar normaal slaap ik snachts gewoon :)
  zaterdag 15 juni 2019 @ 09:29:35 #223
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187431668
1001 smaken? Ik zeg ijsmeet bij tele voor de deur! *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator zaterdag 15 juni 2019 @ 09:34:32 #224
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187431714
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 09:27 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Klopt, maar ik dacht dat het hier opzich wel bekend was zeg maar ;)
  Moderator zaterdag 15 juni 2019 @ 09:35:17 #225
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_187431720
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 09:29 schreef Barreltje het volgende:
Alleen als ze perenijs hebben :9
pi_187431745
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 09:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ze staan zeker gelijk aan elkaar. Ik kreeg eerder als ik "m'n vriend" zei vaak vragen of het dan uit was met een van de twee, dus ik dacht, laat ik daar nu duidelijker over zijn :+
pi_187431953
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 09:38 schreef Tele6 het volgende:

Ze staan zeker gelijk aan elkaar. Ik kreeg eerder als ik "m'n vriend" zei vaak vragen of het dan uit was met een van de twee, dus ik dacht, laat ik daar nu duidelijker over zijn :+
'M'n halve vriend' :7 Samen zijn ze één *O*

Ik zag dat ik na 4 uur antwoord had op de NS chat. Dus als je haast hebt, nooit de NS chat proberen. Op NS whatsapp heeft nooit meer iemand geantwoord :? Op de NS chat nog wel info gekregen die ze telefonisch niet gaf. En ik mocht een email invullen met klanttevredenheids onderzoek. Dat is bij mij doorgaans heel saai, want alles prima. Maar nu kon ik even het allerlaatste restjes frustratie omzetten in 1'en en 3'en.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_187432041
Lichtpuntje hier...
mijn blender was stuk...
dus met mn duffe hoofd de blender opgevist die ik ooit kreeg van de baas.

Maar wat een fijne blender!
Happy me :)
pi_187432062
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 09:59 schreef Uhmmpie het volgende:
Lichtpuntje hier...
mijn blender was stuk...
dus met mn duffe hoofd de blender opgevist die ik ooit kreeg van de baas.

Maar wat een fijne blender!
Happy me :)
Toch handig om dingen te bewaren dus *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_187432181
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 23:44 schreef Molo het volgende:

[..]

Heb je dat gemist? Twee heeft ze er, die ook samen zijn, kekke dame *)
Ojaaa dat was ik vergeten. Vind dat knap dat dat zo goed gaat. Maar misschien alleen omdat je t niet veel hoort :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_187432202
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 23:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Reken je je overuren wel en zit er schot in werkdruk verminderd krijgen? Je klinkt altijd beetje als die ene gekke Henkie waar het hele bedrijf op draait...
Valt reuze mee nu. 1x Overgewerkt in 3 weken ofzo. En als ik minder moe was was ik sneller klaargeweest.

Half 8 wakker vanmorgen maar lig nog steeds. Ga er nu uit, word echt te gek zo.
pi_187432242
Vandaag verplichtingen:
- Stofzuigen
- Haring op de markt eten en kado's kopen.
- Verjaardag vanavond

Relaaaaax
:)
  zaterdag 15 juni 2019 @ 10:16:33 #233
221912 minilot
Nancy boy
pi_187432263
quote:
Allemaal tegelijk op bezoek met knuffelberen en ballonnen! O+
  zaterdag 15 juni 2019 @ 10:17:25 #234
221912 minilot
Nancy boy
pi_187432273
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 09:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zag dat ik na 4 uur antwoord had op de NS chat. Dus als je haast hebt, nooit de NS chat proberen. Op NS whatsapp heeft nooit meer iemand geantwoord :? Op de NS chat nog wel info gekregen die ze telefonisch niet gaf. En ik mocht een email invullen met klanttevredenheids onderzoek. Dat is bij mij doorgaans heel saai, want alles prima. Maar nu kon ik even het allerlaatste restjes frustratie omzetten in 1'en en 3'en.
:D Da's altijd lekker bevredigend invullen :9
  zaterdag 15 juni 2019 @ 10:20:34 #235
221912 minilot
Nancy boy
pi_187432316
Günther kreeg van collega's van J. een houten autobaantje en vanmorgen ge-unboxed en nou zingen we al een half uur nonstop Kraftwerk. Argh. Ga uit ons hoofd, lied!

pi_187432323
Oh ja, online mopperen, heerlijk O+ Ik heb ooit eens een uitgebreide en welbespraakte klachtenmail gestuurd aan de HAP, dat was heel bevredigend :D

Wij stonden klaar voor een ochtend op de atletiekbaan, maar het jongmens heeft zich afgelopen week geblesseerd. Gezien de regen vind ik het niet heel erg O-) Straks nog maar even heen om wat vrinden aan te moedigen en te kijken of er toch nog een prijsje verdiend is (meerdere voorrondes, de beste tellen). En tot die tijd lekker hangen met filmpjes kijken Mario Kart spelen O+ Vanavond vegan uit eten en daarna naar Rocketman.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_187432363
Schijn, zon! Vandaag familiefeestje bij mijn ouders. Gezien het aantal gasten (en veel kinderen) is het fijn als we buiten kunnen zitten.

Moeder vroeg me te helpen bij de voorbereidingen ^O^ Vroeg op, ik zat klaar, maar eens gebeld hoe laat ze me verwachten... uurtje vooraf (12 uur dus) is prima :') _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187432392
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 10:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toch handig om dingen te bewaren dus *)
Dat blijkt.. hij doet het ook echt beter dan degene die ik eerst had. Idee dat er een veel sterker motortje in zit
pi_187432397
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 10:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Schijn, zon! Vandaag familiefeestje bij mijn ouders. Gezien het aantal gasten (en veel kinderen) is het fijn als we buiten kunnen zitten.

Moeder vroeg me te helpen bij de voorbereidingen ^O^ Vroeg op, ik zat klaar, maar eens gebeld hoe laat ze me verwachten... uurtje vooraf (12 uur dus) is prima :') _O-
Veel plezier...
hoop dat het niet in rotterdam is want het is hier nog niet echt heel droog geweest.
pi_187432433
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 10:26 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Veel plezier...
hoop dat het niet in rotterdam is want het is hier nog niet echt heel droog geweest.
Ik zie hier af en toe zon O+
Maar toen ik mijn moeder belde (7 km verderop) wist ze niet waar ik het over had, want nul zon gezien :7
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_187432505
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 09:27 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Zo hou ik mijn ex vaak genderneutraal...
omdat anders iedereen accuut is afgeleid van datgene dat ik daadwerkelijk wilde zeggen :)
Het is ook gewoon makkelijker om te zeggen "m'n vriend kwam vandaag langs" ipv "een van m'n twee partners kwam vandaag langs" of zo. Dus meestal merk je niet dat ik er twee heb :)

Eerder voegde ik ze wel eens samen als ik over ze wilde vertellen aan mensen die niet wisten dat we met z'n drieën zijn. Dan vertelde ik verhalen over "mijn vriend" en dat ging dan soms over A. en soms over B. Maar inmiddels hoeft dat niet echt meer, want we zijn nu "uit de kast" naar iedereen behalve B's ouders en die komen er niet zomaar via via achter. Dus ik kan iedereen vertellen wat ik wil.

Ik vind het wel leuk als meer mensen erover weten. Het komt vaker voor dan je denkt, juist omdat mensen het er niet over durven te hebben zie je dat niet.
pi_187432519
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 10:20 schreef minilot het volgende:
Günther kreeg van collega's van J. een houten autobaantje en vanmorgen ge-unboxed en nou zingen we al een half uur nonstop Kraftwerk. Argh. Ga uit ons hoofd, lied!

Leuk
Ga anders over op Het rijdt niet van de Raggende Manne. Ook lekker auto-liedje O-)
pi_187432541
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 10:11 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ojaaa dat was ik vergeten. Vind dat knap dat dat zo goed gaat. Maar misschien alleen omdat je t niet veel hoort :)
Ik vind 't ook bijzonder eigenlijk. Ik denk dat het een hoop helpt dat we al jaren heel goede vrienden waren :)

Waar ik me wel eens over verbaas is hoe groot sommige mensen het verschil zien tussen beste vrienden en een romantische relatie. Met sommige beste vrienden heb je meer gedeeld dan met een romantische partner, maar toch is de rol van die partner dan heel bijzonder. Bij ons zijn de rollen van beste vriend en romantische/seksuele partner wat meer gemengd. Je kan ook meerdere beste vrienden hebben, waarom dan maar één romantische partner?
pi_187432573
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 10:38 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Het is ook gewoon makkelijker om te zeggen "m'n vriend kwam vandaag langs" ipv "een van m'n twee partners kwam vandaag langs" of zo. Dus meestal merk je niet dat ik er twee heb :)

Eerder voegde ik ze wel eens samen als ik over ze wilde vertellen aan mensen die niet wisten dat we met z'n drieën zijn. Dan vertelde ik verhalen over "mijn vriend" en dat ging dan soms over A. en soms over B. Maar inmiddels hoeft dat niet echt meer, want we zijn nu "uit de kast" naar iedereen behalve B's ouders en die komen er niet zomaar via via achter. Dus ik kan iedereen vertellen wat ik wil.

Ik vind het wel leuk als meer mensen erover weten. Het komt vaker voor dan je denkt, juist omdat mensen het er niet over durven te hebben zie je dat niet.
Ik heb persoonlijk weinig met het concept van meer dan één partner, maar dat is heel persoonlijk.
Voor jullie werkt het goed en dat is top! En dan snap ik heel goed dat het heel fijn is om zoiets met de wereld te kunnen delen. Daar zit geen verschil tussen andere koppels.

Hoe reageerden mensen toen jullie ‘uit de kast’ kwamen?
pi_187432575
quote:
Gezellig :) kom allemaal maar hoor. Ik zit hier nog wel een tijdje, dus ik heb tijd zat :+

Er is geen perenijs helaas, ludolf. Wel (zo uit m'n hoofd) mango, framboos, citroen, zwarte bes, bosbes, meloen, citroen, chocolade, abrikozen, extra pure chocolade, Bossche bollen, tompouce, yoghurt, yoghurt aardbei, amarenen, mokka, tiramisu, after eight, smurfen, bubble gum, aardbei, ... En nog allerlei dingen die ik me niet herinner, omdat ik logischerwijs alleen naar het sorbetijs gekeken heb en de rest niet heel veel aandacht gegeven ;)
pi_187432630
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 10:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik heb persoonlijk weinig met het concept van meer dan één partner, maar dat is heel persoonlijk.
Voor jullie werkt het goed en dat is top! En dan snap ik heel goed dat het heel fijn is om zoiets met de wereld te kunnen delen. Daar zit geen verschil tussen andere koppels.

Hoe reageerden mensen toen jullie ‘uit de kast’ kwamen?
A's ouders hadden een hoop vragen, maar vonden het wel okee. Voordeel is dat hij al wel eerder uit een aantal kasten gekomen was, en met iedere volgende kast waren z'n ouders minder verbaasd :P

Mijn ouders hebben A en B een bloemetje gestuurd omdat ze zo lief zijn nu ik het zo moeilijk heb O+ dat ging dus boven verwachting goed. (Als je bedenkt dat m'n moeder een paar maanden geleden verkondigde dat ik contact met A moest verbreken omdat hij me autisme gaf :') )

We hebben de vrienden die we het meest zien al een hele tijd geleden verteld -- zij waren soort van de eersten. Ze waren er een beetje lacherig over, maar vonden het allemaal prima en leuk voor ons. We hebben het er niet zo vaak over (ook niet over de relaties die zij hebben). De andere vrienden in de groep hebben misschien al wel wat dingen door, maar we hebben er nog geen vragen naar gehad, behalve rond kerst van eentje "jullie doen echt alles met z'n drieën hè?" en toen hebben we simpelweg ja gezegd O-)
  zaterdag 15 juni 2019 @ 10:54:16 #247
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187432635
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 10:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Leuk
Ga anders over op Het rijdt niet van de Raggende Manne. Ook lekker auto-liedje O-)
Kraftwerk én de Raggende Manne _O_

En mooi toch van die twee partners, als het werkt werkt het, extra leuk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_187432642
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 10:16 schreef minilot het volgende:

[..]

Allemaal tegelijk op bezoek met knuffelberen en ballonnen! O+
Jaaaaa O+
De ballonnen hoeven niet zo, maar knuffelberen zijn altijd welkom O-)
pi_187432660
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 10:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Kraftwerk én de Raggende Manne _O_

En mooi toch van die twee partners, als het werkt werkt het, extra leuk
Ik heb als kind zo veel naar de Raggende Manne geluisterd. Ik vond ze geniaal.
A had nog nooit van ze gehoord dacht hij, totdat we hem Poep in je hoofd hadden laten horen O-)
  zaterdag 15 juni 2019 @ 10:56:28 #250
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187432663
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 10:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]

A's ouders hadden een hoop vragen, maar vonden het wel okee. Voordeel is dat hij al wel eerder uit een aantal kasten gekomen was, en met iedere volgende kast waren z'n ouders minder verbaasd :P

Mijn ouders hebben A en B een bloemetje gestuurd omdat ze zo lief zijn nu ik het zo moeilijk heb O+ dat ging dus boven verwachting goed. (Als je bedenkt dat m'n moeder een paar maanden geleden verkondigde dat ik contact met A moest verbreken omdat hij me autisme gaf :') )

We hebben de vrienden die we het meest zien al een hele tijd geleden verteld -- zij waren soort van de eersten. Ze waren er een beetje lacherig over, maar vonden het allemaal prima en leuk voor ons. We hebben het er niet zo vaak over (ook niet over de relaties die zij hebben). De andere vrienden in de groep hebben misschien al wel wat dingen door, maar we hebben er nog geen vragen naar gehad, behalve rond kerst van eentje "jullie doen echt alles met z'n drieën hè?" en toen hebben we simpelweg ja gezegd O-)
Die moeder van jou :o :D :')
Ik ken veeeeeeel mensen met allerlei soorten hersenletsel, maar dit soort conclusies heb ik nog niet eerder gehoord van iemand met hersenletsel _O-
  zaterdag 15 juni 2019 @ 10:57:00 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_187432670
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 10:56 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik heb als kind zo veel naar de Raggende Manne geluisterd. Ik vond ze geniaal.
A had nog nooit van ze gehoord dacht hij, totdat we hem Poep in je hoofd hadden laten horen O-)
Noooooiiit, wil ik een hondddddd _O_
pi_187432677
Er zit één speaker in m'n plafond hier. Ik was Beatle-liedjes aan het luisteren, maar bij sommige kwam de zang helemaal niet door. Die dingen zijn heel mooi links/rechts-stereo en ik hoorde maar één helft :')
Nu heb ik het knopje "kanalen samenvoegen" gevonden in m'n laptop *O*
pi_187432725
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 09:53 schreef Isabeau het volgende:

Wat mij opviel toen ik een paar bedrijven wat wilde vragen was dat Twitter het beste werkte.
Moet je dat wel hebben natuurlijk :+
pi_187432734
Die zanger van de Raggende mannen is toch ook zo ongeneeslijk ziek -O-
pi_187432747
Ik heb net even toen het droog werd, gewoon 5 minuten buiten in de tuin alleen maar de frisse lucht op staan snuiven :D O+ Zo lekker na een week geen buitenlucht gehad te hebben! (ja gister eventjes in en uit de auto)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')